Partyflock

Waarschuw beheerder
donateur
vraagje, klopt het dat dit nummer van Neopyte - Sieg heil daadwerkelijk van hun is?

hoor verschillende verhalen.....
Waarschuw beheerder
donateur
DAt denk ik inderdaad ja

Dus al die praat over verminking is maar gewoon loze stoere jongens praat

En je wil niet vermikt raken omdat je op je werk je zo niet kan verschijnen Pff

En als je overreden word door een tram moet je ook wel in verband, das nog erger dan een schedel die beetje open ligt
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Het is absoluut geen stoere jongens praat. maar ik wil wel vermninkt raken dooe een ernstig virus, niet door me oppervlakkig de verwonden dooe de jeuk. dan zit ik in het vertband en ben neit eens ERG verminkt.

Waarschuw beheerder
Ebola Roelz !!! Kort maar Krachtig; 8 dagen genieten van inwendige bloedingen, zwarte stront en urine en..... als Klapstuk sgijt je je eigen ingewanden uit :P
Waarschuw beheerder
donateur
idd, met jouw kan ik praten vriend.
Waarschuw beheerder
donateur
Krankzinnigheid zit in de ToNNiE

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nuttige topic :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ja heh, dat heb je aan je grote vriend te danken. meneer de vooroordeler.
Waarschuw beheerder
Nou dat het een stom topic is vind ik niet, want hij kon toch ook niet beter weten?!

Kijk die van mij is wel stom omdat ie dubbel is.. had dit helemaal niet gezien :S

Misschien waren het wél rascisten, weet ik veel.. ik ken die lui helemaal niet.. ik zie alleen een mp3, verder geen foto of kennis van die lui.. dus maar goed. De "echte" gabbers zullen het wel weten he, ik ben dat nog laaaaaaaang niet :-p
Waarschuw beheerder
jeetje, lijkt me lullig zeg!! hebbie moeilijke huid, vette jeuk, EN lepra, dus geen nagels om te krabbe!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat je dan in een soort psychose raakt. door draaien kan ik niet whehehehe, wanrt er valt nix te doordraaien bij mij.
Waarschuw beheerder
ik heb het nummertjuh wel gehoord jah.....shit..kutnummer man.
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil hem niet eens horen