Nostic - The Force
Wheheh nee softwarematig met mp3's, kan zelf totaal niet draaien dus vandaar
Heheheh
Heb nog een aardig lijstje liggen wat ik moet afmaken dus zodra me nieuwe pctje er is wil ik er 200% voor gaan. Want moet echt weer is wat uitbrengen...
heb de mix net geluisterd. de sound is erg tof maar de overgangen eerlijk gezegd op sommige momenten wat minder, bijv bij Survival (maar dat zal je zelf ook wel weten )
met welke software mix je op dit moment? misschien handig om eens te kijken naar Ableton Live. daarmee kan je heel gemakkelijk goeie mixen afleveren
Heb je mix geluisterd, en ik vind het tempo heerlijk het is pure hardtrance met hier en daar acid invloeden. Hoogtepuntje vind ik de track van dj Virens. Sowieso vind ik je producties (als leek) echt van behoorlijk niveau, goede melodielijnen, originele structuur. Ik vind je overgangen in deze mix wat ''simpel''...
De mix heeft hier en daar nogal wat mindere overgangen, maar de tracks zijn zeer lekker! Hardtrance in de beste vorm!
Het mooiste zou zijn als iemand zich geroepen voelt om voor mij een vette mix te maken, het zou mij in ieder geval gerust stellen aangezien het toch op di.fm komt en benieuwd ben naar reacties
Ik spreekje wel op msn hierover
Louk - Shadow Of The Beast
A1. Kamui Rmx
B1. Original Mix
Baced! mts. Ultraform - I`m In Your Head
A1. I`m In Your Head
B1. Mistress If Darkness
opzich wel lekkere tracks maar (ook ik) vindt ze soms iets te rommelig te veel geluiden door elkaar heen. neemt niet weg dat et geen goeie tracks zijn maar ben er niet helemaal onderste boven van.
Wat?
Ik snap dat niet iedereen Ultraform even vet vindt, maar dat slaat echt nergens op.
ALLE elementen die hij in tracks gebruikt is ie zelf mee begonnen, hij werkte in 2005 al volop met glitches en met super ingewikkelde ritmes enzo... en hij staat dus ook nie voor niks op Trance Energy.
Vergeet niet dat Ace Da Brain van alle labelmanagers veruit de hoogste kwaliteitseisen hanteert...
opzich wel lekkere tracks maar (ook ik) vindt ze soms iets te rommelig te veel geluiden door elkaar heen. neemt niet weg dat et geen goeie tracks zijn maar ben er niet helemaal onderste boven van.
dat maakt die platen juist zo duister en vet.
![[img width=550 height=135]http://www.nostic-music.com/player/image.jpg[/img]](http://www.nostic-music.com/player/image.jpg)
en hij staat dus ook nie voor niks op Trance Energy.
Ik vind Ultraform echt een veel betere producer dan Tommy Pulse
Nostic - In The Sky / lekker hoor!! de kick klinkt goed bij mij,
niet te hard maar dat past ook niet bij dit nummer.
Het geheel klinkt gewoon goed over mijn koptelefoon i.i.g.
Persoonlijk hou ik van wat hardere nummers maar vind dit wel lekker trancy(zweverig)
Ik heb em beluisterd. Vind dat de track opzich wel een lekkere sound heeft maar ik mis het sublaag in de kick en in de onderste bassline... daarnaast vind ik de break niet lekker lopen met die kick edits de hele tijd, die spacet niet genoeg.
Climax is wel leuk, alleen had ik persoonlijk de melodie anders gedaan, hoewel daar echt niks mis mee is zoals het nu klinkt
Tsja aardig trackie, geluid klinkt op zich heel helder en voldoende stereobreedte, alleen te weinig bass
Dan moet je echt je oren uit laten spuiten, leg eens 2 tracks van hun naast elkaar en luister naar het verschil.
ja maar de laatste plaatjes die k van Tommy Pulse heb gehoord zijn vrij monotoom met acid als lead...
Eu, luister eens naar Forever dan
Overigens is Tommy Pulse nog steeds 1 van me favoriete artiesten, maar sorry ik vind de muziek die Fabian maakt echt beter, no offence
echter het totaal plaatje van de Ultraform tracks laat vaak te wensen over en zn afmixing is echt vaak om te huilen.
weet hij deze 2 punten te verbeteren dan kan het echt een topper worden.
Tommy Pulse is dat in mijn ogen al en brengt gewoon altijd kwaliteits producties die meestal als een dijk klinken.