Ik heb zin in een heerlijke,liefdevolle, passievolle, tenenkrullende,kippenvelgevende en waar de vonken vanaf springende vrijpartij... ( maar ja zal wel de enige zijn )
armen om iemand heen slaan...
Ik dan weer niet hahaha
ben er al een aant bouwen
heb zin in een cake maken..chocolade met gewoon,..en dan voor de tv de hele bak beslag op te eten
Chillll .. Ik nog ff wachten tot half 5!
4 uur klaar, Esmee van t station halen.. terug naar t dorp.. naar de shop! ff zitten daar anders blijf ik heen en weer gaan .. En dan de zolder weer op
Dat beslag is lekker he
de beruchte zolder
ja toch..lekkerder als de cake zelf
weet je wat ook lekker is..van die brownies die je zelf moet maken ben je binnen 2 minuten mee klaar..en is superlekker
en dan voor de tv de hele bak beslag op te eten
Goh meen je niet joh
Dat beslag is lekker he
van die brownies die je zelf moet maken ben je binnen 2 minuten mee klaar..en is superlekker
Whaha.. dat vond ik zo apart, in amsterdam nam je een paar hijssies toch! en toen zei je noouuu ik ben ze veel sterker gewend!! en eind van de dag ff cake halen in de shop, en daar werd je niet goed van de lucht
Precies! Vind t wel leuk dat je nou iig gezien heb waar ik elke keer zit te bivakeren
zoooo .. Jammer dat je er zo dik van word
Noest .. maak die maar voor me als ik naar jou kom
Oh heerlijk , I cakebeslag
En welk merk kan je dan het beste nemen? Zitten wij ook aan te denken om te maken
Whaha.. dat vond ik zo apart, in amsterdam nam je een paar hijssies toch! en toen zei je noouuu ik ben ze veel sterker gewend!! en eind van de dag ff cake halen in de shop, en daar werd je niet goed van de lucht
jaaaaaaaa
ze hebben hier maar een merk.. in een gelige verpakking zit die.. *kan het dr.oetker zijn?? * staat zo'n vierkante bruine "ckae" *de brownie dus* op de voorkant.. je hoeft alleen water en boter bij het beslag te doen..mixen in het karton gieten..40 minuutjes in de oven en klaar is kees
heb niet eens gemerkt dat eef ook geblowt had
heb nog steeds zulke noeste herinneringen van bij de expo prachtig
dit weekend maar maken
Dat kan best dr. oetker zijn ja, zijn die lekker? Thanks . Kan niet missen he als er een brownie voorop staat . In karton gieten? Heb alleen een taart en cakevorm
Jep, toen jij binnen stond met cin en nic voor sokken enzo, in klein winkeltje
welke dan?
Ik hou gewoon niet van zo'n shop, vind ik echt te erg voor woorden die lucht daar , kan toch?
vond het wel een noest plekkie
ach dat wordt je tegenwoordig overal van
doe ik
heb nog steeds zulke noeste herinneringen van bij de expo prachtig
In karton gieten?
Ja goedgekeurd?! keeee dan
Ja dat is zo
Kee dan.. yummiiieee
Wat een winkel was dat he.. prachtig
nou heeft de mijne nog goedkeuring nodig wanneer kom je langs voor de keuring Miss Rob Geus
krijg er gewoon trek van
jaaaaaa was echt geweldig gewoon
2 juni.. is dat goed?
Ik ook ja.. heb nog een zakkie maltesers liggen, ga ik maar open maken Jij ook een paar?
me too
ja die zijn superlekker nee dat kartonnetje krijg je erbij je maakt gewoon een zo'n vierkante plak en daar snij je uiteindelijk die brwonies uit
jij junk
nic ik en cin waren toen echt helemaal knetter... we hebben echt met onze mond open vol verbazing en bewondering naar al die zooi in de
expo zitten kijken...echt was net de 7e hemel
Tuurlijk kan dat.. maar vond t gewoon grappig omdat t zo tegenstrijdig is
Die vorm zit er bij dooie
Heb jij nooit je armen om iemand heen?
Je zoontje bijvoorbeeld?
dat sowieso misschien eerder..kan je toch niet 3 maanden missen
Zin in cinneWiej