Partyflock

Forumonderwerp · 648690

Waarschuw beheerder
Ik ga binnen kort een tongpiercing laten zetten..wat vinden jullie daarvan?
Wie heeft er ervaring mee...en hoe zoent het nou?

Waarschuw beheerder
zoenen (Y)

Waarschuw beheerder
jah ik heb der ook eentje gehad moest hem der uit halen van mijn ouders maar zoenen doet het lekkr en myn vriend der mee verwennen ging ook supperss jammer dat die weg moest maar stiekem komt der wel w3eeer een nieuwe in heel gauw

Waarschuw beheerder
en bevalt het??
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 'r 3 in mijn tong

Nee ik heb drie tongpiercings in me oor zitten :S
Waarschuw beheerder
donateur
Prima, geen last van hoor! En in mijn oor zitten r ook 3

1e week ff een beetje last en daarna: LOL hahah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:) ben egt benieuwd...kan niej w8en tot dat ik hem heb!!!

ik heb er ook een in m'n wenkbrauw en navel maar tong lijkt me tog anders
Waarschuw beheerder
donateur
Tepelpiercing was voor mij de meest pijnlijke, mond daarna, wengbrauw nix gevoeld

Waarschuw beheerder
oohh beter....zo je hebt er wel veel dan???
is wel verslavend he piercings..hahah

Waarschuw beheerder
als het er niet ranzig uit ziet ...

bij sommige mensen ziet het er vies uit ... weet niet waarom ... ik vind dat je er een tong voor moet hebben ... net als een wenkbrauw piercing ... het staat je of het misstaat

tijdens zoenen is een tong piercing grappig ... met kopkluiven is het ff wennen ... maar zodra je weet hoe je die piercing moet gebruiken ... is het lekkkkkkkker
Waarschuw beheerder
2 Bibah >>> Is wel leuk zo'n tongpiercing, als je er maar niet naar gaat praten. Das zo superirritant als je van die lui ziet die steeds met die flap naar buiten hangen. Zo van: kijk ik heb een piercing in me tong :p

Waarschuw beheerder
okey zal er aan denken...thnx
Waarschuw beheerder
donateur
2 VAGE JETJE:

Ik vind dat je r de tong voor moet hebben????? Loop je dan de hele dag met je tong uit je mond??? Ik niet. Ik doe het voor mezelf en al helemaal niet voor anderen

Waarschuw beheerder
donateur
het bevalt mij wel hoor, alleen ik ben weer zo'n pechvogel die na het zetten echt heel erg veel pijn heeft gehad :S
maar ja ik ben er nu alleen maar blij mee :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er twee jaar geleden eentje laten zetten en heb hem er nu een jaar uit ofzo. Bevalt veel beter zo! Ik had een stuk van mijn kies afgebeten doordat ik op dat kreng beet per ongeluk. Mijn gebit is net even iets belangrijker dan zo'n ding in mijn mond. De meeste mensen die ik ken hebben hem er nu ook uit, die tijd is een beetje geweest. Maar ik vind het op zich nog wel mooi bij sommige mensen!

Waarschuw beheerder
Is wel leuk zo'n ding.Maar maakt geen verschil als je met iemand zoent.
Waarschuw beheerder
donateur
ook eentje met zetten niets gevoelt paar dagen last maar nu alleen maar(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er zelf geen... maar een man met tongpiercing is :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou toen ik mijn derde had ging ik idd kwijlen jah hahahah

Waarschuw beheerder
Haha tis wel grappig.. je ken er alleen wel achter blijven hangen haha :p

Zelluf mag ik et helaas nie :(

Waarschuw beheerder
Indo-Ninjaboy 21 december 2003 13:06
2 VAGE JETJE:

Ik vind dat je r de tong voor moet hebben????? Loop je dan de hele dag met je tong uit je mond??? Ik niet. Ik doe het voor mezelf en al helemaal niet voor anderen

nee loop juist niet de heledag met je tong uit je bek ...dat vind ik juist zo goor als mensen dat doen...
bij sommige mensen zie je als ze praten of lachen al een balletje op hun tong zitten, andere hebben dat niet.
De mensen die dat vaak niet hebben, zie je vaak spelen veel met hun piercing (gewoonte/om te laten zien dat ze er ook een hebben)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben binnenkort de gelukkige die verwend gaat worden door iemand met een tongpiercing!

He bibah :P
(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
jah zeker wel vissertje :P :P

Waarschuw beheerder
gewoon doen!!

zoenen was in het begin best vreemd omdat dat staafje achter me tanden bleef hangen.... maar kan tegenwoordig weer gewoon me tong uitsteken naar mensen :p

Waarschuw beheerder
Mja, het is dit jaar wel opeens heel erg 'in' geworden, dus ik vind het on-orgineel.. Daarom wil ik binnenkort m'n 2e laten zetten, dat is dan tenminste ietsje origineler,, :)

Waarschuw beheerder
Trouwens is niet per se op jou bedoeld..

Maar het zoent wel raar als je zo'n lang staafie in je mond heb zitten.. Maar nou voel ik er nix meer van als ik zoen. Maar ik ken geen lollies meer sabbelen.. :S

Waarschuw beheerder
Haha idd dat lange staafje zuigt :s Had echt het id of ik een heipaal in me mond had zitten...

Waarschuw beheerder
De meeste mensen die ik ken hebben hem er nu ook uit, die tijd is een beetje geweest.

t gaat er toch ook nie om of t in is ofzo..
als je t toch zelf mooi vind ,doe je t toch gewoon...schijt aan de rest!!
maar wat je zegt van je gebit is waar,das toch ff iets belangrijker !!
Waarschuw beheerder
donateur
nee loop juist niet de heledag met je tong uit je bek ...dat vind ik juist zo goor als mensen dat doen...
bij sommige mensen zie je als ze praten of lachen al een balletje op hun tong zitten, andere hebben dat niet.
De mensen die dat vaak niet hebben, zie je vaak spelen veel met hun piercing (gewoonte/om te laten zien dat ze er ook een hebben)

Is idd ook blij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is idd ook blij

??????
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die de hele avond met hun tongpiercing uit hun mond hangen bedoel ik

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
Maat van me had ook zon ding, die heeft ie een keer ingeslikt, maar toen ie m had laten zetten had ik ook een paar dagen zon dikke tong dat ie niets kon eten en niet kon praten!! %)
Niets voor mij die dingen! Heb nog nooit een meisje tegengekomen met zon ding, maar ze schijnen wel lekker te zijn met zoenen! Who knows!

Waarschuw beheerder
Is idd ook blij

??????
Aanpassen
Indo-Ninjaboy 21 december 2003 21:52
Mensen die de hele avond met hun tongpiercing uit hun mond hangen bedoel ik

??? ben je daar blij om ???? :vaag:

Waarschuw beheerder
ikke heb r ook 1 je merkt er nx van ma is wel lekker met een andere te kussen die r ook 1 heeft rrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
nou indo-ninjaboy ... denk dat je dan zelf maar eens ff je text moet gaan lezen ...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net mijn bril ff opgezet, maar het klopt zoals ik het bedoel. Alaaf de boks zak dich aaf
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmzz ... tsja ... dan gaat het deze keer echt boven mijn pet :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
hmzz ... tsja ... dan gaat het deze keer echt boven mijn pet

Nee hoor, moet je maar eens ff met Rollie op msn gesprek volgen, is nog erger hahaha

Waarschuw beheerder
ow :S
Waarschuw beheerder
tong piercing is oke! :D
zoent errug lekker ;)

alleen geen scherp diamantje nemen als je iemand oraal bevredigd! :X

kan nasty wondjes oplopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wil er zelf errug graag een...

mja dan heb je me moeder nog..

Waarschuw beheerder
gewoon een tongpiercing nemen (Y) zoent errug lekker :)
Waarschuw beheerder
inderdaad ja!
en boeiend wat je ma dr van denkt!
ik mocht ook me tattoo niet :D
Waarschuw beheerder
donateur
vind dah wel geil hoor

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het ook :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker! Zoenen??

Waarschuw beheerder
als ik jou was zou ik die piercing wel zover mogelijk achterin laten zetten. Anders zie je um als je aan het praten bent en dat kan ook nadelig zijn met werken enzo.

Waarschuw beheerder
Mmmmmm
Waarschuw beheerder
Ik heb ook al 2 jaar zo`n apparaat in mijn mond....
En heb ook 2/3 van een kies verloren, doordat ik erop gebeten had...
beetje jammer... want die kies is niet vervangbaar...
Misschien dat ik um er binnenkort ook uit haal...

Waarschuw beheerder
Als een meisje dat heeft is het wel mooi en lekker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voordat je hem eruit haalt Croft, nog even zoenen?? haha

Waarschuw beheerder
bij een jongen vind ik ut ni zo mooi staan bij een meisje wel
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dr ook 1...
heb hem ook vrij ver naar achter dus je ziet hem niet zo goed
(Y) voor op het werk..

voor de rest.. ik voel er tijdens het zoenen zelf niks van!

