Partyflock

Forumonderwerp · 651626

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

kijk ik heb een hele lieve vriend......
maar ik ben verliefd op zijn beste vriend echt al heel lang en ik heb ook best vaak met hem gezoend maar ik ben ook verliefd op me vriendje en ik kan gewoon niet kiezen....
ik spreek ook wel eens af met zijn beste vriend en dan is het altijd heel romantisch en gezellig maar daarna zoend hij weer gewoon met andere meisjes want het is echt een player maar k ben zo verliefd op hem....
k weet niet meer wat ik moet doen....
kunnen jullie me advies geven?
kussies rowan
Rich echt waar heb je het over dat mocht je willen!

:/
Wat heb ik daar aan????

Was maar een optie uit de lucht gegrepen omdat jij/jullie je posten ineens met Greetz Row/Val gaan eindigen. :)

:[

ligt eraan of iemand er iets voor voelt...
een keertje zoenen met iemand anders, waar je niets voor voelt kan....
:/ Ewelientje, ga eerst even dit topic door lezen AUB. :x

:s
laatste aanpassing
RCM_Style, alleen als ze om een mening vragen??? Hahahaha, dan ben ik waarschijnlijk een ongevraagde reageerder :d of hoe je dat ook noemt :s

ligt eraan of iemand er iets voor voelt...
een keertje zoenen met iemand anders, waar je niets voor voelt kan....

Ook als je dan een vriendje hebt Ewelientje??? :x

Sluit me verder bij Rich aan :yes:
laatste aanpassing

ik zeg allen een mening en als jij het niet wilt weten moet je het maar niet lezen...
iedereen mag erop reageren en jij gaat me niet vertellen dat dat niet mag...
Das duidelijk :)
Tering wat een dom wijf!!!!
wat een slet... :/

(die rowan dus)
laatste aanpassing

Een trio voorstellen? als het toch vrienden zijn zullen ze het vast niet erg vinden.

vind dat ook een goed advies

Als je net een ander ontmoet is het altijd leuker/spannender! Kijk eens verder dan alleen vandaag!

Zou jij die player vertrouwen..

Beetje jammer dat je jouw vriendje dit aandoet met zijn beste vriend notabene...
tja als zij de slet uit wilt hangen en dat wat ze met dr vriendje heeft, weg wil gooien voor een paar avondjes rondsletten mer d'r vriendje z'n beste vriend.....

:X:X:X
ik zeg maar ff nix.
tuurlijk is zoenen vreemdgaan.

Volgens mij is ze een beetje nep of ze bestaat uit 2 personen. Eerst heeftze het uitgemaakt met haar vriendje en daarna gaat ze lekker weer naar hem toe.

maar ja ze doet maar wat ze zelf wil, ik geef haar een advies en de ene keer ben ik goed voor haar en de andere keer weer niet. Nou ja laat dan ook maar.

My lips are sealed :x :X :X
HOOOOEE.......:X....­..RRR
Dat je daarover nadenkt. Natuurlijk. Wat een dom varken. :frusty: Pffffffff
ken je het beter uit maken,want als je van allbei houd

moet je ze allebei maar niet nemen

want dan breng je hun vriendschap ik gevaar(Y)

Zoenen = zeker vreemdgaan :bah:
Oh oh eerst Hypske en nu Catjelos het gaat helemaal fout hier:d
Maar dat kind is al redelijk weggepest geloof ik, denk dat die voorlopig niet meer komt hierzo:p

respect voor ieder toch hierzoooo ........
maar is toch moeilijk, keuze komt altijdddd
MackT 6 januari 2004 18:34
HOOOOEE....... ....­..RRR

Uhh.... volgens mij waren we al op die conclusie uit gekomen MackT :D Lees maar terug!!!
ken je het beter uit maken,want als je van allbei houd

moet je ze allebei maar niet nemen

want dan breng je hun vriendschap ik gevaar (Y)

:respect: dat is dan pas echte liefde :respect:

ben het met naught eens :yes:

ja zoenen is vreemdgaan!!!

Zoenen is geen vreemdgaan >(

zoe·nen (ov.ww., ook abs.)
1 stevig kussen
Zie je, zelfs het woordenboek geeft me gelijk :yes:

Tuurlijk is zoenen vreemdgaan...Maak het dan gewoon uit en verzin eerst es wat je wil..
Miss Rowan: dat ligt aan de afspraken die jij met je vriend hebt, maar wat mij betreft is zoenen zeker vreemdgaan.

Lekkere gast ook, dat hij z'n beste vriend belazerd. Ik zou het maar lekker uitmaken en in het vervolg niet meer van die rare driehoeksverhoudinge­n aangaan. Daar wordt niemand vrolijk van (behalve volgens mij die beste vriend, die vindt het allemaal wel best).

tuurlijk is dat vreemdgaan!!!!!!!!
Ehm.....klein beestje ik denk dat je verkeerd leest. :/

Zij is degene die met de beste vriend van haar vriend een paar keer gezoend heeft. O:)

Zoenen is 1000% zekers vreemd gaan. Ik heb ut vaak mee gemaakt, en dat is niet grappig.