Partyflock

Forumonderwerp · 649244

Artiest {SHOWLIST artist 52630, 2755}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik las net op www.id-t.com dat er hele sterke xtc pillen op de markt zijn??

Om welke pillen gaat het dan?? Iemand een idee?

Waarschuw beheerder
ja paracetamol

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Cipromill een of andere rare stof dat de mdma werking ver drievoudigd
gevaarlijk dus!
Waarschuw beheerder
en als je niet tegen PARAcetamol kunt neem dan een aspirine :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Cipromill heb ik nog bij geen een testuitslag gezien...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
huh onderzoek jij dat soort dingen?
Waarschuw beheerder
donateur
kun je nagaan hoe heftig ze zijn ;)

Waarschuw beheerder
huh onderzoek jij dat soort dingen?

Tim is een echte onderzoeker ja... :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee dat vroeg ik aan chris
Waarschuw beheerder
donateur
Nu ff serieus

Er zijn momenteel heel hooggedoseerde pillen in omloop. Alleen door ze te laten testen weet je of je de gelukkige eigenaar/eigenares bent van die pillen!!
Waarschuw beheerder
Ik heb dus laatst blauwe supermannetjes laten testen.
157 mg. MDMA.
Niet slecht nee.
Waarschuw beheerder
Ik denk meer datze doelen op de pillen met een zeer hoge dosering MDA die momenteel in meerdere vormen op de markt zijn...

XTC test terug op feesten voordat er weer dooien gaan vallen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had op MOH vs Hellraiser 4 roze smiley's gehad. Ik heb er een keer 1 laten testen en er zat 82 mg MDMA in.
Dus 4 pillen is zo'n 328 mg MDMA. Op zich niet echt heel veel maar ik heb de hele avond gigantisch lopen trippen. Vaak had ik niet eens in de gaten dat ik op het feest was maar dacht ik dat ik achter internet zat. En overal zag ik rare dingen, ook de welbekende hekken in het publiek enzo.

Ik heb ook witte mitsu's van dezelfde producent met ongeveer 90 mg MDMA (ook laten testen) maar die halen het effect bij lange na niet van de smileys.

Heb geen flauw idee waar dit aan kan liggen.
Waarschuw beheerder
De vraag is ook niet hoeveel mdma zit er in me pil maar de vraag is hoe schoon in de mdma in me pil.
De ene lading mdma is veel puurder als de andere nog een variabele dus.

Wat ook veel gebeurd op het moment is stoffen toevoegen die de werking van een andere stof verveelvoudigen...PM­A,Cafeine,Arsenicum(­ouwe truc om de werking van drugs teversterken)
Waarschuw beheerder
donateur
Wazige het gaat gewoon om MDMA hoor, maar er zit gemiddeld drie keer de gemiddelde dosis in dus zeg 240 mg.

Als je bedenkt dat een 'veilige' dosis ongeveer 1,5 a 2 keer je lichaamsgewicht is, dus in mij geval 55 x 2 = 110 mg.. dan sla je inderdaad wel stijl achterover als je in een keer 1 pil neemt.

en Saber ik weet niet hoeveel jij weegt, maar 328 zal een behoorlijke dosis zijn en het is niet zo raar dat ze er niet meer bij bent :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oh en wazige, rattegif en PMA komt niet meer voor in pillen, de XTC markt is wat dat betreft goed te noemen.

En het gaat wel om de hoeveelheid werkzame stof, heel hoog gedoseerde pillen kunnen een gevaar opleveren voor mensen die gewend zijn hele pillen te slikken en vaak meer dan 3 op een avond, vandaar die waarschuwing!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ok dan, maar wil namen hebben van die pillen!! hehehe

uitproberen die dingen!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Oh en wazige, rattegif en PMA komt niet meer voor in pillen,

Dus wel er zijn al tijden weer pillen in omloop met zowel pma als arsenicum(nog gevonden in de pillen van dat meisje op megarave).
Waarschuw beheerder
loeszie ik weeg ongeveer 90 KG.

Dus een extreem hoge dosis is het niet.

Als ik 4 mitsu's met 90 mg per stuk neem krijg ik meer MDMA binnen maar het effect is stukken minder.
Waarschuw beheerder
donateur
2x 90 = 180 mg vs. 328..scheelt toch wel even toch?

Op een gegeven moment kun je wel meer gaan nemen, maar dan heb je eigenlijk alleen maar meer last van de bijwerkingen dan dat je nog een extra rush krijgt. Serotonine voorraad is dan uitgeput zeg maar.
Waarschuw beheerder
4x90 = 360mg
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dus?
Waarschuw beheerder
is wat anders dan 2x90 mg wat jij zei in je vorige bericht.

Ik had het over 4 mitsu's en jij maakte er 2 van.
Waarschuw beheerder
Wat ik al zei,hoe schoon is de mdma?