Waarschuw beheerder
Mooi, maar het zoent irritant vind ik.
Vooral het achterkantje onder de tong vd piercing.
Waarschuw beheerder
ik heb er ook een en niet alleen met zoenen is het leuk;)
Waarschuw beheerder
Ik heb er zelf geen, maar 2 exen van me hadden er beide 1. En dat zoent echt LEKKERRRR :P

Waarschuw beheerder

Doe ik nooit, op m'n werk is er maar 1 iemand die weet dat ik zo'n ding heb.
Die maakte een keer een domme opmerking dat tongpiercings voor homo's zijn.
Na een paar hoeken van mijn kant was hem een hoop duidelijk geloof ik :P
Waarschuw beheerder
ja heb hem nu iets van 4 jaar denk ik
maar nog steeds haal ik hem er niet uit heb er geen last van. Wil eigenlijk nog wel een 2de
maar ja.. Die van mij zit eigenlijk vrij ver naar achter op me werk kwamen ze pas na een half jaar er achter dat ik eentje had..!!
Als mensen er mee gaan spelen vind ik vrij irritant om te zien.. maar ja ieder voor zich.
Ik heb gewoon een plastic bolletje zodat me tanden er niet aangaan.
Moet wel zeggen mijn tragus piercing deed zeerder dan mijn tongpiercing maar uhh
Wanneer ga je hem laten zetten??

liefs
Waarschuw beheerder
donateur
jaja....ik heb 3 klitjes op/in mn tong...toch laatst een keer allemaal uit gedaan en dat was ook weer heel bizar moet ik zeggen...merk je toch wel dat dr een gewicht aan staal in zit... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
DOEN!!!!!!!!!
is erg lekker met zoenen......en elkaar verwennen geeft nog extra demensie
:kusje:
Waarschuw beheerder
je kunt hem gerust zetten,het zetten doet geen pijn maar je moet hem niet teveel naar voren hebben want dan gaan je tanden naar de klote en je gaat beetje irri praten
Waarschuw beheerder
Gewoon laten zetten je zou er leuke dingen mee kunnen doen:-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet hoe het is maar ik vind het wel heel cool nij een meisie. lijkt me best lekker.

Waarschuw beheerder
geen ervaring mee...maar vind een tongpiercing erg mooi!!!

Waarschuw beheerder
ik ga hem de 28ste december laten zetten...ga het gewoon doen....ben wel zenuwachtig maar jah..

dank jullie wel voor jullie reacties
Waarschuw beheerder
Ik zou het niet durven :S Maar van mij hoeft het ook niet, vind het niet echt mooi of zo, maar er zijn genoeg mensen die er wel van houden, dus..

Succes!!!!

Waarschuw beheerder
tongpiercing vind ik cool, maar ik zou het zelf nie durfen
Waarschuw beheerder
mijne is dicht gegroeid :( moest m uit doen voor me werk

maar wil wel een nieuwe piercing maar dan op een ander plekje iemand een ideetje ? wel beetje apart plekje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gne gne gne :o

Waarschuw beheerder
ik vind het leuk, gewoon doen. Heb er zelf ook één :)

zoenen is in het begin wel lastig met een lang staafje, maar nu voel ik er amper wat van.

En je moet er niet teveel mee spelen of ernaar gaan praten. Dat is echt super irritant. Als je zonodig een piercing wil laten zien moet je hem op een zichtbare plek nemen.

verder : succes :)

Waarschuw beheerder
ik heb mijne al 2,5 jaar en voel um dus nooit:P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er zelf ook één.. en uhh ik ben er hartstikke tevreden mee.. :-D
Mijn vriend vindt het nog steeds niks, maar ja hij vindt het zowiezo vreemd dat ik vrijwillig iets door mijn tong heen haal.. ;-)
En wat dat spelen betreft.. heeft denk ik toch wel met de persoon te maken of je dat veel doet..

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon doen!!!

Waarschuw beheerder
Gewoon doen.

Ik moet maar is een vriendin krijgen met tongpiercing kijken of daar extra mogelijk heden vandaan komen.

Denk dat een meisje een jongen veel beter oral kan bevredigen ermee(6)
Waarschuw beheerder
doen!! bevalt prima!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zeker, ik heb hem nu ongeveer 2 jaar.. de enige lastjes die je zal krijgen is het inslikken van de balletjes en het opraken van het schroefdraad.. :)

Waarschuw beheerder
de enige lastjes die je zal krijgen is het inslikken van de balletjes en het opraken van het schroefdraad..

heb hem dik 4 jaar nu ... maar heb nog nooit een balletje doorgeslikt of opraken van schroefdraad ??????????????????

wel dat je na verloop van tijd ... last kan krijgen van je pockets ( last van gevoelige tanden net na je tandvlees )
ik heb dat opgelost door het te vervangen met plastic piercing ...

1 het is beter mocht ik op mijn piecing bijten
2 geen last meer van mijn tanden
3 hij is ietsiepietsie flexibel
Waarschuw beheerder
Ja, doen!!!!! Het ownaged enorm....
Waarschuw beheerder
donateur
gaat weer een wereld open met tongpiercing heb er zelf 1 maar niet alleen zoenen is leuk whehe:P

Waarschuw beheerder
donateur
gatverdamme!
ik heb gehoord dat als je een tongpiercing neemt, dat dat je tong zwart word en eraf valt?

vies hoor :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm mijn tong zit r na mijn derde tongpiercing nog aan, kweet nie hoe je aan deze wijsheid komt

Waarschuw beheerder
Ik heb geen problemen met mijn piercing haha zoent wel lekker en me girl geniet ook wel haha

Waarschuw beheerder
gewoon laten zetten krijgt er geen spijt van

Waarschuw beheerder
is cker ok!!! Maar neem niet een te klein staafje,die van mij groeide eerst IN me tong...
Maar voor de rest (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Laat je vriend er 1 zetten;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb em sinds 17 september dit jaar en et bevalt me prima!
het laten zetten deed helemaal geen pijn, ik had alleen de 1e 3 dagen beetje spierpijn en was mijn tong opgezet...het was ffies wennen met eten enzo maar daar raak je zo aan gewend!:D

Waarschuw beheerder
donateur
hmmm mijn tong zit r na mijn derde tongpiercing nog aan, kweet nie hoe je aan deze wijsheid komt

misschien ben jij dan niet menselijk, want het is echt waar! ik hoorde het namelijk van de vriend van de schilder van de oom van mn achternicht :yes:
Waarschuw beheerder
Heb em nu 2, 5 jaar denk.. Tis dat ie er zit, als ik er nu geen had gehad zou ik em niet laten zetten, tis een beetje afgezaagd...
Maar goed... Vind em nog steeds wel leuk

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er ook een en bevalt me goed.......maar als je een tongpierc laat zetten doe het dan voor jezelf en niet voor een ander;)

Waarschuw beheerder
tongpiercing is geil:P is zker lekker om te zoenen met jongen die tongpiercing heb:D

Waarschuw beheerder
blablabla
Waarschuw beheerder
Me vriendje en ik hebben er allebei 1 en het is egt heeel cool!!! :yes:
Waarschuw beheerder
ik heb er 1 maare.. zoveel anders is het niet eigelijk..

Waarschuw beheerder
Kheb dur sinds dinsdag ook 1.. Btje vaag nu, slis nog btje en af en toe btje kwijle :kwijl: Maar ben dur blij mee :D Van me schatje gekrege :P (K)

Waarschuw beheerder
Is lekker zoenen...

Waarschuw beheerder
Tis dat ie er zit, als ik er nu geen had gehad zou ik em niet laten zetten, tis een beetje afgezaagd...

Als ik er nu geen had, had ik er alsnog wel een laten zetten.
Ik zal dingen die ik leuk vind niet laten omdat een miljoen anderen het doen.
En anderzijds ook niet als niemand het doet.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit er ook over na te denken er eentje te nemen... maar ach... ik zal wel weer te lui zijn om het te doen... :C

Waarschuw beheerder
Te lui?
Wat is dat voor argument?
Je hoeft zelf dat gat niet in je tong te prikken.

Waarschuw beheerder
Iedereen heeft zo'n ding tegenwoordig, geloof ik! :S

Ik vind het wel wat hebben, maar het interessante is er wel een beetje af. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Maar je moet wel naar de shop gaan enzo... :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/4989/main/45012.jpg[/img]

:x
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/051915F985/picserver.jpeg[/img]

:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind t wel sexy :D

Waarschuw beheerder
donateur
doen als je het wil..

kheb hem jaren gehad.uitgedaan.nog steeds spijt
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het erg leuk een tongpiercing. in het begin is het wel wennen maar als ik hem er nu niet in heb dan is dat heel raar. het heeft mij geen pijn gedaan maar ik voel van bijna niks wat.ik heb in beide tepels ook een piercing en dat heb ik ook niet gevoeld. ik vind het leuk om met een meisje(vrouw) te zoenen die er ook een heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
je moet je echt niks aantrekken wat andere mensen er van vinden. je moet gewoon doen wat je zelf wilt.

