Partyflock

Forumonderwerp · 649528
Wordt er nu echt gek van al die mensen die op elke topic lopen te drammen.... reageer er dan aub niet op!!!

En het leuke is het zijn meestal ook nog allemaal dezelfde mensen ook nog... BLEGH BLEGH BLEGH

Ik zal zo zeggen als je een topic niet bevalt zet er dan aub niet wat neer, je maakt er alleen maar weer een zeik topic van....

Dat was wat IK wou zeggen

Zeik'n ok nie !
Nee, zeiken vooral niet.
rebel > natuurlijk heb ik gelijk :jaja:

xx Pascalle xx = :jaja:

kuttopic:/

onzin beetje :/
ik wilde eigenlijk niet zeiken, maareuh...

hihihi

op de basisschool leren de meesten al dat bij een discussie ook kritiek hoort..

mensen we wonen in een democratisch land: ZEIK EROP LOS!!
ZEIK Zelf dan niet zo
Lekker zeik topic :D
nachtdiertje > je zeikt :jaja:

maar in dit topic mag dat dan weer wel
behalve de topicopener
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[ ZEIK :[
oi wat heb ik toch zin in snatzen en dan lekker raggen zonder condoom natuurlijk o:)

zeikerd :[
Wat een zeikerds
Wordt er nu echt gek van al die mensen die op elke topic lopen te drammen.... reageer er dan aub niet op!!!

En het leuke is het zijn meestal ook nog allemaal dezelfde mensen ook nog... BLEGH BLEGH BLEGH

Ik zal zo zeggen als je een topic niet bevalt zet er dan aub niet wat neer, je maakt er alleen maar weer een zeik topic van....

Dat was wat IK wou zeggen

Ten eerste: zeiken zonder reden vind ik ook kansloos. Maar aan de andere kant is het ventileren van een tegengestelde mening aan de topicstarter mijns inziens geen zeiken maar inherent aan het begrip "forum", terwijl dit dan door topicstarters als "zeiken" wordt bestempeld.

Ik denk dan ook dat het hebben van een tegengestelde gefundeerde mening vaak onterecht gelijk wordt gesteld aan zeiken. Dit om maar niet op de argumenten van de tegengestelde mening in te gaan.

Maar als je het hebt over mensen die kakken zonder dat dit enig verband houdt met het onderwerp van het topic geef ik je groot gelijk.

iedereen heeft een andere mening,daarom blijft t leuk... en ook al is dat niet alleen maar positief
dus nie zo zeuren

xxx

ik heb hier maar 3 woorden voor...
BLA
BLA
BLA