Partyflock

Forumonderwerp · 646030
5 volgers · 49683x bekeken

Waarschuw beheerder
Dj dean- protect your ears :respect:
cosmic gate- running out of time
dj coone- never alone
dj coone fichtclub

zijn wel 1 van de beter hardtrance nr,s
die ik heb
kennen jullie nog een paar goeie titels
zet ze A.U.B. hier neer dan gaat ,k ze downloaden
mazulsss
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:13:
waarom zou iemand dit gebruiken ipv yousendit?

megaupload slaat je files onbeperkt lang op in tegenstelling tot yousendit. yousendit crash vaker tijdens het uploaden van grote files.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:58:
Geloof me, als je die Ultraform plaat op een groot systeem draait, doet ie echt wel pijn aan je oren

Dat zei je ook over Blackout, maar daar heb ik (en vele anderen) nog nooit last van gehad.

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:58:
En daarbij is t veel lastiger mixen voor een dj als een plaat niet goed is afgemixt

Is dat dan negatief? Moet elke plaat zo geproduceerd worden dat ie makkelijk te mixen is?
Waarschuw beheerder
track heeft een hoog goa gehalte en is lekker duister. maar die kik is inderdaad niet meer dan een harde tik. maar op een grote instalatie is juist het omgekeerde waar, alles klinkt juist beter dan het echt is. als je het na een echtgoed gematsrede plaat inmixed merk je wel verschil tussen de twee natuurlijk, maar op grote systemen gaat iedereen op alles los. een ,megafeest is niet een echte test voor een plaat, al klinkt dit misschien gek.
Waarschuw beheerder
intressante plaat dus, maar geen hoog hitgehalte. wat ook niet altijd belangrijk is overigens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op zaterdag 26 augustus 2006 om 00:21:
maar op een grote instalatie is juist het omgekeerde waar, alles klinkt juist beter dan het echt is

Dat verklaart dus waarom mensen op een feest compleet losgaan op platen die niet echt zuiver klinken.

Klein detail waar niemand last van heeft, behalve dj's/producers. Zelfs die vaak niet, want dj's draaien die platen gewoon.

Waarschuw beheerder
dr zijn veel producers die platen slecht af mixen... Hypnotized van Paul Oakenfold en zo'n beetje ALLE producties van Da Hool klinken kwa geluid beneden de maat.

Maar dat betekent imo niks... als een plaat een goeie voelbare bass heeft, en geloof me, die plaat van Ultraform laat de woofers van mn monitors echt 0.5 cm van de plaats komen, en goed is opgebouwd, is dr niks aan het handje... 70% van de ravers op een willekeurig feest hebben tog meer gezopen/gebruikt dan goed voor ze is... en dan hoor je die schelle frequenties ook niet.
Waarschuw beheerder
vandaar dat iedereen losging op die video van hem ;) had weinig met muziek maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op zaterdag 26 augustus 2006 om 00:34:
Dat verklaart dus waarom mensen op een feest compleet losgaan op platen die niet echt zuiver klinken.

op een feest letten mensen meer op het volume / bass en plaatkeuze zelf in plaats van de zuiverheid van een plaat.

het lijkt mij dat je schelheid/voelbaarheid vd bass juist beter thuis kan beoordelen op een goed soundsystem dan op een feest. ik bedoel; waar is het geluid nou echt extreem zuiver? de HMH dan.
meestal is het gewoon ruk :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja thuis kanje het beste oordelen. ben je ook niet bevooroordeeld door wie hem draait en waar hij het draait en na welke plaat hij hem draait. en ben je als het goed is ook nuchter;)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
maar op een grote instalatie is juist het omgekeerde waar, alles klinkt juist beter dan het echt is

Niet mee eens. Op een gewoon hifisysteem bij je thuis, hoor je alle elementen van een plaat los van elkaar. Maar op een groot systeem wordt alles samengeperst, daarom hoor je kleine mixfoutjes ook minder snel op een groot systeem. Dus alles wat hij in zn hoge frequenties nu al samenperst door het ZO schel te maken, wordt dan dus nog een keer uitvergroot. Waardoor je als een gek moet gaan lopen EQ-en op je mengpaneel. Ben niet te beroerd om dat te doen, maar een timmerman gaat toch ook geen kromme spijkers kopen om ze daarna eerst recht te moeten buigen voordat ie ze gebruikt?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 20:15:
als een plaat een goeie voelbare bass heeft, en geloof me, die plaat van Ultraform laat de woofers van mn monitors echt 0.5 cm van de plaats komen, en goed is opgebouwd, is dr niks aan het handje

