Partyflock

Forumonderwerp · 645682
AMSTERDAM - Een man uit Heiloo is zondag opgepakt wegens het verkrachten van een merrie. Dat meldt het Noordhollands Dagblad maandag.

Een paardenverzorger ontdekte de man in een stal in Heiloo en alarmeerde de politie. De man heeft inmiddels toegegeven het bewuste paard seksueel misbruikt te hebben.

Een dierenarts heeft het paard onderzocht en constateerde een lichte zwelling van het geslachtsdeel.

bron: nu.nl

Ik kon het toch weer niet laten om dit berichtje te plaatsen... Het moet toch niet gekker worden.

hier nog een forum tegen mishandeling van paarden

http://www.stoppaardenleed.com/phpBB2/
laatste aanpassing

die moet zo'n paardelul in z'n kont krijgen. wat een ziek persoon.

Hoe ken je eigenlijk een paard neuken? Een paard die schrikt tog als je dat beest van achter neemt en neemt dan een loop of geeft een schop? En als je eronder gaat liggen dan ben je toch zo plat als een dubbeltje?????
Of ben ik nouw weer dom :x?

ja weet ook niet hoe die dat doet maar het is in iedergeval wel zwaar ziek gewoon:S :bah:
maar gelukkig is die op gepakt.
Het is toch niet te geloven, de man die ze opgepakt hadden voor het verkrachten van het
paard, heeft bekend dat hij de dader is
en is inmiddels weer op vrije voeten?????

Nu ben ik voor het eerst blij dat ik iemand ken bij de P....ie, en stomtoevallig nog in de regio van Heiloo ook want ik wil wel erg graag het adres van deze meneer om eens een hartig woordje met hem te gaan spreken :devil:
ziek ziek ziek......
"The Multistyler" 9 december 2003 22:41
Het is toch niet te geloven, de man die ze opgepakt hadden voor het verkrachten van het
paard, heeft bekend dat hij de dader is
en is inmiddels weer op vrije voeten?????

Nu ben ik voor het eerst blij dat ik iemand ken bij de P....ie, en stomtoevallig nog in de regio van Heiloo ook want ik wil wel erg graag het adres van deze meneer om eens een hartig woordje met hem te gaan spreken

Doe nou maar niet zo stoer want je krijgt dat adres toch niet..als ik dat vraag aan mijn zus zou ze dat ook niet geven! :) en als hij of zij dat wel doet dan isset echt een foute agent (N)En jij gaat hem toch niet opzoeken hahaha
Toen ie minderjarig was deed ie het ook....maar kon niet worden opgepakt blablabla.......enne nu rond de 20 en is gewoon weer op vrije voeten......en ben me rot geschrokke wie het is want is familie (als het klopt welke naam ik heb gehoord van heel veel mensen) :vaag: heb nooit van hem verw8 maar het is bijna zeker dat het hem is.....had laatst nog met hem gesproke op feesies enzo en dat zoek je echt niet achter hem......er is echt iets goed fout met hem en mag wel worden op genomen in het Willibrord, als ze hem al niet vasthouden doe hem dan iedergeval in het gesticht!!!! Hij moet duidelijk gestraft worden.....een paard dat een veulen moet krijgen is zo beschadigd vorig weekend aan de binnenkant dat ie miss niet eens het veulen zo kan krijgen, gewoon te ziek voor woorden als je dat flik en ook met stoelpoot of stok een beetje een dier gaat mishandelen/verkrach­ten....heb mzzl dat ie niet op stal is geweest bij mijn paard, want dat is ook in heiloo....maar als ze hem op vrije voeten laten lopen, weet ik zeker dat ie in deze buurt niet meer veilig is!
enne hij zou deze zaterdag waarschijnlijk eerst naar de Bobs in Uitgeest zijn gegaan en daarna heeft ie in Heiloo die merrie verkracht (en is daarvoor waarschijnlijk ook nog in limmen bezig geweest :s)
laatste aanpassing
Update:

Paardenaanrander Heiloo al weer vrij

Bron: Noord-Hollands Dagblad (papieren editie)
De persoon die afgelopen zondag in Heiloo, bij Alkmaar, gepakt werd wegens seks met een merrie, is al weer op vrije voeten. Hij heeft de aanranding van het paard toegegeven. De politie onderzoekt nog wel of de verdachte nog meer aanrandingen van paarden op zijn geweten heeft.

De jongeman, het zou gaan om een jeugdige inwoner uit Heiloo, werd zondagochtend betrapt toen hij achter een paard stond in een stal van paardenpension Sprenkeling aan de Hogeweg. In dat pension zijn de afgelopen maanden al meerdere paarden misbruikt. In een nabijgelegen pension werd vorige week nog een drachtige merrie met een voorwerp in haar schede bewerkt. Onbekend is of het veulen gezond geboren kan worden.

Volgens de eigenaresse van het paard dat de jongeman misbruikte, is de knaap vier jaar geleden ook al voor iets dergelijks opgepakt in de gemeente Limmen. De verdachte was toen nog minderjarig. Vorige week schijnt de verdachte al door de politie te zijn aangehouden nadat hij een ring in een stal achterliet. De politie liet de jongen toen vrij op verzoek van zijn ouders, die zeiden beter op hem te zouden letten.

