| Betreft: | evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 28 februari 2004 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
heel goed gezegd dennis!
ik hoop dat mensuh niet denken dat dit alleen early hardcore zal zijn, natuurlijk zullen de jongens zoals ik, paul, dennis, lars, darkie, neophyte en zeker rob wel wat oude klassiekers uit de kast trekken die vroeger niet weg te slaan waren in de enrgiehal, maar verder zal er wel ook veel NEW spullen gedraaid worden, lijkt alsof mensen alleen maar naar de oude tijden kijken, maar als ik hier zie hoeveel mensuh er zijn die echt van hardcore houden, dan moet het toch niet uitmaken of het oud of nieuw is, als het maar lekker beukt en een lekker gevoel geeft, zoals in de oude tijden, daar gaat het om mensuh! de gevoel van toen in het jasje van nu! en je moet zeker niet jongens zoals promo afschrijven omdat hij vroeger niet eens draaiden op de nightmare, hij is wel van nu, en met veel andere houdt de scene waar jullie van houden in leven.....dus!
niet zeiken lekker FEESTEN WORD HET!!!!!!!!!!!
en niemand moet zijn eigen hierdoor aangesproken voelen he! tis gewoon mijn mening
ik hoop dat mensuh niet denken dat dit alleen early hardcore zal zijn, natuurlijk zullen de jongens zoals ik, paul, dennis, lars, darkie, neophyte en zeker rob wel wat oude klassiekers uit de kast trekken die vroeger niet weg te slaan waren in de enrgiehal, maar verder zal er wel ook veel NEW spullen gedraaid worden, lijkt alsof mensen alleen maar naar de oude tijden kijken, maar als ik hier zie hoeveel mensuh er zijn die echt van hardcore houden, dan moet het toch niet uitmaken of het oud of nieuw is, als het maar lekker beukt en een lekker gevoel geeft, zoals in de oude tijden, daar gaat het om mensuh! de gevoel van toen in het jasje van nu! en je moet zeker niet jongens zoals promo afschrijven omdat hij vroeger niet eens draaiden op de nightmare, hij is wel van nu, en met veel andere houdt de scene waar jullie van houden in leven.....dus!
niet zeiken lekker FEESTEN WORD HET!!!!!!!!!!!
en niemand moet zijn eigen hierdoor aangesproken voelen he! tis gewoon mijn mening
Tering dit word eg een geil feest ook 
Zie mijn eerder reply in dit topic:
----------------------------
ik vind het juist goed dat er een mix wordt gemaakt.
Stilstand is achteruitgang.
We kunnen wel al die feesten van toen weer over gaan doen, maar het is veel beter als er wordt gewerkt aan nieuwe, of verbeterde, concepten.
Toen is geweest, het is leuk om die muziek te horen, maar we leven nu.
Een combi van toen en nu lijkt me daarom het beste.
------------------------

----------------------------
We kunnen wel al die feesten van toen weer over gaan doen, maar het is veel beter als er wordt gewerkt aan nieuwe, of verbeterde, concepten.
Toen is geweest, het is leuk om die muziek te horen, maar we leven nu.
Een combi van toen en nu lijkt me daarom het beste.
------------------------
half ROTTERDAM& de rest van de ouwe garde gabbers en om die tijd van TOEN te hebben mogen meemaken moet je op z'n minst een jaartje of 28 zijn
nou ik ben 25 en heb er zat meegemaakt
25 kan nog net carol
ik stond met 15 in de houtrusthallen Rave The City I
maar toch he Dennis
als je kiest voor een titel A Nightmare in Rotterdam The Legend Returns denken wij met zijn allen
terug aan die tijd van
vroegah
De Energiehal
rammen met die hekken
tot ze omvielen
en we er bovenop stonden te springen
ik zal die tijd nooit vergeten
want zoals toen zal het nooit meer worden
en ik ben echt
trots
dat ik die tijd heb mogen meemaken(en jij en Darrien ook...dat weet ik zeker
)
bovendien ken ik
Steve
Rob en Neophyte goed genoeg
om te weten dat zij echt geen
nieuwe shit
gaan draaien
(zij hebben hun eigen regeltjes
) en Joe zal weer net zo schreeuwen al vroegah in Park This Is Rotterdam BAM....BAM....BAM....BAM O Jeah en wat er van 21.00 tot 1.00 gaat gebeuren is bijzaak
daarna gaat het pas
los
OuweSchool Klappers

