Partyflock

Forumonderwerp · 649757
860x bekeken
Waarschuw beheerder
god,god,elke keer als ik de televisie aanzet voor het engelse voetbal erger ik me dood aan die gast....het is niet alleen echt zo'n smerige gladjakker, hij maakt ook nog eens duizend keer achter elkaar dezelfde beweging en het irritante eraan is dat hij er niemand mee passeert.....ferguso­n doe je doppen open!

Waarschuw beheerder
Zo is dat, wij verdienen ons brood er niet mee ;).
Waarschuw beheerder
vind hem een beetje identiek aan queresma bij barca,,. ook heel erg frivol en veel bewegingen en ook nog jong, en ook uit de jeugd van sporting
Waarschuw beheerder
robben speeld bij psv en ronalo bij man u, is een heel verschil, bij psv zou roanldo ook helemaal top zijn.

Ronaldo was bij Sporting slechts reserve...
Hij speelde een leuke oefenwedstrijd tegen Manchester en mocht daarna komen (ok, hij stond natuurlijk al langer bekend als groot talent).
En ook nu speelt hij niet altijd.

Robben speelt nu al 1½ seizoen vrij sterk en is zelfs al international.
Verder is Robben niet voor niets uitgenodigd om een kijkje te nemen bij Manchester en een wedstrijd bij te wonen. Hij wordt serieus gezien als een mogelijke opvolger voor Giggs.
Waarschuw beheerder
ze moeten wedstrijd organiseren robben -tegen ronaldo,, straatvoetbal,, lijkt me leuk

Waarschuw beheerder
Straatvoetbal is iets totaal anders dan veldvoetbal...
Waarschuw beheerder
die wint ronaldo opzeker
Waarschuw beheerder
Is dat de bedoeling, robben op links ronaldo op rechts,, wel moie toekomst, als ze beide blijven groeien

Waarschuw beheerder
die ronaldo is zeker dope voetballer.
dat zijn mensen waarvoor je naar het stadion komt,ik ben dan zelf wel anti-manchester en pro-arsenal maar ja.
gasten zoals zlatan,ronaldo(van man-u),cisse en kaka trekken het publiek naar de stadions toe.
Waarschuw beheerder
Ik vind het lachwekkend om naar te kijken,wat een goochelaar.
Als hij eens normaal zou doen,zou hij best van waarde kunnen zijn.
Gewoon een voorzet geven op Ruud en niet 6 scharen en over de bal struikelen of hem verspelen.
Waarschuw beheerder
Nieuwe Ronaldo?? Nee niet nog 1!!! Wat een dramavoetballer die Ronaldo!!!