Hele grote onzin. Ik heb zelf meer dan een jaar geleden Dealing Drugs gemaakt, en ik geef 100% toe: ik was/ben nog niet goed in afmixen. Maar hij pompte gruwelijk door mn speakers. Ik draaide die track op Round Bass en toen bleek dus dat er verkeerde bassfrequenties in zaten, hij ramde de conussen bijna uit de speakers maar hij viel gewoon niet uit te mixen, omdat je alleen maar bass hoorde en geen kick. Als een producer dus geen goed onderscheid weet te maken tussen de sound van de bass en de kick, krijg je een probleem. En dat hoor ik in al de tracks van Ultraform. Op het ene systeem zal het anders zijn dan op het andere, in de Trappist heb je bvb weinig problemen met zo'n track. Maar als het systeem slechter is, ga je echt wel de mist in.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 20:03:
smaken verschillen he

:yes: zo is het maar net!
Waarschuw beheerder
Niet mee eens. Op een gewoon hifisysteem bij je thuis, hoor je alle elementen van een plaat los van elkaar. Maar op een groot systeem wordt alles samengeperst, daarom hoor je kleine mixfoutjes ook minder snel op een groot systeem.

daarmee bevestig je sowieso al wat ik zeg wat betreft de bassen, en van die hoge frequenties hangt het er ook vanaf waar het gedraaid word en waar je luisterd, die hoge frequenties komen niet heel ver op een buitenfeest, hoge frequenties kunnen in tegenstelling tot lage frequenties niet om dingen heen buigen, daarom hoor je altijd de bassen en hoe dichterbij je komt de hoge freqs. en als je in ronde zalen staat as westergas dan galmen die hoge juist door, dus daar zal je indd problemen krijgen.

op HQ xl roste de bassen van mijn satisfaction remix ook het dak eraf,maar wat ik met die track deed kon je amper afmixen noemen.en de kik was gewoon van een tidy uk plaatje,maar door dat systeem zou je dat niet zeggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aar op een grote instalatie is juist het omgekeerde waar, alles klinkt juist beter dan het echt is.

dit is alleen zo als bijv de kick (te)veel laag heeft en de eq-ing van de installatie minder laag in verhouding tot het hoog heeft, waardoor het vele laag in de kick niet zal overheersen.en omgedraaid geld dit voor het hoog/midden( mits de installatie op die frequenties zo is afgesteld natuurlijk)

is dit niet zo dan zal het eerder slechter klinken,bijv een kick+bassline die het mid en hoog totaal wegknalt,iets wat op een kleiner systeem minder met dezelfde track zal zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jim_Justice op zondag 27 augustus 2006 om 23:49:
daarmee bevestig je sowieso al wat ik zeg wat betreft de bassen

Nee juist niet. Je hebt al snel het probleem dat de kick en de bass samen wordt geperst op een groot systeem. Als de plaat dan al zo is gemaakt dat de kick niet echt goed boven de bass uitkomt, wordt het een nog grotere brei van laag geluid.

Uitspraak van Jim_Justice op zondag 27 augustus 2006 om 23:49:
op HQ xl roste de bassen van mijn satisfaction remix ook het dak eraf,maar wat ik met die track deed kon je amper afmixen noemen.en de kik was gewoon van een tidy uk plaatje,maar door dat systeem zou je dat niet zeggen.

Klopt, maar je kick is ZO verschillend van de bass, dat het geen probleem opleverde. De bass is best wel breed, maar die zit op een heel ander niveau dan de kick die je gebruikt hebt, dus worden ze amper samengeperst en hoor je ze heel duidelijk.
Waarschuw beheerder
Technische gelul is wel allemaal leuk en aardig, maar ik kan me echt niet herinneren dat er een plaat werd gedraaid op een feest die echt slecht/onzuiver klonk.

Die ultraformplaat zal prima klinken op een groot systeem. Als je er last van hebt, dan ben je echt pietje precies, want 99% van de mensen in de zaal gaan gewoon los.

