Partyflock

Forumonderwerp · 646030
5 volgers · 48153x bekeken

Waarschuw beheerder
Dj dean- protect your ears :respect:
cosmic gate- running out of time
dj coone- never alone
dj coone fichtclub

zijn wel 1 van de beter hardtrance nr,s
die ik heb
kennen jullie nog een paar goeie titels
zet ze A.U.B. hier neer dan gaat ,k ze downloaden
mazulsss
Artiest W
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op vrijdag 16 november 2007 om 20:41:
Nostic - The Force

die is en blijft egt onwijs bruut

echt alle tracks vin ik gewoon erg goed

beter maak je weer snel wat af ...want kan wel weer es wat nieuw werk gebruiken voor een cdtje !!!

dj W presents Nostic in the Mix;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heheheh :D

Heb nog een aardig lijstje liggen wat ik moet afmaken dus zodra me nieuwe pctje er is wil ik er 200% voor gaan. Want moet echt weer is wat uitbrengen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nostic op zondag 18 november 2007 om 10:50:
Wheheh nee softwarematig met mp3's, kan zelf totaal niet draaien dus vandaar

heb de mix net geluisterd. de sound is erg tof maar de overgangen eerlijk gezegd op sommige momenten wat minder, bijv bij Survival (maar dat zal je zelf ook wel weten ;))

met welke software mix je op dit moment? misschien handig om eens te kijken naar Ableton Live. daarmee kan je heel gemakkelijk goeie mixen afleveren :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op zondag 18 november 2007 om 21:38:
Heheheh

Heb nog een aardig lijstje liggen wat ik moet afmaken dus zodra me nieuwe pctje er is wil ik er 200% voor gaan. Want moet echt weer is wat uitbrengen...

Heb je mix geluisterd, en ik vind het tempo heerlijk het is pure hardtrance met hier en daar acid invloeden. Hoogtepuntje vind ik de track van dj Virens. Sowieso vind ik je producties (als leek) echt van behoorlijk niveau, goede melodielijnen, originele structuur. Ik vind je overgangen in deze mix wat ''simpel''...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op vrijdag 16 november 2007 om 20:41:
Hardtrance Nostic mix (192kbps).mp3 right mouseclick save target as...

Hier mijn aller 1e mix :P normaal produceer ik alleen

De mix heeft hier en daar nogal wat mindere overgangen, maar de tracks zijn zeer lekker! Hardtrance in de beste vorm!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op maandag 19 november 2007 om 16:05:
heb de mix net geluisterd. de sound is erg tof maar de overgangen eerlijk gezegd op sommige momenten wat minder, bijv bij Survival (maar dat zal je zelf ook wel weten )

met welke software mix je op dit moment? misschien handig om eens te kijken naar Ableton Live. daarmee kan je heel gemakkelijk goeie mixen afleveren

Thnx man, overgangen kunnen zeker beter. Zelf ben ik helemaal niet thuis in draaien of het mixen, vandaar dat ik op zoek was naar goeie software. Alleen is het vaak zo dat je meteen echt live moet mixen en zonder kennis gaat dat vaak fout. Mixmeister is ook vet simpel maar het werkt heheh. Ik zal zeker effe een kijkje nemen naar Ableton Live ;)

Uitspraak van Gelache woar op maandag 19 november 2007 om 17:20:
Heb je mix geluisterd, en ik vind het tempo heerlijk het is pure hardtrance met hier en daar acid invloeden. Hoogtepuntje vind ik de track van dj Virens. Sowieso vind ik je producties (als leek) echt van behoorlijk niveau, goede melodielijnen, originele structuur. Ik vind je overgangen in deze mix wat ''simpel''...

Leuk om je reactie te lezen, Hardtrance met acid vind ik het lekkerst :P Die track van Virens ben ik ook helemaal gek van en was me 1e track die ik legaal via Beatport kocht :D

Uitspraak van Gewoon Handig op maandag 19 november 2007 om 17:36:
De mix heeft hier en daar nogal wat mindere overgangen, maar de tracks zijn zeer lekker! Hardtrance in de beste vorm!

Nice compliment :) Hier doe ik het wel voor heheh, en het houd me bezig. Ik heb alleen nog een aardig lijstje af te gaan:
http://www.nostic-music.com/to-do-list/

Het mooiste zou zijn als iemand zich geroepen voelt om voor mij een vette mix te maken, het zou mij in ieder geval gerust stellen aangezien het toch op di.fm komt en benieuwd ben naar reacties ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op maandag 19 november 2007 om 20:21:
Het mooiste zou zijn als iemand zich geroepen voelt om voor mij een vette mix te maken, het zou mij in ieder geval gerust stellen aangezien het toch op di.fm komt en benieuwd ben naar reacties

hallo lees jij me post wel hiero ???

