Partyflock

Forumonderwerp · 645532
Waarschuw beheerder
donateur
Ik word eigenlijk nooit versierd, en zelf versieren doe ik ook niet... :)

maar goed: ik doe normaal me haar nooit, en heb meestal een polotje aan als ik ga stappen. Niet veel bijzonders dus.
Gisteren vroeg mijn vriendin me of ik me niet een keer netjes wilde kleden, en me haren wilde doen. hehehe heeft ze geweten... (6)
Mijn haren netjes gedaan met gel, mooie spikes gemaakt, een nette, zwarte "hooligan" trui aan, wit polotje eronder (zodat et kraagje boven de trui uit kwam)
Resultaat: 2 versierpogingen gehad, was wel kikke op zich, niet echt mijn bedoeling (mijn vriendin vroeg immers of ik me een keer zo wilde kleden enzo!)

Raadt eens wie er een klein beetje jaloers reageerde? ;) Ze vond et niet erg op zich, maar toch... hehehe, volgende keer bedenkt ze zich voor ze mij vraagt om me netjes te kleden :D

en nu jullie! Word jij liever versierd, of ben je juist een versierder? Wat is het vreemdste dat je tijdens het versieren hebt meegemaakt? :D
Waarschuw beheerder
Ik haat versieren... Gewoon leuk met elkaar omgaan en ik kijk wel of er iets bloeit of niet...

Versieren vind ik zo'n walgelijk rollenspel...

Heb jij misschien een vuurtje voor me?

:kots:
Waarschuw beheerder
donateur
whahahhaa :D

hej... ken ik jou niet ergens van???

worden die zinnen nogsteeds gebruikt dan!? haha
Waarschuw beheerder
donateur
of kat-uit-de-boom-kijkers :)

- lachen
- knipogen
- kijken en om je heen draaien
- zwaaien
- tegen je aan lopen

maar helemaal niks tegen je zeggen en als je dan zelf niet tegen ze begint te praten gefrustreerd weglopen :D helemaal te gek zoiets :yes:

Waarschuw beheerder
Nee geen versierder :s
Hou niet van dat gedoe, leuke dames leer ik meestal via via kennen.
Waarschuw beheerder
Geen van beide eik

En op feest al helemaal niet, heb ik eik nooit aandacht voor zulke dingen. Wil ik alleen maar uit me dak gaan op de muziek.

Zowiezo loop ik er op een feest ook nooit echt interessant bij, meestal in me trainingsbroek en topje. Dus word echt nooit versierd dan en zelf ga ik het al helemaal niet doen.

Waarschuw beheerder
nee ben ook geen versierder
daar ben ik te verlegen voor
wordt meestal versierd :yes:
ben bij me vriend via via bij elkaar
gebracht:)

Waarschuw beheerder
donateur
ik : hey
zij: hey
ik: neuqen?
zij: ja
ik: :vaag:
zij: :vaag:
ik: watuuh?
zij: ja weet het niet meer
ik: doeii
Waarschuw beheerder
Ik ben zo'n kijker :(
Ouwehoer met iedereen, enkel niet met de dames die ik leuk vind .. maar wel met stapels andere dames lekker dansen en ouwehoeren, waarvan je dan hoort dat een vriend van je die leuk vind ..

Met andere woorden, ben niet zo'n durfal en versierder ..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 1 keer iemand versierd volgens mij..
<--- en je wil echt niet weten hoe... t was zo ongeveer als dit
ik : hey
zij: hey
ik: neuqen?
zij: ja

alleen dan andersom.. :$ maar tis wel goed gelukt hahaha
Waarschuw beheerder
Heb er nog nooit wat voor hoeven te doen :D

Ben lekker lui ;)

Waarschuw beheerder
Ik kom gewoon iemand tegen. Ga niet opzoek ofzo
Waarschuw beheerder
leuke reclame daarover is wel met dat vrouwtje die buikspreekt

jaaaaah pinda's!!!! :S:P
Waarschuw beheerder
donateur
Die is wel lache ja:D

Waarschuw beheerder
Ik kan niet versieren..veel te verlegen! O:)

...tenzij ik uitgedaagd word...:bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
ben meer zo 1 die eerst ff goed de kat uit de boom kijkt en dan na veel te lange tijd derop af stappen..

