Partyflock

Forumonderwerp · 647272

Waarschuw beheerder
Wat zijn de verwondingen die jullie tijdens de sex opgelopen hebben? (ja, ik wil weleens weten hoe wild de die-hards hier zijn! ;P)

Als ik naar mijzelf kijk:
Ontwrichte schouder
Schaafwonden op knieën, ellebogen, stuit, rug
Verrekte spieren
Gekneusde pols

En jullie?

Waarschuw beheerder
Net zoiets als die ex-zanger van INXS?
Waarschuw beheerder
donateur
1 x iets doms meegemaakt. lagen al een tijdje te neuken, en opeens werd er een heel klein beetje bloed ondekt. dus zij dacht meteen dat ze spontaan ongesteld was geworden en schaamde zich diep en stoof de douche in. ik liggen en bekijk mijn zaakje nog 's en ondekte toen dat door het schijnbaar iets te ruig spelletje er bij mij zelf een klein wondje/scheurtje was waar een paar druppeltjes bloed uit kwam. Ik dacht nog bij mezelf zal ik me stil houden :) maar dacht dat kan ik niet maken. dus heb 't verteld. we hadden meteen geen zin meer... ik helemaal niet meer iig. maar gelukkig nooit weer gehad!
Waarschuw beheerder
naast het bed een iets hoger kastje met daar op een kacheltje! Houtenvloer dus door de seks (overigens wel heel goed) alles heen en weer en en precies als je denkt laat ik is onderop gaan liggen straalt zo dat kacheltje van het kastje af zo op je bek!
Waarschuw beheerder
als je met je hond neuqt, dan kan je baarmoeder uitgerukt worden doordat een hond een 'haakje' op zn lul heeft *autsj*

Waarschuw beheerder
donateur
Pijnlijk Toompje ;)
Spierpijn in buikspieren, benen en armen
Lamme tong, kaakspieren
Geschaafde rug

Ik heb t r allemaal dubbel en dwars voor over :kwijl:

:devil:

Waarschuw beheerder
Okey eumhpff

Kiezen???
Met bloed of zonder???
Tanden die bijna twee weken in mijn nek stonden, stiemen op mijn rug en een bloed neus maar dat was omdat ik een verkeerde naam zei :-D
Waarschuw beheerder
een bloed neus maar dat was omdat ik een verkeerde naam zei

[img cacheid=000576c3000fed9351fe8df91a0048f467]http://forum.just-4-fun.nl/images/smiles/lol.gif[/img]

Waarschuw beheerder
K had wel een keer verwondingen wat leide tot sex...telt dat ook?

Waarschuw beheerder
Spierpijn in buikspieren, benen, armen, schouders
Lamme tong, kaakspieren
Ingescheurd toompje

Waarschuw beheerder
donateur
sjezus Fl!p, hebben wij dezelfde meid liggen naaien?? :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
your : ja zoiets ... maar zoveel heb ik er nietr gehad... anders lag et voor het hilton zo vol :-o
Waarschuw beheerder
Uitgescheurde anus?

Waarschuw beheerder
schaafwonden aan me knieen:S
Waarschuw beheerder
naja zeg noem je dat verwondingen :-p
Waarschuw beheerder
Schaafwonden op knieën, ellebogen, stuit, rug

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een litteken op mijn knie.

Nog wel overgehouden aan een weinig bijzondere ONS ook :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Bass-O-Holic: ze schreeuwde de naam "Martijn Kronemeijer" wel een aantal keer uit. Ik had toen alleen geen flauw idee waar ze 't over had:P
Waarschuw beheerder
8 Nagelstrepen op mn schouderbladen (4 elke kant) :S
Wat schaafwonden, dikke bult op mn kop (ging onderuit in de douche) en veel spierpijn.
Heb wel een keer een meisje wat wijder gemaakt!! :S:S Dat was wat minder! PIJNLIJK!!!
Waarschuw beheerder
spierpijn...
Waarschuw beheerder
HEt commerciele wat de rest ook heeft, schaafwonden,per ongeluk stoot voor de harses met omdraaien ofzo;), zelfs een afdruk van een hand op mijn reet! zag ik pas de volgende dag:p, ach je kop een keer stoten hoort erbij;) Heb ook eens echt een open knie gehad en die bloede als een runt (had ik toen niet in de gaten op het moment) we hadden sex in de auto en mijn knie leunde op iets scherps maar het was zo lekker dus het boeide mij niet;)