Waarschuw beheerder
ik heb er 1 sinds 2 jaar en ben er nog steeds blij mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er al 6 jaar blij mee :D
Waarschuw beheerder
ik heb er nog geen klachten over gehad. dus gewoon doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja leuk hoor...doe alvast maar een AV+TV bij je ziekenfonds voor alle hoeken die eraf vliegen!!! :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zoenen is GAAF!! met een meid met een tongpiercing nog veel lekkerder (SMAK)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tongpierc is gruwelijk

[img cacheid=00005545000d98fe0e28558c1a00346214]http://www.freewebs.com/terrorsmurfie/TONG.jpg[/img] :p
Waarschuw beheerder
ik heb er ook 1tje!...zit te denken aan een 2e maar is dit nie irritant??

Waarschuw beheerder
ik heb er zelf geen 1 maar ik vind t wel super sexy staan, t lijkt me echt super om een vriendje te hebben met een tongpiercing! :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zal ik je vriendje worden?

Wil ik wel een tongpiercing voor laten zetten!

Ik offer me wel op! ;) :yes: ;)

Waarschuw beheerder
niet origineel meer...navelpiercing ook niet maar dat vind ik wel mooi:D
Waarschuw beheerder
je kan dr toch ook zon eentje met rubbere balletjes in doen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een neus, navel, wenkbrauw en een tongpiercing.. navel deed het zeerst, daarna wenkbrauw, dan tong en dan me neus...

tong voel je echt zowat iet!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gewoon in 1 keer door je clit, vallen de volgende wel mee allemaal, denk niet dat je tong even gevoelig is! ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Navel deed bij mij owk auw :( Bloed stroomde eruit derna was die dichtgegroeit was me staafie verloren op hardcore revolution hehe lekker lomp maarja toen kwam me ma op vakantie had ze nieuw staafie gekocht heb ik uhm zelf doorgeprikt deed nog veeeeeeel meer auw :P Hehe...Maarja ga binnekort alles deruit halen :s Heb nu owk goud ringetje in me wenkbrauw maarja ziet er nie uit haha teminste vind ik :P
Waarschuw beheerder
Gewoon doen!
Waarschuw beheerder
Ik vind een tongpiercing op zich wel leuk maar niet bij iedereen en iedereen heeft zo'n ding, het is net al 5 jaar terug een navelpiercing, iedereen had er ineens een... Weer zo'n rage...

Waarschuw beheerder
K heb ook tong.. en kheb dr alleen opt begin last vanb gehad met eten.. moesk weer helemaal opnieuw leren :P

Maare verder merk ik nu niet eens meer dak m heb!

Maare zeker doen! Is mooi!
Waarschuw beheerder
gewoon doe joh... heb er zelf ook 1tje en als het niet bevalt haal je hem der toch gewoon weer uit...

Waarschuw beheerder
donateur
mmm ik heb er ook eentje!! deed helemaal geen zeer.
heb vorrig jaar een tweede gezet maar dat deed iets te veel pijn, en daar bleef ik ook last van houden dus die heb ik er snel uitgehaald.
maar misschien binnenkort nog een keer er door heen laten prikken

Waarschuw beheerder
ik heb me tongpiercing zo'n 3,5 jaar en had er helemaal geen last van bij t zetten en daarna veel ijs eten de eerste dagen..
en het zoenen enzo word er zeker lekkerder op (ex had dr ook één)...als je gewoon niet zoenen kan dan word het met een tongpiercing natuurlijk nie beter ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er nog meer van die bolletjes slikkers?????
(Leuk hoor z'n tongpiercing, maar draai de bollen goed vast.....)
want voor je het weet ben je er een!!!!

EEN BOLLETJES-SLIKKER :O)

Waarschuw beheerder
Tell me about it.
Heb 2x met dat staafje tussen m'n tanden naar de shop moeten fietsen.
Op dezelfde dag notabene :s
Waarschuw beheerder
donateur
en heb je voor die nieuwe shit moeten betalen dan?

hoop het toch niet voor je he is hun schuld vind ik
Waarschuw beheerder
ja daar heb ik ook altijd last van! en let er op dat je niet op je piercing gaat kauwen als je drugs ophebt! volgende dag heb je een dikke tong en als je een plastic balletje hebt dan bijt je het kapot :S

Waarschuw beheerder
Ja ik moest er wel voor betalen, was trouwens niet duur.
Nu heb ik hem zo vast gedraait ik waarschijnlijk ooit overlijd met dat ding er nog in ;)
Waarschuw beheerder
ik heb er ook 1. Als ik er een andere in wil doen, en ik neem net een slok van mijn drinken ofzow das net zo raar..

Of je tong uitsteken als je hem eruit heb :P
Das ook wel appart. Ik kan hem in ieder geval niet meer missen. Hij is mijn beste vriendje :P

Waarschuw beheerder
donateur
Tongpiercings :respect: zoent lekkurrrr whehe

Waarschuw beheerder
Yep , ik heb er ook 1!Het zoent(volgens de ander) lekkerder en............het verwennen word dubbelop!Eerst tong dan piercing, tong dan piercing :-P etc.etc. :yes:
Waarschuw beheerder
Heb je echt geen last van gewoon doen kon al na een dag gewoon eten :D en de heren vinden het ook beter want toen ik zelf nog geen had zoende het echt wel lekker met meiden met een tongpiercing

Waarschuw beheerder
Neem op de bovenkant een bolletje van plastic en niet zo'n metalen....voor het geval 'ie es tussen je kiezen komt(ken gebeuren, en bij mij vrij regelmatig)....
Anders hou je niks meer over van je gebit:S
Waarschuw beheerder
vette onzin dus:s ik heb ook nergens last van.
Als jullie nou gewoon minder drugs gebruiken is er niks aan de hand

Waarschuw beheerder
donateur
tongpiercing is relaxed

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Tongpiercing is eg wel lekker :K

Waarschuw beheerder
tja zit z'n stuk ijzer door mn tong heen,en tja hoe het zoent,mot je vragen aan degene die hun tong in mijn bek hebben gestoken ;) merk er zelf weinig van
Waarschuw beheerder
donateur
tongpiercing(y)
Waarschuw beheerder
donateur
:9
Waarschuw beheerder
tongpiercings heersen :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik laat de 14e mijn 2e zetten :9

Waarschuw beheerder
donateur
whahaahahahaha:d
Waarschuw beheerder
donateur
Tongpiercing = lekkerrrrrr :yes:
en t is niet alleen met zoenen lekker :p

Waarschuw beheerder
TP = :respect: & :9

Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt me wel wat, maar het is ontzettend slechts voor je tanden volgens mij..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee hoor :D als je plastic balletjes heb kan het geen kwaad en als je niet overdreven gaat praten op de manier van kijk mij ik heb een tongpiercing dan kan het helemaal geen kwaad :D het ligt eraan hoe je der mee omga :D

Waarschuw beheerder
tja alleen als je wazig ben uitkijken dat je er niet op bijt ;) pleuris balletje is vrij hard :(

Waarschuw beheerder
Doen! Het is mooi, leuk en je voelt er niks meer van als je 'm even hebt! Suc6!

Waarschuw beheerder
als je hem hebt niet nee,tis alleen na het zettuh ffies moeilijk lullen en vretuh , euh tja das geen verschil met normaal bij mij ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil er eigenlijk ook wel een maar ben bang dat het vet pijn gaat doen bij t zetten..
Navelpiercing voelde ik helemaal niks bij toen k hem liet zetten..
Ben btw geen meeloper want ik liet mijn navelpiercing voordat het "in" was zetten :p

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Veel vrienden van me hebben het ook en ik hoor alleen maar dat als je het goed schoonhoud, het echt geen moment pijn doet !!

Pluspunt --> zoenen met piercing is super ;P
Artiest {SHOWLIST artist 26741, 4822}
Waarschuw beheerder
ik heb een aantal vriendinnen gehad met peircing in tong en zo bijzonder is het niet hangt van het meissie af ;) hoe goed ze het kan.... ;)

Waarschuw beheerder
lijkt mij wel gaaf om een keer te voelen hoe dat voelt met tongpiercing!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil der ook 1! maar t mag niet ivm me werk (politie)
maar t kust wel lekker :kwijl:
Waarschuw beheerder
ben echt benieuwd hoe dat kust..

Waarschuw beheerder
thnx voor jullie reactie (K)
alleen door omstandigheden heb ik hem nog niej kunnen laten zetten..maar ga het binnenkort egt wel doen..een vriend van mij heb hem wel laten zetten en vindt het te gek!! btje dikke tong alleen maar wel de moeite waard zei hij dus...binnenkort heb ik hem ook :P :P
Waarschuw beheerder
tongpiercing = geil!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Vet Geil© :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil nog steeds een keer met een jongen zoenen die een tongpiercing heeft!! :P
Waarschuw beheerder
wil hem best er voor je inzetten partymeid :P
Oh wacht.. heb geen looks.. helaas %)

Waarschuw beheerder
ik heb ook een :Ppiercing deed geen pijn is wel ff wennen als ik hem er heel ff uithaal dan is het egt raar

IS er ook nog iemand die nog nooit met een jongen of meisje heb gezoen met een tong piercing

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die pleitten voor een tongpiercing zijn gestoord hoor... Ga mij niet vertellen dat het lekker zoent met zo'n obstakel.

it's so ANOYING!!