zo van: hoi, ken je nou al 2 jaar, maareh ik vin je leuk, en eigenlijk wasset et meteen raak dan.. [meteen, ugh ugh :P]

ben 1 x versierd, was wel leuke ervaring.. zo van uhm....ok :D
Waarschuw beheerder
ben meer de versierder, hoewel ik de laatste tijd vaak toenaderingspogingen krijg van vrouwen èn meisjes %)

komt er eentje naar me toe: "Je danst leuk" %)
of dan gaan ze zitten giechelen als ze me zien en als ik dan voorbij loop is het "Lekker ding" %)

of is het L3K3® d!N9
Waarschuw beheerder
lol L3K3® d!N9 :P

jij hebt te minste aandacht kan niet iedereen zeggen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer altijd te versieren.. maar die hoeren willen alleen geld zien! :@

Waarschuw beheerder
nou dan ben je toch op de verkeerde plek om te versieren giga mus

Waarschuw beheerder
donateur
versieren en versierd worden

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet iemand die een jongen versierd. Ik laat me wel versieren... :9

Waarschuw beheerder
als ik er ergens binnenkom staan er meteen minimaal 30 wijven om me heen. (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik betaal zegt ze altijd dat ze van me houdt! :lief:
Waarschuw beheerder
Versieren? op een feest zowieso geen tijd voor en anders te verlegen, soms loop je is tegen iemand aan..
Waarschuw beheerder
tegen iemand aanlopen is beter, alleen loop ik ze wel eens omver en stap dan per ongeluk op haar hoofd, :(
Waarschuw beheerder
ben n versierder!!!

Waarschuw beheerder
versier niet, word wel es versierd

Maar ben veels te verlegen :S

Waarschuw beheerder
Lady Dana mag Busines$ versieren! ;P Waar en wanneer?

Waarschuw beheerder
Whahaha in Argelès sur Mer Frankrijk zat ik in een discotheek effe uit te rusten.Ik keek naast me en daar zat een leuk meisje.We hebben geen woord gesproken en begonnen zo te zoenen.Echt vaag was dat.
Met wat alcohol achter mijn kiezen is het toch makkelijker.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kerstboom suckt... enige leuke aan een kerstboom is dat je hem mag aftuigen en verbranden ;)

Waarschuw beheerder
Kwam ooit eens een meisje op me af op een feestje en gaf mij een klap in mijn gezicht..toen zei ze: "sorry kusje"

ben maar weggelopen want ik vond het geen goeie versiertruc

Waarschuw beheerder
Laat het doen, ik ken het zelf niet:)
Waarschuw beheerder
versierd worden is beter, volgens mij ben ik een beetje te verlegen om goed te versieren :bloos:

Waarschuw beheerder
k wordt meestal versier raar genoeg :S k weet nog niet eens hoe je een meisje moet versieren :S :S

Waarschuw beheerder
Ben geen versierder ben ik te verlegen voor!!

:bounce: :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geeeeeen idee hoe ik een jongen moet versieren, echt niet.
Ik wacht altijd op het eerste initiatief van de jongen, komt er geen initiatief, nou ja, jammer dan.

Waarschuw beheerder
Ik versier nooit, ik word nooit versierd...

dus...

VETTE PECH!

:P
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
raarst? vreemdst?

nja dat in de hemkade eentje gewoon recht op je af komt en zegt dat ze je wil

hehe

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga zelf wel versieren ja, maar het viel me reuze op, dat meiden net zo hard jagen...
poe poe... :-)

Waarschuw beheerder
Ik kan dat niet versieren.. Ik merk het wel als iemand me leuk vind en anders gebeurd dr niks :s..
Waarschuw beheerder
gister nog n nare ervaring (niet echt versieren te noemen maar toch):
stond in tilburg voor t station n sigaretje te roken, wordt er achter me op het raam gekopt, ik kijk om: vette knipoog van n hele enge neger :vaag: --> ben maar snel doorgelopen

Waarschuw beheerder
wahahaha, zoiets heb ik nu ook altijd. maar daar zit je dan net niet op te wachten..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo niet?
Omdat ie donker is?
Zijn jullie racistisch?

