Eigenlijk alleen op het moment dat ik ergens de schuld van krijg wat ik niet gedaan heb... Maar dat gebeurt de laatste tijd bijna niet meer...
soms.....
maar dan denk ik weer aan alles wat ze voor me gedaan hebben, en weet ik dat ik ze eigenlijk weer heel dankbaar moet zijn...
van ze!!
Sanne snap nou eens dat ze niet voor niets zo doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het ligt echt wel voor groot deel aan jezelf... Mjah als je zo ongelooflijk eigenwijs wil zijn om niet te praten met ze tja dan is het jou probleem en ben je verstandig dat je deze topic sluit!
waarom zou ik het sluiten joyce
kvinnut nie eens raar als sommige un keer knetter pissed op hun ouders zijn, net zoals ik gister.
Net of jij dat nooit bent
Ben ik ook zo vaak.. Maar ik praat wel met ze en dan is het opgelost!
als ze weer eens overbezorgd zijn *zucht* en zich over de kleinste dingen druk maken
laatste aanpassing
nou wurgen dat niet... maar ze kunnen me af en toe wel heeeeeeel maken, mn ma niet maar mn pa wel! als ie weer is overbezorgd is bijvoorbeeld..Maar wel veel van ze
laatste aanpassing
donateur
als ze over and over hetzelfde verhaal vertelle over hoe ik het wel of niet moet doen..dat weet ik onderhand wel
mn pa heeft mn beste blouse op 90 graden gewassen heel die blouse verneukt
nergens meer te krijgen
ze zeiken soms echt wel vet veel op me word ik dan echt wel gek van en over me toekomst en soms doen ze net of je echt nog een klein kind bent,en op me broer zeiken ze nooit!