Groot gedeelte van hardhouseplaten/hardtranceplaten zijn ook gejat. Je meet met 2 maten.
maar om nou te stellen dat het op zn retour is??
hardstyle die cally & juice draaien is erg standaart in UK omdat de stroming daar sinds dit jaar pas echt bekendheid gaat krijgen...
Standaard?? Helemaal niet juist! Ze draaien verieuwende hardstyle en niet die afgezaagde (letterlijk) herrie van hier
Niet alles is een remix van een oud iets of iets met een 'gejatte' sample
Maar niet 99%. Ik ben trwns niet helemaal compleet geweest, ik wilde zeggen dat die 99% gejat wordt van goede, ouwe hardcoreplaten. En dat vind ik heeel zonde
veel djs die hardstyle draaiden beginnen al te veranderen en breder te draaien. Vooral in de talenten-wereld wordt minder hardstyle gedraaid, ze gaan sneller over naar hardtrance en techno.
En idd veel UK hardtrance nummers zijn gejat. Maar veel daarvan zijn wel goed gejat, veel hardstyle remixen zijn gewoon slecht gedaan. En dan luister ik puur naar productieskills en niet naar of ik t mooi vind of niet. Ik vind bvb HTUK7 Happiness Happening echt goed geproduceerd, het klinkt echt vet. Zelfde geldt voor 8 - Pearl River. De gemiddelde hardstyle-ripoff klinkt gewoon kut, het amateurisme spat ervan af (niet dat ik betere dingen maak overigens, maar ik breng geen rotzooi uit).
Ik merk nou eenmaal vaak dat hardhouse/harddance/hardtrance liefhebbers hun negative oordeel over hardstyle altijd klaar hebbeb liggen
Hardstyle is ook op zn retour omdat de "oude garde" er niks meer aan vindt. De mensen die altijd naar Qlubtempo gingen, gaan steeds meer afhaken.
en t verleden heeft wel uitgewezen dat zodra de oude garde verdwijnt, een muziekstroming niet lang te leven heeft. Kijk maar naar hardcore, de oude gabbers vonden er niks meer aan en toen was t snel afgelopen
Denk dat Alex Kidd zijn nacht niet heeft gehad, heb hem al twee keer eerder gehoord en toene was hij echt Hij staat alleen vaak fuck you en fuckers te schreeuwen onder zijn sets, tenminste deed ie in NL, geen idee waarom
iemand de set van yoji @ sensation black gehoord ?
5 platen die hij vorig jaar ook al draaide ...
die man moet echt es wat nieuws gaan draaien, dit gaat echt nergens meer over
10.Gouryella - Tenshi (Technikal Remix)
op een live set kan je geen tracks van andere artiesten doen
aangezien ik hem het gehele jaar al slecht vind draaien