Waarschuw beheerder
tongen is lekker maar er mee gepijpt worden is nog lekkerder en zeker als ze er 2 in haar mond heeft.:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
fagget :P

Waarschuw beheerder
nog nooit klachten gehad over piercing

vet opgewonden worden ze ervan

xxx
Waarschuw beheerder
Tongen voel je eigenlijk niks van maar als je ermee pijpt vinden ze het :K!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar een kinpiercing :P
Waarschuw beheerder
neem jij er ook één fem. ;):p?
Waarschuw beheerder
heb er ook 1 maar heb nooit gezeur ermee gehad en nog steeds niet. dus zullen ze het wel lekker vinden;)
Waarschuw beheerder
heb hem al 2 jaar nooit problemen gehad :P
<

Waarschuw beheerder
donateur
Heb dr een, is wel relaxs ding,....

Kan er iig niet meer zonder mee, vet irritant dat ik hem eruit moet halen als ik met me universitaire opleiding klaar ben..... dan voel ik me zo naakt.... :S

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook vet hoor, zo'n tongpiercing:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja tongpiercing, ook overheerlijk tijdens de sex..... :respect:

Waarschuw beheerder
tjaah ik heb dr ook 1!
ik zelf vind het niet zow bijzonder meer...

Waarschuw beheerder
vind t afgezaagd :d
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, vind eens iemand zonder...
Waarschuw beheerder
ik heb er zelf eentje..maar nog lekkerder is als een boy er eentje heeft hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er twee, maar geen ervaring met boy's die er één hebben ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
detail graag ;-)
Niet dat ik t wil proberen, maar kan er mijn voordeel misschien mee doen.
Waarschuw beheerder
hahaha details nog wel...jah sommige kunnen het niet sow goed dus jah je moet natuurlijk wel een goeie boy hebben die je lekker verwend ermee hehe
Waarschuw beheerder
donateur
piercing langs het clitje...
Waarschuw beheerder
donateur
uhhhmm nee :-)
Niet op t forum in elk geval.....
Nu de vraag waar de twede zit behalve in mijn tong!!
Waarschuw beheerder
donateur
raad maar, hij zit wel tricky...
Waarschuw beheerder
hij zit wel tricky hahaha...
nou ik ga niet raden ik gebruik me fanatsie wel hihi...lol
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha fantasierijk typje?? of valt dat mee?
Waarschuw beheerder
donateur
hihihihi als je dan ook nog ceatief bent... HEERLIJK!!
Waarschuw beheerder
donateur
nee, daarom juist, goed dat jij ook meedenkt ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
te veel kan niet hoor..........
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon passend maken... :-)
Waarschuw beheerder
donateur
of girly in mijn geval........
Waarschuw beheerder
donateur
owwww anders had ik je over de knie genomen.. ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
no problem, ik ren best hard...
Waarschuw beheerder
donateur
that's me!! Zo zo lekkere billen hoor! Dat zie ik nu ik je over de knie heb ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
sweetie is een skeetje...

Waarschuw beheerder
totaal nie origineel

in een klas vol meisjes hebben 20 van de 25 een tongpiercing :s ja heel apart
Waarschuw beheerder
donateur
jajajajajaja piercing, kwas ff afgeleid.. :-)

Waarschuw beheerder
;p genau
en daarom hei ik 1tje in me bovenlip laten zetten
alleen helaas... ook hier zie ik steeds meer en meer mensen mee lopen :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
dus pleite met dat ding daar.......
Waarschuw beheerder
donateur
Ben nog steeds erg benieuwd waar die 2e piercing van Glipper zit :p

In zn tepel? Of in zn eikel? Of zoals bij Jackass: door zn billen??? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik zeg alleen dat t goede antwoord erbij zit ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Tepel????
Waarschuw beheerder
donateur
jullie worden vervelend :-)
Hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
geil

Waarschuw beheerder
donateur
geil
Waarschuw beheerder
donateur
NU al?? :S Moet je me wat langer meemaken :D
Dan wordt t pas vervelend :p

Maar waar blijft het antwoord nou? (6)
Waarschuw beheerder
donateur
eikel...
Waarschuw beheerder
donateur
moet wel toegeven dat ie er reeds uit is.. :-(
Waarschuw beheerder
donateur
yup, werd pijnlijk op een gegeven moment...
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ff met pauze gegaan en heb gelijk een boel gemist :s

Eikel dus he (6)

Heeft dat uberhaupt wel lekker gevoeld? :/

Lijkt me pijnlijk bij t penetreren :D
Waarschuw beheerder
donateur
heb je gelijk in, heb niet lang genoeg gewacht, dus te vroeg weer sex... daarna auwie aan mijn eikeltje :-(
Waarschuw beheerder
donateur
Hoelang moest je dan wachten? Wachten met sex vind ik ook moeiljijk hoor ;p En ging dat wel een beetje om em dr in te krijgen met piercing? :/
Waarschuw beheerder
donateur
dat erin krijgen is geen probleem hoor......
Maar als ie er pas drie dagen inzit... AUW!
Waarschuw beheerder
donateur
Is t een ringetje ofzo??? En hoe vond zij de ervaring? En hoelang moest je nou wachten dan???
Waarschuw beheerder
donateur
ringetje..
Zij vond t geweldig.... Maar je moet een week of drie wachten... Lang...
Waarschuw beheerder
donateur
3 weken geen sex??? :O
Ja da's lang :s

Ben wel benieuwd of zo'n piercing werkelijk een genot is voor vrouwen :s Lijkt mij juist pijn doen :s
Waarschuw beheerder
donateur
ja, dat zou ik ook zeggen nu...
Waarschuw beheerder
donateur
jij hebt ook geen eikel.... :-)
Waarschuw beheerder
Nee!! Ik heb iets veel lekkerders :D:D
Waarschuw beheerder
Nee!! Ik heb iets veel lekkerders :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
En daar zou ik maar geen piercing doorheen douwen Lolita :D
Waarschuw beheerder
yooooooong peiricing vind ik supppppperrrrr:D
Waarschuw beheerder
donateur
ja, ik weet t ook.... kan me er wat bij voorstellen bedoel ik :-)
Waarschuw beheerder
Mwah .. vind ik beter dan in een eikel... maar dan ook weer niet door je cl!t he :s dat vind ik te :S
Waarschuw beheerder
donateur
ja, hoe is dat, weet iemand dat?
Waarschuw beheerder
donateur
boven je clitje lolita...
Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij GEEN piercing daar :x
Het ziet er nu juist zo mooi en gezond uit daar :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vertel!! :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
is wel lastig scheren vlgs mij of niet?
Waarschuw beheerder
Weet ik het! Ik heb er geen een! maar vind het wel cool.

Trouwens: ik scheer mn clithood niet hoor!! Die hoeft niet eens geschoren te worden..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hihihihi zou wel raar zijn als daar haar groeit ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Glipper jij begint toch zelf over scheren :s Niet zo slim he als je nu zelf al zegt dat t raar zou zijn als daar haar groeit ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ligt aan de hoogte van het plaatsen van da piercin A'dammertje...
Waarschuw beheerder
donateur
Als je "boven je clitje" zo breed neemt kan die piercing ook in je wenkbrauw zitten :D
Waarschuw beheerder
donateur
weinig ja!
Waarschuw beheerder
tongpiercing? Niks bijzonders. Hooguit dom gezicht als mensen ermee zitten te spelen. Draagt ook niks bij als een meisje die er een heeft je pijpt
Waarschuw beheerder
Oke 1: jij hebt geen gevoel in je eikel.

Of 2: zij doet het verkeerd...

Waarschuw beheerder
tongpiercing = (Y)!!!! Op alle gebieden!!

Waarschuw beheerder
WheeY! TonGpIerCing..!!:P
IsZ ZkeRs ToPpie (Y) K neem Er zelf ook 1 binnenkort..:)

Waarschuw beheerder
HeB Dr OoK 1 En EgT...........
AlLeEn MaAr PoSiTiEvE ReAcTiEs!!!

:bounce:

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
:)Ik heb er ook al 7jaar 1 en het bevalt mij en m'n (vroegere)partners prima.:bounce:
Nooit last mee gehad.

Waarschuw beheerder
Hiiihihihihi...

GEIL!

mjummie...

Waarschuw beheerder
is echt goed een tongpiercing en als ie er 2 heeft is helemaal massa's lekker!!

Waarschuw beheerder
tongpiercing? Niks bijzonders. Hooguit dom gezicht als mensen ermee zitten te spelen. Draagt ook niks bij als een meisje die er een heeft je pijpt

ik weet niet wat voor vrouw jij gehad heb, maar die kon er dan waarschijnlijk zowiezo niks van, want het is echt wel beter!

ik heb hem nu bijna een jaar, en ik krijg alleen maar goede reacties.
Waarschuw beheerder
donateur
Nouuuuuuuw, ik heb al 5 jaar een tongpiercing, vind het nu toch niets extra geilsss

Zelfs de gasten waar ik mee gezoend heb, zeiden allemaal dat ze niet veel voelden, of er meer verwacht van hadden, behalve toen ik een keer een grote spin-piercing op mijn tong had zitten :AUWWWWWWWWWWW:

Waarschuw beheerder
Zelfs de gasten waar ik mee gezoend heb, zeiden allemaal dat ze niet veel voelden

ehhhhhmm... en die andere gasten???
Waarschuw beheerder
donateur
Die had ik al de deur uit geknikkerd voor we gingen zoenen :devil:
Waarschuw beheerder
awwwwwwww da's nie lief :(
Waarschuw beheerder
heb r zelf ook 1.. valt goed in de smaak bij mannen!! maar ik moet zeggen dat ik het tog ook behoorlijk geil vind als een man r ook 1 heeft.. oehlala
Waarschuw beheerder
tjah, ik hoef er niet per se een. is wel leuk als een meisje dat heeft ja :k

Waarschuw beheerder
Heb er 2
Waarschuw beheerder
2?!!
hoe moet ik me dat voorstellen?

