Voor de mensen die zaterdag 26 augustus na Mysteryland niks te doen hebben:
The Mystery
Bas&Ram
Michael Dieters
Charly
DJ-Iwan
Lady-DJ
Dendrite
Entree 8 euro
Heeft ie de kunst van het afmixen en masteren al ontdekt?
Uploadje?
Ik begrijp wel dat het belangrijk is dat iets een goed geluid heeft, maar de potentie is toch sowieso altijd al te horen?
Zal ook ongetwijfeld wel waar zijn wat ie zegt Daar twijfel ik ook niet aan
Maar vind wel dat je daar soms ook 'langs' moet luisteren
tuurlijk tallent hebben wel meerdere mensen.. maargoed daar kopen ze niks voor bij een platenmaatschappij.. producties moeten gewoon perfect zijn eigenlijk
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om een studio te gebruiken of wat dan ook
Tot aan de break zitten er Lekkere onverwachte wendingen in! Beukt lekker weg met steeds intensievere basslines..
De leadmelodie is niet echt heel bijzonder maar ondersteund door de bass heeft het wel wat.
Lekker nummertje idd.
Invader & Vandall - eye of the tiger (incl Dave Joy rmx)
2 jaar terug waren zijn producties niet goed afgewerkt.. hij heeft erg hard zitten werken om nu ook het geluid beter te krijgen
ind t nog steeds niet om over naar huis te schrijven. Veel te veel hoog en verkeerde bassfrequenties. Als je deze op een groot soundsystem draait, hoor je alleen maar subbbass en totaal geen punch in de kick. En de hoge geluiden zijn veel te schel, in een grote zaal doet dit pijn aan je oren
Geloof me, als je die Ultraform plaat op een groot systeem draait, doet ie echt wel pijn aan je oren. En daarbij is t veel lastiger mixen voor een dj als een plaat niet goed is afgemixt
draaid hij ook?
Geloof me, als je die Ultraform plaat op een groot systeem draait, doet ie echt wel pijn aan je oren. En daarbij is t veel lastiger mixen voor een dj als een plaat niet goed is afgemixt
Net ff die I Chi Gai Koh gehoord:
Tot aan de break zitten er Lekkere onverwachte wendingen in! Beukt lekker weg met steeds intensievere basslines..
De leadmelodie is niet echt heel bijzonder maar ondersteund door de bass heeft het wel wat
Vind t nog steeds niet om over naar huis te schrijven. Veel te veel hoog en verkeerde bassfrequenties. Als je deze op een groot soundsystem draait, hoor je alleen maar subbbass en totaal geen punch in de kick. En de hoge geluiden zijn veel te schel, in een grote zaal doet dit pijn aan je oren.
waarom kan ik hem niet donwloaden?ik zie het staan maar nergens dat ik hem aankan klikken ofzo.