En loeszie als die pillen 3x de gemiddelde dosis MDMA hebben zouden ze dus ook een stuk(3x?) duurder zijn en dan lijken ze mij op de hedendaagse markt vrij onverkoopbaar...MDMA blijft zeer duur dit lijkt mij dus zeer onwaarschijnlijk.
Ik heb tot nu toe iig nog geen testreports gezien van een pil met 240mg MDMA.
En dan wil ik niet vervelend doen maar vroeger hadden we alleen maar pillen met dit soort dosis,zo schokkend lijkt mij dit dus niet.
Dus infeite zouden we gewaarschuwd worden dat er weer echte XTC op de markt is...naja bedankt dan voor de waarschuwing.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dubbele hartjes dikke gele knallers!

:yes::yes::yes:
Waarschuw beheerder
donateur
wie is er nou van de drugsvoorlichting, wij hebben dat bericht zelf de wereld ingestuurd. In feite zijn er dus 'goeie' pillen op de markt. We waarschuwen in feite alleen de mensen opdat ze niet te veel nemen en laat ze testen..

Ik zei 2 omdat dat de 'veilige' dosis is, 2x je lichaamsgewicht.
Waarschuw beheerder
donateur
Dus wel er zijn al tijden weer pillen in omloop met zowel pma als arsenicum(nog gevonden in de pillen van dat meisje op megarave).

Vanuit onze contacten met de desbetreffende ehbo-ers was er sprake van overhitting door overmatig XTC gebruik..

Jij hebt lekkere betrouwbare bronnen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mja ok, maar die drugs info stands zijn ook niet alles.

Toen ik op impulz vroeg wat het verschil tussen lsd 25 en 50 was, toen werd mij verteld dat DAT met de hoeveelheid lsd te maken had *proest*

Verder weet men over het algemeen helemaal niet wat ik bedoel als ik zeg dat je R en S isomeren hebt wat een grote rol spelen bij de fabricage van MDMA!

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
Chris :@

Nou als iemand iets aan mij vraagt en ik weet het niet dan geef ik ook geen domme antwoorden maar zeg dan eerlijk dat ik het niet weet.

We doen ons best hoor!! Doe het al 4 jaar vrijwillig en weet natuurlijk lang niet alles.

Waarschuw beheerder
donateur
zoiets zei ik ook al tegen chris op impulz;)

hmm verklaart een boel, vriendin had ook al gigasterke van 180. ik geloofde haar aanvankelijk niet eens:$
Waarschuw beheerder
donateur
bedankt Miech :lief:

Kijk ik zeg natuurlijk niet dat wij de wijsheid in pacht hebben maar we doen ons best met jaarlijkse opfriscursussen enzo. Gaat toch best veel vrije tijd inzitten.

Ben allang al blij dat Inge en Chris alle achterlijke ideeen die mensen hier hebben over drugs ontkrachten!!

Hoe meer (juiste) kennis over drugs hoe beter!
Waarschuw beheerder
donateur
hahah die waarschuwing komt omdat ik paar pillen heb laten testen.

motorola 163 mg
roze startrek 138 mg
roze mm 136 mg
groene vlinders 168 mg

:P
Waarschuw beheerder
donateur
je zult het gemiddelde zeker opkrikken maar is nog steeds geen 240 mg!

Waarschuw beheerder
bij ons bevatten ze ongeveer 150 mg per pil (wordt verteld) en ze heten Recyclings en Undergroundjes!

succes ermee...

heb ze zelf niet op, omdat t me te dol lijkt, ben niet zon pillenvreter, 2 normale op n party is meer als genoeg, maar n vriend van me die nogal zwaar is, die vreet er normaal 10 ofzo, die zei nu bij de 4,5, dat ie de laatste niet had moeten nemen, dus das wel heel gruwlijk!!!!

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
groene vlinders zijn zeker geen 168
Waarschuw beheerder
donateur
moet je er 1 hebben om te testen vlammetje?????????

Doetichem ligt niet in de buurt van utreg dus je zal zeker weten wel andere hebben :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uit arnhem....
Waarschuw beheerder
donateur
het gaat inderdaad om de werkzame stof MDMA maar omdat tegenwoordig moeilijk is te maken (grondstoffen en wetten) gaan er vervangers in MDA en MDEA deze stoffen zij n veel sterker en zelf hallucinaties zijn mogelijk bij deze stoffen)
Waarschuw beheerder
donateur
Weet er misschien hier dan iemand wat er in de blauwe/groene p'tjes zit met RN erop?
kan er nergens iets over vinden (op pillreports bijv.) maar 't schijnt dat er zo'n 150mg MDMA inzit... da's dus ook behoorlijk hoog, zeker als je weet dat als je er eenmaal een op hebt, de drempel steeds lager wordt om er nog een te nemen. En ik kan jullie vertellen dat ik van deze p'tjes ook behoorlijk van de wap af was...

Het testen op feesten MOET terug!!

