Partyflock

Forumonderwerp · 648048
35 volgers · 163755x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Ik dacht dat die er al was maar kon hem niet vinden met search dus bij deze.

Ik heb fruity 4.0

en heb de volgende vragen..

Ik wil een stem met granulizer van langzaam steeds sneller laten gaan tot het een toon wordt en dan die pitchen etc alleen ik kan volgens mij niet die knop laten bewegen zodat het stukje stem steeds sneller gaat...? Is het mogenlijk om de knoppen van granulizer netzoals bij VST's te laten bewegen?

&

Ik zoek nog steeds de mogenlijk heid om paterns op verschillende snelheid te laten lopen of dat de snelheid van een patern toeneemt etc.
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
hehe okee, ik ben zelf ook niet echt de beste met naar de winkel gaan ;)
pro53 staat op t eDonkey netwerk en is ongeveer 60mb
Hmmm ik zij nix :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoi ik heb FL studio 4 net geinstalled maar ik wil graag meer beatz en geluidjes toevoegen maar ik kan maar iets van 2 sec. muziek maken hoe kan ik meer seconden toevoegen? beetje vage vraag :D
ik wil graat een liedje van meer dan 2 sec. maken namelijk :D

Waarschuw beheerder
je hebt blijkbaar een demo gedownload?

Waarschuw beheerder
en bedankt gek'nhuis
Waarschuw beheerder
nee maar ik heb 't al gevonden :D
Waarschuw beheerder
nog een vraagje stel je hebt 3x een "pattern" gemaakt hoe speel je ze dan achter elkaar af?
Waarschuw beheerder
donateur
http://fruityloops.teringherrie.nl

dan ff op ZOEKEN klikken, en dan "Playlist" aanklikken :)
Waarschuw beheerder
waarom kijken mensen niet eerst in de help file van fruityloops??? :(

die vraag van, hoe kan ik meer dingen afspelen als dat van 2 seconde??? die is cker 20x naar voren gekomen hierzo :( :S

mensen, zoek het eerst ff zelf uit en als je er echt niet meer uitkomt, raadpleeg dan dit topic :)

maar dat probleem van Wanker^ los je op in de Playlist, dingen achter elkaarzetten (of bovenelkaar als je het tegelijk wilt afspelen)
Waarschuw beheerder
aah, nou ff mijn vraagie :)

wat heeft het voor nut als je de instellingen van de volgende omcirkelde dingen veranderd voor de kwaliteit van het renderen van je track? ik weet wel dat als ik de bitrate verhog of mp3 of wave of zip, wat er dan gebeurt :)

[IMG]http://img71.exs.cx/img71/2286/dingetjes.jpg[/IMG]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waarom kijken mensen niet eerst in de help file van fruityloops??? :(

die vraag van, hoe kan ik meer dingen afspelen als dat van 2 seconde??? die is cker 20x naar voren gekomen hierzo :( :S

mensen, zoek het eerst ff zelf uit en als je er echt niet meer uitkomt, raadpleeg dan dit topic :)

maar dat probleem van Wanker^ los je op in de Playlist, dingen achter elkaarzetten (of bovenelkaar als je het tegelijk wilt afspelen)

als je mijn reply ff gelezen had dan had je dit hele verhaal nie hoeven typen ;P en ag, iedereen moet ergens beginnen en soms ff wat hulp nodig hebbe.

maar ehmm die instellingen :| kweenie wat ze precies inhouden
Waarschuw beheerder
als je mijn reply ff gelezen had dan had je dit hele verhaal nie hoeven typen en ag, iedereen moet ergens beginnen en soms ff wat hulp nodig hebbe.

had ik gelezen :jaja: maar een mens moet toch wat te typen hebben ;) zo hebben andere mensen ook weer meteen het antwoord (en iets te lezen) en dan weten ze ook dat ze eerst ff moeten neuzen in dit forum, en de help file lezen, en dan pas schreeuwen ;)

maar ik vraag me nou precies af wat het verschil is als je die omcirkelde instellingen veranderd
:) kheb me daar wel in verdiept, maar ben bang dat k me hele fruity hierme verkloot, omdat k t niet meer terug kan zetten naar normale instellingen :vaag: (kwestie van onthouden ;) )

wie o wie weet wat de verschillen zijn? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Looping Mode weet ik volgesmij wel. T is zoals t daar staat, een reminder in je .wav file... Wanneer je zo'n geexporteerde file, dus met reminder, opent in fruityloops dan kun je "Use loop points" aanklikken zodat ie blijft herhalen ofzoiets :|

Waarschuw beheerder
waarom kijken mensen niet eerst in de help file van fruityloops???

die vraag van, hoe kan ik meer dingen afspelen als dat van 2 seconde??? die is cker 20x naar voren gekomen hierzo

mensen, zoek het eerst ff zelf uit en als je er echt niet meer uitkomt, raadpleeg dan dit topic

wat maakt het uit als het vaker wordt gevraagd, misschien staat dat antwoord wel in pagina 6 ofzo, je kunt moeilijk alles doorpluizen als je het ook nog een keer kunt vragen

zie het als een eer als jij het wel weet en een ander zo wat kunt leren;)
Waarschuw beheerder
zie het als een eer als jij het wel weet en een ander zo wat kunt leren

:D

Waarschuw beheerder
;)

Waarschuw beheerder
trouwens, goeie tracks van je, ik heb ze ff geluisterd
Waarschuw beheerder
donateur
DJ HardcoreBrainiac >> maar ehmm snaptje nou al hoe dah werkt?? die playlist
Waarschuw beheerder
trouwens, goeie tracks van je, ik heb ze ff geluisterd

van wie? mij of gekkehuis?

