Partyflock

Forumonderwerp · 649244

Artiest {SHOWLIST artist 52630, 2755}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik las net op www.id-t.com dat er hele sterke xtc pillen op de markt zijn??

Om welke pillen gaat het dan?? Iemand een idee?
Waarschuw beheerder
Ja, ik wil ook wel eens weten welke pilletjes dat zijn :D

direct dr achteraan:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze zijn zeker net zo groot als een pepermuntje??;)

Waarschuw beheerder
donateur
@ Sky_Haq

Groene RN ken ik wel ja. Zijn opzich zeker niet slecht! Wor je ook flink wazig van...

De Mitsu's en dubbele hartjes die nu in de omloop zijn zijn ook wel sterk schijnbaar :)

Vind het wel goed dat er gewaarschuwd wordt dat de dosering hoger kan zijn.. Kan een hoop elende voorkomen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoals Loeszie al uitgelegd heeft zou je ongeveer 120 kg moeten wegen wil je een pil nemen van 240 mg en het 'aankunnen'

zet hier zo me vraagtekens bij
ik kan dat makkelijk hebben en weeg toch maar 78kg
ook als ik een tijdje niks heb gebruikt zal ik
van die hoeveelheid maar een klein beetje effect
voelen en ken een hoop mensen die hetzelfde
hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks Nikita!! We stonden inderdaad niet op Impulz pfieeeeew.. :-)

Het is niet zo dat je het niet aankunt, maar wij hanteren een "veilige" dosis. Tuurlijk kun je meer nemen maar dan heb je alleen meer kans op de ongewenste bijwerkingen en een grotere dip in de dagen erna (door het serotoninetekort).

En knuckles wat versta je onder een tijdje? Voor MDMA bouw je toch best snel tolerantie op..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb net blauwe duifjes binnen gekregen zijn 300mg
weet iemand of die een beetje lekker zijn
Waarschuw beheerder
donateur
300mg mdma %) ? zelf laten testen...?

Waarschuw beheerder
blauwe duifjes zijn zeker geen 300 mg mdma maar rond de 90 mg mdma of je hebt blauwe duifjes op de markt waar mdea in zit i.p.v. mdma die voelen sterker aan, de sterkste mdma drugs op moment zijn 886 mg mdma en zijn zo groot als van die pepermunt ballen

Waarschuw beheerder
er is trouwens maar 1 soort mdma en geen 400 soorten zoals hierboven ergens staat

verder heb je nog de stoffen;
mda
mbdb
mdea

en natuurlijk de pille met speed erin verwerkt
Waarschuw beheerder
ik heb het ook niet over mdma waar kan ik ze laten testen in leiden en omgeving want ik wel weten wat het is voor dat ik ze in me mik gooi
Waarschuw beheerder
2 Loeszie
euh maandje ofzow
maarre 'k had bij m'n eerste ervaring met xtc al
redelijk veel nodig voor 't wat deed terwijl 't
volgens de testen toch goed spul

Waarschuw beheerder
versace..180mg
vw...180mg

getest. dus ze zijn er wel, .klopt ook wel want ik sta van een kwart op mijn kop!
Waarschuw beheerder
donateur
Tja Nuckles ik ken meer mensen bij wie het weinig doet...heb ik geen verklaring voor.Ken ook mensen die er extreem gevoelig voor zijn..

Ik zou toch maar uitkijken met die hoge doseringen.
Waarschuw beheerder
ohw maar kijk altijd wel uit
bedoel heb nou nie eg zin om op een feesie op de
ehbo te belanden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
heb laatst een paar rolexjes gehad,had het zlefde effect als die van vroeger,kompleet van de kaart en de dag erna weinig last,wie weet hoeveel er in zit?
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
Waarschuw beheerder
Ik had laatst witte mitsubisies... die waren echt wel super relaxt..

Waarschuw beheerder
Wat ik allemaal lees over, hoeveel er wel in een pil zit, ik zet er vraagtekens bij????
(is het niet het totale gewicht van een pil)
Zijn die ECHT allemaal serieus getest???
Of lezen jullie wat anderen denken wat er in zit, en op het net zetten...(pillreport­s/dancesafe)

Vroegah...waren pillen met 140mg (salmiakjes) het beste wat er toen te koop was....
Ik heb niet het idee dat pillen met de jaren beter zijn geworden....
??????????

