Heb net een half jaartje stage erop zitten en nu weer een half jaartje school. Kijken wat ik beter vind. Op stage was wel leuk. De hele dag PartyFlocken
Ik loop nu stage, maar nog 8 dagen, dan ist gebeurt....
Nog 3 weken stage bij een marketingbureau! Heb het super naar mijn zin!
Daarna blijf ik nog 2 dagen in de week stage lopen hier, vanwege een speciaal keuze module, waarin je dus 2 dagen in de week bij een bedrijf een evenement mee moet organiseren.
Ik zit nu in de laatste week van mn stagebij TNT Showfreight op de Amsterdam RAI. Ik zit hier al vanaf 1 september.
Het is echt vaag, de tijd is zo snel gegaan! Ook wel weer leuk dat ik naar school ga hoor, alleen ik heb hier best leuke collega's dus wel jammer om afscheid te nemen!
Ik hoef nog maar 2 weekjes... En heb dan 7 maanden VAKANTIE en een diploma als het goed is!!!
whaaa vandaag heb ik er 3 maanden op zitten kben eindelijk klaar met me stage!
maarjah school is ook niet alles
Ik haat stage !!!!
Echt het meeste verschrikkelijke wat er is als je er niet voor word betaald en heel de dag kutdingen moet doen!!!
Moet nu ook een stageplek gaan zoeken op woensdag,maar alles zit vol,mejaah anders haal ik me examen niet
ik ben net drie weken klaar met mijn stage en ik kreeg 250 euro bruto in de maand als stage vergoeding!!! niet heel veel maar toch wat..
ik loop stage bij een verzekerings kantoor
zit nu in me derde week van de 10.
leuke collega's maar erg saai en ook geen vergoeding!!! dat vindt ik echt klote , je hele motivatie verdwijnt dan vindt ik!
Ik moet 29 maart weer stage lopen geen zin in...
Moet ook iets in de Toerisme omg. zoeken!
Yep ik ben vorige week woensdag begonnen en moet tot 2 juli. Maar ja is wel een leuke stage plek.
Op een helpdesk (ict) Bij Riedel Drinks in Ede.
Wel een vergoeding van 187 euro in de maand, is toch mooi meegenomen want ze zijn het niet verplicht om te geven.
(4 dagen in de week, 1 dag vrij)
laatste aanpassing
Stage is zwaar KLOTE!
donateur
Aangezien het andere topic gesloten is, hier maar weer verder. Ben bezig met mijn afstudeerstage bij OMD Nederland in Amstelveen op de digital afdeling. Week 2 inmiddels en gaat ze gangetje
Ik loop nu al 5 maanden stage bij ASTA en zit hier nog tot half juni. Heb het hier erg naar mijn zin...dus als mensen voor volgend jaar een stage zoeken. Ik studeer Vrijetijdsmanagement (voor mensen die niet weten wat ze willen ).