Uitspraak van Tim S op zondag 21 augustus 2005 om 03:58:
Uitspraak van dj_W op vrijdag 19 augustus 2005 om 09:27:
avaline - stay......dbd draaide em al op defqon en DV (opende er mee)
vette plaat
lijkt deze er niet een beetj eop?
Avaline Feat. Gema James - Never Sever (Dark By Design Chris Tranzaction Electro Remix)
heb niet vergeleken, maar staat me zoiets bijlaatste aanpassing 21 augustus 2005 04:00
Jezus wat is dit een vet nummer zeg. Hij draaide het toch op 36 minuten van zijn set?
Ik kan dat nummer nergens downloaden. Als iemand hem heb please mail hem ff naar mijn emaillaatste aanpassing 24 augustus 2005 01:35
Stay is nog niet uit sowieso en zit in die mix op de 22 minutene zo een beetje
nee, ik heb het over de set van dance Valley hahahah
nou ja dat verklaart het dan wel
dat die vrouw zingt:'Hey you, I knew you, your eyes look are looking the other way, please stay' ?
Das dan inderdaad Avaline met Stay, komt binnenkort uit op Tranzaction Records
Trouwens, Is Avaline - Stay nu al eens een keertje uit?
![[img width=118 height=118]http://www.thunderdome.ch/newshop/catalog/images/products/188_djenergy.jpg[/img]](http://www.thunderdome.ch/newshop/catalog/images/products/188_djenergy.jpg)
Vancouver - Three Kings (DJ Sakin meets Schwarze Puppen)
Avaline - Stay
De sound is übervet, wel min of meer van Modem (Scot Project remix) gekopieerd, althans de kick en de bass.
De lead vind ik alleen 3x niks, sorry.
to Hassanova:
Dus
ID&T Hardtrance 3, mixed by Marcel Woods
CD van JP van Impulz. echt een vette cd
iets met een vocal van Outside World met een vette Megara VS DJ Lee sound... hun nieuwe track misschien?
Song ID uit de set van DJ Lee op Sunshine Live WTTC 19-10-2005:
ze hebben voor de verandering maar weer eens dezelfde synth gebruikt..... zucht...
Gelijk hebben ze.... never change a topsound.....
Maar zou het onvermijdelijk zijn? Zou je, als je zelf muziek maakt altijd ook andere en nieuwe dingen willen doen en proberen
Scot project creert een eigen sound dat vind ik toch wat anders. Ik vind zijn nummers steeds toch wat anders waardoor ze lekker blijven