Partyflock

Forumonderwerp · 646784

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 3198, 158092, 30715, 23213, 40084, 39, 58344}
Dit is de definitieve line-up voor de Nightmare op 28 Februari in Ahoy-Rotterdam:

DJ Paul
DJ Panic
Stunned Guys
Darrien Kelly
DJ Lars
Darkraver
Endymion
DJ Rob & Mc Joe
DJ Promo

Evil Activities "live"
RTC "live"
Neophyte "live"

Tijden worden vlak voor het feest pas bekend gemaakt.

;)

the nightmare!!!

heel goed gezegd dennis!

ik hoop dat mensuh niet denken dat dit alleen early hardcore zal zijn, natuurlijk zullen de jongens zoals ik, paul, dennis, lars, darkie, neophyte en zeker rob wel wat oude klassiekers uit de kast trekken die vroeger niet weg te slaan waren in de enrgiehal, maar verder zal er wel ook veel NEW spullen gedraaid worden, lijkt alsof mensen alleen maar naar de oude tijden kijken, maar als ik hier zie hoeveel mensuh er zijn die echt van hardcore houden, dan moet het toch niet uitmaken of het oud of nieuw is, als het maar lekker beukt en een lekker gevoel geeft, zoals in de oude tijden, daar gaat het om mensuh! de gevoel van toen in het jasje van nu! en je moet zeker niet jongens zoals promo afschrijven omdat hij vroeger niet eens draaiden op de nightmare, hij is wel van nu, en met veel andere houdt de scene waar jullie van houden in leven.....dus!
niet zeiken lekker FEESTEN WORD HET!!!!!!!!!!!

en niemand moet zijn eigen hierdoor aangesproken voelen he! tis gewoon mijn mening :)

het wordt zeker lekker FEESTEN!!!
of er nu veel, weinig, oud, nieuw gedraaid wordt.
Tering dit word eg een geil feest ook :yes:
Zie mijn eerder reply in dit topic:

----------------------------
ik vind het juist goed dat er een mix wordt gemaakt.
Stilstand is achteruitgang.
We kunnen wel al die feesten van toen weer over gaan doen, maar het is veel beter als er wordt gewerkt aan nieuwe, of verbeterde, concepten.
Toen is geweest, het is leuk om die muziek te horen, maar we leven nu.
Een combi van toen en nu lijkt me daarom het beste.
------------------------

:)

zo is het bronco!

(y)
Wat er ook gedraaid wordt oud/nieuw het wordt gewoon een locogek feest!!!!!!!

Totaal met Bronco en Darrien Kelly Eens :D

Ben blij :) dat dit :P geen :S OLDSKOOL :S feest is....want daar :) hebben we al :) echt genoeg feessies ;) van hoor. :D

Want Rotterdam, Kan echt NIET blijven hangen met oldskool !!

Dit word dus idd ONS feesie nieuw en oud :)
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 36722, 989}
half ROTTERDAM& de rest van de ouwe garde gabbers en om die tijd van TOEN te hebben mogen meemaken moet je op z'n minst een jaartje of 28 zijn

nou ik ben 25 en heb er zat meegemaakt:):) dus minst 28 zou ik niet zeggen,heb wel het begin van de nightmare moeten missen:( maar was net 15 toen ik voor het eerst daar was en voor de rest zat ik altijd in pompei bij mn ouwe gabber panic en nog steeds :respect: voor deze man:)

25 kan nog net carol ;) ik stond met 15 in de houtrusthallen Rave The City I

maar toch he Dennis :) als je kiest voor een titel A Nightmare in Rotterdam The Legend Returns denken wij met zijn allen :) terug aan die tijd van :9 vroegah :P De Energiehal :9 rammen met die hekken :P tot ze omvielen :) en we er bovenop stonden te springen :) ik zal die tijd nooit vergeten :) want zoals toen zal het nooit meer worden :( en ik ben echt O:) trots O:) dat ik die tijd heb mogen meemaken(en jij en Darrien ook...dat weet ik zeker :) )

bovendien ken ik :respect: Steve :respect: Rob en Neophyte goed genoeg :) om te weten dat zij echt geen :S nieuwe shit :S gaan draaien :) (zij hebben hun eigen regeltjes :D ) en Joe zal weer net zo schreeuwen al vroegah in Park This Is Rotterdam BAM....BAM....BAM....BAM O Jeah en wat er van 21.00 tot 1.00 gaat gebeuren is bijzaak :) daarna gaat het pas :9 los :P OuweSchool Klappers :9

