Partyflock

Forumonderwerp · 651609
2 volgers · 28588x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik heb hier al eens een topic over geopend..
Die doet het niet meer..
Maar ik ben wel weer eens benieuwd naar wat voor vage shit jullie allemaal mee maken als jullie leip zijn..

Ik weet van de vorige keer dat het soms superkomisch is, DUS BARST MAAR LOS..

Ik zelf maak niet veel meer van die dingen mee, omdat ik nooit meer extreem leip ben, maar ik ben wel zo waus geweest dat ik in de auto zat terug naar huis en de gene naast me een muntje gaf en vroeg of ie nog een biertje voor me had.

Waarschuw beheerder
ik zat laatst met een maat tv te kijke helemaal van de speed. in eens doet ie de deur ope en maakt met z'n hand een slaande beweging naar buite
dus ik kijk em aan en vraag waar ie mee bezig is
zegt ie: ja die vliege moet naar buite!
Waarschuw beheerder
paranoia worden ikke met een maat alleen tjuis zijn en om de 2 minuten de voordeur opendoen om dat ze kloppen en dan voor een lege deur staan
Waarschuw beheerder
Zat ik 2 jaar terug op oud en nieuw om een uur of 7 in de ochtend zwaar leip op de bank bij een maat van me..
word ie gebeld door een kameraad van 'm,
die kerel was helemaal de weg kwijt en heeft gewoon 20 MINUTEN onzin lopen lullen! af en toe legden we de telefoon even neer (hij bleef mooi doorlullen) op het laatst .. hey maareh rene.. kan ik niet nog even bij jou komen zitten.. ik wil je huis wel even stofzuigen enzow.. ( ? )

Nou (zegt rene).. je hebt nu al zoveel geluld dat ik eigenlijk wel moe ben en maar is op bed ga.. MAZZOL Salar! ik spreek je morgen ofzo wel.. tututu.. :vaag:

Waarschuw beheerder
ik was eens een keer zow leip dat ik zow raar d8 dat mn eigen moeder me wakker schopte omdat ik stront zat te scheiten tegen de voordeur heel apart dus!!
Waarschuw beheerder
Dit topic is echt vet. Komt ie dan hè!

Aan de pep en dan bij de bernisse (een groot weide gebied met zwemwater) rond lopen vet vaag zijn en in de verte de shell zien liggen. En ik maar vol blijven houden dat ik vet mooi vuurwerk zag en dat het echt gruwelijk was. Iedereen zeggen dat het er niet was maar ik zag het dus het was er.

Die zelfde avond, een vriendin van me zag (ja ja midden in dat recreatie gebied) een telefooncel staan en een maatje van me zag die telefooncel ook ik zweren dat het een reklame bord van de heineken is. een andere vriendin erbij gehaald die dacht dat het een coffieshop was. een week lang vette discussies gehad week later nuchter gaan kijken was het inderdaad een groene neon reklame van de heineken.

Kleine week later, een maatje van mij liep weer daar op die bernisse met een trui met capusjon op. Die jongen heet jellema van zijn achternaam en we noemen hem jallie. gaat een vriendin naast jongen met capusjon lopen zingen "Jallie jallie jallie jahallie, jallie jallie jallie jahallie." Kijkt ze op is het iemand anders zegt ze:"o jij ben jellema helemaal niet!"loopt ze weg gaat ze keihard lachen die jongen begreep er helemaal niets van ze moet het nu nog horen.

Waarschuw beheerder
dat ik haarlak onder mn oksels spoot en tandpasta in mn haar deed,dacht dat het deo en gel was...hahah

Waarschuw beheerder
Een keer met tacktor verdwaald op snelweg
Waarschuw beheerder
Wij zien ook altijd brilletjes als we vaag zijn, maar het allervaagst was toch wel toen we terugreden van een feest en ik er van overtuigd was dat er overal rook was omdat er brand op de snelweg was....bleek het gewoon mist te zijn...

En een vriendin van mij zag een keer op de terugweg een reuze aladdin op een vliegend tapijt voor haar uitvliegen..bizar..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat van die brillen komt best bekend voor jah...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wil ik mijn tanden poetsen na twee nachten niet te hebben geslapen. denkende dat ik tandpasta op mijn borstel smeer steek hem in me mond! was het fructies shampoo.....
Waarschuw beheerder
Proberen een cd in je toetsenbord te drukken.

Ineens op de dansvloer staan bij Zak en toch zweren dat je aan het tafelvoetballen was.