Waarschuw beheerder
Heb er 2 achter elkaar in m'n tong zitten.
En er komt misschien nog een 3e bij.
Waarschuw beheerder
damn, lange tong!

Waarschuw beheerder
M'n vriendje is er erg blij mee ;p
Waarschuw beheerder
ik wilde er niet over beginnen, maar ik kan me daar ALLES bij voorstellen ja.

lucky :bounce:johnny be good:bounce: (y)
Waarschuw beheerder
ik heb er 2 achter elkaar en koetia bedankt dat je het lekker vond jammer genoeg kan ik het nou niet meer voor je doen groetjes en me 3e komt eraan

Waarschuw beheerder
tongpiercing is lekker, heb er 1 en jah het zoent beter vind ik... veel gevoeliger kuzzz Maayke

Waarschuw beheerder
doet me denken aan die film
(naam is me ff ontgaan)
waarbij zij hem un blowjob gaf en toen vast kwam tezittuh gheghe

het zou je maar gebeuren :devil:

*kom niet op de naam van de film GRRRRRRR speelt een bekende actrice in mee*

Waarschuw beheerder
1x is wel genoeg :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jenna jameson??

kweet ut ook niet hoor :D

Waarschuw beheerder
hmm

Waarschuw beheerder
grrrrrrr ik weet ut nog niet..ik weet onder tussen wel wie dr mee spelen 2 bekende althans de derde die dus bleef "hakuh" met de blowjob weet ik de naam nie van....

Christina Applegate en Cameron Diaz
komt ook dat liedje in voor van
"pinacolada lalalala"
lekker duidelijk ben ik he :P

Weet dr nou werkelijk niemand welke film ik bedoel..
wordt dr helemaal gek van hahaha..

Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

hebbus!!!

http://www.vwlepaulski.com/77sweet.html

The Sweetest Thing...

Nu kan ik weer goed slapen gheghe :bounce:

Thanx Patjuh (K):)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zou zeggen doen, ik heb er ook een....
en het doet geen pijn, alleen de eerste paar dagen is wennen met eten, en praten,maar ja
dat overleef je wel....
gewoon doen..... en je zal er geen spijt van krijgen.....
pijn doet het niet!

Waarschuw beheerder
try me!!!!

Waarschuw beheerder
Vind tongpiercings errug leuk :) Veeeel beter dan die stomme kinpiercings,waar haast iedereen nu mee loopt :[ Het leuke van een tongpiercing is dat je het pas later merkt waneer diegene niks zegt over zijn piercing :-9

Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
heb er zelf een,en heb nog nooit klachten gehad.

Waarschuw beheerder
Zoenen met iemand die een tongpiercing heeft is echt super!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een tongpiercing
het zetten deed geen pijn alleen de 2 dagen erna wel een beetje maar nu heb ik er alleen maar plezier van!
Voor jezelf merk je met zoenen niet zoveel van een tongpiercing maar de ander vind het meestal wel heel lekker en als je weet hoe je ermee om moet gaan kan je de ander heel lekker verwennen! ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zoenuh zoenuh maak me GeEeEeeEkkkkkkkkkk!!­!

:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D

;p;p;p

errug lekker :P:P:P:P:P

;p

special effect ;p

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­mm
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
nog nooit gevoeld :9

Waarschuw beheerder
donateur
nix aan 8)
Waarschuw beheerder
lekkere stimulatieeee

Waarschuw beheerder
donateur
het kust lekker!!!

Waarschuw beheerder
tongpiercing is (Y) :P

Waarschuw beheerder
zeg Michelle!! dan is er een zware amateur bezig geweest bij je en anders kan ik die gene de tong vibrator aanraden:-p ja je hoort het goed een trillende tongpiercing!!!!!!!!

absolute aanrader voor mensen die niet met hun piercing oom kunnen gaan;-)

Waarschuw beheerder
donateur
maar die heb jij toch niet nodig niels ;p

Waarschuw beheerder
jij kan het weten;-)
Waarschuw beheerder
Ik heb er zelf eentje en heb ook weles gezoend met iemand die er een heeft.
Ik vind het wel lekker.
Wist je dat je een bolletje hebt die je er op kunt draaien dat trilt voor orale sex hahaha heb ik niet hoor maar lijkt me wel grappig..
Waarschuw beheerder
ohw ik zie net dat iemand dat al zei....

Waarschuw beheerder
ik heb hem eindelijk m'n tongpiercing...yesss­sssssssss.....gister­avond laten zetten!!!

deed geen pijn helemaal niet...alleen is'tie nu een btje dikkies maar dat komt wel weer goed...

en dan ga ik eens flink genieten van m'n piercing :P

Waarschuw beheerder
Kheb nu al een jaar een tongpiercing en absoluut geen last van, op de dag dat ik hem liet zetten, heb ik nog heerlijk kip met rijst gegeten en no problemo!!! En krijg niets dan complimentjes van de dames ..... op allerlei gebied qua tongpiercing hahaha dus die gaat voorlopig niet uit hahaha

Waarschuw beheerder
Ik heb er nu een half jaar eentje en ik heb er absoluut geen last van.. Enneh tuurlijk is het een leuk extraatjes.. ;) whaha :9
tweede dag deed wel een beetje zeer met eten, maar voor de rest niet echt.. wel het meest pijnlijkst.. Neus en navel deden niet zoveel pijn.. eigelijk geen last van gehad.. Enneh ik blijf hem zeker houden!!!
Waarschuw beheerder
Een vriendin van me heeft er een! Heerlijk zoenen en andere zaken!! :P Ik wil er zelf ook een.. maar kan vanwege mn werk niet 3 dagen met een ontzettende tong rondlopen... wot wel wat in de vakantie

Waarschuw beheerder
ik heb er ook eentje ennuhm met zoenen merk ik zelf niks... zal t is aan me vriendje vragen :S
vond het trouwens wél pijn doen toen ik heb liet zetten! iedereen die zegt dat je er niks van voelt die liegt!!! :p

Waarschuw beheerder
donateur
idd Marinka et is zekers wel pijnlijk.. vooral de eerste paar dagen eten! en praten whaha... maar ja.. ze zeggen wel dat et per tong verschild... duZz gewoon doen! want alstie 1maal genezen is ist suup!

Waarschuw beheerder
He TechnoPinky het ligt geheel aan je pijn grens ik voelde het wel maar deed geen pijn marja dat deed mijn tepelpiercing ook niet
Waarschuw beheerder
donateur
en dan ga ik eens flink genieten van m'n piercing

En ik ook neem ik aan :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=200]http://data.tmf.nl//fotos/9/3/3/2/0000202339_510dc3a998af721005148fa88d3c41e3.jpg[/img]

ik merk alleen met zoene, dat jongens ermee gaan spele.. is nie verkeerd, en zoenen met een tonpiercing als iemand anders dat heeft.... HMMMMMMM!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het geil staan.
Heb er zelf geen een, niet daar althans....;-)
Waarschuw beheerder
donateur
zeer geil...

kheb er zelf ook 1

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=200]http://members.lycos.nl/bounty/foto/Cam00014.BMP/[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he
wat doe ik tog verkeerd:S

Waarschuw beheerder
Heb er zelf ook eentje!
Maaruhhhh...kan af en toe wel irri zijn.
Waarschuw beheerder
heb er al 2 jaar een en ben er nog steeds heeel blij mee :D
totaal geen pijn met zetten, voelde alleen beetje raar..
errug jammer dat je t zelf niet voelt met zoenen enzo maar heb wel eens gezoend met iemand met een tongpiercing en beviel prima!!!!
gewoon doen en als t niet bevalt issie zo weer weg ja toch?

Waarschuw beheerder
hej biatch..ik wil wel proberen hoor :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kom maar hoor
mag wel :yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een tongpiercing.
Alleen heb ik er nog niet mee gezoend, dus kan ik je niet adviseren erover.
Ik had ook alleen maar de eerste 3 a 4 dagen er last van daarna helemaal niet meer...

Waarschuw beheerder
Het voelt fukking lekker... :9 Zoveel mag gezegd worden...ik kan er niet teveel over praten, want dan raak ik weer opgewonden en zo... :S

:P

Waarschuw beheerder
Haha oke dan...

Gevoelig onderwerp dus...