DJ W presents Nostic in the mix
Waarschuw beheerder
Whahahah owwwww ik dacht meer van nieuwe tracks afmaken hahah. Ja lijkt me vet want moet echt hulp hierbij hebben haha :)

Ik spreekje wel op msn hierover ;)

Kennen mensen hier toevallig ene Ben Giovanni? Hij is erg onder de indruk en vraagt via myspace voor een samenwerking :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op maandag 19 november 2007 om 21:04:
Ik spreekje wel op msn hierover

cool , bring that tracks zal ik ff uitzoeken welke ik van je heb.

Heb btw een paar snipps gestuurd naar een gozer van Trancefuzion records. En die was heel erg onder de indruk. hier hoor ik cker meer over en automatiusch jij dan ook , heb em niet meer gesproken na da tik het gestuurd had en hij is nu offline. wie weet wat hier uit voort komt.
Waarschuw beheerder
donateur
geweldig topic met geweldige mixjes, thankx allemaal :D

Waarschuw beheerder
Hey mensen,

k heb weer een nieuwe mix opgenomen, 100% BeB style. Tracklist en linkje staan hier beneden, veel luisterplezier :P

1. Masif DJ's - Reaching (Into My Brain) / Steve Hill vs D10 remix
2. Ultraform - Time Travel / Original mix
3. Aurora Project - Dream (Sixth Sense's hardtrance remix)
4. Bassraiders - Prepare To Qualify (Derler & Klitzing remix)
5. Accenter & Three O - Outsiders (original mix)
6. Van Der Karsten - Cry (Megara vs DJ Lee remix)
7. Steve Hill vs Dark By Design - Forget The Past
8. Star Alliance - No Expression (DJ Dyno remix)
9. Derler & Klitzing - Symphony

http://www.sendspace.com/file/5f59w0

gr. Peter

Waarschuw beheerder
godsamme waarom lijkt dit topic elke week de pijp uit te gaan :P

komt er niemand met nieuwe vette hardtrance aanraders? :S

K heb der iig 1tje... Gondi - Armana/Sundown, plaatje van Michael Tsukerman (Next Exit) is da :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Liever speedcore menseng! jwt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 07:49:
K heb der iig 1tje... Gondi - Armana/Sundown, plaatje van Michael Tsukerman (Next Exit) is da

ik ga hem eens checken
maar dit topic lijkt inderdaad niet erg actief meer te zijn :9
Artiest Erase
Waarschuw beheerder
donateur
Louk - Shadow Of The Beast
A1. Kamui Rmx
B1. Original Mix

vind dit wel weer lekker hoor!

Baced! mts. Ultraform - I`m In Your Head
A1. I`m In Your Head
B1. Mistress If Darkness

en ook deze!!

Waarschuw beheerder
Mistress of Darkness is een BRILJANTE plaat...

die is bovendien zo hard dat ie probleemloos in een hardstyle of zelfs in een darkcore set gedraaid kan worden...
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Die Baced mag er zeker wel zijn :yes:

De A kant is gewoon een hele slechte Tommy Pulse ripoff. Ik blijf het echt niet begrijpen :nee:

Waarschuw beheerder
Wat?

Ik snap dat niet iedereen Ultraform even vet vindt, maar dat slaat echt nergens op.

ALLE elementen die hij in tracks gebruikt is ie zelf mee begonnen, hij werkte in 2005 al volop met glitches en met super ingewikkelde ritmes enzo... en hij staat dus ook nie voor niks op Trance Energy.

Vergeet niet dat Ace Da Brain van alle labelmanagers veruit de hoogste kwaliteitseisen hanteert, er zijn tot dusver 2 (!) producers buiten hemzelf die iets uit mochten brengen op dat label (George Acosta en Marc La Cruz niet meegeteld want die deden zelf niks). Karsten 'Dee Mark' Loos (Kasuma) en Ultraform.