Waarschuw beheerder
Hmmmz ik zieje vast wel weer op een feest... kijken of het dezelfde zijn:)

deze zijn geen 169 echt niet...:/
Waarschuw beheerder
Sky_Haq--> Op feesten kunnen ze niet testen hoeveel mg erin zit. Daarvoor moet een pil naar een lab en wordt hij volledig ontleed.
Op feesten kunnen ze alleen zien of er MD**, amphetamine, tripspul of wat dan ook voor globale stoffen in zitten. Kan je net zo goed zelf een tester halen bij de smart shop.
Waarschuw beheerder
Oke Loeszie nu weet ik tenminste wat je bedoelt met die 2x90.

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Ik had laatst Ernesto Hoostjes :vaag:

Die waren pas sterk, heb nog een blauw oog :yes:

Waarschuw beheerder
Nee, zoals bruine salmies, nee die komen en zijn dr nie meer. Kon je in vieren breken en was je waus van een kwart.
Een keer een paar weekies niet, word je ook heel wat leiper van.

Mzzls

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pffff gewoon nemen die zooi wat boeit het wat er in zit je leeft maar 1 keer en als je toch drugs neemt weet je dat het fout kan gaan das een risico wat je neemt toch. tenminste zo denk ik dan weer

Waarschuw beheerder
ik kan t helemaal nergens meer vinden maar nog ff een aanvulling:

er zijn meer dan 400 (!) verschillende soorten MDMA.

dat betekent dus dat een pil van 60mg sterker kan zijn in zijn werking dan een pil van 100mg omdat de MDMA die gebruikt is veel zuiverder is, of anders van samenstelling.

had het van een duitse site maar kan t niet weer vinden....

Waarschuw beheerder
Loeszie ik zal je 'helpen':)

Wij staan trouwens niet op Impulz;)

En ik denk dat niemand binnen Unity, waar Loeszie en ik voor werken (idd vrijwillig) een antwoord zomaar verzinnen. Helaas zijn we geen wandelend drugswoordenboek en kunnen we ook niet alles weten, maar we doen zeker ons best!

We zullen het antwoord waarschijnlijk vragen aan iemand die van dat onderwerp meer verstand heeft en als echt niemand het weet zullen we je waarschijnlijk doorverwijzen, maar de algemene partydrugs vragen weten we wel.

Verder komt dat bericht idd van Unity, en moeten de mensen gewoon oppassen voor die sterke pillen. Zoals Loeszie al uitgelegd heeft zou je ongeveer 120 kg moeten wegen wil je een pil nemen van 240 mg en het 'aankunnen'. Zit je daaronder en je neemt er eentje in een keer omdat je geen idee hebt dat hij hoog gedoseerd is, dan valt dat dus echt zwaar!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nait soez'n, Doorslikk'n
Waarschuw beheerder
donateur
om welke gaat het dan nikita...of krijgen jullie dat niet te horen?
Waarschuw beheerder
Ja, ik wil ook wel eens weten welke pilletjes dat zijn :D

direct dr achteraan:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze zijn zeker net zo groot als een pepermuntje??;)

Waarschuw beheerder
donateur
@ Sky_Haq

Groene RN ken ik wel ja. Zijn opzich zeker niet slecht! Wor je ook flink wazig van...

De Mitsu's en dubbele hartjes die nu in de omloop zijn zijn ook wel sterk schijnbaar :)

Vind het wel goed dat er gewaarschuwd wordt dat de dosering hoger kan zijn.. Kan een hoop elende voorkomen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoals Loeszie al uitgelegd heeft zou je ongeveer 120 kg moeten wegen wil je een pil nemen van 240 mg en het 'aankunnen'

zet hier zo me vraagtekens bij
ik kan dat makkelijk hebben en weeg toch maar 78kg
ook als ik een tijdje niks heb gebruikt zal ik
van die hoeveelheid maar een klein beetje effect
voelen en ken een hoop mensen die hetzelfde
hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks Nikita!! We stonden inderdaad niet op Impulz pfieeeeew.. :-)

Het is niet zo dat je het niet aankunt, maar wij hanteren een "veilige" dosis. Tuurlijk kun je meer nemen maar dan heb je alleen meer kans op de ongewenste bijwerkingen en een grotere dip in de dagen erna (door het serotoninetekort).

En knuckles wat versta je onder een tijdje? Voor MDMA bouw je toch best snel tolerantie op..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb net blauwe duifjes binnen gekregen zijn 300mg
weet iemand of die een beetje lekker zijn
Waarschuw beheerder
donateur
300mg mdma %) ? zelf laten testen...?