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het net zo goed een enge 'blanke' had kunnen zijn. gaat meer om het woordje eng hier denk ik ;).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
òhhh ik snap m

Waarschuw beheerder
tsja ik heb het niet eens door als ik versierd wordt ... mijn vrienden tippen mij vaak als het gebeurd ...

en als ik het dan uiteindelijk door heb ... dan ren ik snel weg :D
Waarschuw beheerder
Ik ben wel sinds PF in contact gekomen, maar normaal gesproken probeer ik het geeneens voordat ik weer drank over mezelf heen mors of over me eigen voeten struikel...:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beide wel, versier ook wel, maar als je versierd wil worden moet je gewoon achter een bar gaan wreken!
Succes verzekerd! :D
Waarschuw beheerder
2 peter: ben helemaal niet racitisch!!! ging idd om t woordje ENG
2 partychickie : jij snapt m :jaja:

verder versier ik zelf ook graag, moet ie wel de moeite waard zijn natuurlijk
Waarschuw beheerder
ik laat me liever versieren....

en de meest grappige versier poging die ik heb meegemaakt was in een discotheek toen een meisje naar me toe kwam om te vragen of ik al een vriend had :S ik nee....

o oke :)
liep ze weg kwam ze terug
dus je had geen vriend?
mijn broer heeft geen vriendin en die ziet je wel zitten :P

nou ik lachte me dood :)

Waarschuw beheerder
Ik wordt welis versierd ja. En versieren doe ik nu eigenlijk niet. Ben al ruim 2 jaar bezet hehe :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik stap zelden op mensen af, die ik leuk vind.
irritant is dat, je lult met iedereen, zie je een echt interessant iemand.. en dan vraag ik me af "maar wat moet ik dan zeggen?" dus dan zeg ik maar nix :s
Waarschuw beheerder
Ik wordt wel eens versierd, maar ik ben zelf ook echt wel een versierder. Ik stap echt regelmatig op meiden af waar ik intresse in heb.

Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee eigenlijk, vaak gaat het vanzelf...
Maar om de een of andere reden heb ik bij de een totaal geen last van verlegenheid, terwijl ik bij de ander ineens vet dichtklap...

:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb het nooit door als een meisje me wil versieren eigenlijk:d
ik denk altijd maar dat ze gewoon normaal een praatje willen maken, en ik zoek er niks achter:d
en versieren haar ik, zo'n stom kut rolllenspel!

Waarschuw beheerder
ik ben echt een versierder :P
te erg gewoon..
maar als het erop aan komt haak ik af :$
Waarschuw beheerder
kwam iemand naar me toe:

"eej ik ben geil..
sta je om half 2 buiten bij de deur":S
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben geen versierder...
laat het wel op me af komen
maar gaat nooit echt opzoek naar mensen
ze komen vanzelf wel op je af :d

Waarschuw beheerder
Op vakantie in Frankrijk was ik wezen stappen met 2 vriendinnen, rijden we terug naar de camping, komt er een auto aanrijden, wij achter elkaar fietsen. Ik fietste voorop, blijft die auto naast me rijden, ik niet kijken stug door fietsen, komt er een hand uit het achterste raampje die over m'n kont heen gaat lopen vrijven, die meiden lachen, ik niet :S: :S:. Vage versier poging.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook es een keer in me kont geknepen door een voorbijfietsend meisje (ze was in een groep)...
Hehe, dik vaag...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wordt ALTIJD versierd,zelfs askt nie wil...........

Waarschuw beheerder
donateur
Als je niet wil, heet het niet versierd worden, maar een poging van iemand om jou te versieren...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of halve aanranding.....:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
haha, zo erg ja?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tsja t schijnt.........

