Partyflock

Forumonderwerp · 651091
8806x bekeken
Betreft: organisatie: Xplizit

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wat vinden julli van de Xplizit-hardcore en hardstyle feesten. Organisatie en de sfeer?

Waarschuw beheerder
hoe zo aanpakken ?? hebben xplizit dan last van hundenk het niet xplizit heeft meer last van die gasten die aan de zij kant staan te gluren met 1 oog naar gasten die daar gewoon uit hun dak gaan maar laten maar stoppen over dat gezeik over nati's wan t dat blijf je toch wel houden zou gewoon op de date van hardcore een drescode houde geen voetbal thirts . geen kisten met witte/rode veters geen wthite power kettingen geen bruttels klaar dan is er toch geen gezeik meer eeenuh en er lopen regelmatig mensen met voetbal thirts binnen en daar hooer je niets over loop dan ook niet te zuren wazie's

Waarschuw beheerder
noop - Zulke mongolen roepen alleen maar agressie op,ga eens een jaartje of 10 terug in de tijd .. Toen was het nog 1 grote familie en er liep toen van alles rond .. Ga maar even na wat de echte betekenis van gabber is

Maar het zal me niet weerhouden om weer naar xplizit tekomen,heb het er verders goed naar mijn zin
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kik real-lunatic heeft gelijk die gasten wekken aggressie op als ze al die gasten gewoon gaan feesten zonder kisten met witte veters en hangers en longsdale kleding dan is het al een heel stuk minder
Artiest Rydel
Waarschuw beheerder
ik heb er *nog* nooit last gehad... ;)

Enne... back2teck, dat was precies de avond die het einde van techno op xplizit inluidde, na heeel veel werk/geld toch maar opgegeven, was geen animo voor :S :( :'(
Waarschuw beheerder
rydel als er meer animo voor hardstyle of hardcore is dan is het niet zo gek dat rob geen techno wil dus ik vind het niet opgeven hij kijk gewoon waar de meeste mensen op af komen logies toch?
Waarschuw beheerder
Om er voor te zorgen dat we alsnog naar onze muziek in kroegen en discotheken kunnen luisteren, betaald de locatie buma-stemra rechten. Dit komt neer op ongeveer 3 euro, per bezoeker!!

knitsje wel je huiswerk doen voor je iets vermeld
de buma rechten zijn 7% van het verkochte kaartje per persoon
kom ik toch op een ander bedragje uit

http://www.bumastemra.nl/InterXtranet/binarycontent?artid=38607&contentid=34011&binid=14659
laatste aanpassing
Werkzaam bij Cuup.nl
Waarschuw beheerder
donateur
of was het nou 7% Mario :D
Waarschuw beheerder
donateur
en aangepast :D
Waarschuw beheerder
yep zat nog in 2003 hahahaha

Waarschuw beheerder
loop noop in lonsdale dan dacht even niet

Waarschuw beheerder
en waarom moeten "hun" aanpasen aan jullie omdat jullie er aan storen kijk als ze de heletijd "de groet" doen is het een ander verhaal
heb ik het hier over gabber gehad ??? ik geef alleen mijn menning en hoe ik me eigen zie op feesten is dat ik er niet bij loop als de meeste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik loop door de hele zaal om foto’s te maken het is mij totaal niet opgevallen dat het een rotte sfeer was in tegendeel de mensen hadden het er naar hun zin of niet soms maar ik sta ook aan de kant naar de mensen te kijken die helemaal uit hun dak gaan dat mag toch daar doe ik niemand kwaad mee waarom dan wel een ander met [verkeerde] schoenen. jongens & meiden kom op feesten niet zeuren de sfeer was top
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan iemand me vertellen of die jongens en meisjes een van jullie heb lastig gevallen bij xplizit buiten de kleding en het kijken naar de dansvloer
Is het niet zo dat er een vuurtje word aan u wakkert die er niet is. Er was al extra bewaking die niet nodig is hou het zo en zie geen spoken wij hebben onze regels en die worden tot nu toe goed opgevolgd waar door iedereen uit ze dak kan gaan
Waarschuw beheerder
kom allemaal, om een super hardstyle feest te beleven met D.J. RENO / ERIC-Z / RED-BOB / SILVERSHADOW als je heen gaat meld het bij www.partyflock.nl {agenda} tot zaterdag . Ook word er toegang bewijzen verloot voor de xplizit feesten op partyflock dus kijk snel.
Groetjes Rob de BoB 0614237222
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 noop...ze denken wel 2 keer na, als ze zo'n groet doen, want dan liggen ze er gelijk uit en dat willen ze niet of ze krijgen een five across the eyes van menige omstanders en dat is geloof ik ook niet helemaal de bedoeling.
ik wil er wel over ophouden, over deze hele kwestie, maar ik ga zeker niet me kop in het zand steken.
ik vind het alleen een beetje jammer dat geld weer boven kwestie staat, want er ken ook leuk worden uitgegaan en gefeest 'zonder' dat dit probleem (en een probleem is het en zal het altijd blijven)weer opgerakeld word.
en rob opende een topic ...Wat vinden julli van de Xplizit-hardcore en hardstyle feesten. Organisatie en de sfeer?
en dit vind ik ervan en dit ken van mij wel aangepast worden,overnagedacht en gesproken of besproken worden.
zodat er ook mensen van alle kleuren en rassen daar in 1 ruimte kunnen staan, drinken , dansen, feesten zonder dat er agressie word opgewekt van welke kant dan ook.
Waarschuw beheerder
Daar hoeft niet over nagedacht te worden, dat is de opzet van xplizit voor iedereen die wil feesten en voor diegenen die dat niet kan handhaven is de ingang de uitgang geworden bij herhaling {altijd} zo blijft de sfeer goed

Waarschuw beheerder
Heb met veel mensen staan praten in xplizit,en die delen toch echt mijn mening .. En tis niet alleen in xplizit,het probleem leg helaas zobeetje op alle feesten .. Op Hardcore 4 life werd er wel tegen op getreden,broeks pijpen moesten omlaag,speltjes en ketting met symbolen mochten niet naar binnen en bruttels mocht dus niet los hangen .. en er werd zeer duidelijk door de beveiliging opgelet .. Als je het toch weer anders deed binnen,kon je vertrekken .. En terecht vind ik dat
Waarschuw beheerder
donateur
Tja er liepen helaas een hoop van die gasten binnen daar en snap ook dat er een hoop mensen zich eraan irriteren(deed ik ook soms)Maar ze zijn niet allemaal hetzelfde ,de 1 zoekt wel ruzie en een ander van die groep juist weer niet.
Moet ook zeggen dat de beveiliging in Xplizit altijd goed is,want er was zaterdag effe onenigheid en ze waren er al gelijk bij.
Er werd ook opgelet dat mensen niet binnen kwamen met voetbal petjes op,dus gewoon de mensen met"de rood,wit,blauwe dingen en kettingen gewoon ook erop wijzen dat dat niet mag.
Dat ze londsdale dragen oke dat moet ieder voor zich weten maar de wp dingen enzo dat kan niet helemaal
Maar ik zal zeker Xplizit niet gaan weren erom,het is er gezellig,en ze draaien der goed
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Xplizit-papa - Probeer je tent niet omlaag tehalen of zo,zijn slechts wat adviesen/tips ,om eventueel gezeik teverkomen.. Je heb zoals ik al eerder vermeld heb verders een top tent hoor,rob

Ben zowiezo zeer tespreken over de draai kunsten van silver shadow ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben er alleen blij mee en gaan het meenemen

Waarschuw beheerder
donateur
real-lunatic...dat wat jij zegt met die klotelijers...is dus voor mij en velen een struikelblok.

De reden ook dat ik niet meer in nobels kom.
Ik heb zin in een chil avondje...geen avond met een gespannen sfeer waarbij ik moet gaan wachten tot ik mezelf een x moet verdedigen tegen die eikels.

Ik weet ook precies welke soort mensen de boel verkloten...stelletje klote nazi's, rasistjes e.d.

Misschien dat een iets strakker selectiever deurbeleid het probleem oplost.

en rob je zegt ook wel van. Als t een x fout gaat komen ze er de volgende keer niet in, maar voorkomen is nog altijd beter dan genezen, want er zal een x komen dat de pleuris wel uitbreekt...en dan? denk dat ook bijvoorbeeld gemeente e.d. daar niet blij mee is.

En het zou superzonde zijn.

maar hoe dan ook we hebben goede hoop :)

Waarschuw beheerder
OzziE_O [VVM] - Zal mij niet weerhouden om naar xplizit tegaan,laat me niet door een stelletje idioten weg jagen .. Maar het gaat toch echt een x goed fout ,dus ja beter voorkomen dan genezen .. Tis in mijn ogen verders een top tent .. En dat uit de mond van een ras echt rotterdammer ;)
Waarschuw beheerder
ja we kunnen beter voor komen dan genezen het is al een paar x fout gegaan en het is altijd met het zelfde soort volk (NATIE'S) dus.
rob ik ben het wel met real-lunatic eens en met ozzie.
ik weet wij zijn ook geen lieverdjes maar in onze groep komen toch getinte mensen voor en die voelen zich soms beledigd bedreigt gediscrimineerd enz dus denk er is over na om daar wat aan tedoen voor derest is het een top tent

Waarschuw beheerder
volgens mij is er ook nog nooit bij hardcore avond een (groot)gevecht geweest dus zal toch niet z'n kwaai bedoeling zijn op hardcore avonden dan hier word gesteld !