En al helemaal geen pijn aan de oren krijgen. Dat is een aandoening van muzikanten/dj's, verneuken hun oren te hard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 28 augustus 2006 om 13:21:
Technische gelul is wel allemaal leuk en aardig, maar ik kan me echt niet herinneren dat er een plaat werd gedraaid op een feest die echt slecht/onzuiver klonk

misschien omdat het zelde voorkomt dat een slecht uitgemixte plaat gereleased word.
zal me nix verbasen dat als die track van ultraform uitkomt,hij goed afgemixed is ( door iemand anders bijv)
Die ultraformplaat zal prima klinken op een groot systeem

ten eerste weet je dat dus nog niet, ten tweede zal hij verre van 'prima 'klinken
eerder middelmatig

En al helemaal geen pijn aan de oren krijgen

das idd beetje overdreven, das alleen als er veel teveel hoog in zit,das hier niet het geval
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb in het verleden al demo's gedaan die Hardhouse Revolution heetten, maar omdat ik eigenlijk niet alleen hardhouse draai, ga ik ze opsplitsen in verschillende stijlen:
Trance / Hardtrance
Harddance
Warmup (Techhouse, Techno)

Vanaf nu ga ik dus elk jaargetijde 3 Revolution mixen in elkaar draaien. De Trance/ Hardtrance versie heb ik vandaag gemixt.

Charly presents Revolution 1, Fall 2006: Trance / Hardtrance

01 Fred Baker presents Friends Forever - Sensation Anthem Belgium 2006
02 Orjan - Arctic Globe
03 O'Callaghan & Kearney - Exactly
04 Craig Stuart - Ner0
05 JoBabe - Follow Me Away (Pierre Pienaar Remix)
06 Expose - Seven Cities
07 Katpeople - Freefalling (Technikal & Rob Tissera Remix)
08 The Thrillseekers - Synaesthesia (HTUK 15 Remix)
09 Nick Rowloand - Communicate (M.D.A & Spherical Remix)
10 Chris Shaw, M.D.A & Spherical ft. Jennie Rix - Perceive
11 Technikal & Batch - All He Knows
12 M.D.A & Spherical - Infiltrate Your Mind
13 Lost Witness - The Best (P.H.A.T.T. Remix)
14 Rank 1 - Airwave (P.H.A.T.T. Remix)

Duur: 73 minuten

De mensen die interesse hebben, kunnen hier een berichtje achterlaten, dan stuur ik je zo snel mogelijk de link.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van injected op maandag 28 augustus 2006 om 13:32:
isschien omdat het zelde voorkomt dat een slecht uitgemixte plaat gereleased word.
zal me nix verbasen dat als die track van ultraform uitkomt,hij goed afgemixed is ( door iemand anders bijv)

Over veel Dark By Designplaten wordt gezegd dat het onzuiver klinkt.

Ze worden altijd en overal zonder problemen gedraaid, ook de platen die niet gereleased zijn.

Sterker nog, er wordt ook gezegd dat de platen die hij released niet zuiver klinken. Ook geen probleem, dj's draaien het en mensen gaan compleet los.
Uitspraak van injected op maandag 28 augustus 2006 om 13:32:
ten eerste weet je dat dus nog niet, ten tweede zal hij verre van 'prima 'klinken
eerder middelmatig

Middelmatig in de oren van een perfectionist. In de oren van een producer/dj. Maar zeker wel goed in de oren van een normale feestganger die niet oplet op elke toonhoogte/zuiverheid of elke miniseconde dat een plaat niet gelijk loopt.

Er staan weinig pietje preciezen in een feestzaal, overgrote meerderheid bestaat uit mensen die losgaan op de muziek. Gelukkig maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 28 augustus 2006 om 13:49:
Over veel Dark By Designplaten wordt gezegd dat het onzuiver klinkt.

