| Betreft: | evenement: The Kick Off, zaterdag 13 december 2003 om 22:00 |
Alleen jammer dat MC Syco WEER problemen had met 'bepaalde' figuren, hierdoor ging hij eerder weg.
Erg jammer dat het zo moet en dat sommige mensen nog steeds niet snappen dat politiek niet thuis hoort op een feest.Maakt niet uit van welke generatie je bent,of het nou de eerste of de laatste is.Houd die mening voor in het stemhokje
Ik denk dat ik ook voor de organisatie spreek dat we alles op alles zullen zetten om deze dingen in de toekomst te voorkomen.
Bij deze bied ik Syco en Vince mijn/onze excusses aan en hoop dat dit niet meteen een stempel op leeuwarden heeft gedrukt.Julie hebben een top set weggegeven en zeker niet verdient om zo bejegend te worden
Ik heb de kaarten uitgedeeld... Heb jou niet gezien!
jammer dat er hardstyle was en techno 
jammer dat er zulke intolerante mensen bestaan
2 Linda: NIet eens?
2 Mouth of Madness ->
Thanks, maar dit drukt echt geen stempel op jullie feest, mensen met een beetje verstand weten dat dit niets met de organisatie te maken heeft maar dat het altijd 'enkelen' zijn die zich zo gedragen..
Erkan heeft de laatste tijd vaker problemen met dezelfde mensen die we toevallig op een paar feesten tegengekomen zijn. Zelfs in Duitsland.
Maar ja, ooit gaan ze te ver, ik hoop niet dat dat gebeurt, aan ons zal het zeker niet liggen.
Thanks, maar dit drukt echt geen stempel op jullie feest, mensen met een beetje verstand weten dat dit niets met de organisatie te maken heeft maar dat het altijd 'enkelen' zijn die zich zo gedragen..
Erkan heeft de laatste tijd vaker problemen met dezelfde mensen die we toevallig op een paar feesten tegengekomen zijn. Zelfs in Duitsland.
Maar ja, ooit gaan ze te ver, ik hoop niet dat dat gebeurt, aan ons zal het zeker niet liggen.
Fuck die purno`tjes.
Ze snappen het niet dat ze door hun kinderachtige gedrag ook voor hun zelf verpesten !
MastersOfHardcore-> https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/647666.
Heb alleen Vince opgenomen
Ze snappen het niet dat ze door hun kinderachtige gedrag ook voor hun zelf verpesten !
MastersOfHardcore-> https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/647666.
Heb alleen Vince opgenomen
Hier wil ik ook wel ff op reageren
Kan me zo ongeveer wel helemaal in denken hoe het is
Die de sfeer verpesten
Waarom denk je dat ik Limburg vermijd?, omdat de meerderheid die daar op feestjes komt zo jah zo (N) is...
Bij alldance heb ikd at niet zo, je hebt ze wel er tussen lopen maar nie ehct veel.Al leek het wel of er eerst wel meer bijkwamen bij 1 van de laatste 2hard4u.Maar goed het viel nu ckur mee.Vond ik dan
Maar om je door zo'n soort volk de baas te laten spelen, dat NIET.
En Vince you're the king of Hardcore
FF verder over het feest heb me erg vermaakt, was ook wel aan me verslagje te merken
Gewoon goed feest!!!