Ik vind Ultraform echt een veel betere producer dan Tommy Pulse, niks ten nadele van die laatste overigens. Hij maakt naast hard trance ook goa en breakcore/idm/ambient en gebruikt elementen van al deze stijlen in zn tracks.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van E-RASE op donderdag 13 december 2007 om 20:49:
Louk - Shadow Of The Beast
A1. Kamui Rmx
B1. Original Mix

he hee dat werd tijd.
maar hij is wel heel er goed beide kanten zijn erg goed te doen.
de Louk versie had ik al een tijdje....kamui jammer genoeg niet maar daar is nu verandering in gekomen.

Uitspraak van E-RASE op donderdag 13 december 2007 om 20:49:
Baced! mts. Ultraform - I`m In Your Head
A1. I`m In Your Head
B1. Mistress If Darkness

opzich wel lekkere tracks maar (ook ik) vindt ze soms iets te rommelig te veel geluiden door elkaar heen. neemt niet weg dat et geen goeie tracks zijn maar ben er niet helemaal onderste boven van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op vrijdag 14 december 2007 om 00:42:
opzich wel lekkere tracks maar (ook ik) vindt ze soms iets te rommelig te veel geluiden door elkaar heen. neemt niet weg dat et geen goeie tracks zijn maar ben er niet helemaal onderste boven van.

mwah rommelig, misschien ietwat chaotisch, maar dat maakt die platen juist zo duister en vet.
misschien komt het omdat ik ook ratelende Drum'n'Bass en Breakcore luister dat ik het wel gewend ben, maar chaos is het zeker niet

ik vind alleen jammer van die Ultraform track dat de climax zo karig is, dat stukje net voor de break is zo geweldig vet

Waarschuw beheerder
Is weer un nieuwe remix van Alphazone uit.

van de club classic Bossanova - Stone Cold. Met op de andere kant een DJ Shog 2 Faces remix... iemand em al gehoord?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 22:00:
Wat?

Ik snap dat niet iedereen Ultraform even vet vindt, maar dat slaat echt nergens op.

ALLE elementen die hij in tracks gebruikt is ie zelf mee begonnen, hij werkte in 2005 al volop met glitches en met super ingewikkelde ritmes enzo... en hij staat dus ook nie voor niks op Trance Energy.

Vergeet niet dat Ace Da Brain van alle labelmanagers veruit de hoogste kwaliteitseisen hanteert...

Uitspraak van dj W op vrijdag 14 december 2007 om 00:42:

Uitspraak van d'un tableau historique op vrijdag 14 december 2007 om 03:52:
dat maakt die platen juist zo duister en vet.

Ben ook nog steeds fan van Fabian en hij is masterlijk in het bouwen van tracks met een goeie drive en ziekelijke edits. Hij heeft een erg orginele sound en soms wat te druk maar lekker vol.

Laatste tijd is ie meer bezig met hardstyle achtige dingen maar blijf zijn oude werk ook nog steeds erug lekker vinden. En dat te denken dat ik aantal jaar terug dacht dat een track van hem van Scot Project was..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eindelijk weer een nummertje afgemaakt, goed begin van het weekend :)

Omdat ik steeds meer aandacht wil geven aan me afmix maar nog problemen ermee heb vraag ik me af wat jullie meningen/adviezen zijn aangaande m'n track?

Met me akg koptelefoon klinkt ie super, op me monitors iets minder en me ipod te hoog. Vooral de kick verschilt enorm qua klank, autoboxjes moet ik nog testen..

[img width=550 height=135]http://www.nostic-music.com/player/image.jpg[/img]

Nostic - In The Sky
Ben nog op zoek naar een goede compressor of plugin die me master mooi naar de 0dB kan halen, iemand misschien tips daarin? Thnx

Ben benieuwd ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nostic - In The Sky / lekker hoor!! de kick klinkt goed bij mij,
niet te hard maar dat past ook niet bij dit nummer.
Het geheel klinkt gewoon goed over mijn koptelefoon i.i.g.

Persoonlijk hou ik van wat hardere nummers maar vind dit wel lekker trancy(zweverig)

Waarschuw beheerder
Ik heb em beluisterd. Vind dat de track opzich wel een lekkere sound heeft maar ik mis het sublaag in de kick en in de onderste bassline... daarnaast vind ik de break niet lekker lopen met die kick edits de hele tijd, die spacet niet genoeg.

Climax is wel leuk, alleen had ik persoonlijk de melodie anders gedaan, hoewel daar echt niks mis mee is zoals het nu klinkt ;)

Tsja aardig trackie, geluid klinkt op zich heel helder en voldoende stereobreedte, alleen te weinig bass :(
Waarschuw beheerder
donateur
en hij staat dus ook nie voor niks op Trance Energy.