Waarschuw beheerder
:jaja: :9 :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb ik ook
ook een in tepel wenkbrauw en boven aan de neus tussen de ogen

Waarschuw beheerder
vind het wel relax!! weet niet of ik het zelf zou willen, zou het toch niet durven te laten zetten... maar vind het wel mooi

Waarschuw beheerder
Nou je hoeft echt niet bang te zijn voor de pijn of zo.
Het klinkt heel stom maar het laten zetten doet helemaal geen pijn, alleen 3 a 4 dagen erna.
Dan lijkt het net of je spierpijn hebt, maar dan in je tong...

Waarschuw beheerder
spierpijn in je tong????? :-P
neej geen last van gehad!
en t klopt je voelt er nix van van het erdoor prikke, ijsjes eten en volgende dag nergens meer last van!

tenminste ikke dan! ;-)

Waarschuw beheerder
Dan heb je geluk gehad Helga...
Maar ja...
Waarschuw beheerder
ik heb al een jaar een tongpiercing en ik vinnut egt een uitvinding :D je kan er duivelse dingen mee uitvoeren :P (6) vandaar ook hardcorechick 666!!!!!!! (6)(6)(6) hihi

Waarschuw beheerder
:bloos: :jaja: ...en of dat kan! 8)

Waarschuw beheerder
weet niet moet je aan m'n vriendin vragen:-p

Waarschuw beheerder
Een tongpiercing laten zetten doet helemaal geen pijn echt niet! alleen de dagen erna! Helga jij heb echt geluk gehad! ik kon gewoon niks normaal eten 3 dagen!
Waarschuw beheerder
donateur
met iemand zoenen met tongpiercing is heel erg lekker .. tenzei ze niet kan zoenen natuurlijk ..

en bepaalde andere dingen zijn ook lekker met tongpiercing :)
Waarschuw beheerder
is erg lekker.......Heb er nu 5 jaar 1

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het zoent egt lkkr!!!!!!
Waarschuw beheerder
Vett! Maar lijkt me toch echt té pijnlijk.. hmmzz..
Waarschuw beheerder
Wat vind ik van een 'tongpiercing'? ACHTERHAALD!! :yes:
Waarschuw beheerder
tongpiercing....ORGI­NEEL!!!!!!! (not)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
PaOLa 4 februari 2004 21:07
Vett! Maar lijkt me toch echt té pijnlijk.. hmmzz..

Doet echt geen pijn, en dat zeg ik :D
Ik heb namelijk nogal een lage pijngrens...

Waarschuw beheerder
het zoent echt ideaal:yes: toen ik het eenmaal had geprobeerd heb ik er zelf ook 1 laten zetten!
nu alleen nog een x met 2 proberen... vrijwilligers??:P hahaha

Waarschuw beheerder
vindt het met het zoenen geen extra dimensie geven

bij andere zaken echter [img]http://www.weak-link.nl/forum/html/emoticons/liebe083.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=200]http://members.lycos.nl/bounty/foto/Cam00014.BMP[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Het zoent wel lekker als degene waarmee je zoent een tongpiercing hebt.. Echter, ik zal er zelf nooit een laten zetten..

Waarschuw beheerder
ik wou altijd graag een tongpiercing dus heb bijna 2jaar geleden 1 laten zetten en nou vraag ik me af waarom ik het heb. het slaat eigenlijk nergens op. met kussen voel ik niks. misschien als de jongen een piercing heeft dat dat anders is

Artiest Fuser
Waarschuw beheerder
vinnut wel geillll zowiezo alle piercings :)

Waarschuw beheerder
bij mij staat die best ver naar 8er dus uit reacties van andere hoorde ik dat je t nie merkte
behalve bij orale sex

Waarschuw beheerder
tongpiercing....ORGI­NEEL!!!!!!! (not)

ik snap niet waarom mensen toch steeds zo reageren ! :/
ik heb gister ook 1 laten zetten ,omdat ik t zelf leuk vind ...
iedereen moet toch doen wat ie zelf leuk vind ?

zulke opmerkingen kan ik me kwaad om maken !
ik heb me eigen mening en ik doe wat ik wil !
of de rest t nou leuk vind of niet !

Waarschuw beheerder
het is helemaal niet meer leuk dat ding heel de wereld loop er mee heb hem zelf al 3 jaar niet meer

Waarschuw beheerder
het zoend echt lekker. nou ik merk er nixs van je voelt het geen eens alleen als je het weet
Waarschuw beheerder
heb nu 5 jaar een tongpiercing.
En heb er wel goeie ervaringen mee o:)
zelf vind ik het alleen wel irritant zoenen..
Maar ja hij kan ook uit :D

Waarschuw beheerder
een tongpiercing is harstikke sexy!!
kheb er zelf ook 1 :-P
en je weet wa ze zegge he..more plessure ;-)
ik zou in ieder geva ni meer zonder kunne!

Waarschuw beheerder
Ik wil ook een tongpiercing maar ik mag hem niet :( van mijn ouders...

Waarschuw beheerder
tja, heb er zelf ook al een poos 1......tis wel lachen. Heeft zo voor- en nadelen heh....:)
Waarschuw beheerder
Ik vind ene tongpiercing eg gaaf!
kheb er zelf alleen geen!
Waarschuw beheerder
ik heb er ook eentje !! maar het is eg irri als je met iemand aan het zoenen bent en ze lopen maar te spelen er mee :D dan denk ik echt JAH HALLLLLLLO !! :s maar verder is het wel grappig
Waarschuw beheerder
moet zeggen dat k dr alleen nog maar plezier van heb gehad :P behalve de eerste 3 dagen :S

Waarschuw beheerder
het zoent egt nie bterss...

Waarschuw beheerder
ik heb er ook 1, heb er twee gehad, ik vind het niet echt heel erg bijzonder, ik moet zeggen dat het dan puur voor de sier is wel grappig.je hebt er echt geen voordelen aan meer nadelen, je tanden kunnen eraan gaan! en eten zonder dat ding is zooo relax...maar tja ik heb hem nog steeds...dus have fun ermee!!
(K)

Waarschuw beheerder
hmzz nou ik vind et egt zwaar verrot zoene als een meissie zown ding in der tong heeft:S
Waarschuw beheerder
Zoenen met iemand die een tong piercing heeft is echt UBERGEIL. En vooral als je dan nog een snoepie op heb:P

Waarschuw beheerder
Ik heb nu sinds 3 jr een tongpiercing en volgens de tandarts merkt hij echt dat het glazuur van mijn tanden gaat! Ik wil liever niet vroeg aan een kunstgebit en denk dat ik hem er snel uit haal. Zoenen met een tongpiercing vind ik niet bijzonder en ook niet lekkerder dan zonder een piercig!

Waarschuw beheerder
ik heb ook n tongpiercing!!!! vind t wel geniaal maar je merkt er niks van met zoenen vind ik maar t staat wel cool en vind t wel n leuke bezigheid:D

maar ik hoop dat wat Rooz zegt niet bij mij gebeurt:S
want ik wil hem er niet uit dan moet ik daar weer aan wennen:P heb hem nog niet zo lang wil eerst me geld er goed uit halen:D

Waarschuw beheerder
Ik denk dat bij iedereen het gebit na een lange tijd wel achteruit gaat! de mijne zit een best veel naar voren en tikt dus wel eens tegen mij tanden aan, misschien dat het daarom komt!

Wat vind je een leuke bezigheid? Spelen met je piercing? Dat ziet er zo dom uit...dat deed ik in het begin ook, maar je trekt een bek als een diebiel!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geil

Waarschuw beheerder
ja dat zal vast wel de reden zijn maar ja ik heb nog niks van mij tandarts gehoord dus hij zit daar nog wel best....

maar dat dee ik in t begin idd helemaal veel, bedoel dan was t nog nieuw en interesant, maar nu valt t wel mee miss een enkele x dat ik t doe heb t niet eens meer door dat ie er zit de meeste tijd...maar ik kan me voorstellen voor andere dat t er dom uit ziet....

Waarschuw beheerder
ik heb er zelf geen,maar t was lekker :o

Waarschuw beheerder
Een tongpiercing is zeker wel geschikt !!
Waarschuw beheerder
tongpiercing vink wel lekker gehe heb er zelf ook een dussss
Waarschuw beheerder
:D:D
ik heb ook tongpiercing :D
dus tongpiercing is opzeker chill ;)
Waarschuw beheerder
haha :D
je merkt het trouwens ook......
als je met een jongen zoent die tongpiercing heb en je hebt dr zelf ook 1 :D:D:D
ik heb een tongpiercing en mn ex ook,
dat was echt flex, dan voel je et echt wel hoor
:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gaan we dan een keertje zoenen??

Waarschuw beheerder
ik vinnet vet. wil dr zelf ook een

maar de PIJN hahahahah gat in mn tong:(
Waarschuw beheerder
Het betere werk! Heb er zelf ook 1. Zeker aan te raden!! En Dillie, het doet geen pijn.
Waarschuw beheerder
tongpiercing is echt super vooral doen voelt helemaal niks van het zetten maaaaaar alssie eenmaal heel is dan is het FEEST

Waarschuw beheerder
idd van t zetten voel je helemaal niks van tenminste bij mij dan... alleen de eerste week vond ik wel ff triest...kon niks anders dan BRiNTa eten:P maar daarna............!!!!!!:D

dan is t geniaal en kan je gewoon weer SCHRaNZeN wat je wil:D:D!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Nou ik ben niet kleinzerig ofzo, maar het zetten van een tongpiercing vond ik geen pretje! dat trekken aan me tong deed echt pijn! Die naald er door heen was zo gedaan!