Op het Lowlands terrein in het gras zitten, handen vooruit en proberen een kraan open te draaien om een glaasje water te pakken.

Op de bank zitten F1 kijken en plots denk je dat je aan het racen bent op de playstation en met ineengevouwen handen proberen op de controller (die je helemaal niet hebt) te drukken.

Naar een groepje lui lopen, daarvan eentje tegen de enkels schoppen en vragen wat we gaan doen. Ik weet nu nog niet wie het waren.

Laat ik het maar niet hebben over al die dingen die we zagen tijdens de verschillende terugwegen, waarvoor we vol op de rem gingen en wat achteraf vaak een bosje of wat dan ook bleek te zijn.

En wat ook voor velen herkenbaar zal zijn is proberen iets te pakken of weg te drukken, terwijl je er veel te ver van af zit.
Waarschuw beheerder
met me wause kop gaan slapen :S en dan uit het raam met me kop gaan hangen omdat ik dacht dat ik daar water kon drinken

En dat ik terug liep van de mill en op de weg dacht ik dat ik een Tafel zag staan met allemaal stoelen eromheen.. en dat ik terug fietste dat ik allemaal mensen zag lopen bleken het gewoon palen te zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Kleine week later, een maatje van mij liep weer daar op die bernisse met een trui met capusjon op. Die jongen heet jellema van zijn achternaam en we noemen hem jallie. gaat een vriendin naast jongen met capusjon lopen zingen "Jallie jallie jallie jahallie, jallie jallie jallie jahallie." Kijkt ze op is het iemand anders zegt ze:"o jij ben jellema helemaal niet!"loopt ze weg gaat ze keihard lachen die jongen begreep er helemaal niets van ze moet het nu nog horen.

dit zou mij dus ook zo kunnen overkomen;)

Ik heb altijd dat mijn sigaret wel een meter lang lijkt echt knetter.

Ja en nog veel meer dingen maar geen zin om allemaal neer te zetten;)
Waarschuw beheerder
een vriendin van mij was verliefd op een jongen, we zaten zwaar knars langs de waterkant, ze staat op en pakt een rietblaadje.
Begint ze tegen dat blaatje te praten dat ze zoveel van die jongen hield, ze was gewoon dr hart aan het uitstorten tegen dat blaadje. Ik vond het zo zielig dat ze die jongen zo leuk vond n hij haar niet dat ik bijna moest huilen whahahah
En met zn 3en kneiter van een kabelbaan gaan, das ook kick.
Waarschuw beheerder
Zitten we op een feest op een bankje zegt een maat van me tegen een andere maat van me,

Hey man, je mag nog 10 keer schieten..

:vaag:

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Nah gister avond.
Zwaar uit ons dak lopen ff langs de texaco en een vriend van mij had een flesje Xi enery water gehaald en hij neemt buiten een slok .
Hij vond het eg vies dus hij loopt terug naar binnen zegt die tegen die vent : Meneer het klinkt misschien een beetje maf maare mag ik dit flesje ruile voor een ander flesje van 1.35 die vent: Ja maar je heb er al uit gedronken
Hij weer : Ja maar pas 1 klein slokje :S:S:S
Waarschuw beheerder
nou ik d8 dak een hond had enzo midden inde stad liep ik teschreeuwen en te praten tegen een hond die er helemaal niet was!!!

of alles aan zien voor popo.

doeidoei
(K)*(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Op Centerparcs had je zo'n borstel skibaan.
Hadden we een tafel gejat uit de tuin van een huisje en de onderkant met boter ingesmeerd, gingen we met een paar naar beneden glijden.
Probeer maar eens te remmen als je knetterwaus op een omgekeerde tafel met een pleurisvaart naar beneden glijdt...

Waarschuw beheerder
half 4 snachts met zn vieren 2 uur lang non stop zonder te prate naar de tv gekeken... was een live-cam van een bergtrein ergens in oostenrijk...
Waarschuw beheerder
hahaha wat een leuke verhalen zeg!!ech leuk te lezen en zittuh ook zeker bekende dingen bij!!!ihihih

ik keer met paddo's ik zag alles super mooi maar ook alles heel erg grooot....zat opde wc en leek net zo groot als een sporthal en zat met me hoofd in de bank leek kei grote hal ech vaag...me vriend had een super groot hoofd en zag alle aders zo door mij huid heen stromuh!!