Ik blijf erbij dat je daar hoort te staan om wat je op het podium presteert, niet in de studio.

Ik vind Ultraform echt een veel betere producer dan Tommy Pulse

Dan moet je echt je oren uit laten spuiten, leg eens 2 tracks van hun naast elkaar en luister naar het verschil.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van E-RASE op zaterdag 15 december 2007 om 11:05:
Nostic - In The Sky / lekker hoor!! de kick klinkt goed bij mij,
niet te hard maar dat past ook niet bij dit nummer.
Het geheel klinkt gewoon goed over mijn koptelefoon i.i.g.

Persoonlijk hou ik van wat hardere nummers maar vind dit wel lekker trancy(zweverig)

Thnx man! Kick moet ook niet echt harder inderdaad, maar misschien wel wat meer laag meegeven in de kick en bass. Normaal gesproken maak ik ook meer rauwe duitse Derb achtige muziek maar laatste tijd neig ik vaak meer naar de trancy kant aangezien je met melodien zoveel sfeer kan brengen. Moet ook niet te happy voor me zijn maar mysterieus heheh :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 11:14:
Ik heb em beluisterd. Vind dat de track opzich wel een lekkere sound heeft maar ik mis het sublaag in de kick en in de onderste bassline... daarnaast vind ik de break niet lekker lopen met die kick edits de hele tijd, die spacet niet genoeg.

Climax is wel leuk, alleen had ik persoonlijk de melodie anders gedaan, hoewel daar echt niks mis mee is zoals het nu klinkt

Tsja aardig trackie, geluid klinkt op zich heel helder en voldoende stereobreedte, alleen te weinig bass

Thnx man voor je tips, sublaag in kick en bassline ga ik zeker nog effe naar kijken, hoorde Robin er ook al over dat me kick te punchy was en de bassline misschien niet goed hoorbaar was.

Tsjah die kick edits vind ik op zich goed zo, wat zou jij eraan veranderen om het wat spacier te maken?

Waarschuw beheerder
Ik zou gewoon een breakbeat gebruiken je weet wel zon drum n bass/funk achtige beat en daar flink veel van die ambient geluiden en 1 doorlopende pad ofzo.... beetje zoals hoe Ultraform zn breaks op bouwt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 15 december 2007 om 11:53:
Dan moet je echt je oren uit laten spuiten, leg eens 2 tracks van hun naast elkaar en luister naar het verschil.

Heb ik gedaan, ik heb de nieuwe Venom en de nieuwe Stealth industries tegelijk gekocht ;)

Vind Ultraform echt een melodisch genie, en dat mis ik de laatste tijd in de tracks van Stealt Industries, dat is alleen nog maar acid. Wat ik ook vet vind, maar ik had eigelijk gehoopt op meer tracks zoals The Answer en We Shall Overcome, die hadden echt een lekkere melodie.

Overigens is Tommy Pulse nog steeds 1 van me favoriete artiesten, maar sorry ik vind de muziek die Fabian maakt echt beter, no offence (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Eu, luister eens naar Forever dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
walhalla,magic hour;)
Waarschuw beheerder
Aethna - Igma (Chris Matt Kidd Mix)
Aethna - Igma (Dave202 Mix)

lekker zweefplaatje die dave 202 mix :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van E-RASE op zaterdag 15 december 2007 om 12:55:
walhalla,magic hour

ja maar de laatste plaatjes die k van Tommy Pulse heb gehoord zijn vrij monotoom met acid als lead...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 15:43:
ja maar de laatste plaatjes die k van Tommy Pulse heb gehoord zijn vrij monotoom met acid als lead...

Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 15 december 2007 om 12:24:
Eu, luister eens naar Forever dan

Waarschuw beheerder
Ja die heb ik idd gemist :)

