Toch raar dat je bij mensen als Proteus en Yoji er of helemaal weg van bent, of t afschuwelijk vindt, bij beide dj's zijn er best grote "voor- en tegen-kampen" (om t maar ff zo te noemen).
Heb er nog nooit wat aan gevonden
Toch raar dat je bij mensen als Proteus en Yoji er of helemaal weg van bent, of t afschuwelijk vindt, bij beide dj's zijn er best grote "voor- en tegen-kampen" (om t maar ff zo te noemen).
Kan Cold vs Derb?? Dus hij heeft m met zichzelf gemaakt?
iemand de set van yoji @ sensation black gehoord ?
vin de de set van DV 2001 niet goed...??
plus dat hij in redelijke korte tijd ook wel een grote aanhang heeft gekregen en dat telt kennelijk ook wel mee
En zo populair is ie niet, want ik heb vaak genoeg gezien dat het leegliep als hij ging draaien (HQ-XL b2b Kevin Energy).
Tom Harding en Yoji zijn (Yoji verleden tijd) zijn veruit de populairste HQ-DJ's. Dance Valley 2004 was het bewijs, de HQ-vallei was afgeladen vol tijdens hun sets.
Hmmmmmm, dus je zou alleen puur door promotie in 'pers-dingen' al populair kunnen worden?
er is altijd leegloop bij de laatste act op een feest, ga maar eens opletten, niet iedereen blijft tot het einde van een feest.
Dus dan zou je hen maar jaar in en jaar uit moeten laten sluiten?
Mag van mij dit jaar wel weer heeeeel iemand anders gaan sluiten op Dance Valley, dat houdt het juist gevarieerd, plus dat je zo ook andere dj's de kans kan geven om te sluiten een keer
Bullshit.
Ken zat feesten waar bij het tot het einde e3rg druk is. Ga maar eens naar www.yojibiomehanika.com, dan pictures en dan Trance Energy. ZIt een klein filmpje bij dat je kunt zien, nog nooit zoveel mensen op een feest gezien om 0710.
Dance Valley Winter Edition idem. Tuurlijk wordt het rustiger aan het einde, maar de Docklands liep gewoon leeg om 0600
Ik heb het niet over sluiten gehad, ik reageerde op je opmerking dat Proteus erg populair is, dat betwijfel ik ten zeerste.
Deze keer mag Proteus van mij afsluiten
Dan ga ik lekker uit mn dak op de Mainstage bij PVD (als hij afsluit). Mainstage in de nacht is toch het vetste van Dance Valley
en dat van de Docklands kon niet ergens anders ook mee te maken hebben? Zoals the freezing cold?
Dat mag, maar ik denk wel dat hij best wel een zekere populariteit geniet
We zullen het allemaal wel zien Ik wil nog steeds eigenlijk nog een apart kaartje voor zaterdag, dan ga ik vrijdagavond gewoon lekker naar huis
Dan betaal je dus als ik t goed heb 98 euro + 65 euro ofzo? Ongeveer 165 euro voor Dance Valley
Dan had je erbij moeten zijn op Impulz Outdoor vorig jaar......
Geen idee hoe de plaat heet, maar de nieuwe van Dave 202 is VET!
01. Dreamsound vs Butterfly- Navigator (butterfly Mix)
02. Tocs - 1 (A1 scot project edit)
03. Lucid - Lucid 04 (A)
04. Un008 - Celebrate (
05. Human Evolution - Glide Slope
06. Hi Gate - Saxuality (DuMonde remix)
07. Tff - Will Power
08. DBD vs L-E-V8 & Leigh Green - Untitled Project
09. Jesselyn - Tonka
10. Marc Dawn - Expander (Flutlicht Mix)
11. Joop - The world
12. Yoji biomehanika - Monochroma (Blutonium boy vs NEO-mix)
13. Nicci Versaci - Dirty Fatness (Lacargo Remix)
14. Megamind - Taub (Picotto mix)
15. Katana - Fancy Fair
16. Kasuma - Witness
zelf gemixed vanmorgen
. Stijl Trance/Tech-trance/Hardtrance
56 minuten
01. Dreamsound vs Butterfly- Navigator (butterfly Mix)
02. Tocs - 1 (A1 scot project edit)
03. Lucid - Lucid 04 (A)
04. Un008 - Celebrate (
05. Human Evolution - Glide Slope
06. Hi Gate - Saxuality (DuMonde remix)
07. Tff - Will Power
08. DBD vs L-E-V8 & Leigh Green - Untitled Project
09. Jesselyn - Tonka
10. Marc Dawn - Expander (Flutlicht Mix)
11. Joop - The world
12. Yoji biomehanika - Monochroma (Blutonium boy vs NEO-mix)
13. Nicci Versaci - Dirty Fatness (Lacargo Remix)
14. Megamind - Taub (Picotto mix)
15. Katana - Fancy Fair
16. Kasuma - Witness
zal wel ff in mn slskmap zetten of uploaden ergenslaatste aanpassing 19 juli 2005 23:31
*spammode on*