Of de volgende dag zien dat je benen openliggen, met krassen en de hele poespas en je billen openliggen van prikkeldraad:S (tja sex in de duinen...hihihihihihi:p) Was in de zomer heb toen echt even niks korts aangedaan want het was echt geen porum. (gelukkig nu niks meer van te zien)

En ben een keer letterlijk zowat opgevreten tijdens 4 uur lang zoenen! pfffff:p dat mijn mond & kin gewoon geschaafd was..(echt opgevreten dus...hahahaha)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahaha, ik heb nog nooit echt iets verwond tijdens sex of zo :-)
Waarschuw beheerder
ja hoor 10 weken coma :yes:
jaar revalidatie...
Waarschuw beheerder
Blauwe plekken...mn ex kon nogal hard knijpen 8)

Waarschuw beheerder
haha vele schaafwonden en wat paarse plekken

Waarschuw beheerder
donateur
dan had ze nog veel adem over FL!P, mn naam is toch wel n flinke mond vol, heb je r niet genoeg afgepeigerd!! ;p

Waarschuw beheerder
donateur
teveel om op te noemen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:|
leeft deze nog

Waarschuw beheerder
Sjaak is toegetakeld door een slagroomspuit, ik kan jullie verzekeren, het is geen pretje!!

Maar haha we hebben er wel lol door gehad toch sissltje? (L)ya

Waarschuw beheerder
zozo ruige mensen hier :P

Waarschuw beheerder
Bij mij hebben ze de binnenkant een keer open gerost hahaha.... zijn straf: Kmocht een mnd geen sex hebben vd dokter :s !!!! ----> kwerd en dus zelf ook de dupe van :cry:
Waarschuw beheerder
mijn heup uit de kom gehad. Dat was pas au!!
doe nooit de gehele kamasutra na kan gevaarlijk zijn. hahah

Waarschuw beheerder
hahahahhahaa

binnenkant, tjah pijnlijk he :S
Waarschuw beheerder
Maar lijn toch. Wat heb je toen toch gedaan zekers de tarzan geleend van esther. Moet je ook niet doen.. Brute sex.
vraag me toch af hoe je de binnenkant open haald inscheuren etc begrijp ik wat heb je er dan wel niet ingehad.
Waarschuw beheerder
Gescheurd netvlies..erg pijnlijk en vervelend
Waarschuw beheerder
Hartproblemen, Beroertes, Allergische reacties, Astma, Hyperventilatie, Vergiftigingen, Diabetische problemen, Epileptische aanval, Letselverwonding, Breuken, Ontwrichtingen, Hoofdletsel, Borstletsel, Nek en Rugletsel, Optil- en en verplaatswonden, Oogletsel, Blootstelling dus Koude, Hitte aanvallen, Brandwonden...enz... enz...

voor mij geen sex meer :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik maak altijd verwondingen....:P

Waarschuw beheerder
Hahaha neeeeee neeeee Ramon, da overleef jij niet !!!!!!!! hahaha.... je neus groeit ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn kleine spier verrekt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
schedelbasisfractuur :P

offerte was al geweest :[
Waarschuw beheerder
heb wel eens blauw oog gehad
maar dat was omdat ze nog maagd was in haar kontje:P
voor de rest al1 een rug vol striemen
Waarschuw beheerder
een blauw oog??????
wat deed je daar met oog dan
Waarschuw beheerder
:S
elleboog in de weg;)
je ken het wel van plots perongeluk in het verkeerde gaatje en dan is het :bounce: tegen het plafond
maar nu was me oog aan de beurt
Waarschuw beheerder
ja dat verkeerde gaatje ken ik
daar ben je goed in

maar wel zielig voor je dat blauwe oog dan
moet je biefstukie oplegge
Waarschuw beheerder
lang geleden eigenlijk weer dat ik je daar uit heb gewoond
kom best goed
Waarschuw beheerder
wat is lang geleden
dat biefstukie