Waarschuw beheerder
blauwe duifjes zijn zeker geen 300 mg mdma maar rond de 90 mg mdma of je hebt blauwe duifjes op de markt waar mdea in zit i.p.v. mdma die voelen sterker aan, de sterkste mdma drugs op moment zijn 886 mg mdma en zijn zo groot als van die pepermunt ballen

Waarschuw beheerder
er is trouwens maar 1 soort mdma en geen 400 soorten zoals hierboven ergens staat

verder heb je nog de stoffen;
mda
mbdb
mdea

en natuurlijk de pille met speed erin verwerkt
Waarschuw beheerder
ik heb het ook niet over mdma waar kan ik ze laten testen in leiden en omgeving want ik wel weten wat het is voor dat ik ze in me mik gooi
Waarschuw beheerder
2 Loeszie
euh maandje ofzow
maarre 'k had bij m'n eerste ervaring met xtc al
redelijk veel nodig voor 't wat deed terwijl 't
volgens de testen toch goed spul

Waarschuw beheerder
versace..180mg
vw...180mg

getest. dus ze zijn er wel, .klopt ook wel want ik sta van een kwart op mijn kop!
Waarschuw beheerder
donateur
Tja Nuckles ik ken meer mensen bij wie het weinig doet...heb ik geen verklaring voor.Ken ook mensen die er extreem gevoelig voor zijn..

Ik zou toch maar uitkijken met die hoge doseringen.
Waarschuw beheerder
ohw maar kijk altijd wel uit
bedoel heb nou nie eg zin om op een feesie op de
ehbo te belanden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
heb laatst een paar rolexjes gehad,had het zlefde effect als die van vroeger,kompleet van de kaart en de dag erna weinig last,wie weet hoeveel er in zit?
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
Waarschuw beheerder
Ik had laatst witte mitsubisies... die waren echt wel super relaxt..

Waarschuw beheerder
Wat ik allemaal lees over, hoeveel er wel in een pil zit, ik zet er vraagtekens bij????
(is het niet het totale gewicht van een pil)
Zijn die ECHT allemaal serieus getest???
Of lezen jullie wat anderen denken wat er in zit, en op het net zetten...(pillreport­s/dancesafe)

Vroegah...waren pillen met 140mg (salmiakjes) het beste wat er toen te koop was....
Ik heb niet het idee dat pillen met de jaren beter zijn geworden....
??????????

Waarschuw beheerder
Nou ik moet zeggen dat ik laatst blauwe mitsu's had getest op 135 mg! 1 ding is duidelijk van die dingen heb je dr echt aan 2-3 genoeg voor een hele party. Zijn gewoon niet te vergelijken met die troep waar je er al 3 van moet nemen om ubberhaubt wat te voelen!

Waarschuw beheerder
Ik heb nu lichtgele p-tjes met een gebogen pijltje erop. Heb daar alleen nog maar goede reacties op gehad, maar heb ze nog niet laten testen. Weet toevallig iemand wat voor p-tjes da zijn. En wat er in zit.

Waarschuw beheerder
jaaa zijn het van die best wel grote dunne??
Waarschuw beheerder
volkswagentjes er staat VW op en ze zijn blauwe word je vet wazig van en klappertanden en ze werke een uurtje of 5.[img cacheid=00008bad0000fa4520da8b651a00341ca4]http://www.smiliemania.de/smilie.php?smile_ID=128[/img] [img cacheid=0000abe1000d908f9b48c5371a00341ca4]http://www.smiliemania.de/smilie.php?smile_ID=117[/img] [img cacheid=000027f7000d9092b06596f41a00341ca4]http://www.smiliemania.de/smilie.php?smile_ID=127[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
wij hebben nou blauw kleurige lippen.150 mg...

goeie...:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
1 aan je linker en 1 aan je rechtervoet :p

't is ff wennen, maar als je ze eenmaal ingelopen hebt, wil je nix meer anders...

:)

Waarschuw beheerder
donateur
:D

Waarschuw beheerder
klompjes toppie!!
Waarschuw beheerder
dat gejank over pillen, vroeger ja toen hadden wij nog salmiakjes. Dat waren pas pillen

en california dreams geloof ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik allemaal lees over, hoeveel er wel in een pil zit, ik zet er vraagtekens bij????
(is het niet het totale gewicht van een pil)
Zijn die ECHT allemaal serieus getest???
Of lezen jullie wat anderen denken wat er in zit, en op het net zetten...(pillreport­s/dancesafe)

Vroegah...waren pillen met 140mg (salmiakjes) het beste wat er toen te koop was....
Ik heb niet het idee dat pillen met de jaren beter zijn geworden....
??????????

Bekend verschijnsel: iedereen heeft altijd pillen van wel meer dan 150 mg..terwijl het landelijke gemiddelde over het algemeen 80 mg is. Maar nu zijn er wel hooggedoseerde pillen op de markt bijgekomen..

En voor alle mensen die zich afvragen hoeveel mg er in bepaalde pillen zit, zit er maar 1 ding op en dat is laten testen. Logo, kleur en grootte zegt helemaal niks over een pil!!