De paarden die in de stallen in Heiloo misbruikt werden kregen diverse voorwerpen naar binnen geduwd, waaronder stoelpoten maar ook vuisten. Tevens is er seksueel contact met een mens geweest, zo bleek uit onderzoek.

De politie wil in verband met privacy niets zeggen over de leeftijd of de identiteit van de dader. In het geruchtencarroussel valt de naam van een 19-jarige inwoner uit Heiloo.

gatverdamme die gozer is echt ziek!!
tsssss wàt een idioot zeg!!! Be-lach-elijk!!!

:bah:
wat een mafkees he :S:S:S
ken je je tog nie voorstellen dat iemand erop kickt om paarden te verkrachten :S etgt ziek hoor...

Echt ziek bah!!!
Zielig voor die beestjes.
Maar voor de mensen die hem kennen. Dat is raar. En als hij dan ook nog normaal overkomt en je komt er later achter dathij zo rare tik heeft lijkt me echt debiel.
Zit ie soms ook op partyflock?
laatste aanpassing

:KOTS: !!!!!!!!!!!! bah ! :@

zet maar naast bobo in de cel :)

mocht je bobo heten, jij zit niet vast ;)
ik denk er maar niet maar, oh oh oh kerel toch wat is er met je gebeurd in de afgelope jaren, meer zeg ik ook maar ff niet,
laatste aanpassing
Echt waar, als je zoiets doet ben je echt goed ziek hoor!
Dan kom je toch wel heel wat tekort, of niet?
4Maaike4 10 december 2003 22:37
Echt waar, als je zoiets doet ben je echt goed ziek hoor!
Dan kom je toch wel heel wat tekort, of niet?

Tjah niet het is niet het probleem dattie wat te kort komt maar dat hij niet op jongens of meiden valt.....maaar op paarden....
zieke gast :S :bah: ..... eraf hakken die zooi!
Ik beschauw het als een zeer wanhopige aktie!! T ZIEK voor woorden! Get A Live :bah:

Dat is zooow ontzettend zielag!!!! Die vent moeten ze afschieten :)

nee niet afschieten
moet veel pijn hebben
zet m maar een paar dagen over een amsterdammertje
zodra het begint te wennen een betonnen paaltje
verbaast me niks als die kerel zich rukt bij paardensites

of je zet hem in een afgesloten ruimte met een aantal hengsten :/ natuurlijk wel vastgebonden en gebukt ... :devil:
laatste aanpassing
met een paardenkostuum aan
dat zou jij zeker wel willen zien he,viespeukkie.

met een paardenkostuum aan

vanzelfsprekend :D

anders moeten ze hem niet :/
laatste aanpassing
ze moeten hem lekker veel pijn laten lijden. Snij hem levend open!
Ben je zwaar ziek in je hoofd hoor al doe je dat arme dier.
Echt te ziek voor woorden die gast

Ze moeten bij hem eens een dikke stoelpoot in z´n reet stoppen, kijken of hij dan nog zo stoer is :bah:
laatste aanpassing

vorige keer dat er zoiets gebeurde werd de dader toch gevonden met een afgebroken bezemsteel in z'n kont? jammer dat het nu niet weer is gebeurt

:kots: op die gore klootzak :kots:

zet maar naast bobo in de cel

mocht je bobo heten, jij zit niet vast

zullen we dat niet doen! ik heb een ponymerrie die bobo heet....:S

dan ben je echt heel triest man !

:@ Zieke trieste lui!! :@ :kots:

lekker bijdehand om mij ervan te beschuldigen!!! zieke shit.
blij dat die tyfes malloot gepakt is ... :bah: :S

zielig mensen zeg!

Las net op teletekst dat er weer een paard DOOD gevonden is en verwondingen had aan het geslachtsdeel.... :kots:

Ziekelingen op deze wereld.

weer een nieuw standje ontstaan: op zijn paardjes
weer wat anders dan op zijn hondjes hahahaha!
ik maak hier wel een grapje over ,maar dit is eigenlijk niet om te lachen ,dit is diep triest,
maar deze man zal binnenkort vast wel met een bezoekje van pistolen paultje vereert worden, althans dat hoop ik van harte!
hmmz...... typisch geval van een geile dekhengst:P
precies hehehe :D

echt ziek ...

toen ik van een vriend van mij hoorde dat hij het was ....

gelukkig ken ik hem niet zo geod ... bleeh :vaag:
Laat die man ook zn pleziertje hebben....

:S

hmmmmmm stel nou dat die merrie zwanger raakt van em... hoe zou dat veulentje/kindje er dan uitzien en hoe noem je zoiets? :s
Shit man stel je voor zo'n meisje van 9 die bij d'r verzorgpony komt kijken en een of andere gast dat beest ziet neuken :s

een centaur volgens mij ofzoiets... half mens, half paard...

niet goed geschreven alleen :s
laatste aanpassing