Partyflock

Forumonderwerp · 647126
Betreft: evenement: Impulz Festival, zaterdag 26 juni 2004 om 20:30
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Waarschuw beheerder
donateur
zekes wel weer heen op de fiets ma 5 minute fietse :P

wie gaan er nog meer heen?

Omdat de Impulz-topics als paddo'tjes de grond uitschieten :P doen we weer net zoals bij DefQon één centraal topic, voor algemeen ouwenelen over het feest, het weer, de kleding, de kaartjes, de zwager van de zus van de DJ die ook op impulz draait etc etc ;)

(nee, ik heb niet de allereerste genomen, maar deze leek er al het meeste op)

DSW
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand of yoji ook komt dit jaar?? Laat dat ff weten a.u.b.

Waarschuw beheerder
ben de eerste 9 keer geweest 8)
was meer traditie bij ons...

bij gratis kaartjes sta ik weer bij de techno op outdoor......tis tenminste s'avonds en dat kunnen de meeste festivalletjes niet zeggen...:D
Waarschuw beheerder
weinig bekend nog over dit feessie?? Dat van Proteus had ik gelezen in de UDC nieuwsbrief idd. Ik was erbij op HQ in februari en eigelijk is alleen die man al een kaartje waard :) Maar ik wacht ff tot de rest vd line up bekend wordt gemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand of yoji ook komt dit jaar?? Laat dat ff weten a.u.b.

Het staat nog niet in zijn agenda maar ik zou er wel vanuit gaan.. tog 1 van de vaste dj's

Waarschuw beheerder
Zal toch wel!?!?!?!
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat ie komt, was vorig jaar voor mij de beste dj!!!

thanks holly

Waarschuw beheerder
Hmmm, heb vorig jaar niet echt op de DJ's gelet, maar vond Underworld wel toppie! :-p
Verder wel veel in de hardhouse tent gestaan :-)
Waarschuw beheerder
ik heb gehoord dat solarstone ook komt
Waarschuw beheerder
Scot Project, Organ Donors, Proteus, Lab4, Amber D, Eddie Halliwell.....

Dit is een deel van de harddance line-up die al door iemand eerder is gepost. Best een betrouwbare bron, want die persoon postte ook de line-up van HQ in mei goed.
Waarschuw beheerder
donateur
hey dat klopt die line-up in de harddance-tent!
Maar ik hoop dat HQ weer in de open lucht is!

Nog een weekje en dan mogen we weer van een avondje HQ genieten!
Waarschuw beheerder
Wat duurt een week lang dan ... wel zonde ... die zaterdag gaat de zomertijd in ... verdorie een uur MINDER om te beesten :(
Waarschuw beheerder
Ik ga er zeker heen!! Al is het alleen al voor Proteus.. Impulzen (klopt geen fuck van) zijn altijd vet.. Helemaal outdoor, hopen op goed weer en dat de Hardstage weer open lucht is net als 2 jaar geleden, dan jongen.. nou DAN wordt het dus echt :kwijl:-en
Waarschuw beheerder
afgelopen ImpulZ Indoor was me eerste grootte feest en sindsdien is Proteus een favoriet (de favoriet?) geworden. HQ had ik ook weer het geluk om er bij te zijn. Wat een energie die vent. Zekerz dat ik er met outdoor ook weer bij ben

Party Time :D
Waarschuw beheerder
Zo echt he? Als je er doorheen zit op het eind van de avond, dus eigenlijk in de ochtend, dan kan die gast ervoor zorgen, alleen al met wat ie daar staat te doen, dat je weer net zo hard gaat als een paar uur daarvoor.

was afgelopen Impulz indoor jouw eerste grote feest?

Dan heb je wel een vet feest gekozen gozer.. Het was zo mooi om eerst Proteus te zien knallen met vette energie en snelheid en daarna Dana zien sluiten en eigenlijk niet echt wist hoe ze dat in godsnaam moest evenaren :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
aanwezig :bounce: en hoop op een goede techno line up
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik stond daar vooraan ... bij het hek ... hangend al enzo want ik was zwaar aan het beesten geweest. Helemaal op (had nog 3 weken na ImpulZ last van me achillesspees van het springen), maar toen kwam Proteus ... na 5 minuten stond ik weer te springen. Super :D

Geen wonder dat ze hem aan het einde deden, zoals HQ afgel. feb ook deed. :)

Jah was een super feesie, ik ben niets voor niets gelijk hooked. Super line-up was dat, en eindelijk een keer die DJ's real life zien ... je winamp luisteren is er dan niets meer bij :P

Zal mij dan ook benieuwen hoe Outdoor eruit gaat zien. Tot die tijd moet ga ik het nog vullen met HQ on tour in ieder geval.
Waarschuw beheerder
donateur
proteus, fausto en de rest.....

Damn dat word me weer wat!

Yeah..bring it on!
Waarschuw beheerder
Is de definitieve line-up van Outdoor al bekend ??