Waarschuw beheerder
Ga je van 1 niet hard genoeg pak je er toch lekker nog 1. Boeiend de hoeveelheid mdma enz.
Iedere keer als je een pil pakt kan het je laatste zijn. Net of dat stelletje amateur pillendraaiers altijd weet waar ze mee bezig zijn.
Test op proefdieren ofzo :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had laatst groene appeltjes uit de omgeving Enschede, die waren zeker goed.
Driehoekige mitchubishi en roze hartjes uit omgeving Rotterdam waren ook (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
klompjes niet verkocht me ex maaruh neej, verkocht ook nietecht er zijn wel betere jaah (K)
Waarschuw beheerder
11 Jaar geleden was ik de gelukkige winnaares van 3 weken coma en een nieuwe lever !! En dit alles is gebeurt omdat ik drie dagen later na gebruik van xct een kies moest laten trekken. Hou aub goed in de gaten wanneer je medicijnen of iets dergelijks moet gebruiken, zeg het tegen de arts zodat ze weten wat je hebt gehad. Het is bijna mijn dood geweest!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat vraag ik me nou net af.

Als je een half jaar niets gebruikt heb en je moet naar het ziekenhuis voor een operatie.
Moet je dan ook vertellen dat je drugs heb gebruikt? Het is dan toch al lang uit je lichaam?

Waarschuw beheerder
Ja het dan allang uit je lichaam, de enige manier om te achter dat je drugs heb gebruikt is via je haar....

Dit is mij verteld!! dus weet niet of het waar is, het is voor de rest helemaal uit je lichaam...
Waarschuw beheerder
Witte mitsuus die momenteel (december) in noord-holland in omloop zijn hebben wel een zeer goeie verhouding tussen helderheid en relaxedheid SUPER!

Laatst kreeg ik van een goede maat een groene diamant (ziet eruit als twee op elkaar geplakte pilletjes), volgens mij moet daar echt wel tegen de 240 mg mdma of mdea ingezeten hebben want je word er echt apestoned en lui van, Hij vond het perfect, maar hij is dan ook een druk baasje die nodig moet chillen, ik ben zelf al wat rustiger en ik hou dan ook toch meer van pilletjes die behalve dopey ook een beetje speedy zijn...

Sunflower, blij dat je het nog kan navertellen, had je soms een genetische afwijking met bepaalde leverenzymen of MAOI ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Bea: wanneer je al een half jaar niks gebruikt hebt hoef je je geen zorgen te maken maar ik had in het weekend gebruikt en moest dinsdags naat de tandarts.

2 art schenkzout: nee geen genetische afwijking, gewoon domme pech, maar dat maakt het juist zo gevaarlijk, dit gevaar ligt nl. voor iedereen op de loer. Ben zeker blij dat ik het nog na kan vertellen en ik ben dan ook de laatste om te zeggen dat het slecht voor je is. Maar ik wil alleen iedereen waarschuwen dat dit soort dingen iedereen kan gebeuren en geloof me, je wil dit niet meemaken. Dus aan iedereen, gebruik met mate en met je verstand, weet wat je doet!! Have fun everybody!!

Waarschuw beheerder
Khad laatste keer jetzers met 140 mg.. die waren behoorlijk goed :) Maar je moet gewoon uit kijken met die shit..

Van te voren goed eten, tijdens je party super veel water drinken en voor dat je gaat "slapen" hoe smerig het ook is ff wat eten & drinken, de volgende dag ook gewoon goed eten!

Je moet er wat voor over hebben.. ;)

Waarschuw beheerder
het maakt niet uit hoeveel mg er in zit ik had met shockers had ik 16 jetsers en die waren 120 mg het ligt net aan wat je lichaam kan hebben dus het maakt allemaal niet uit elke 10 min nam ik een halve in ik had het niet in de gaten hoe snel het ging

Waarschuw beheerder
donateur
so salmiakjes jaaa....pfff waren net bruistabletten zo groot.:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
groene appeltjes :yes:
Waarschuw beheerder
degene die die dingen voor mij regelt is me beste vriend

Waarschuw beheerder
Groene appeltjes ja... gister heel wat lui zwaar naar de tiefus ervan(Y)
Waarschuw beheerder
"En dan wil ik niet vervelend doen maar vroeger hadden we alleen maar pillen met dit soort dosis,zo schokkend lijkt mij dit dus niet"

Dat fabeltje begint me echt de keel uit te hangen. Pillen waren vroeger wel iets sterker maar een gemiddelde pil zat gewoon rond de 100 mg hoor.

"het maakt niet uit hoeveel mg er in zit "

Wow, stupiditeit lijkt geen grenzen te kennen.

Waarschuw beheerder
Zit wel een kern van waarheid in.... doe mij maar een pil van 80mg goeie kwaliteit mdma... dan 1 van 110mg met slechte kwaliteit;)
Waarschuw beheerder
Kwaliteit? Doel je hier op de zuiverheid van de mdma zelf? Dat zal namelijk nooit meer dan een aantal procent schelen. Vergeet niet dat xtc over het algemeen gemaakt wordt door mensen met een ruime kennis van chemie.