;)
nou ik zou ook graag gaan maar ik hoor het al teveel nieuwe hardcore je zou toch denken met die technieken van nu dat alles beter zou worden veel is dat ook maar in de wereld van muziek is het duidelijk de ouwe shit die het doet.de revolutie in de muziekwereld gaat veel te snel ging early hardcore nog mee van 1992-1997 zijn 5 jaar komt er nu een stijl zoals de hardstyle 2000-2003 3 jaar de volgende leuke stijl houdt het nog geen jaar volgens mij dan is het alweer commercieel verneukt.
Check de digiflyer op www.mid-town.nl
laatste aanpassing
Iedereen word wel helemaal wild van dit feest

die digiflyer is vet :) heb de orginele flyers van De Nightmares nog allemaal :) zelfs de entreekaartjes heb ik nog :)
Kan me nog goed herinneren dat ik een jaar of 17 en ene Panic samen met Paul Elstak en Lars stond te draaien in de Engergiehal (hij was net 18 meen ik) met forze dj team.....man man..wat een tijden! Ik heb ze allemaal mee mogen maken. Van Euro rave met Michel de Heij als Mac de Heij achter de draaitafels, Scott Brown en ga zo maar door tot Terrordome en meer van die zaagfestijnen. Nog spierpijn als ik terugdenk aan die feestjes.....

Dan zal ik wel een conservatieve lul zijn, maar je onderscheidt je nou niet echt van de rest als je ook gewoon nieuwe hardcore gaat draaien. Mensen verwachten gewoon de klappers uit de tijd van Nightmare In Rotterdam, dat blijkt wel uit dit topic, en ik ben het er om eerlijk te zijn helemaal mee eens.
Timmer> Je kan toch geen dergelijk concept lang doorzetten als je alleen maar die oude klappers draait?
Je komt toch elke keer bij dezelfde platen uit, kijk maar de namen die iedereen hier noemt, zit weinig verrassends tussen.
Daarnaast wordt er toch wel wat aan de oude tijd gedaan? RTC en Neophyte zullen echt wel nummers van toen ten gehore brengen, en zelfde geldt voor een hoop dj's.
Early Hardcore gaat precies dezelfde kant op als de oldschool aantal jaren geleden, d.w.z. je wordt er mee dood gegooid.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het nog steeds super, maar kan begrijpen dat een organisatie met hun programmering niet volledig daarvoor gaat.
Idd, Bronco. De nightmare's van toen waren toch ook geen herhaling van elkaar. Ook telkens nieuwe producties enzo. Als nightmare gewoon was doorgegaan hadden ze zich waarschijnlijk ook op de nieuwe hardcore gericht.

ik vind het juist goed dat er een mix wordt gemaakt.
Stilstand is achteruitgang.

Klopt.

Verder heb ik er het volste vertrouwen in dat ze genoeg ouwe klappers draaien en er een zeer beukend feestje van maken! :bounce:
laatste aanpassing

ik hoop echt dat het een feessie wordt met een ouderwets duister sfeertje! in de energiehal liep voor 10000 jaar gevangenisstraf binnen. echt relaxed allemaal echt vage lui. ikzelf heb er 7 jaatr geen 1 feest gemist ik stemde er zelf mijn winter en zomervakantie op af .maar jaa...
als er nog maar gasten zijn van de oude garde. wordt er tenminste nog een beetje ouderwets gehakt. en niet zoals die mosselman die gabberpiet style!! 1 give it a shot! als die ouwe gek mc raw er maar is --> de best mc 4-ever!
Thnx Kleine Panic - D.O.T.F. - FAN weet ik dat ik nog effies moet doorsparen ;)

De party's vliegen om me oren :bounce:

ik hoop echt dat het een feessie wordt met een ouderwets duister sfeertje!in de energiehal liep voor 10000 jaar gevangenisstraf binnen.

:yes: :D HaHaHa :D weekendverlof naar De Nightmare :D HaHaHa :D :yes: en MC Raw in de pussyhallen-zuid :yes: "Coming all the way from Rotterdam to see a bunch of sissies" :yes: :D HaHaHa :D

en hou es op met dat :S early rave :S het is gewoon OUWERWETS HAKKUHHH

( duf zooitje leuk HE!NZ! )
denk je nu echt dat ze het Nightmare The Legend Returns noemen als het zo'n duf zooitje zal worden

Lijkt mij ook van niet, maar voorlopig staan er wel 2 DJ's bij die mij niet aan die goeie ouwe tijd doen herinneren!;)
Gelukkig heb ik wel alle vertrouwen in de rest van de line-up dat het een ouwerwets hakkuh en zaguh avondje word :yes: zoals we in de :respect: ENERGIEHAL :respect: gewend waren!
laatste aanpassing
Voorlopig respect voor de Nightmare party's .. Back into time, fuck man ... relaxte sfeer. Alles was tenminste niet zo "Lonsdale".
super (Y)

jammer dat er ook nieuw bij zit maar ok endymion ben ik ook liefhebber van :bounce:

maar paul hopelijk in de ouwe zaal :D want kom voor de ouwe kanllers :D
ow dat wist ik niet :(

maar jah komt goed ik vermaak me wel :bier: ;P
Jah word ouwerwets gezwellig :jaja:
Als ut word zoals het in de Energiehal was( :respect: ) dan komt t helemaal goed :D
laatste aanpassing
Ik hoop dat er veel oude nummertjes gedraaid worden... en ik zie dit feest helemaal goed komen :D :bounce:

wat is oud dan?
Goeie vraag :)

oud heeft voor mij de betekenis oldschool/early rave, tenminste, zo bedoel ik het hier :)

lees anders ff eerst het hele topic. A NIGHTMARE IN ROTTERDAM THE LEGEND RETURNS wordt een mix van oud en nieuw.
duh.

2 Darrien Kelly: nog ff een plaatje die eventueel aan je set kan worden toegevoegd:
Nightraver: we are from...
lees anders ff eerst het hele topic. A NIGHTMARE IN ROTTERDAM THE LEGEND RETURNS wordt een mix van oud en nieuw.
duh.

Ik volg het topic langer als vandaag ;)

dan heb je blijkbaar zitten slapen ;p
Dat heb je goed :)

slaap eggie slaap ;p

Ok dan, een oud verzoekje:
We are the creators of hardcore :bounce:

Een nieuw verzoekje:
Alles kapot!

nou als jullie het topic al langer volgen :D weten jullie ook dat termen als :S early rave :S knallen :S en :S stampen :S alleen gebruikt worden door de :D nieuwe generatie gabbers :D want voor ons is het nog steeds :9 OUWERWETS HAKKUHH :P :D

helemaal mee eens.
er moet gehakt worden!!!
:respect: to the nightmare
Toen ik dit hoorde kon ik wel :'( van blijheid

:yes:
Laat het maar gauw februari zijn... ik heb er gruwlijk veel zin aan :D Wordt weer een feest waarvoor ik de aus uit de kast trek :)

2 bronco: ;p

maar je vind het laatste trackje dat ik noem wel ok neem ik aan

niet te enthousiast

(y)
Is goed te doen al heb ik dan wel liever:

Darien Kelly vs The Stunned Guys :D

wat is dit een :S saai :S topic geworden zeg :( waar is die :9 REL :P ??? waar zijn de :S visjes & kneusjes gebleven(die termen als :S early rave :S knallen :S & :S stampen :S gebruiken) ??? :( die van O:)ONZE NIGHTMAREO:) een :S duf zooitje :S willen maken!? #msterd#m waar lech da dan??? KOMUH WIJ UIT ROTTERDAM :9 KEN JE DA NIE HORUH DAN :P
laatste aanpassing