Fausto is ook een toppertje ... had ik zelf nog niet eerder gehoord :$ shame on me. Maar dat ben ik nu ff dubbel en dwars aan het inhalen :)

maar idd:

Bring it on, party on !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
paar minutjes fietssen en half apeldoorn tegenkomen is altijd wel leuk :P
Waarschuw beheerder
Fausto is ook op Tidy Weekender voor de fans.
Waarschuw beheerder
Nou Wubinator, je hebt zwaar gelijk over die Waus uit Finland. Afgelopen Impulz outdoor was het Beest helemaal losss....Tering, had die avond al 3 a 4 x kramp gehad, maar nadat ik de Main Hall binnenkwam en die gek hoorde en zag jumpen en draaien was ik overal van verlost (dacht ik! HAHAHA)
Topperrrr....... En hij gaf afgelopen HQ even aan dat het geen toevalstreffertje was......... Ook de Melkweg ging helemaal los, super!!!
A.s. vrijdag ook nog van de partij jij?

p.s. en ja, Fausto is ook een van de Kings van de wheels of steel!

Mazzelll....
Waarschuw beheerder
ik baal er als de stekker van, maar nee :'( ik ben er vrijdag niet :( :( en er komen zoveel bekenden van hier. Maar ik kan de zaterdag die er op volgt geen vrij krijgen. Dus ik probeer zoveel mogelijk mensen/vrienden/vriendinnen richting rotterdam te krijgen ... hq on tour .... maar mei ben ik zeker in hq ... en dan ga ik het missen van maart helemaal goed maken.

Cheers
Waarschuw beheerder
Line up impulz

proteus, amber d, jp,tom,lab 4 live, scot project, organ donors, and oh and some gezzer called EDDIE HALIWELL.... and more

Source post Danny D.
Waarschuw beheerder
Weinig aan te merken aan de line-up ... tom = tom h. ? (1 opmerking dan)
Waarschuw beheerder
Present :yes:
Waarschuw beheerder
Lab 4 :bounce:
Tom & JP :yes:
Amber D :hug:
Eddie Haliwell :respect:
Organ Donors :devil:
Proteus :bounce: :bounce: :bounce: :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat gaat wel goed komen :)
Waarschuw beheerder
donateur
wat een line-up zeg....

ff schone broek aan trekken!
Waarschuw beheerder
Lab-4 en Proteus ... :bounce: bounce bounce aweeeeej :D

Dat wordt me weer een energierijke feeske :)
Waarschuw beheerder
Gister in de nieuwsbrief van UDC:

"Eerder werd al vermeld dat PROTEUS de HQ stage bestijgt. De volgende naam die we kunnen melden is FERRY CORSTEN, die op de main stage zal staan! Hou de site in de gaten voor meer nieuws over de line-up!"

Ferry Corsten in da house!
Waarschuw beheerder
Right of way! Of is het "Right off the way" als in "van het padje"?? :XTC: haha
Waarschuw beheerder
Bobby V nu ook op Impulz.
Waarschuw beheerder
Er staat dat Ferry Corsten op de mainstage staat. Weer geen HQ als mainstage op Impulz Outdoor? Ik denk dat Impulz Outdoor een mainstage krijgt met techno en trance en HQ weer in een tent gaat.
Waarschuw beheerder
Goede zaak dat er een geen HQ mainstage komt als je het mij vraagt... Grote acts/dj's op de mainstage zoals Underworld vorig jaar is echt koel!
Waarschuw beheerder
Nou, de line-up van HQ op aanstaande Impulz Outdoor vind ik wil mainstage-waardig.
Waarschuw beheerder
Als nu ook maar de line up van de mainstage MAINSTAGE WAARDIG is, maakt t mij niet uit. :)

Waarschuw beheerder
Bobby V rules....
Waarschuw beheerder
Staat Bobby V dan bij de line-up van HQ? Of draait ie ergens anders op Impulz Outdoor? Ik heb m nog nooit gehoord maar ben wel benieuwd na dat persbericht over zn tour door Japan samen met Yoji.

Waarschuw beheerder
Ferry is een held terecht dat hij op de main staat.
Waarschuw beheerder
Dacht dat Bobby V eind mei in the Bridge in Meppen (Duitsland) ook samen met Yoji komt knallen!!! En ook Proteus, misschien een leuke tip? GREETZZZZ
Waarschuw beheerder
Ferry Corsten was vroeger wel leuk, toen ie nog trance draaide, maar sinds ie al die electro-invloeden enzo erbij heeft vind ik er niet zoveel meer aan...

Ga wel weer naar Impulz denk ik, vorige twee jaar was best leuk!
Waarschuw beheerder
IMPULZ OUTDOOR is het meest onderschatte en ondergewaardeerde event van Nederland. Komt dat zien man!

Iedereen die er is geweest is laaiend enthousiast am I right?!
Waarschuw beheerder
Ik was er vorig jaar en vond t erg vet. Ik heb alleen wel erg veel in een tent gestaan, ik zie HQ graag als buitenstage terugkomen. Aanwezig ben ik sowieso..
Waarschuw beheerder
Outdoor heb ik nog niet mee gemaakt. Maar Indoor vraagt mij mee naar buiten, zekerz dat Impulz me goed bevalt (Y)
Waarschuw beheerder
Outdoor is super, en een van de weinige nachtfestivals, wat nog beter is. :D

2001 met mainstage HQ Yoji :yes:
en BK als afsluiter.:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker relaxt dat het een nacht festival blijft.. overdag vind ik de sfeer tog minder.. heb ik erg gemerkt bij ML 2003
Waarschuw beheerder
donateur
Impulz outdoor is voor mij het feest van het jaar! Lekker de zon zien opkomen mits het niet te mistig is als vorig jaar.
Waarschuw beheerder
donateur
klopt vorig jaar was het erg mistig :S ik ging tegen 06.00 u in het reuzenrad met een kameraad en toen kon je alleen de main zien en de tent naast het rad..