Partyflock

Forumonderwerp · 647532

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Tja eigenlijk moet rotterdam hoofdstad worden
Rotterdam is een leuke, mooie stad ja maar om dr nou een hoofdstad van te maken :/

a
m
s
t
e
r
d
a
m

da phool...eindhoven de stad van de kampioen 2003-2004??zit je helemaal naast...beetje jmmr... :P

shit heey ga er allemaal ff op reageren tering!!
nog reageren ook zielugggg

Artiest Sentinel
Euh, wat doe jij nu???
:X

van wat is het beste. Kakkerlaken

ik reageer toch niet op de vraag :S

:Z tuurlijk

haha wel dan..?
Ja idd,wel een leuke stad ja

Mee eens :yes:

Rotterdam is de dikste stad van Nederland, maar om dan meteen een hoofdstad te worden :)
misschien moeten ze dan wat McDonalds-vestigingen weghalen....

Rotterdam hoofdstad, hahaha..

mag er wel een wonder komen zeg. saaie zeik stad zeg. amsterdam heef nog ouwe gebouwen

lekker oud..brandgevaarlijk en nog volgepropt met asbest (y)

gerse chick je mag dan wel grote tieten maar dat shirt wat je aan heb is voor homo's dom blondje rotterdam is altijd minder geweest dan amsterdam

A.F.C.A

wat een suf gezeik altijd over die steden....net of dat iedereen uit een bepaalde stad exact hetzelfde is....triest hoor

Monnickendam de gekste...
Hé, daar hebben we Mental Theo! :)

Wil je een handtekening, wil best wel een keer een boek van je signeren.:)
Vind die boven je er meer op lijken. ;)

je kan wel zien dat jij echt zo'n flikker bent 1 vriend en dat is bassa roffa echte rotterdammer

haha......vind je? Nou is echt eerste keer dat ik dat hoor....gelukkig nog wel wat meer haar...:)

Whoe dirty wordt Linke leo...haha

Ach als jij dit gebeuren serieus neemt zegt wel wat over je intelligentie...Joep­ie ik heb 39 pf-vriendjes..
laatste aanpassing