Partyflock

Forumonderwerp · 651909

Waarschuw beheerder
DreamCatcher......nor­maal hou ik niet van sci fi maar dit vind ik nou zeker wel een goede film, wie heeft hem nog meer gezien? en wat vonden jullie ervan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou normaal niet van SF films, maar vond dit nog wel een vermakelijk filmpje...
Waarschuw beheerder
Zeer slechte film... wel een mooi verhaal, weinig actie enzo
Waarschuw beheerder
donateur
begin is heel erg sterk

maar dan komen er van die leipe groene beesten
ik had iets mysterieuzers verwacht

Waarschuw beheerder
Eerste helft van de film... SUPER!!!
2e deel allemaal iets te nep enzo

1e helft is een Stephen King verhaal.
2e helft niet. De filmmakers dachten dat het boek zoals ie was niet spannend genoeg was voor het grote doek, dus hebben ze halverwege het hele verhaal omgegooid. De naam van Stephen King staat ook niet zo groot op de hoes zoals bij andere Stephen King verfilmingen het geval is.
Lezers van de boeken van Stephen King zullen ook beamen dat vooral het einde van deze film absoluut niet Stephen King-style is.

Ik had trouwens gehoord dat het orginele einde wel los op de DVD staat, maar ik heb de DVD zelf nog niet gezien (keek deze film met mijn vriendin in de bioscoop)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het een goeie film. Je moest er zekers wel bij nadenken en ja vaak kijk ik films in het weekend en ja dan gaat het verstand op 0 :P
Het boek is 10X mooier maar das ook bij the IT.

Als je vanaf het begin van de film gewoon oplet waar het over gaat snap je hem helemaal. Topfilm 1e klas (Y)
Waarschuw beheerder
C-ker vette maar vage film, is wel lache verhaal,
Waarschuw beheerder
Slechte film ja met die slangen en andere onwerkelijkheden....
Artiest DjAngo
Waarschuw beheerder
Ik vond het een hele slechte film, terwijl het verhaal erg goed is en ook goed uitgewerkt kon worden. Het eerste gedeelte voor de aliens was nog wel te doen.
Artiest {SHOWLIST artist 2127, 2438, 122657}
Waarschuw beheerder
donateur
Dreamcatcher ging mij op een geven moment ook te ver. Maar had met de verfilming van 'It' hetzelfde. Tot die reuzenspin was het nog iets, daarna anticlimax.
Waarschuw beheerder
Wat een zaadfilm was dat zeg. Verhaal is wel okee, maar de verfilming is echt zooo slecht. Helaas is dat bijna altijd zo met verfilmingen van de King verhalen (behalve The Stand & The Shining natuurlijk).

Waarschuw beheerder
donateur
In het begin was het nog wel okey
Daarna werd het snel minder.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, heb het boek gelezen, en zoals gewoonlijk geef ik dan toch de voorkeur aan het boek boven de film :jaja:
Waarschuw beheerder
echt een klote film!!!

melisiousz aka xHardstyle-Ladyx 7 januari 2004 21:02
the shining dat is wel grappig en iets met red rose ofzo is ook wel geinig

House Rose Red...
jaaa!!
vette film is dat!
boek is helemaal geweldig!
Waarschuw beheerder
Dreamcatcher:ik kon alleen maar lachen om hoe slecht ie was..Hij begon idd wel goed,maar hij werd echt steeds vager.

Toen ik klein was heb ik die film "IT" gezien en daar ben ik serieus een half jaar bang voor geweest.Damn,wat was die klote-clown eng!Durfde niet meer in mijn eentje in de badkamer te staan omdat ik bang was dat ie in onder in de wasbak zat!Iemand hier op PF heeft dat ding als forumfoto..Ik durf er nog steeds nauwelijks naar te kijken!Haha..
Heeft iemand ook dat boek "Desperation' gelezen?Over die politie-agent in Nevada?Die vond ik redelijk scary..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was wel aardig maar tot nu toe is er nog geen een verfilming van een boek van stephen king geweest waarbij ik iets had van ja dis nou echt een top film

dreamcatchers ging wel dus maar niet top

Waarschuw beheerder
ik was stoned en die film was al vaag,al met al heb ik m gewoon NIET gevolgt :p
Waarschuw beheerder
donateur
Dreamcatcher, wat een waardeloze bagger film. Totaan die toiletscene was de film goed te doen maar daarna is de puurste shit ooit gemaakt. Die gast van Band of brothers verneukte als zijn verdiende respect bij mij in 1 x met die kutfilm en jason lee roeleert totdat hij doodgaat in die plee.

en het einde dan..... dat ging echt nergens over.

Ik heb nog nooit zo een kutfilm in de bioscoop gezien.

Maar de Shining is wel een goede Stephan King verfilming. De STAND is opzich ook nog wel te doen.
Waarschuw beheerder
baggerfilm (n)
Waarschuw beheerder
Ach, heb het boek gelezen, en zoals gewoonlijk geef ik dan toch de voorkeur aan het boek boven de film

Ik heb ook het boek gelezen, die vond ik echt kicke.
De film vond ik ook nogal gaar, de helft werd niet eens uitgelegd waardoor het een vage soep van onzin informatie werd.
De film was toch redelijk vermakelijk maar als ik de regiseur was had ik het heel anders aangepakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
film gezien maar staat me niet echt iets van bij.. Boek gelezen en was in 1 woord ge-wel-dig.. Boek is bijna altijd beter dan de film