Maar wel lekker op zich... vind het alleen geen match voor Sense Your Mind, Time Travel of Dimension...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 12:12:
Overigens is Tommy Pulse nog steeds 1 van me favoriete artiesten, maar sorry ik vind de muziek die Fabian maakt echt beter, no offence

de muziek van Ultraform klinkt vrij uniek
hij combineerd stylen waarvan weinig die combineren en zn melodieen zitten vaak erg aardig in elkaar.
echter het totaal plaatje van de Ultraform tracks laat vaak te wensen over en zn afmixing is echt vaak om te huilen.
weet hij deze 2 punten te verbeteren dan kan het echt een topper worden.
Tommy Pulse is dat in mijn ogen al en brengt gewoon altijd kwaliteits producties die meestal als een dijk klinken.
als Ultraform en Tommy Pulse nu eens de handen in 1 slaan dan zou daar heel wat moois uit kunnen komen denk ik :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van injected op zaterdag 15 december 2007 om 19:43:
echter het totaal plaatje van de Ultraform tracks laat vaak te wensen over en zn afmixing is echt vaak om te huilen.
weet hij deze 2 punten te verbeteren dan kan het echt een topper worden.
Tommy Pulse is dat in mijn ogen al en brengt gewoon altijd kwaliteits producties die meestal als een dijk klinken.

Eindelijk, toch nog iemand die het ook hoort :D
Waarschuw beheerder
naja, beiden redden het bij lange na nog niet met Ace da Brain
dat lijkt me het einde van deze discussie :9
Waarschuw beheerder
Pierre Pienaar-This Is Where We Are (Original Mix)
Pierre Pienaar-This Is Where We Are (Dj Space Raven Remix)

lekker plaatje hoor, vooral die space raven remix spaced lekker weg! :)
Waarschuw beheerder
Onova - Platitude(original mix)

wat vinden jullie hier eigenlijk van, ik vind dit duidelijk een van de beste platen van 2007:O

groet Thomas
Waarschuw beheerder
thomas! jij ook partyflock :p

platitude is echt een heerlijk trance plaatje inderdaad (L)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
http://rapidshare.com/files/77399986/Scot_Mix_Dezember_2007.mp3.html

Scot Project mix December

Zou iemand tracklist hiervan kunnen maken? Kan em nergens vinden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomas83 op maandag 17 december 2007 om 23:30:
Onova - Platitude(original mix)

DJ Eco - Paradise Now (Onova remix) is erg cool... maar deze ken k nog niet... ff checke op Soulseek ;)
Waarschuw beheerder
dj W - Hard Tekk Aktion

Vandall - hard teck action
Yoji - 6 Hours
....... - No good (CDR)
....... - Pill abuse (remix) (CDR)
kidd kaos - Desire is now (CDR)
Walt - Walt mart
..... - Warning (Db Schredaz remix)
Baced & Ultraform - Im in your head
Nostic - the force (CDR)
..... - Virion (CDR)
Derb - derbus (dj sina remix) (CDR)
.... - Right here , right now (booty) (CDR)
Vandall - Champion sounds (CDR)
R.H.C.P - waiting for (booty)(CDR)

het geluid is niet altijd even goed maar moest mixen via de kop telefoon want die kleine lag te slapen.

Hoop onbekende tracks die ik jammer genoeg nog niet kan delen. Zelfs de namen nog niet!

http://www.sendspace.com/file/ckv8vy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op woensdag 19 december 2007 om 00:30:
Nostic - the force (CDR)

Cool :P

Lekkere tracks (y)

Vernieuwde versie >> " Nostic - In The Sky "
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op woensdag 19 december 2007 om 23:33:
Nostic - the force (CDR)

Cool

had em al es eerder gedraaid in een setje maar zei het vd week tegen je via msn
deze track vin ik egt zo onwijs goed.
Waarschuw beheerder
Zit er ook aan te denken om hem is een keer beter af te mixen en eventueel dingen erbij te voegen..

Heb in ieder geval weer is een keer een track serieus afgemaakt :P
Waarschuw beheerder
ik voeg toe aan de lijst:
https://partyflock.nl/party/112215:Return_to_forever

een feest georganiseerd door het ''EARLY Hardstyle topic''
in het teken van de echt oude Hardstyle en Hardtrance
hier zullen de bekende hitjes niet langskomen, maar meer de onbekendere kanten belicht worden van de grote verzameling die Early Hardstyle heet.
zowel de Italiaanse Techno, Belgische Hard Bass, UK Hardhouse als de Duitse Hardtrance komen allemaal aan bod en de DJ's zullen je verrassen met wat bekendere en onbekendere platen die toch kippenvel op je armen toveren. Follow Me, R.I.P., Acid Nightmare zal je hier niet horen, hoewel een onbekendere track van een grote naam misschien wel af en toe langskomt.

voor jullie die deze sound te weinig horen, en op Qlubtempo teleurgesteld worden door het hoge hitjesgehalte, of voor diegenen die zich willen laten verrassen door het brede scala wat Early Hardstyle bied