Waarschuw beheerder
pfft NOu ik kan je zeggen dat dat lange staafje echt DRAMA is moet je nog opassen met enthousiast eten dat niet je hele gebit afbreekt. Ik vind verder niet dat het nu een xtra dimensie geeft hoor...
Waarschuw beheerder
Nou ik had nergens last van toen ik de tongpiercing liet zetten, kon ook gewoon alles eten en wat dan ook, is dus niet dik geworden :D

Tepel doet zeerder vond ik....
Waarschuw beheerder
Lekker tongen

Waarschuw beheerder
en praten, kun je de week (weken) erna wel fatsoenlijk praten, en zie je m zitten als je praat . aangezien ik voor mn werk veel besprekingen doe met gasten.....
Waarschuw beheerder
donateur
DJ heeft er sinds 2 maanden ook 1, rielekst!
enne: nog geen klachten over gehoord hoor ;)
Waarschuw beheerder
haha
tongpiercing RULEESSS
ik heb em ook :P

Waarschuw beheerder
wel flex..

en je voelt dr geen bul van als je um laat zetten :P

Waarschuw beheerder
kheb er zelf ook eentje:p maja,als je dr zelf eentje hebt merk je dr nix van met zoenen ofsow,raakt eraan gewend:/
Waarschuw beheerder
het zoent heel relaxed, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van de persoon die hem heeft :P

Waarschuw beheerder
Heb het noog nooit geproeft maar volgens mij wel lkkr
Waarschuw beheerder
Vindt t zeker wel mooi staan :).
Durf t alleen zelf niet te laten zetten :(
Enne je voelt echt geen verschil met zoenen,ik iig ni. :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil dr oko een laten te zetten :)
Waarschuw beheerder
ik wil er ook heeeel graag een! lijkt me alleen zo'n pijn doen..

en ik mag t huis niet meer in als ik er een laat zetten :(

Waarschuw beheerder
donateur
Het zoent :kwijl:

ik mag hem helaas niet vanwege mijn werk :(

Waarschuw beheerder
Little young thing.
go around my dick with your tongring
Waarschuw beheerder
donateur
m'n liefe dinnetje doet em heel af en toe uit..

met is leuk hoor [zeker de 1e keer :) ] maar zonder is ook wat voor te zeggen :)

afwisseling is goed ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er zelf ook 1
maar was een x aan het eten en
beet ik op dat ding
gevolg stuk van mijn tand:s

Waarschuw beheerder
ja dat hoor je wel vaak dat je gebit naar de klote gaat
maar toch ga ik er nog een x eentje zetten:P

Waarschuw beheerder
Tong piercing (Y) voor sexueelgenot...
Maar hou t WEL goed schoon.....
Er zijn van die mensen die etensresten gewoon aan hun piercing laten lallen..... :[

GeTvEr!!!!!

Voor de rest is een tong piercing wél toppie!
Maar niet erg origineel!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb sinds kort me tongpiercing en als je met een jongen zoent die goed kan zoenen DAMN dan is dat best wel lekker O:)
Waarschuw beheerder
ik heb m nu 4 jaar en mn vriend 10 jaar, en tot nu toe is t altijd top geweest. alleen de eerste 2 dagen had ik ff spijt.

Waarschuw beheerder
ik heb um vanmiddag laten zetten en doe nu best wel pijn ja
hoop da dat snel over is die dikke tong:(

Waarschuw beheerder
ik heb m al bijna een jaar...
maar nergens last van gehad hoor..:D
ik vond t geen pijn doen, en kon de dag erna al lekker eten..:P haha
maarja verscheelt van persoon tot persoon natuurlijk..

En met zoenen merk je t zelf niet eigelijk..:S
jammer nou ;)
Waarschuw beheerder
donateur
maakt dus geen hol uit met zoenen, tenminste voor de ander.. want ik heb er geen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb er ook 1 je kan er leuke dinge mee doen:P
Waarschuw beheerder
ik ga er na mijn examens een laten zetten :yes: wou het eerst meteen op mijn verjaardag doen (komende vrijdag) maar mocht er iets gaan ontsteken of zo ben ik zwaar de lul, mijn examens beginnen 24 mei...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wil er ook 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maja moet nog ff wachten....mag nog niet :(

Waarschuw beheerder
ik heb er ook en maar heb er echt veel last van gehad....kom 1week niet eten maar nu ben ik er erg bly mee....heb hem nu 3jaar

Waarschuw beheerder
donateur
Ben er nogsteeds wel blij mee eigenlijk 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb ook een tongpiercing nooit ergens last van gehad maar vind het heerlijk met zoenen en de jongen gaat er snel mee spelen :yes: heb zelf nog nooit met een jongen gezoent die een tongpiercing heeft dus weet zelf nie hoe dat dat is :bounce:
Waarschuw beheerder
ik heb nu 3 weken een tongpiercing maar hij nog steeds nogal dik, maar doet helemaal geen pijn...
ik ga 1 deze dagen maar ff trg om te vragen of alles wel goed zit!!

me vriendin heb er ook 1.. en het ckerz aan te raden.. heerlijk zo'n piercing :P:P
Waarschuw beheerder
Ik wil er eigenlijk ook 1tje :D
Alleen een vriendin van me vond het heel pijnlijk, het zetten ervan.. hmzz
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil er al heel lang een, maar durf steeds niet :$
En ik weet ook niet of het mag op m'n werk (zit achter de receptie bij een bedrijf).

Heb wel is gezoend met een jongen met tongpiercing, was wel lekker maar niet heel bijzonder :P
Waarschuw beheerder
ik vond het egt mee vallen!! ;)
gewoon doen duz.. :P
Waarschuw beheerder
Van het laten zetten voel je echt 0,0. Ik iig.
Ze zette de klem erop, en even later haalde ze die er weer af, ik vroeg of er iets mis was of zo maar toen zei ze dat die er al in zat. Echt nix van gemerkt dus. Daarna wel 1 dag lang moeilijk gegeten maar het ging wel...

Keb em nu bijna 3 jaar en bevalt me nog steeds goed :)

Tepelpiercing deed meer pijn, dan voel je de prik ff, maar verder voel je er nix meer van...

Dus:
Tongpiercing: prik voel je niet, daarna een dag moeilijk eten.
Tepelpiercing: prik voel je wel, vanaf dat je de piercingzaak uit loopt heb je er geen pijn meer aan...
Waarschuw beheerder
2 tHe shArk >> en waar heb je nou meer plezier van? :9 ;)
Waarschuw beheerder
Ik had meer plezier van de tepel omdat het gewoon lekker voelde en zo :D
Maar die heb ik er nu uitgehaald omdat ik met fitness vaak ertegenaan stootte en dan ging het steeds open, heel irritant. Na een jaar heb ik hem eruit gehaald.

Maar die in de tong laat ik lekker zitten, heb ik ook veel plezier van (en de dames klagen ook niet)

Waarschuw beheerder
ik heb me tongpiercing nu 4 dagen en hij is nog steeds dik:(
Waarschuw beheerder
Bij mij werd hij na 2 dage pas heel dik en de 5e dag ging die weer slinken, dus dat kom wel goed hoor HardcoreBitch-86 :D

Waarschuw beheerder
donateur
lekker met zoenen (enzo) als een jongen dat heeft, maar zelf zou k het niet doen.. niet echt behoefte aan..
Waarschuw beheerder
Je voelt een prikje... Een paar dagen dik. Zelf heb ik um nu al ruim een jaar. De pijn ging bij snel weg... Zoent lekker ;)

Waarschuw beheerder
vind t errug leuk maar heb er zelf geen 1 :P

Waarschuw beheerder
tingpiercing is wel mooi, maar ik heb er zelf ook geen 1
Waarschuw beheerder
Ik vind het er niet uitzien..
Het is irritand..
Je kan er niet mee eten..
en het geeft je een gevoel van :bah: KOTSEN!!
dus ik zeg NIET DOEN!!
het zoent beter..