en een keer met pillen: ech super vet was met 2vrienden in het bos en liepen langs een groot gras veld het bos in...helemaal van de wap en toen zag een vriend van em ineens allemaal mannetjes rennen door het bos....en later zagen we alle 3 tegelijk ene lichtjuh in de struiken wij kijken en een aansteker erbij gehouden maar er lag helemaal niks :s aansteker uit en weer een lichtjuh ech kei vaag wij weer verder lopen komen we weer bij dat grasveld waar we op de heenweg langs liepen lopen we daar komt er ineens een vet grote speeltuin uit de GROND,...jah ech serieus die vriend van me zei kijk achter je sindy er komt iets uit de grond en jah hoor 1 of ander ding waar je aan kon hangen en doen...en een heel basketbalveld hebben we nog opgezetuh ech zooowwww VAAG :vaag: maar goed toen zijn we maar gegaan!!! Ech zo vaag ik ga bijna nooit hallucineren maar die keer!!haha ech nie normaal
kan nie goed uitleggen hoe het was maar was ech VET...

ook vriend van me : die loopt op een party en denkt elke keer dat er opstapjes zijn zie je hem voor je lopen in 1 keer vage bewegingen denkt ie dat er een opstapje is die er dus helemaal niet is...hahaook zoietss!!!

idd. wat doet :xtc: toch met je , maar zo af en toe ech wel leuk!!

(K) :knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahah
ja sindy dat was allemaal lache he:P
vooral ik met die opstapjes:P

maar die speeltuin was er toch echt hoor!!!
Waarschuw beheerder
ik hoorde op in qontrol MC ruffian aalleen maar ''pinguin-city'' zegge :vaag:

ik heb ook wel eens mn beste maat vol op zn bek geslagen terwijl ik alleen zn zonnebril wilde pakken en terwijl hij iets in mn oor wilde zegge. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Okey mijn klapper.

Volume festival multigroove. Super :vaag:
Ik ging naar de wc toe. Al sla je me dood waarom want zeiken ken ik toch niet als ik wous ben. Maar goed ik dat hokkie in en ik denken dat die wc overstroomd was. Ik naar die plee juf toe en heb het gezegt met me stomme kop. Je had haar hoofd moeten zien.
FF later op de avond. K dacht echt dat alle mensen in elkaar geslagen waren. Was wel grappig om te zien behalve toen ik me vriend aan keek:S
Waarschuw beheerder
Ik dacht ook een keer dat iedereen in elkaar geslagen was, dat was op Defqon (afgelopen keer geloof ik) bij BLACK. Zag ineens allemaal lui met bloedneuzen en shit,

maar dat verbeelde ik me niet, kwam ik een paar tellen later achter toen ik doorhad dat iedereen het zag.. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen feest. Scantraxx. Mijn vriend begon ook rare dingen te zien. Eerst ijs op de dansvloer. Toen waren we buiten en zag die allemaal mensen langs de weg staan zwaaien. Erug vaag allemaal
Waarschuw beheerder
emhh... ik schaam me beetje hiervoor maar ik zal het toch vertellen... ik had een keer heel ernstig gedronken ( na het drinken weet ik nix meer , anderen hebben mij verteld wat gebeurt was) en toen ben ik naakt op straat gaan lucifers afsteken en heb staan roepen "gelukkig nieuw jaar" :S :S... ik geloofde in het begin nie maar ze hadden fotos gemaakt met een mobieltje en ik schaamde me echt rot.
Waarschuw beheerder
Mooi dingen zijn dat toch..
Waarschuw beheerder
leipe dingen .. tja xtje .. .. zag elmo van sesamstraat van 3 meter lengte bij me vader inbreken...:S of tegen mensen aanlullen.. en dan staan er geen mensen.. :S of sávonds koeien in bomen zien.. en dan ook nog is een n extreem leipe toestand.. jaja.. een asbak over mezelf heen gooien.. EN dan ook nog eens die BRILLETJES.. :s:s
Waarschuw beheerder
oja.. wask nog vergeten,,

