Shockers heb ik ook leuke herinneringen aan. 2e Editie geloof ik met Mills en Carl Cox zo dronken met z'n allen al voordat we binnen waren dat we de hele mainhall niet hebben kunnen vinden, maar wat een hadden we een lol. De editie erna vond ik echt geweldig, Monika Kruse met een schitterende set in de main, daarna Thomas Schumacher er heerlijk achteraan, mooi, diep, en niet lomp hard. En daarna Dave Clarke met een stoere pompende set, als laatste nog even Dana uitgelachen en snel terug naar Clarke..
Editie daarna vond ik wel iets minder, geluid van de technozaal was lang niet echt goed. Desondanks kon Marco Carola mij wel aan het bewegen krijgen, net als Surgeon die vet draaide. Daarna kwam weer die verdomde Takke Ishino die weer een belachelijk slechte set neer zette dus vluchtte we snel naar de main. Vond het al jammer dat de main niet helemaal techno was, zoals de vorige keer. Techno dj afgewisseld met een 'hardstyle/hardtrance/ander simpel commercieel genre' viel me toch erg tegen. Was je techno dj klaar, moest je weer snel weg om de beuQers te ontlopen

Maar ja, ieder zijn ding. Shockers ging met de laatste editie al de verkeerde kant op, voor technoliefhebbers althans, dus deze nieuwe variant In Control verrast me dan ook niet. Wat een shit line up, om toch wat techno hebben ze er maar even remus en liebing bij geplant.. Tjah, het is techno maar wel volledig op de harde zooi daar afgestemd. Terecht, als je zon hard feest geeft, maar doe er dan gewoon helemaal geen techno bij, ik bedoel hier zullen weinig technoliefhebbers op afkomen, afgeschrikt door al dat gebeuk...
Zonde van Shockers, maar het ging al de verkeerde kant op. VIND ik..
Maar aan veel reacties te zien zijn er ook veel mensen juist blij met dit nieuwe stampfeest, dus 'geld in Duncan's portomonnee brengend' gezien zijn ze goed bezig bij ID-T. Gelukkig zijn er nog de feestjes als Awake (gelukkig ook een stuk minder massaal), leuke dingen in duitsland en de techno avondjes in amsterdam en dergelijke, veel intiemer ook..