Waarschuw beheerder
ik heb hem nu een half jaartje..
Heb er niet echt last van gehad, alleen de eerste week was m`n tong een beetje dik :)
Ik vind het persoonlijk ook wel lekker zoenen (en heb ook geen klachten gehad)

Gewoon doen dus, IK zie er geen nadelen aan :D

Waarschuw beheerder
mmm ik vind dat t ontzettend geil zoent, heb der zelf geen maar me ex wel :D

Waarschuw beheerder
in 1 woord = een tongpiercing is gewoon supergeil !!! :kwijl:

Het is wel ff wennen als je voor de eerste keer gaat zoenen,maar daarna is het (y)
Als ik mijn tongpiercing uitdoe en ik ga zoenen, dan vind ik er echt niks meer aan :-D

Verder heb ik wel enorm last van mijn tongpiercing gehad, kheb 2 weken niet goed kunnen eten en praten :(
Maar dat is bij iedereen anders :)

Waarschuw beheerder
Ik vind n tongpiercing zooo gaaf! :jaja:

Ouders :@ grrr

Waarschuw beheerder
een tongpiercing is echt lekker!!!! heb er zelf ook 1tjuh en me vriend ook
en het zoenen is ook erg lekker en de rest ook:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het nog steeds een obstakel:S

Zal wel aan mij liggen, ik zou niet weten hoe ik ermee moet omgaan. Misschien zal ik het begrijpen wanneer ik er ZELF 1 neem. :)
nou een tongpiercing best grappig heb er zelf ook 1

koop genoeg waterijsjes je tong wordt zo dik als een marsreep en spoel met listerine na je eten.

slik je x?? koop dan een buigbare tonpiercing dan bijt je niet je tanden kapot
succes
Waarschuw beheerder
heb de mijne nu ongeveer 7 jaar... het heeft me al een halve kies gekost (tandarts nog bedankt voor het herstellen van de schade), en het bevalt me nog steeds prima... Heb inmiddels ook piercing in mijn pols... en dat staat helemaal wijs...

Tip voor mensen die tongpiercing nemen.. 2 dagen van tevoren met Ibuprofen (of hoe je het ook schrijft) beginnen... dan heb je een stuk minder last, en kun je gewoon anderhalf uur later weer een patatje eten... of uitproberen hoe het is met een tongpiercing!!! :-)
Waarschuw beheerder
spoel met listerine na je eten

NO WAY!! Geen listerine, daar zit alcohol in, kan je wild vlees van krijgen op je tong (heb ik dus gehad) Je kan het beste gewoon mondwater nemen van kruidvat eigen merk (die zonder alcohol) dan gaat het allemaal goed.

Heb inmiddels ook piercing in mijn pols

VET! Heb je er een foto van of zo? Ik heb dat volgens mij nog nooit gezien. Ben benieuwd.

Ik heb ook gewoon dezelfde dag nog lekker gegeten (maar zat niet aan de pijnstillers of zo), je moet gewoon voorzichtig eten en je mond steeds goed schoonhouden met mondwater.

beffen kan je in het begin beter nog niet doen als je de piercing hebt. Eerst goed laten genezen. Er lopen daar toch wat meer en andere bacterien rond als in je mond en die kan je beter bij je versgeprikte piercing weghouden om infecties te voorkomen.

Waarschuw beheerder
K heb mijn tongpiering nu 5 maanden ofzo, Alleen de eerst paar dagen een dikke tong gehad...Hij is nu wel vet relaxx met zoenen en...........;)
Waarschuw beheerder
donateur
vooral als ik dit plaatje zie wil ik er 1
ik wil die ene met 'eat me' :)

[img]http://members.home.nl/hermienvg/Peach%20gedeelte/tongpiercings.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Doet wel pijn hoor.. En kheb 3 dagen op ibuprofen geleefd.

Maar nog steeds tevreden :).

Waarschuw beheerder
tongpiercing bij vrouwen kan ik wel waarderen...!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Tja wat zal ik zeggen....Tegenwoordig heeft half Nederland er een dus echt origineel vind ik t niet....Ik heb er zelf ook al 3 jaar maar als ik wist wat een hype t zou worden had ik t waarschijnlijk niet gedaan want ik wil alleen iets wat een ander niet heeft dus laat ik t bij tattoo's.

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn tongpiercing nu 8 maanden ofzo, het zetten vond ik echt geen pijn doen, kon alleen 3/4 dagen niet eten...

ze zeggen dat je een poosje niet mag zoenen en geen alcohol mag, ik mocht als ik wilde gelijk zoenen, maar ik moest wel mijn mond spoelen...

Zoenen deed wel pijn, zat zelfs vast met me vriend... :bloos: (die heeft er ook 1)

Verder kon ik alles, behalve eten... Tongpiercing bevalt tot nu toe erg goed!! Die van me vriend ook!:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het echt super tof!heb er zelf geen maar een vriend van me wel en het zoene (Y)

Waarschuw beheerder
Vet moet je zeker doen :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
ik heb r ok al vijf jaar 1 en vind t raar als ik m ff nie in heb,t zoent echt lekker!!
Waarschuw beheerder
Tongpiecings doen me niks :S

Schrikken eerder af dan dat ze aantrekken bij mij...
Waarschuw beheerder
donateur
zit nog steeds lekker nu een oranje in haha

Waarschuw beheerder
Ik wil dr ook één..
Maar me ouders zijn er streng op tegen:/
Ik zei net nog tegen me ouders 'binnenkort even tongpiercing laten zetten...' Me mam 'Ben je helemaal gek geworden????' hahaha.. Gaat nog niet lukken dus, zolang ik nog in huis woon ;p
Waarschuw beheerder
Kheb er niks te klagen over :D heb eigenluk nie eens door dat ik hem heb en met zoenen ofzo voel ik nie zoveel bijzonders bij me meisie zal dat wel anders wezen? zij moet er maar spoedig 1 aanschafen :P ken ik ook et genot eens testen;)

Waarschuw beheerder
Kheb der 1-tjuh :D deed helemaal niet zeer.... ik was kei bang om hem te laten zetten, maar als ik geweten had dat het zo makkelijk ging en zonder al teveel pijn had ik hem wel 2 jr eerder laten zetten :D
Waarschuw beheerder
zoenen met iemand die een tongpiercing heeft lijkt me wel wat hebben, wordt toch maar eens uitprobere ;) nu nog iemand zoeken :P;) wie o wie :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb nu 2 jaar me Tongpiercing heb nog steeds geen klachten gehad :jaja: En het zetten daar voelde ik niks van maarjah dat verschilt natuurlijk!! Piercing 4-ever :respect:
Waarschuw beheerder
ach ja piercings en tattoos kunnen gewoon een verslving zijn heb 1 in me tepel binnenkort de andere kant tongpiercing heb k ook en navel maar dat is tegenwoordig een beetje afgezaagd ga binnen kort voor m e 3e tattoo geeft gewoon een kick die pijn

Waarschuw beheerder
zoenen met iemand die een tongpiercing heeft lijkt me wel wat hebben, wordt toch maar eens uitprobere nu nog iemand zoeken wie o wie laatste aanpassing: 28 juni 2004 10:14

Ikkuh..... :bounce: ;P

Waarschuw beheerder
Als je er allebei 1 hebt is het helemaal cool gehehehehehe... he Sjefkuh :9

Waarschuw beheerder
donateur
K heb die van mij ook alweer zo'n 2 jaar :) En nog steeds helemaal blij mee :)

Waarschuw beheerder
Ik wil hem er juist uit gaan halen :s vind der niets veel meer aan :/ maar ben bang dak spijt krijg :(

Waarschuw beheerder
Hij staat me niet, dus zal hem ook nooit nemen!
Waarschuw beheerder
~Marjolein~ Ik wil hem er juist uit gaan halen vind der niets veel meer aan maar ben bang dak spijt krijg

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

niet doen anders weet k t nog niet ;):P
Waarschuw beheerder
Lkkr geil jha :P

Waarschuw beheerder
[img width=200 cacheid=000135a80002a0cda82c19ac1a0054a518]http://members.lycos.nl/oldschoolmeissie/hpbimg/tong[/img]

Nou kan je een ding zeggen, de meeste vinden t geweldig :D

:jaja:

O:)
Waarschuw beheerder
ik heb ook een tongpiercing vind het echt leuk!!met zoenen ook lekker!!:P:P:P
ga binnekort een tongpiercing halen das zon bolletje met zon stekeltjes eraan die heb je ook voor de navel en wenkbrauw...das zon apart spul!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik heb hem nu al 8 jaar en ik vondt het in het begin leuk.
nu denk ik er niet meer aan dat ik er een heb maar verder is het wel leuk.
als je er mee om kunt gaan.
dnek er ook wel een over hem er uit te halen en nooit meer er een in te doen.
en trouwens ik ken wel iemand die kan daar veel leuken dingen mee doen (meid bedoel ik dan he):bloos:

Waarschuw beheerder
~Marjolein~ Ik wil hem er juist uit gaan halen vind der niets veel meer aan maar ben bang dak spijt krijg

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

niet doen anders weet k t nog niet

OKe oke oke oke ik wacht der nog ff mee :D ;P

Waarschuw beheerder
heb de mijn al vijf jaar ma pfff ben die ni moe ofzo maar je raakt der zo aan gewend! vijf jaar geleden was het nog ni eens in! Was het uniek maar nu heeft iedereen het dus is der niks meer aan !

Waarschuw beheerder
neem dr een tweede bij, net als mij ;)
ben je wel weer uniek :D
Waarschuw beheerder
Wie van de dames met een tongpiercing wil mij pijpen. Zou best die ervaring wel een willen meemaken.
Waarschuw beheerder
~Marjolein~ OKe oke oke oke ik wacht der nog ff mee

pjeh god zij dank ;) dacht ff daar gaat mij kansje :P

Waarschuw beheerder
~Marjolein~ OKe oke oke oke ik wacht der nog ff mee

pjeh god zij dank dacht ff daar gaat mij kansje

:9 ;P