maar toch he Dennis
bovendien ken ik
nou ik zou ook graag gaan maar ik hoor het al teveel nieuwe hardcore je zou toch denken met die technieken van nu dat alles beter zou worden veel is dat ook maar in de wereld van muziek is het duidelijk de ouwe shit die het doet.de revolutie in de muziekwereld gaat veel te snel ging early hardcore nog mee van 1992-1997 zijn 5 jaar komt er nu een stijl zoals de hardstyle 2000-2003 3 jaar de volgende leuke stijl houdt het nog geen jaar volgens mij dan is het alweer commercieel verneukt.
Kan me nog goed herinneren dat ik een jaar of 17 en ene Panic samen met Paul Elstak en Lars stond te draaien in de Engergiehal (hij was net 18 meen ik) met forze dj team.....man man..wat een tijden! Ik heb ze allemaal mee mogen maken. Van Euro rave met Michel de Heij als Mac de Heij achter de draaitafels, Scott Brown en ga zo maar door tot Terrordome en meer van die zaagfestijnen. Nog spierpijn als ik terugdenk aan die feestjes.....
Dan zal ik wel een conservatieve lul zijn, maar je onderscheidt je nou niet echt van de rest als je ook gewoon nieuwe hardcore gaat draaien. Mensen verwachten gewoon de klappers uit de tijd van Nightmare In Rotterdam, dat blijkt wel uit dit topic, en ik ben het er om eerlijk te zijn helemaal mee eens.
Timmer> Je kan toch geen dergelijk concept lang doorzetten als je alleen maar die oude klappers draait?
Je komt toch elke keer bij dezelfde platen uit, kijk maar de namen die iedereen hier noemt, zit weinig verrassends tussen.
Daarnaast wordt er toch wel wat aan de oude tijd gedaan? RTC en Neophyte zullen echt wel nummers van toen ten gehore brengen, en zelfde geldt voor een hoop dj's.
Early Hardcore gaat precies dezelfde kant op als de oldschool aantal jaren geleden, d.w.z. je wordt er mee dood gegooid.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het nog steeds super, maar kan begrijpen dat een organisatie met hun programmering niet volledig daarvoor gaat.
Je komt toch elke keer bij dezelfde platen uit, kijk maar de namen die iedereen hier noemt, zit weinig verrassends tussen.
Daarnaast wordt er toch wel wat aan de oude tijd gedaan? RTC en Neophyte zullen echt wel nummers van toen ten gehore brengen, en zelfde geldt voor een hoop dj's.
Early Hardcore gaat precies dezelfde kant op als de oldschool aantal jaren geleden, d.w.z. je wordt er mee dood gegooid.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het nog steeds super, maar kan begrijpen dat een organisatie met hun programmering niet volledig daarvoor gaat.
Idd, Bronco. De nightmare's van toen waren toch ook geen herhaling van elkaar. Ook telkens nieuwe producties enzo. Als nightmare gewoon was doorgegaan hadden ze zich waarschijnlijk ook op de nieuwe hardcore gericht.
Klopt.
Verder heb ik er het volste vertrouwen in dat ze genoeg ouwe klappers draaien en er een zeer beukend feestje van maken!
Klopt.
Verder heb ik er het volste vertrouwen in dat ze genoeg ouwe klappers draaien en er een zeer beukend feestje van maken!
laatste aanpassing
ik hoop echt dat het een feessie wordt met een ouderwets duister sfeertje! in de energiehal liep voor 10000 jaar gevangenisstraf binnen. echt relaxed allemaal echt vage lui. ikzelf heb er 7 jaatr geen 1 feest gemist ik stemde er zelf mijn winter en zomervakantie op af .maar jaa...
als er nog maar gasten zijn van de oude garde. wordt er tenminste nog een beetje ouderwets gehakt. en niet zoals die mosselman die gabberpiet style!! 1 give it a shot! als die ouwe gek mc raw er maar is --> de best mc 4-ever!
als er nog maar gasten zijn van de oude garde. wordt er tenminste nog een beetje ouderwets gehakt. en niet zoals die mosselman die gabberpiet style!! 1 give it a shot! als die ouwe gek mc raw er maar is --> de best mc 4-ever!
ik hoop echt dat het een feessie wordt met een ouderwets duister sfeertje!in de energiehal liep voor 10000 jaar gevangenisstraf binnen.
en hou es op met dat
( duf zooitje leuk HE!NZ! )
denk je nu echt dat ze het Nightmare The Legend Returns noemen als het zo'n duf zooitje zal worden
denk je nu echt dat ze het Nightmare The Legend Returns noemen als het zo'n duf zooitje zal worden
Lijkt mij ook van niet, maar voorlopig staan er wel 2 DJ's bij die mij niet aan die goeie ouwe tijd doen herinneren!
Gelukkig heb ik wel alle vertrouwen in de rest van de line-up dat het een ouwerwets hakkuh en zaguh avondje word
laatste aanpassing
Ik hoop dat er veel oude nummertjes gedraaid worden... en ik zie dit feest helemaal goed komen

Goeie vraag 
oud heeft voor mij de betekenis oldschool/early rave, tenminste, zo bedoel ik het hier
oud heeft voor mij de betekenis oldschool/early rave, tenminste, zo bedoel ik het hier
lees anders ff eerst het hele topic. A NIGHTMARE IN ROTTERDAM THE LEGEND RETURNS wordt een mix van oud en nieuw.
duh.
duh.
Ik volg het topic langer als vandaag
Dat heb je goed 
Laat het maar gauw februari zijn... ik heb er gruwlijk veel zin aan
Wordt weer een feest waarvoor ik de aus uit de kast trek 
wat is dit een
saai
topic geworden zeg
waar is die
REL
??? waar zijn de