Partyflock

Forumonderwerp · 647101

Wij(Polliepo, Wous, Shelly en ik) gaan er nu naartoe...

Dus ben benieuwd wat de rest er van gevonden heeft vanavond :D!
Wanneer komen de foto's nou eens online???
Moet je Lange vragen. :)
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Alleen jammer dat MC Syco WEER problemen had met 'bepaalde' figuren, hierdoor ging hij eerder weg.

Erg jammer dat het zo moet en dat sommige mensen nog steeds niet snappen dat politiek niet thuis hoort op een feest.Maakt niet uit van welke generatie je bent,of het nou de eerste of de laatste is.Houd die mening voor in het stemhokje

Ik denk dat ik ook voor de organisatie spreek dat we alles op alles zullen zetten om deze dingen in de toekomst te voorkomen.

Bij deze bied ik Syco en Vince mijn/onze excusses aan en hoop dat dit niet meteen een stempel op leeuwarden heeft gedrukt.Julie hebben een top set weggegeven en zeker niet verdient om zo bejegend te worden
Ik heb de kaarten uitgedeeld... Heb jou niet gezien!

:o dan had ik tóch sjans met die vrouw dus :9

jammer dat er hardstyle was en techno:(
dan had ik tóch sjans met die vrouw dus

Dan wel ja!

Hardcore aka Terror: En dat wist je niet van tevoren? Vage opmerking... Je kon toch alle kanten op?
jammer dat er hardstyle was en techno :(

jammer dat er zulke intolerante mensen bestaan :/
Ik vond het feest niet echt goed.. Heb het wel redelijk gezellig gehad :jaja:
Ewout, je hebt het best heel erg gezellig gehad! :yes: Het is nu gewoon dinsdag! ;p
top feest (Y)

gastenlijst was goed geregeld ;p Alleen maar leuke blondjes genaamd Linda!

Prima in geregeld allemaal :respect: all dance :respect:

tot volgende week allemaal (op moh vs hellraiser) hoop ik

:-D
2 Linda: NIet eens?:P

jammer dat er hardstyle was en techno :(

jammer dat er zulke intolerante mensen bestaan

Precies :/ en je mag [u]geen[/u] VLAG als profielpic pannekoek
Artiest {SHOWLIST artist 158092, 61540, 458}
2 Mouth of Madness ->
Thanks, maar dit drukt echt geen stempel op jullie feest, mensen met een beetje verstand weten dat dit niets met de organisatie te maken heeft maar dat het altijd 'enkelen' zijn die zich zo gedragen..
Erkan heeft de laatste tijd vaker problemen met dezelfde mensen die we toevallig op een paar feesten tegengekomen zijn. Zelfs in Duitsland.
Maar ja, ooit gaan ze te ver, ik hoop niet dat dat gebeurt, aan ons zal het zeker niet liggen.
:respect:

Nosferatu vs Outblast :respect: Dat was alleen het hoogtepunt..

Voor de rest was het net een kippenhok.. :S
Idd Cold days! dat maakte het nog een beetje goed :)
Thanks, maar dit drukt echt geen stempel op jullie feest, mensen met een beetje verstand weten dat dit niets met de organisatie te maken heeft maar dat het altijd 'enkelen' zijn die zich zo gedragen..
Erkan heeft de laatste tijd vaker problemen met dezelfde mensen die we toevallig op een paar feesten tegengekomen zijn. Zelfs in Duitsland.
Maar ja, ooit gaan ze te ver, ik hoop niet dat dat gebeurt, aan ons zal het zeker niet liggen.

Hier wil ik ook wel ff op reageren :)
Kan me zo ongeveer wel helemaal in denken hoe het is :s Je hebt echt die zielige types aka huppelkutjes!
Die de sfeer verpesten :bah:
Waarom denk je dat ik Limburg vermijd?, omdat de meerderheid die daar op feestjes komt zo jah zo (N) is...

Bij alldance heb ikd at niet zo, je hebt ze wel er tussen lopen maar nie ehct veel.Al leek het wel of er eerst wel meer bijkwamen bij 1 van de laatste 2hard4u.Maar goed het viel nu ckur mee.Vond ik dan :)

Maar om je door zo'n soort volk de baas te laten spelen, dat NIET.

En Vince you're the king of Hardcore :)

FF verder over het feest heb me erg vermaakt, was ook wel aan me verslagje te merken :yes:

Gewoon goed feest!!!

Bij deze bied ik Syco en Vince mijn/onze excusses aan en hoop dat dit niet meteen een stempel op leeuwarden heeft gedrukt.Julie hebben een top set weggegeven en zeker niet verdient om zo bejegend te worden

Kben het volledig met je 1s Sietsuh

Jammer dat er altijd van die rotte appels tussenzitten die de boel lopen te verzieken :S
laatste aanpassing

op naar de volgende ...
komt er aan O:)
hij was weer (Y), heb nix te klagen gehad, alleen die piep in de oren na het feest was jammer, maar boeiuh.
jammr???
dan heb je tenminste het gevoel dat je ERNGENS bent geweest:devil:

set van vince & mc syco al binnen....klinkt lekkrr