Waarschuw beheerder
Nou ik moet zeggen dat ik laatst blauwe mitsu's had getest op 135 mg! 1 ding is duidelijk van die dingen heb je dr echt aan 2-3 genoeg voor een hele party. Zijn gewoon niet te vergelijken met die troep waar je er al 3 van moet nemen om ubberhaubt wat te voelen!

Waarschuw beheerder
Ik heb nu lichtgele p-tjes met een gebogen pijltje erop. Heb daar alleen nog maar goede reacties op gehad, maar heb ze nog niet laten testen. Weet toevallig iemand wat voor p-tjes da zijn. En wat er in zit.

Waarschuw beheerder
jaaa zijn het van die best wel grote dunne??
Waarschuw beheerder
volkswagentjes er staat VW op en ze zijn blauwe word je vet wazig van en klappertanden en ze werke een uurtje of 5.[img cacheid=00008bad0000fa4520da8b651a00341ca4]http://www.smiliemania.de/smilie.php?smile_ID=128[/img] [img cacheid=0000abe1000d908f9b48c5371a00341ca4]http://www.smiliemania.de/smilie.php?smile_ID=117[/img] [img cacheid=000027f7000d9092b06596f41a00341ca4]http://www.smiliemania.de/smilie.php?smile_ID=127[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
wij hebben nou blauw kleurige lippen.150 mg...

goeie...:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
1 aan je linker en 1 aan je rechtervoet :p

't is ff wennen, maar als je ze eenmaal ingelopen hebt, wil je nix meer anders...

:)

Waarschuw beheerder
donateur
:D

Waarschuw beheerder
klompjes toppie!!
Waarschuw beheerder
dat gejank over pillen, vroeger ja toen hadden wij nog salmiakjes. Dat waren pas pillen

en california dreams geloof ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik allemaal lees over, hoeveel er wel in een pil zit, ik zet er vraagtekens bij????
(is het niet het totale gewicht van een pil)
Zijn die ECHT allemaal serieus getest???
Of lezen jullie wat anderen denken wat er in zit, en op het net zetten...(pillreport­s/dancesafe)

Vroegah...waren pillen met 140mg (salmiakjes) het beste wat er toen te koop was....
Ik heb niet het idee dat pillen met de jaren beter zijn geworden....
??????????

Bekend verschijnsel: iedereen heeft altijd pillen van wel meer dan 150 mg..terwijl het landelijke gemiddelde over het algemeen 80 mg is. Maar nu zijn er wel hooggedoseerde pillen op de markt bijgekomen..

En voor alle mensen die zich afvragen hoeveel mg er in bepaalde pillen zit, zit er maar 1 ding op en dat is laten testen. Logo, kleur en grootte zegt helemaal niks over een pil!!

Waarschuw beheerder
Ga je van 1 niet hard genoeg pak je er toch lekker nog 1. Boeiend de hoeveelheid mdma enz.
Iedere keer als je een pil pakt kan het je laatste zijn. Net of dat stelletje amateur pillendraaiers altijd weet waar ze mee bezig zijn.
Test op proefdieren ofzo :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had laatst groene appeltjes uit de omgeving Enschede, die waren zeker goed.
Driehoekige mitchubishi en roze hartjes uit omgeving Rotterdam waren ook (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
klompjes niet verkocht me ex maaruh neej, verkocht ook nietecht er zijn wel betere jaah (K)
Waarschuw beheerder
11 Jaar geleden was ik de gelukkige winnaares van 3 weken coma en een nieuwe lever !! En dit alles is gebeurt omdat ik drie dagen later na gebruik van xct een kies moest laten trekken. Hou aub goed in de gaten wanneer je medicijnen of iets dergelijks moet gebruiken, zeg het tegen de arts zodat ze weten wat je hebt gehad. Het is bijna mijn dood geweest!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat vraag ik me nou net af.

Als je een half jaar niets gebruikt heb en je moet naar het ziekenhuis voor een operatie.
Moet je dan ook vertellen dat je drugs heb gebruikt? Het is dan toch al lang uit je lichaam?

Waarschuw beheerder
Ja het dan allang uit je lichaam, de enige manier om te achter dat je drugs heb gebruikt is via je haar....

Dit is mij verteld!! dus weet niet of het waar is, het is voor de rest helemaal uit je lichaam...
Waarschuw beheerder
Witte mitsuus die momenteel (december) in noord-holland in omloop zijn hebben wel een zeer goeie verhouding tussen helderheid en relaxedheid SUPER!