meest lijpe actie's :
-1ste x xtc : zei ik de hele avond door om de 5 min. : Het is vrijdagavond en het is ..... verjaardag en we zitten bij mij thuis,, en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld :S haha
- met n halve ltr.water in me hand zitten en dan scheef houden.. en eeen vriend maar zeggen hou is recht toen ik weer zei ja man rustig en ontertussen die halve ltr. kan over me heen gooide..:S:D
- 2 kussentjes met elkaar zien praten :S..
- of een vriend van mijn zo dr aan: hij beet in het kussen van t bankstel en hij zei ineens verschikt..: shit... ik d8 dat ik in de burger king was.......:S
-en me ma die stoned was voor de 1e x van 2 hijsjes : ging ze sandy vergelijken van "grease" met n hele andere sandy bij ons int dorp..ze kwam toen later kruipend de kamer in vragend aan me broer en mij..: heb je mama wel s ooit zo gezien?.. volgende dag had ze blauwe kaken..vant lachen..
-oja en ik heb de "GROTE VRIENDIJKE REUS GEZIEN"
-dat ik mijn ex voorspelde dat ie op zn 84-ste doodging door n autoongeluk..:s, maar hij begreep dr nix van hij was knetterstoned
-met n vriendin op de pleee zitten van n kroegie en ik bleef op de pot zitten en zijn zat in n hoekie een joint te draaien.. en iedereen maar afvragen waaR WE bleven...:S we bleken 1 1/2 uur weg gebleken te zijn :S...
Waarschuw beheerder
Ik kwam een keer thuis van een avondje flink stappen en weet nog dat ik in mijn eigen bed ben gestapt. Ik word s`morgens wakker en heb een vage droom dan mn moeder me uit mijn zusje zijn bed heeft gestampt. Kom onder zit mn moeder aan de tafel en mn zusje kijkt mee heel kwaad aan.:bloos:

Blijkt dat ik midden inde nacht op ben gestaan en blijkbaar naar min zusje zin kamer ben geweest haar helemaal uitgescholden heb dat zij uit MIJN bed moest gaan want ik wou slapen gvd. Is ze uit schrik maar onder op de bank gaan slapen. En toen mn moeder haar daaar om 7 uur vond heeft ze mij uit bed gestampt.

Weet der helemaal niks meer van kut :bloos:
Waarschuw beheerder
Vorig jaar vakantie had ik ook weer zoiets.
Was helmeaal van de kaart om 10 uur s avonds. K was idereen kwijt en dacht van ja k ga maar op stap vind ze daar wel. Maar tegenover onse camping was een familie camping en daar lag een mongooltje op die de hele dag met zo`n grote driewieler rondreed. Ben ik blijkbaar daar bij achterop gesprongen en de hele tijd geroepen dat hij me naar enof andere dicoteek moest brengen. Dat mongooljte de grootste lol en fiets voorbij de bushalte waar de hele camping incl mn maten te wachten staat op de bus om te gaan stappen. BEn niet meer opstap gegaan waarom weet ik ok nie. Maar de volgende morgen word ik wakker en idereen mij lachend aan kijken.
Wist de ook geen kut meer van tot een paar van mn maten het begonnen te vertellen. :bloos:

heb me echt kapot geschaamt

Waarschuw beheerder
paar weken terug een maat van me was zn sleutels kwijt...hij ging wel ff zoeken..belt tie 3 minuten later op.... hey ik heb mn telefoon gevonden.. ik maar die was je helemaal niet kwijt, huh waar ben ik dan naar aan het zoeken ?
ja naar je sleutels.. wij toch maar meegelopen om te helpen zoeken, aan wildvreemden vragen : hebben jullie toevallig die sleutels :d
de volgende dag bleek dat ze 'gewoon' onder zn bank thuis lagen.. maar hij kon zn huis niet in dus had ik hem maar meegenomen naar ons huis
zit die bij ons op de bank, ja ik ga ff mn telefoon bellen kijken of die aanstaat, en dan nog glashard beweren dat tie uitstaat :d
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn leipste actie (wat ik gehoord heb van vrienden) was dat ik in de duinen liep op zoek naar een praatpaal omdat ik pech had met de auto..

Waarschuw beheerder
t meest leipe da ik heb gehad na t vreten van n flink aantal pillen en n hoopje pep....
Ik had n beetje teveel op geloof ik..want ik had ect t gevoel da ik gek werd in mn kop!Heb heel de tent doorgerend met mn handen op mn kop en iedereen laten voelen hoe hard mn kaken wel nie klapperden :vaag:

Waarschuw beheerder
Vrienden van mij hebben eens het gemeentehuis beklommen om de klok te luiden...
ook heeeeel apart!!!
Waarschuw beheerder
Een vriendin van mij en ik liepen eens tussen de herten in het park... We zagen stenen voor konijnen aan en een mega groot hert van ong 3 meter kwam op ons af lopen... :S

Waarschuw beheerder
Jajaja mensen!Weer wat achterlijks dit weekend! :d
Ik en Melvin (Nasi REDBULL GEK hier op PF) waren weer lekker aan t freaken dit weekend....:vaag:komen we vrijdag n8 helemaal leip van de snoepies thuis...ik kwak mezelf neer op de bank en ga als n debiel lopen spacen....en opeeens spuug ik,helemaal uit t nix me kauwgompje uit....en schrik wakker!Melvin:"Man,wa doe je nou weer?" Ik:"Geen idee man, d8 dak nog in de zaal stond en wou me kauwgompie uitsugen eej!"