Waarschuw beheerder
gekkenhuis: die vraag over playlist had Wanker^ ;)

en tavrav: ik had het over jou tracks en gekkenhuis kan er ook wat van, heb wel eens wat van hem gehoord
Waarschuw beheerder
donateur
owja, foutje, ben der nie helemaal bij volgesmij :P
tnx :)

Waarschuw beheerder
hehe geeft niet

maar ik ga pitten, morgen weer vroeg dag ;) later

Waarschuw beheerder
niet echt een vraag over FL maar het heeft er wel mee te maken, ik heb nu pro-53

hoe kan ik die geluiden opnemen/opslaan als (wav)?

zodat ik ze in FL kan gebruiken
Waarschuw beheerder
je kan tog pro53 openen in fl zelf..

Waarschuw beheerder
hoe doe ik dat precies?
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb k deze handleiding voor gemaakt :)
http://fruityloops.teringherrie.nl/index.php?s=handleidingen&id=2

Opslaan als .wav hoeft idd nie :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe kan ik een bestaand nummer in Fruityloops zetten want ik wil een aantal samples gebruiken met gezang en dergelijke!

En hoe zet ik die In fruityloops in welk bestand en dergelijke

Alvast bedankt :D

Waarschuw beheerder
Warning: main(han­dleidingen.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/local/apache/htdocs/fruityloops/index.php on line 46

Warning: main(): Failed opening 'han­dleidingen.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /usr/local/apache/htdocs/fruityloops/index.php on line 46

fix dat dan ff wil je ;) :P
Waarschuw beheerder
donateur
v@@g, hier doet ie t wel gewoon, doe dah nog es proberen hehe, moet werken :|

Waarschuw beheerder
als ik gewoon op je site via vts zoek lukt het wel:D
Waarschuw beheerder
fruityloops late scanne op nieuwe vst's
en dan bij generators pr053 (die in t rood verschijnt dan) aanvinken

Waarschuw beheerder
ja ik zag het al, mooi prgramma pro 53 :D

nu kijken wat ik ervan bak, pro 53 is meer voor melodieen etc toch? is er ook zo'n programma om bassen mee te vervormen?

Artiest {SHOWLIST artist 6079, 20741}
Waarschuw beheerder
met pro53 kan je ook gewoon hardcore kicks maken... heb er ooit es een handleiding voor geschreven.. moet je ff zoeken in t "Draaien en Produceren" forum

Waarschuw beheerder
ja die idd :P

Waarschuw beheerder
jullie zijn top bedankt:D
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
okay, nu heb ik een melodie-tje gemaakt doormiddel met het werken van piano-roll. nu heb ik een string lopen van één toon die vrij lang is...ik wil hier in gelijdelijk een effect in stoppen, maar hij pakt alleen het begin van de sample. hoe kan ik over de hele sample en effect krijgen? (bijv. infaden van volume)

Waarschuw beheerder
moet je de volumeslider in de mixer gebruiken (f9)
Artiest AXN
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een vreemd probleem met fruity loops,

Ik werk altijd met de piano roll, het werkt meestal gewoon perfect,

Maar in het nummer waar ik nu mee bezig ben, is er een vaag probleem mee.

Als ik een "Balkje" in de piano roll zet, van zeg maar 1/4 maat, speelt ie gewoon de hele sample af, zonder dat ie hem afkapt (Wat ik wil dus)

Wie weet dit te verhelpen?
Waarschuw beheerder
donateur
jepp ken t probleem, w8 ff, zal ff een screenshot maken hoe je t kan oplossen
Waarschuw beheerder
donateur
Cut itself: http://fruityloops.teringherrie.nl/index.php?s=handleidingen&id=4

maar het kan ook op deze manier,dan moet je je channel settings zo instellen:
[img]http://www.xs4all.nl/~rijcke/misc/fruity.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks! Ik ga het eens proberen...

Vaag probleem van FL.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een vraag...heeft 1 van jullie verstand van de plugin Junox2? ik heb die sinds vandaag maar kan je er goeie synths of kicks mee maken?
Waarschuw beheerder
ik :)

je kan er goeie synths mee maken, maar dan moet je er zelf genoeg mee kloten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dus gewoon veel aankutten en dan kan je er goeie (hardcore) synths mee maken? heel mooi!

en welke plugin is perfect voor een goeie bassdrum? met de Pro-53 kan ik wel goeie maken maar ze zijn dan niet zo erg profesioneel
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.xs4all.nl/~rijcke/misc/gekkehuis%20-%2003.mp3
Gemaakt met de fruity kick plugin. Distortion beetje goed afstellen en blijven draaien aan alle knoppen tot er wat uit komt.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat cut itself is niet het probleem, hij blijft nog steeds de hele sample afspelen...
Waarschuw beheerder
donateur
al geprobeert om die channel settings zo in te stellen als op het plaatje?...

ehmm het geluid, haal je dat uit een .wav sample of is het een vst plugin?... als het in een vst plugin zit kan het zijn dat die noot ingesteld is dat deze heel lang door blijft lopen :|
Waarschuw beheerder
donateur
Het zijn .wav jes.

De vst plugins die doen het juist wel...

Edit:
NOG vager :S , nu doet ie het zonder wat gedaan te hebben, de ene keer wel en de andere keer niet goed...

VAAG
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wow die bass klinkt wel lekker, dat ga ik eens uitproberen dan:D staat distortion gewoon in die plugin zelf?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nope, is een losse FX zegmaar, zo'n effect
k heb de distortion uit die BUZZ EFFECT ADAPTER gebruikt... white noise stereo distort