Ze worden altijd en overal zonder problemen gedraaid, ook de platen die niet gereleased zijn.

klopt, maar die platen zijn verre van slecht agemixt.
de standaard voor afmixing is gewoon hoog.mensen die klagen over de dbd platen zijn idd veelal producers/dj's.
die ultraform track daarentegen zal denk ik ook de normale feestganger opvallen op mix gebied.

maar goed, dit word een gebed zonder end.we zullen het wel of niet horen als ie ooit op een party word gedraaid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 28 augustus 2006 om 13:43:
De mensen die interesse hebben, kunnen hier een berichtje achterlaten, dan stuur ik je zo snel mogelijk de link.

link graag :)
Waarschuw beheerder
op grote feesten hebben ze echt grote dure compressors die ook op frequentie werken en nattuurlijk volume die gewoon live heel veel tekortkomingen rechttrekken. bij goede afgemixte trax hoeven die compressors gewoon minder te werken. je moet echt wel een hele slecht track maken als het echt daar nog bagger klinkt. vergeet niet dat dat apparatuur ook op zekere mate volume fouten van de dj's ook rechttrekt, ze nemen geen risico's met die dure boxen en een dronken darkraver erachter bv. ja als je kicks verkeerd gaat stacken (lees persen!)op mekaar en je hebt faseverschillen dat zich uit in wegvallen van de kik en ook nog wat panning, dan helpt niks nee.

Waarschuw beheerder
charly , linkje plz b)
Waarschuw beheerder
donateur
Linkje :K
Waarschuw beheerder
Link!!!

Waarschuw beheerder
thx charles
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
wel lekker gemixed charly. T klinkt alleen allemaal ff te happy in my opinion.

Airwave is wel vet! :respect:
Artiest W
Waarschuw beheerder
zoedk een track uit de scot project set van defqon of tommorow land

GO AWAYYYYY ----
dacht dat het een scot release was maar blijkt van

Scott alert vs dr. willis te zijn

kan alleen in geen enkele webshop maar ook een track van hun vinden

iemand meer info hier over!!!

Waarschuw beheerder
op welk tijdstip in de defqon set?
Waarschuw beheerder
bij 32 minuten begint hij

tis een echte scot sound

maar op zijn forum en oa trance addict staat dat et van die scott alert vs dr. willis is!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vandall - Go

Zo hoort het :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op woensdag 30 augustus 2006 om 10:42:

tis een echte scot sound

mmmm, volgens mij is dat toch echt jowan - Faceplant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 12:54:
Uitspraak van dj W op woensdag 30 augustus 2006 om 10:42:

tis een echte scot sound

Is volgens mij die Scot Alert. Wordt volgens mij ook door Frank zelf op zn forum bevestigd!! Dikke plaat, ramt als de neten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 12:54:

nope komt pcies erna

Waarschuw beheerder
ik heb deze set van scot project.

01-defqon_on­­­e_-_scot_project-fm-06-17-2006-hsalive.mp3

op­ ­3­2 minuten begint bij mij toch echt jowan - Fac­ep­la­nt hoor. 100% zeker.

en op 36:00 het volg­end­e nummer. Walt - let the music play (hard mini­mal Mix)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 19:09:
01-defqon_on­­­e_-_scot_project-fm-06-17-2006-hsalive.mp3

dan wordt er bij jou cker 2 keer ofzo een nummer geknipt

ik heb de hele set van de q-dance site gehaald!!!

DEFQON1_2006_ORANGE_06_SCOT PROJECT

1:13:32

Waarschuw beheerder
aha dat verklaard een hoop. mijne duurt maar 44 minuten. zit idd geknipte stukken in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op zondag 27 augustus 2006 om 17:54:
Hele grote onzin. Ik heb zelf meer dan een jaar geleden Dealing Drugs gemaakt, en ik geef 100% toe: ik was/ben nog niet goed in afmixen. Maar hij pompte gruwelijk door mn speakers. Ik draaide die track op Round Bass en toen bleek dus dat er verkeerde bassfrequenties in zaten, hij ramde de conussen bijna uit de speakers maar hij viel gewoon niet uit te mixen, omdat je alleen maar bass hoorde en geen kick. Als een producer dus geen goed onderscheid weet te maken tussen de sound van de bass en de kick, krijg je een probleem. En dat hoor ik in al de tracks van Ultraform.