Waarschuw beheerder
Vorig jaar rond Trance Energy hadden we Rode Motorola's hele kleine nopjes waren dat,dat waren de sterkste die ik ooit gehad heb.nog meer mensen die deze mening delen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar slaat trouwens al die shitt op hebje die dingen nouw echt nodig om lol tehbben damzz waarom kanik dan zonder die troep dikke lol hebben is het alleen om dat je dan geen alst van benen krijgt of what..??
Waarschuw beheerder
"waar slaat trouwens al die shitt op hebje die dingen nouw echt nodig om lol tehbben damzz waarom kanik dan zonder die troep dikke lol hebben is het alleen om dat je dan geen alst van benen krijgt of what..??"

Waar slaat dit nou weer op? Als iemand een pilsje drinkt ga je toch ook niet lopen bléren dattie niet zonder 'die troep' kan? Je hebt duidelijk nooit een pilletje gehad. Probeer er eens een en kom dan terug met je gezanik.
Waarschuw beheerder
donateur
waar slaat trouwens al die shitt op hebje die dingen nouw echt nodig om lol tehbben damzz waarom kanik dan zonder die troep dikke lol hebben is het alleen om dat je dan geen alst van benen krijgt of what..??

Als je geen verstand van zaken hebt is het verstandiger om stil te zijn:x
en volg aub een typcurcus:S

maargoed ontopic : rode ferari's zijn ook(Y)
Waarschuw beheerder
waren wel blauw maar geen idee wat erop stond, maar even goed lekker van de kaart

Waarschuw beheerder
Blondje bedoeld denk ik Die blauwe supermennekes die gaan echt super hard vandaar de naam supermen denk ik of die smileys kan ook

mare Roze eurotje's (Y) Zijn getest op 149 Mg

ene hoor iets van rooie ferrari's iemand?
ene ik hoorde ook iets van Vw'tjes? zoja een pm is nooit verkeerd natuurlijk mazzl's
Waarschuw beheerder
heh heh blauwe vwtjes 180mg knetterrrr! ;-)

Waarschuw beheerder
Die blauwe pillen daar staat Pfizer of zoiets op...echt HARD dan !
:P :D
Waarschuw beheerder
blauwe smileys

180 mg

getest

Waarschuw beheerder
weet je wat ik altijd een stomme vraag vind:"ik heb een pil met "stempeltje" erop, zijn die goed??

nog stommer is het als er antwoord word gegeven met:"ja die had ik laatst ook die zijn zwaar relaxed"

je kan een pil nooit beoordelen op werking door te vragen aan iemand of hij of zij een pil heeft gehad met een bepaald stempel het hoeft namelijk niet dezelfde ingredienten te hebben .. zelfs niet als het van dezelfde maker is :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Blauwe VW's, 220 mg.
Waarschuw beheerder
"K blijf tog bij me MDMA CAPs van 220mg 2 voor de hele avond,,heb ze laten testen bij de ggd :jaja: (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
blauwe vw`tjes :vaag:

Waarschuw beheerder
die vw'tjes worden wel steeds zwaarder of niet? eerst is het 180mg nu 220;)

Waarschuw beheerder
donateur
Had ze inderdaad eerst van 180. De laatste (nieuwere?!) zijn getest op 220. Bij kentron, zou toch wel zeggen dat hun redelijk serieus zijn.
Waarschuw beheerder
Roze M&M's eind december begin januari, noord holland, aanrader
Waarschuw beheerder
Doe mij maar een lading van die VW's.

Waarschuw beheerder
Ik had pas witte volkswagentjes. Waren gestest en er zat 130mg in. Ze deden hun werk goed moet ik zeggen :)
Waarschuw beheerder
donateur
k vind sowieso dat de pillen steeds heftiger worden..of ligt dat aan mij :p
of ik heb gewoon goeje :);)

Waarschuw beheerder
Wie kent er de roze smiley's.
Heb ze pas geleden op en ze bevielen goed.
Weet iemand of dit goede zijn en wat er in zit?

Waarschuw beheerder
Blauwe smiley`s :P !! k krijg ze binnenkort!!!:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ghegheghe ouwe sammies jammer dat die der niet meer zijn :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Toen was jij 10/11 jaar oud.
Waarschuw beheerder
ik had een ouwere zus ;) was me eerste pilletje op schoolkamp in groep 8 en nog de leukste keer ook :d
Waarschuw beheerder
maarja je ken der beter vroeg mee beginnen en vroeg mee stoppen dan op je 20e je eerste pilletje slikken :s

Waarschuw beheerder
ik was 30 toen ik mijn eerste pilletje slikte,....

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn weer oude sammiakjes in de omloop..