Waarschuw beheerder
Hangt er af wat je groot vind,maar wel 4 op 1 avond meegemaakt .. Maar tis beter om van tevoren zoiets tevoorkomen .. Want tis nu verders goed gegaan,maar wie zegt dat het de volgende x ook goed gaat .. En als het fout gaat en er komt politie aan tepas,dan heeft rob een aardig probleem denk ik .. Goed voorbeeld is parkzicht van vroeger,die is ook vaak dicht gegooid ivm vechten en zelfs een aantal x is er geschoten .. Dit is al een hele tijd geleden en ze zijn er nu veel strenger op .. Dus beter zoiets voorkomen, en gewoon de mesnen binnen laten die wel willen feesten en voor de gezelligheid komen en dat zijn er veeeel meer dan die eikels die sfeer verneuken

[img]http://www.real-lunatic.com/images/hardcore.jpg[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
roon ik snap je niet want je weet net als ik dat er 9van de 10x op hardcore feesten ruzie is en dan bedoel ik niet alleen xplizit maar overal.
vb. ik ben zaterdag naar luna geweest geen 1x vechten gezien waarom niet er lopen geen natie's
als ik naar hr of masters of hardcore ga dan is er altijd ruzie dus waar ligt het dan aan?

Waarschuw beheerder
tuurtlijk die natie's weer ?! als of het altijd aan hun ligt , kijk ik zie het zo ik ga lekker los gevecht of niet wat zal mij aan e reet roesten wat er gebeurd op feesten zo lang ik er maar geen last van heb op masters die jij bedoelt denk daar ben ik goed hard gegaan het is gewoon hoe je er ook tegen staat denk ik
Waarschuw beheerder
het ligt 9vande10x aan hun ja en dat weet jij ook roon en ik heb al gezegt dat wij geen lieverds zijn maar hun zijn toch echt de oorzaak
Waarschuw beheerder
OzziE_O [VVM]als je niet op de xplizit feesten bent hoe kan je dan een mening hebben, en hardcore is niet eens je muziek toch? Ik gooi niet me kop in het zand hoor ik ga hier echt wel op letten en dit proberen op te lossen . We gaan niet op uiterlijk of voor oordeel we kunnen wel bekijken voor bepaalde kleding

Waarschuw beheerder
sorry ik heb er echt geen last van waarom weet ik niet en vele hebben daar goed naar hun zin en zien die gasten niet eens staan

Waarschuw beheerder
Xplizit-papa

Ben blij dat je naar je gasten luisterd en er wat aan wil doen,dat doet me deugd .. En ik denk dat het ook wel goed komt ..
Waarschuw beheerder
dat is bij mei het zelfde ik loop in het rond en laat me ogen goed gaan maar ik zie het niet IK LOOP ECHT NIET MET OOGKLEPPEN VOOR WAND IK WIL GEEN HEIBEL IN DE TENT. WEL KRIJG IK AF EN TOE EEN ROT GOOI {SORRY} OK, EN WE LOPEN OF GAAN WEER DOOR MET FEESTEN maar ondangs dat gaan we op letten . maar als ik dit lees en xplizit feest niet ken dan lijkt het wel vechtes hol in plaats van een tent waar je helemaal uit je dak kan gaan maar goed het is een top tent en goed koop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
roon weet je hoe dat komt omdat jij met sommige omgaat daarom zie jij geen probleem maar bij ons in de groep zitten getinte mensen en die hebben er last van zodoende wij dus ook dat komt alleen maar door provoserende gedrag snap je

Waarschuw beheerder
Rob je hebt echt een leuke tent hoor altijd knallen op die hardcore feesten!
En dat Bobbussie is ook echt beter!
Die bullshit over natzies slaat echt helemaal nergens op! Wat verstaan jullie onder nazies dan?Ik heb nog nooit een duitser in explizit gezien jij wel dan? Of is t iets anders?
Kisten? Geruit blousje? En op elk hardcore feest word wel geknokt!