Ik heb ze over een geluidssysteem van 20.000 euro gehoord en moet zeggen dat ze niet perfect klinken, maar wel heel behoorlijk, op studiomonitoren ook trwns... ligt dr heel erg aan welke speakers je hebt denk ik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 00:07:
ligt dr heel erg aan welke speakers je hebt denk ik

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Vind die SP remix van False Light wel weer erg langdradig met zn tig breaks en opbouwmomenten :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 1 september 2006 om 12:22:
Vind die SP remix van False Light wel weer erg langdradig met zn tig breaks en opbouwmomenten

dat meen je niet ik vin em echt heerlijk

hebje tocs 2 (go straight)al gehoord
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj W op vrijdag 1 september 2006 om 12:33:
dat meen je niet ik vin em echt heerlijk

die beak duurt meer dan 3 minuten man! publiek valt echt in slaap, zag ik ook op ML.

tocs 2 nog nie gehoord, is t wat?
Waarschuw beheerder
Ik vind de false light remix ook lekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 1 september 2006 om 12:34:
die beak duurt meer dan 3 minuten man! publiek valt echt in slaap, zag ik ook op ML.

Scot en Yoji horen met hun nieuwe sound niet op een Q-dance stage.

Op een trancefeest aan het eind zouden ze veeeel beter passen. Scots set op Trance Energy lag dan ook in het verlengde van de avond.
Waarschuw beheerder
donateur
Net ook Vandall - Disco Biscuit binnen, leuke track, vrolijk en toch rammend.

False Light duurt gewoon 9:13!!! Echt te saai :gaap: Knippen die zooi :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 1 september 2006 om 12:35:
Scots set op Trance Energy lag dan ook in het verlengde van de avond.

die set is helemaal kut .......
vooral et einde die remix van lufstruck gerloof ik

Uitspraak van Hassanova op vrijdag 1 september 2006 om 12:35:
Scot en Yoji horen met hun nieuwe sound niet op een Q-dance stage.

das waar
heb ff moeten wennen aan de style maar ga em telkens meer waarderen , lekker techy heerlijk

na de break gaatie wel lekker los

tocs 2 nog nie gehoord, is t wat?

2de nummer op de tommorow land live set
op defqon draait tie em ook geloof voor of na false light
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj W op vrijdag 1 september 2006 om 12:39:
na de break gaatie wel lekker los

Vind ik niet, dan komen er van die rare breakbeats in, terwijl je al 3 minuten wacht op het hoogtepunt van de plaat. Na 2 of 4 maten komt er wel een vette kick in, die had na de break gemoeten.
Waarschuw beheerder
Tidy Returns To The North! : ‘Tidy Leeds’ @ The NEW ‘Mission’, 22.9.06.

TIDY RETURNS TO THE NORTH

Your club’s had a multi-million pound refurbishment. It doesn’t look good – it looks out of this world. You’ve got a state of the art sound and lighting system that blows every other venue out of the water. And you’ve got a massive launch party coming up on Friday September 22nd. So who do you get…Tidy, of course.

The biggest name in Hard Dance will take over Mission with a line up that will make mouths water! Tidy favourites The Tidy Boys, Rob Tissera, Lisa Pin-Up, Paul Maddox and complimented by GRH completes the Main Arena line up. Luke Pompey, Matt Cooper and Andy Smith take on the deck duties in Arena 2 serving up the latest sounds in house.

It doesn’t stop there!

We have packed Arena 3 with one of the finest local line ups available : Steve O’Brady, Sam Townend & Deano, Lox and Morgan will support the unsung heroes of Hard House JP & Jukesy, making this a night not to be missed!

If all that wasn’t enough to wet your appetite, the country’s largest dedicated dance music radio station GalaxyFM will be broadcasting proceedings live across Yorkshire from 11pm till 2am.

Mission was already an institution, but once the refit is finished the dancefloor will have doubled in size, a brand new 2 level extension, outside chill out areas complete with beds and a new bar area raises the clubbing experience to unrivaled proportions.

Make sure you can say you were there!

Tickets are only £7 NUS, Fibre Members and Tidy FC members, £9 all others and are only available on the door. Doors from 9pm until 5am.

For more information visit www.tidy.com/leeds or www.clubmission.com

If any of you need to get a hold of me, please drop me an email on gary@clubmission.com. I’ll do my best to get back to you as soon as possible.

See you all there on the 22nd!

Gary
DJGRH
Waarschuw beheerder
http://www.astralmusic.com/en/catalogfulltext/Catalog.Fulltext/full/ac050199-walhalla-en/Default.aspx

nieuwe van Tommy Pulse
lekker nummertje :yes: