Partyflock

Forumonderwerp · 646570
689x bekeken
Waarschuw beheerder
Mensen, ik heb een probleem.

Hoe overtuig ik mijn ouders van het feit dat ik toch echt naar Trance Energy toe moet. Ben 18 maar ze willen niet hebben dat ik ga.

Ze denken dat er volop drugs gebruikt worden ed. en vinden het allemaal maar vaag, de muziek staat ze ook niet aan, ze vinden het allemaal maar wat zweverig. Ze snappen gewoon niet wat er nou aan is. Ik bedoel op de hoek van de straat kan ook vanalles gebeuren, waarom zou het nou daar moeten gebeuren??

Iemand die me hiermee kan helpen, ik wil zo graag naar TE. Innercity heb ik al laten varen... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Zeik niet en wees blij dat je Ouders zich zorgen over je maken.

Het gaat jou alleen maar om het feit dat je kunt gaan...niet eens om het feit dat je Ouders je eventueel niet vertrouwen.

Er komen nog meer edities van TE hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is wel ineens stil hier ?
Waarschuw beheerder
donateur
dan ga je gewoon, de mijne hebben het ook op de harde manier moeten leren.. het feit dat zer je niet laten gaan kan van een paar dingen afhangen..

vertouwen in jouw of in de mensen met wie je omgaat.
smaak in muziek is voor een ieder iets anders, maar zoals je weet is de "oudere" generatie wat minder makkelijk van hun mening af te brengen... (dat het "verkeerde" muziek is.) dus aan jouw om ze te overtuigen. ik ben gewoon gegaan toen ik niet mocht. had huisarrest daarna, maar deed toch wat ik wil... ondertussen merkte ze wel dat ik wel op t juiste pad bleef en sinds dien is t allemaal ok (Y)
Waarschuw beheerder
tis vooral dat het met de jongens is waarmee ik ga volgens mij.... ben een paar keer dronken thuis gekomen en de volgende dag een kater. en ze denken dat het door hun komt, maar goed, dat was omdat het biertje nou eenmaal goed viel :P

ach, ik ga maar voor sensation black.. hier is geen redden meer aan :X

Waarschuw beheerder
Gek Het Mien een life,gewoon gaan en zeggen daj gaat stappen en later trug komen...wel bellen natuurlijk daj later komt zodat ze je nie als vermist opgeven ghehe;)
Waarschuw beheerder
hallo wake up !! trance energy iz net zoals thee drinken bij je oma... er gebeurd echt helemaal niets ongewoons.. ja tuurlijk wordT er drugs gebruikt maar dat gebeurd ook bij je om de hoek ik bedoel maar.. dat hoort gewoon meer bij deze maatschappij. anders laat je je ouders gewoon meegaan lekker hakkuh !! hehe ben dr 2jr trug geweest en er was echt een relaxed sfeertje ik kan je btw wel een warme jas aanraden :P
Waarschuw beheerder
TERINg he!! gewoon gaan met die handel!!

Je bent 18 en dan mag je toch wel vrijheid hebben!!! kom op zeg, gewoon doen en later kun je het wel weer goedpraten !!
heb je anders geen vriende die al is heen geweest zijn en kenne vertelle hoe erg je ouders het wel niet ovedrijven ???!

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon gaan wat ze zullen zeggen menen ze niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Vertel tegen je ouders dat je met een heel stel vrienden gaat, en dat er nix kan gebeuren!

En je bent tenslotte 18..mag je toch een beetje meer gaan en staan waar je wilt denk ik?!

Of neem je ouders lekker mee! Kunnen ze zien waar je naartoe gaat!! ;P
Waarschuw beheerder
ga een paar klusjes voor ze doen en vraag het dan, met de grootste glimlach die je hebt