Vriend van mij had er 1tje op en hij was 3 dagen ( het hele weekend ) uit zn koekiej!

das tog wel geinig :yes:

Beste wat ik ooit geslikt heb zijn MDMA capsules.
maarja die tijd is geweest :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgens mij is het echt 100 % zeker niet beter, om vroeg met drugs te beginnen. Beste is natuurlijk helemaal niet beginnen. Maar als je wat ouder bent kun je jezelf beter in controle houden denk ik, en gevaren inschatten, (beetje off topic)

eerst x had ik blauwe klompjes die waren niet zo zwaar maar wel heeel lekkkeerrrr
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je bedenkt dat een 'veilige' dosis ongeveer 1,5 a 2 keer je lichaamsgewicht is

shit!!!!! dan mag ik aardig wat kilotje achter over tikken:P:P:P

Waarschuw beheerder
Was 21 toen ik er mee begon. Ik denk idd dat jonge mensen zichzelf niet in de hand kunnen houden……..
Dus heb er geen spijt van hoor, dat ik niet op mn 16e al stond te stuiteren. :D
Des te leuker is t nu. :P

Waarschuw beheerder
voor Jesse.. Ik hoop dat jouw blauwe smileys wel goed zijn, de mijne waren na test bij het lab 20 mg mdma en 10 mg cafeïne.. Ik moet zeggen.. zijn wel leuke chillpillen na een feestje op de bank, maar op een feest is het kut.. moet je er drie tegelijk opvreten.. Maarja ik hoop dat jij betere krijgt en laat ze anders eerst testen voordat je een kutavond krijgt.

Sterke pillen.. 2001 Witte Mitsubishi's 140 MG en Apenstaartjes ? MG..
Daarna alleen maar klote geweest, nu hebben we alleen maar gemiddeld 50 MG pillen.. Damn.. maarja is misschien ook goed om een beetje gedosseerd te feesten.. :D

Knuffels van Ilona (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik nog even met terugwerkende kracht applaudiseren voor Konkor. Hij weet tenminste waar hij overpraat :-D

*klap klap*
Waarschuw beheerder
Hmz, kweenie, heb met oud en nieuw voor het eerst weer 2 pilletjes gebruikt ((14 maanden niet in NL geweest)) en het viel zwaar tegen...
Volgens de test zat er 140 mg in, maar ik werd er toch echt niet zo kort van als je zou verwachten als je zo'n tijd niks hebt gebruikt, dat terwijl ik vroeger toch vaak zwaar trippend op feestjes rondwaggelde...
Waarschuw beheerder
donateur
Blijf groene vlinders toppers vinden 168 mg mdma :P
Waarschuw beheerder
toen je nog jong was ging je lekker experimenteren en tja.. toendertijd moest je maandag toch alleen maar weer naar school :S

en sweu denk niet dat dat de echte sammies waren die krijg je nooit meer en nu ben ik verstandig ik slik geen pillen :P

Waarschuw beheerder
Ik hoor iedereen hier maar zeggen over goede en slechte mdma.. daar ligt het helemaal niet aan. In een pil kan ook stof toegevoegd zijn zoals MDA, MDEA, PMA, DXM, PCP en soms weleens strychnine(rattengif). Iedere stof heeft een andere werking en kan dodelijk zijn bij een gebruiker die er van uit gaat dat hij/zij gewoon maar een MDMA-pilletje slikt.

Voor een ieder die het interressant vind;
http://www.dancesafe.org/documents/druginfo/ecstasy.php
http://www.ecstasy.org/new/index.html
Sites zijn in het engels, maar rete-intressant voor mensen die willen weten waar ze mee bezig zijn en de worden de gevaren die MDA, MDEA, PMA, DMX PCP met zich meebrengen uitgelegd. Ze geven betere en eerlijkere informaties als onze hollandertjes
Waarschuw beheerder
donateur
2Hardstylemammie die stoffe op MDa na heb ik nog nooit in mn pillen gehad denk dat eerder uitzondering dan regel.

Waarschuw beheerder
hardstyle mammie, vriend van me zei dat ze iets van 140 mg mdma bevatte, Ik weenie of dat waar is enzo ma heb wel een x al een halfie gehad en daar was ik toch ech wel een tijdje mee van de wereld, maar ik laat ze denk nog wel ff teste,
ik laat nog wel ff weten wat de uitslag was,

bye
Waarschuw beheerder
Blauwe volkswagen 180/200mg MDMA
Roze volkswagen 150/160mg MDMA
Gele TP MDA(niet voor op een feest...tezwaar)

Dit zijn de snoepies die ik de afgelopen weken heb gehad.
De blauwe volkswagens horen iig bij de beste die ik ooit heb gehad...roze variant zijn iets minder maar nog steeds lekker.
Gele TP's vind ik tezwaar voor op een feest van 1 ben je kompleet uitgeschakeld voor de rest van de nacht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gezien de werking van MDMA kan het gewoon niet dat je van een pil van vroeger "3 dagen de weg kwijt bent" of er moet HEEL veel speed in zitten..