Laatst kreeg ik van een goede maat een groene diamant (ziet eruit als twee op elkaar geplakte pilletjes), volgens mij moet daar echt wel tegen de 240 mg mdma of mdea ingezeten hebben want je word er echt apestoned en lui van, Hij vond het perfect, maar hij is dan ook een druk baasje die nodig moet chillen, ik ben zelf al wat rustiger en ik hou dan ook toch meer van pilletjes die behalve dopey ook een beetje speedy zijn...

Sunflower, blij dat je het nog kan navertellen, had je soms een genetische afwijking met bepaalde leverenzymen of MAOI ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Bea: wanneer je al een half jaar niks gebruikt hebt hoef je je geen zorgen te maken maar ik had in het weekend gebruikt en moest dinsdags naat de tandarts.

2 art schenkzout: nee geen genetische afwijking, gewoon domme pech, maar dat maakt het juist zo gevaarlijk, dit gevaar ligt nl. voor iedereen op de loer. Ben zeker blij dat ik het nog na kan vertellen en ik ben dan ook de laatste om te zeggen dat het slecht voor je is. Maar ik wil alleen iedereen waarschuwen dat dit soort dingen iedereen kan gebeuren en geloof me, je wil dit niet meemaken. Dus aan iedereen, gebruik met mate en met je verstand, weet wat je doet!! Have fun everybody!!

Waarschuw beheerder
Khad laatste keer jetzers met 140 mg.. die waren behoorlijk goed :) Maar je moet gewoon uit kijken met die shit..

Van te voren goed eten, tijdens je party super veel water drinken en voor dat je gaat "slapen" hoe smerig het ook is ff wat eten & drinken, de volgende dag ook gewoon goed eten!

Je moet er wat voor over hebben.. ;)

Waarschuw beheerder
het maakt niet uit hoeveel mg er in zit ik had met shockers had ik 16 jetsers en die waren 120 mg het ligt net aan wat je lichaam kan hebben dus het maakt allemaal niet uit elke 10 min nam ik een halve in ik had het niet in de gaten hoe snel het ging

Waarschuw beheerder
donateur
so salmiakjes jaaa....pfff waren net bruistabletten zo groot.:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
groene appeltjes :yes:
Waarschuw beheerder
degene die die dingen voor mij regelt is me beste vriend

Waarschuw beheerder
Groene appeltjes ja... gister heel wat lui zwaar naar de tiefus ervan(Y)
Waarschuw beheerder
"En dan wil ik niet vervelend doen maar vroeger hadden we alleen maar pillen met dit soort dosis,zo schokkend lijkt mij dit dus niet"

Dat fabeltje begint me echt de keel uit te hangen. Pillen waren vroeger wel iets sterker maar een gemiddelde pil zat gewoon rond de 100 mg hoor.

"het maakt niet uit hoeveel mg er in zit "

Wow, stupiditeit lijkt geen grenzen te kennen.

Waarschuw beheerder
Zit wel een kern van waarheid in.... doe mij maar een pil van 80mg goeie kwaliteit mdma... dan 1 van 110mg met slechte kwaliteit;)
Waarschuw beheerder
Kwaliteit? Doel je hier op de zuiverheid van de mdma zelf? Dat zal namelijk nooit meer dan een aantal procent schelen. Vergeet niet dat xtc over het algemeen gemaakt wordt door mensen met een ruime kennis van chemie.

Waarschuw beheerder
Vorig jaar rond Trance Energy hadden we Rode Motorola's hele kleine nopjes waren dat,dat waren de sterkste die ik ooit gehad heb.nog meer mensen die deze mening delen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar slaat trouwens al die shitt op hebje die dingen nouw echt nodig om lol tehbben damzz waarom kanik dan zonder die troep dikke lol hebben is het alleen om dat je dan geen alst van benen krijgt of what..??
Waarschuw beheerder
"waar slaat trouwens al die shitt op hebje die dingen nouw echt nodig om lol tehbben damzz waarom kanik dan zonder die troep dikke lol hebben is het alleen om dat je dan geen alst van benen krijgt of what..??"

Waar slaat dit nou weer op? Als iemand een pilsje drinkt ga je toch ook niet lopen bléren dattie niet zonder 'die troep' kan? Je hebt duidelijk nooit een pilletje gehad. Probeer er eens een en kom dan terug met je gezanik.