Melvin...vorige week zondag...weer helemaal leip van de pep!(ook vaag..was de 1e keer dak zuurstok-roze pep had gezien..maar goed..)Melvin...helemaal vaag...komt ineens met n opmerking over 'automatische intergratie' :vaag:
En da was volgens hem...als je 24 uur per dag tussen de bubbeling en de Anti's enzow zit..dan word je er vanzelf 1 :vaag:

Conclusie:Automatische Intergratie :D
Waarschuw beheerder
Ik wou een keer naar huis fietsen en had haast. Ik steeds harder fietsen naar wat ik dacht dat een fietspad was. Niet dus, ik flikkerde met volle snelheid in de sloot.
Waarschuw beheerder
Ik zag laatst een varken op een fietsje?? :S

[img]http://www.huikeshoven.net/leyehoeve/albums/verzamelbak/reed_jij_achter_mij_vanmiddag.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Op Hardbass:

Ik zat volgens mij in de "Yakuza" zaal op de grond en d'r zat een gozer naast me die totaal de weg kwijt was :p

Begon die tegen me aan te lullen, en 1 van de dingen die ik me nog kan herinneren was: "zal ik je helpen een keepers tenue uit te zoeken?" :S

Hij zei nog wel een aantal andere dingen, maar zelfs ik kwam daar niet helemaal uit :/ :)
Waarschuw beheerder
k waar n keer zol DOL als n KIEP! k legde min FIETS te BED! en k ging zelf in de SCHUUR liggen! WOOW wappie,appie,flappy,tappie

Waarschuw beheerder
Met een kameraad achterop fietsen door mijn dorp, en denken dat ik in 1 van de ghetto's van LA fiets, en hele tijd buk om kogels te ontwijken. :vaag:
Waarschuw beheerder
ik leg me fiets ook wel is in me bed, alleen hebben wij geen schuur, dus zet ik mezelf met mn slot een een paaltje voor de deur vast..

Waarschuw beheerder
ik heb altijd na t gebruik van speed dat ik erg para word.
ik lig dan in bed constant te luisteren en denk dan dat ze willen inbreken in huis of mn auto.
1x heb ik de voordeur open getrokken en naar buiten staan schreeuwen dat ik ze wel zag wegrennen...
maar natuurlijk was er helemaal niemand.
heb altijd t gevoel dat ze bij de voordeur zitten te rommelen

Werkzaam bij Rough Creations
Artiest Viqtor
Waarschuw beheerder
dacht dat ik een suikerspin zag, dus ik ff lekker dr van snoepen! Bleek later dat ik een witte poedel aan het kaal plukken was...allemaal haar in mn mond :S
Waarschuw beheerder
het word wel steeds gekker hier he?

Waarschuw beheerder
We zaten bij mij thuis en 1tje was zo erg de weg kwijt! Hij pakt in1s n fles spa, keert m om en al t water loopt over de tafel! Even later ziet ie n tasje aan voor een asbak :D

Denken dat er vliegende vissen waren die uit het water vlogen en dan weer terug doken, was heel erg eng dus rende elke x bij de waterkant weg, maar was zo nieuwsgierig dat ik steeds weer ging kijken, dat ging n tijdje zo door tot ik er8er kwam dat m'n ex steentjes int water gooide :S

En toen ik voor t eerst n x pillen op had om de 5 min blijven zeggen: ik hou van 'iemand' :p

N omhulsel van n sixpack bier aanzien voor n hele grote kikker.

Denken dat mijn oom die volop ver weg woont, me brood komt smeren.

En zo kan ik nog wel uren door blijven gaan haha :)

Waarschuw beheerder
uhhhh nou ik heb een keer een hele nacht aan een bar op een feest naar eurosport skieen zitten kijken helemaal waus..niks raars aan natuulijk zou je denken.

Maar wat bleek er hing helemaal geen TV ??????

pfff wat zal dat er raar uit hebben gezien :)