Partyflock

Forumonderwerp · 652511
Vijf jaar voor seksafspraak via internet met 14-jarige

Uitgegeven: 9 januari 2004 08:50

AMSTERDAM - Een 52-jarige Britse man is donderdag in de Verenigde Staten tot een gevangenisstraf van vijf jaar veroordeeld voor het maken van een seksafspraak met een 14-jarig meisje via internet.

De man was overgekomen uit Engeland nadat hij via een chatsite contact had gemaakt met de 14-jarige Jane Doe. De twee spraken elkaar begin dit jaar enige malen in de chatbox 'Romance', waarna de verdachte, Barry Beadle, voorstelde om Doe te komen bezoeken. In de VS namen Beadle en Doe hun intrek in een motel, waar ze een kleine week met elkaar doorbrachten en volgens de aanklagers zeker tien keer met elkaar naar bed gingen.

Een medewerker van het motel belde uiteindelijk de politie, tegenover wie Beadle aanvankelijk volhield dat Doe zijn dochter was. De politie geloofde hem echter niet en verrichte verder onderzoek, waarna de seksaffaire aan het licht kwam.

Behalve tot een celstraf veroordeelde de rechter Beadle tot het ondergaan van een psychiatrische behandeling. De Engelsman verklaarde in de rechtszaal spijt te hebben van zijn daden en bood het slachtoffer en haar familie zijn verontschuldigingen aan.

Volgens cijfers van de Amerikaanse justitie zijn sinds juli 2000 zeker 500 zaken aangespannen tegen volwassenene die via internet seksuele relaties aanknoopten met minderjarigen of daar op uit waren. In slechts een zeer klein aantal gevallen ging het daarbij om mensen die, net als Beadle, uit het buitenland over kwamen.

Bron : NU.NL
-----------------------------------------------
Tja het is maar net wat je lekker vindt :p maaruuh als dat meisje het zelf wilde, waarom dan 5 jaar celstraf?? maja dat staat er niet bij.... beetjuh vreemd
wat vinde jullie dr van...
laatste aanpassing
het zou zijn kleindochter kunnen zijn

"het zou zijn kleindochter kunnen zijn"
juist :yes:
en daarom gaat het er niet om ofdat zij eruit zag als 18 jaar ipv 14, of over het feit ofdat zij dit "vrijwillig" deed. Ook al maakt de wet alleen dit onderscheidt.
Het is gewoon ziek dat een oude vieze opa SEXUEEL contact heeft met zo'n jong meisje.
Mijn advies: afknallen die vent!

:bah: Ik zie mezelf toch niet later de dochter van mijn zoon neuken?! :bah:
ZUM KOTSCHEN! zulke mensen verdienen de doodstraf.
:@
laatste aanpassing

maaruuh als dat meisje het zelf wilde, waarom dan 5 jaar celstraf?? maja dat staat er niet bij.... beetjuh vreemd
wat vinde jullie dr van...laatste aanpassing: 10 januari 2004 19:05

Ook al wilde ze het zelf ... het MAG niet ...
Daarom dus.
Duh.
18 ben je meerderjarig en een volwassene mag seks hebben met een 16jarige, alleen kunnen haar ouders je wel laten vervolgen

lol.. vervolgen is kans op straf toch? Straf krijg je alleen als iets NIET mag toch.. als het volgens de wet wel mag kan je toch nooit straf krijgen of zie ik dat nu verkeerd..

of bedoel je een geld boete?

of bedoel je een geld boete?

_
Geldboete is toch ook straf ..
Krijg je toch ook als je iets gedaan hebt dat niet mag ...
ooow wat lekker ruimdenkend weer allemaal:(
dat meisje kan toch gewoon op oudere mannen vallen, nou als het uit vrije wil was, vind ik het ook grote onzin, waar bemoeien die lui zich toch weer mee???:s
laat mensen toch lekker doen wat ze zelf willen!!

moet kunnen...gewoon lekker neuken dat meisje van 14 heeft ook een gat hoor...en lekker strak ook nog (Y)
Dat meisje kan toch gewoon op oudere mannen vallen?!?!?!
Jezus, ze is 14 hoor! Ze weet waarschijnlijk nog niet eens goed en wel wat een man IS!!!
En iedereen maar lekker laten doen wat ie zelf wil, nee daar gaat de wereld op vooruit...
Een beetje controle is echt niet verkeerd hoor, en als een vent van boven de 50 een kind wil neuken vind ik het HELEMAAL niet verkeerd als die gestraft wordt...!!!

jah en als die kerel zo graag sex wil hebben moet hij maar naar de hoeren gaan of iemand van zijn eigen leeftijd zoeken
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
ga dan naar de hoeren joh :S

lekker net goed die jaren :D

als er maar haar op staar. En, als ze kunnen roken kunnen ze ook neuqen. :yes:
jij bent ook zo grappig hé craig, je valt ook zo lekker op en je hebt al meer als een jaar dezelfde humor:frusty:

Ik vind het echt erg dat zulke vieze geile mannetjes bestaan..
beetje contact zoeken met minderjarige

en meisjes van 14 kunnen nog niet zo goed nadenken van wat ze nou willen of niet!!!
Die zitten in een fase van alles uitproberen, alles mag, toch???
Dat zie je toch tegenwoordig bij die puber-meisjes

Dus ik vindt die 5 jaar celstraf verdiende loon