Waarschuw beheerder
Hollandhooligirl1

Een nazi hoef niet speciaal een duitser tezijn,helaas zijn die debielen er zobeetje in elk land .. Wat de kleding betreft is het voor iedereen wel duidelijk wat ze dragen .. En was dit weekend wel heel duidelijk,want zag duidelijk duitse symbolen en kelten kruizen voor bij komen .. En er zitten ook genoeg van die mongolen hier op pf .. Tis wel overduidelijk dat er geen enkel respect word getoond voor de mensen en nabestaande van de 2de wereld oorlog .. afijn denk dat ik toch wel duidelijk ben geweest

owja nog 1 ding,motte we het normaal vinden dat er op hardcore feesten gevochten word,als je niet tegen drank of drugs ken gebruik het dan ook niet .. zijn er namelijk genoeg die er wel tegen kunnen en die gewoon voor een gezellige avond komen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ok daar hou ik ook niet van die hitler shit maar ik krijg vaak genoeg naar me hoofd" kankernazie" omdat ik kisten draag en kniekousen enzo echt triest en als je rood wit blouw draagt nou dan heb je t helemaal gedaan dan ben je pas een nazie heey wat nog dommer is want dan was t wel zwart geel rood!

Waarschuw beheerder
einde disc. er zullen altijd wel een disc. blijven over wazi's en dat soort dingen laten we het over iets anders hebben want dit kan en blijft dan wel maanden door

Waarschuw beheerder
Tja als je zulke reacties wilt vermeide dan mot je toch je kleding iets aanpassen,aangezien je dan aardig in hun hoek terecht komt .. Ik draag uit princiepe al geen lonsdale en dergelijk om dat ik niet vergeleken wil worden met die mongolen .. Vroeger (spreek nug over een jaar of 8 geleden) was ik nog trots om gabber tezijn,nu dus niet meer en zie mezelf dan ook als hardcore liefhebber ..

Waarschuw beheerder
noop

Je hoeft er niet op tereageren hoor

Waarschuw beheerder
Ooh dus ik moet wat anders aan trekken omdat debieltjes zoals jij overal op letten?
dus als ik met relplay of karls kani loop is t zeker wel goed stakkersssssssss

Waarschuw beheerder
toch even wat zegen :):):) kijk en zo zie ik het nou ook je zal me ook nooit horen zeggen ik ben gabber, ik ben een die hard , maar er komt geen anders muziek bij mij in de plaats dan hardcore terror speedcore al vind ik de hardcore van deze tijd toch wel matig geef mij de >190bpm's want hoor te vaak hardcore op hardstyle tempo en daar stoor ik me echt maateloos aan en dat nr.1 waar ik sago van word

Waarschuw beheerder
:D:D:D:D:D wij houden net zo van hakkuh muziek maar dat gezeik altijd over die kleren is gewoon triest wij zeggen toch ook nie de heele tijd dat ze iets anders aan motte trekken

Waarschuw beheerder
dat ik me eerste lonsdale trui droeg wist niemand wat het was en omdat het nou een paarx in het nieuws is geweest omdat extreem rechtse gasten dat ook dragen is het meteen slecht

Waarschuw beheerder
Hollandhooligirl1

Je laat je wel van je beste kant zien .. Ga ff een jaar of 10 trug in de tijd toen was dit gezeik er nog niet .. Kennen het ook gaan doen zoals ik club x vroeger .. Kleding voorschriften,daar kwam je namelijk ook niet met je trainings pakkie binnen .. ach ja merk het niveau wel weer

En wat lonsdale betreft,dat merk bestaat al heel lang,tis onderander bekend geworden door mohammed ali,dus begrijp al zowiezo niet waarom er rassisten mee gaan lopen,want mohammed is toch echt niet blank..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja is goed opa laterzzzzz
Waarschuw beheerder
donateur
he hollandhooligirl, wat is er mis met Karl Kani?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Xplizit gaat zijn werk doen

Ander onderwerp wand het is net of Xplizit een vecht-hol is inplaats van een super gezellige feest tent
Dus allemaal zaterdag Xplizit-Hardstyle
wij van de crossroads-xplizit zullen maatregelen trefen

Waarschuw beheerder
he lunatic wil je niet verlagen maar je blijft wel erg in je verleden hangen messchien was 8 jaar geleden wel jouw tijd ..tijden en kleden veranderen weet niet of het al 8 jaar geleden is maar vroeger was het ook niet altijd even rose zonne maane schijn met aldat voetball shit toen ben niet er bij geweest maar heb wel verhalen gehoord dat de vlaggen van de clubs of naam vakken op de grond gelegd en als je in de buut of er over liep was je gewoon het zaadje dus elke tijd heeft wel iets om over te zeiken
Waarschuw beheerder
donateur
Aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik kan zaterdag niet helaas
Maar xplizit is absoluut geen vechthol in tegendeel zelfs,want vechters krijgen er nauwelijks tot géén kans voor.
Xplizit is gewoon(y)

Waarschuw beheerder
even voor xplizit papa ik hoor alleen maar goede geluiden over hardcore xplizit en dat over wazi's hoor je bijna niets alleen zou ik wel sneller willen horen maar ja wij weten allemaal hoe Xtreme ik ben hahaha