Partyflock

Forumonderwerp · 650115

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gezocht, maar hij is er nog niet... Dacht ik.

Ik vraag me af welk voedsel je sperma en schaamvocht kan beinvloeden...
Ik weet dat je niet te veel uien moet eten en knoflook, maar wat kan je beter nog meer niet eten als je een beetje fris wil ruiken of smaken?
Waarschuw beheerder
donateur
bier en shoarma smaakt t bitter...
en kiwi's zoet..
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik maar een spermaproeverij ga beginnen en een stalletje huur in de appie heijn naast de kaasproeverij..
Waarschuw beheerder
ik hoor altijd dat aardbeien heel goed werken...
Waarschuw beheerder
geef mij maar gewoon een BigMac van te voren
hoe het smaakt zal me een worst wezen
Waarschuw beheerder
als ik nou je kutja ga beffen he, net zo lang tot je in me mondje klaarkomt en ik al je lekkere geil in slik en jij daar na mijn pik afzuigt en aftrekt net zo lang tot ik in je geile bekkie spuit en je slikt alles lekker in dan dan proef je misschien je eigen kutje en als ik je dan weer klaarlik dan proef ik me eigen en dan gaan we racen ja.. zo veel mogelijk beffen en pijpen en kijken wie naar wie smaakt en hoe lang we het vol kunnen houden om naar elkaar te smaken...

eh

Waarschuw beheerder
donateur
als ik nou je kutja ga beffen he, net zo lang tot je in me mondje klaarkomt en ik al je lekkere geil in slik en jij daar na mijn pik afzuigt en aftrekt net zo lang tot ik in je geile bekkie spuit en je slikt alles lekker in dan dan proef je misschien je eigen kutje en als ik je dan weer klaarlik dan proef ik me eigen en dan gaan we racen ja.. zo veel mogelijk beffen en pijpen en kijken wie naar wie smaakt en hoe lang we het vol kunnen houden om naar elkaar te smaken...

eh

Nou... Ik denk niet dat dat werkt aangezien er een paar weken overheen gaat voordat je de smaak overneemt....

Maare ik wil het wel proberen.
Waarschuw beheerder
ja het zal niet in een keer gaan maar lijkt me wel een leuk spelletje en testje :)

jou nie?

en of het nu wel of niet werkt.. leuke bezigheid ;)
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
veel fruit helpt ook :9

Waarschuw beheerder
over de smaak... dus niet over de kwaliteit:

inderdaad schijnt fruit goed te zijn en rood vlees vies... dus niet te veel biefstukjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img cacheid=0012f7a500052f79da03ec921a003608d2]http://www.fruitschalen.nl/image/fruitmand.gif[/img]

Mister Peach schranst deze even naar binnen!