:S
Waarschuw beheerder
of heel veel MDA.. zoals die TP-tjes jah poeh poeh wat heb ik gespaced en de dag erna nog wegtollen met mn oge :vaag::D
Waarschuw beheerder
Hasjie aka Bounzzz: ik had van die kleine roze smileys. Zijn getest op 82 mg MDMA.
Maar hierbij moet ik wel zeggen dat het effect vele malen beter is dan menig ander pil. Ik had ook witte mitsu's met 90 mg MDMA maar het effect ervan was stukken minder dan van die smileys.

Op MOH vs Hellraiser heb ik 4 smileys gehad en heb de hele avond flink lopen trippen. Echt zware hallucinaties.

Waarschuw beheerder
Komt door de kwaliteit van de mdma heb wel eens hele sterke snoepies op (ja oke sterk:)) 130 mg
maar ik vind toch dat me wiebertje van 79 mg harder gaat dan die van 130 mg

is heel wazig mahja :s
ook ben ik bij de andere de volgende dag echt brak en bij die wiebers vind ik da wel mee valle
mahja

mazzl's

Waarschuw beheerder
Des te meer MDMA erin zit des te meer zombie-achtig ik ben.... :s
Dat is juist iets wat ik niet wil, dus geef mij maar iets met wat minder MDMA dan ga ik lekkerder. :P

Waarschuw beheerder
voor JP.. gelukkig, ik weet ook wel dat het niet zo erg is, mochten die stoffen er wel inzitten, het is alleen van levensbelang dat je op de hoogte bent..

Voor Jesse; Thanx sweety, hoop dat je mazzel hebt man.

X

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand al gehoord van Rooie Sterretjes ????

Moet ff wat info over die dingen hebben.....

Zijn ze :vaag: of :z of :gaap:

Wie o wie !!!!!
Waarschuw beheerder
jantje ken ''Rooie Sterretjes'' hebben en henkie ken ze ook hebben maar dat zegt niet dat ze allebij hetzelfde zijn :S

Waarschuw beheerder
OF ze telden vroeger de dip ook mee bij "van de kaart zijn" omdat ze MDMA je op de zaterdagavond zodanig verneukt dat je de dagen erop niet te harden bent... ;)

In dat geval is het best mogelijk om 3 dagen van de kaart te zijn... :D
Waarschuw beheerder
hoelanger jij niet slaapt hoe meer je van de kaart word op gegeven moment ga je rooie stippeltjes zien en ga je trippen :s

(maar wel gaaf) maar nu niet meer zo goed voor me leuk als je de volgende dag naar school moet

Waarschuw beheerder
als ik wat pep op heb hoeft maar een beetje te zijn
dan begin ik waanvoorstellingen te krijgen
meestal is dat niet erg

maar soms :s :vaag: :s

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een dikke bullshit hier, met zijn duifjes van 300 mg, zeker laten testen op het politiebureau ??
Hier in den-haag gaat nu een nieuw soort pillen de ronde in
hele dikke, zonder logo ( op bestelling wel ) 180 mg mdma, 22 mg speed, 1 mg caffeine.

Waarschuw beheerder
Terrorkickingass en Domingo-> als jullie nu samen bij elkaar te hard in die bruine ster zitten...dan worden het vanzelf "rode sterretjes":P
Ik heb zelf nog sterke pillen liggen, die zijn getest op zo'n 3 kg ...

Waarschuw beheerder
Willen de blauwe en roze volkswagentjes zich hier even melden a.u.b.?!?!?!?

Pb'en maar..........

Waarschuw beheerder
Iemand nog meer info over de roze smileys???
En witte VW. Wie heeft die en hoe zijn die.
Oh ja en witte tulpjes wie kent die en weet hoe ze zijn.
Laat het hier ff weten of
PB mij anders ff?????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heeft iemand een idee
hoeveel mg een red bull is ??

en tripe ze eenbeetje :P
Waarschuw beheerder
HMz Snoepgoed, Thaise Redbull is wel een wazig spulletje... dankzij Kraeteng-L ofzo... mix het met een beetje thaise rum en je bent een avondje heel erg van de kaart...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik weet goed spul de hoefijzertjes je gaat ervan hallucineren en ben heel de avond van de kaart

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PILLUH zuiguhhhhh:D ik kan er goed op slapen:P
Waarschuw beheerder
voor mij gaat niets boven MDMA-kristal als je dat eenmaal geprobeert hebt, dan wil je echt geem ptjes meer. :vaag:
Waarschuw beheerder
doe mij maar ketamine..
Waarschuw beheerder
Er zijn weer oude sammiakjes in de omloop..

Vriend van mij had er 1tje op en hij was 3 dagen ( het hele weekend ) uit zn koekiej!

das tog wel geinig

Ik eb geoord dat hier vroeger o.a. herione in zat :s dussss dan is t nie zo raar dat ie dr zo lang van uit zn dak is geweest als t de zelfde zijn..
dat hoef ik dus nie..

blauwe smileys eb ik n keer gehad, was mij TE
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

misschien wel een pil met MDA en Meth.. dan zou het kunne :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blauwe VW
Rode hartjes
Weeni wat t is..maar zeker wel goed %)