Waarschuw beheerder
dat jongens zeiden:

- WOOOWW... en dan terug keken.. en dan DAMNNN.. en dan zeggen: uit welke droom ben jij weggelopen?! (dat vond ik wel de leukste :P)

En iemand zei laats: zo damn!! jij hebt echt de mooiste ogen die ik ooit heb gezien.. en toen vroeg ik me een beetje af over welke ogen hij het had (die was ingewikkeld)

2 jaar gelden kwam er een zwarte piet naar me toe.. en die zei zoiets van: hey brittje ik vind jou al super lang leuk.. dus ik zei: ja wie ben je dan?! zei hij: ja ik kom straks terug in mn gewone kleren en dan zeg ik het nog een keer..
Noooooit meer teruggekomen :'( GEMEEN :@ (dat was we lhet vreemdste :D)
Waarschuw beheerder
donateur
zo das wel gemeen ja :@
Waarschuw beheerder
donateur
vindt versieren leuk en versierd worden tuurlijk ook! maar het lig ook daaraan hoe!!! want het moet wel een beetje speciaal zijn. werk vaak achter de bar in een disco en daar wordt je soms op een rare vieze manier verzierd... dat is niet leuk!

Waarschuw beheerder
Kvin t allebei wel leuk :D

T domste.. kwas in de sportschool.. komt er een vrouw naar me toe: "hoe heet je?" dus ik zeg me naam.. Zegt ze ja en hoe oud ben je... wilde ze allemaal dingen weten, zegt ze ineens.. ja die 2 jongens daar vinden je zo'n leuk meisje...
ARGH :S
Die jongens zie ik nog 2 keer per week en hebben nog steeds niks tegen mij gezegd.. Thank god.. want ze zijn lelijk :S

Waarschuw beheerder
Verveel jij je?
>nee
ik wel
>Hopsaaaaa
:D

En een meisje had bier over me heen gemorst.
oeps...dat maak ik wle even goed.

:D
Waarschuw beheerder
donateur
lol @ wollie

maar ja beetje van beide wel maar soms (pas dus) zag ik echt zooon supermooi meisje (bruin haar mooie ogen, ze zag er echt mooi uit) klapte ik gewoon helemaal dicht :S gelukkig is het later nog wel gelukt maar ja soms heb je welles van die momenten :@
Waarschuw beheerder
soms werkt het juist als je een meisje helemaal geen aandacht schenkt. Heb ik een keer gehad, ik vond haar best leuk maar ik dacht: Ik ga een me een keer niet focussen op meiden. (ik kende haar btw wel vaag) Dus ik heb expres haar niet eens aangekeken en volgens mij werkte het een beetje zo van:waarom vind hij mij niet interessant?
Want ze kwam op een gegeven moment naar me toe en toen werd ik dus versierd.

voor de rest ook een keer een meisje gekust zonder een woord te wisselen. De volgende dag haar naam moeten vragen...pijnlijk...
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon de volgende dag niet afspreken werkt ook wel goed ;)
Waarschuw beheerder
ben geen versierder
wordt wel s versierd maar als ik geen vrienden bij me heb die me op dr af trappen dan gebeurt er niks:
afgelopen zomer nog stond een meisje de hele tijd te kijken maar ik durfde niet, later maakt ze zelfs een gebaar met dr hand van kom s hier jij, toen werd ik geduwd in dr richting en t was ook meteen raak :D
Waarschuw beheerder
Vreemd??...ehmm...wa­nneer mannen/jongens/jochi­es naar je borsten staren en dan nog 't lef hebben om te zeggen dat je mooie ogen hebt:s..:P...

Waarschuw beheerder
Wuahhahaha...dat deed ik bij mn ex!
We zaten op de bank...ik keek dr naar van 10cm afstand ofzo..."goh...wat heb je mooie ogen!":P
wuhahahahaha:D
Waarschuw beheerder
Ik heb me kerstboom versierd :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pfff verwschilt natuurlijk

Waarschuw beheerder
maar ja beetje van beide wel maar soms (pas dus) zag ik echt zooon supermooi meisje (bruin haar mooie ogen, ze zag er echt mooi uit) klapte ik gewoon helemaal dicht gelukkig is het later nog wel gelukt maar ja soms heb je welles van die momenten

Ja ik weet t.. als ik iemand echt leuk vind.. dan klap ik ook HE-LE-MAAL dicht...

Waarschuw beheerder
ik ouwehoer met te veel mensen haha... en dat word wel eens verkeerd begrepen...zucht

(van meiden die me gaan lopen uitschelden omdat ik achter hun vriend aan zou lopen, tot jongens die opeens hun tong in je mond denken te kunnen steken :S)

Waarschuw beheerder
Hahaha dat lijkt me ook kut!

Maar er zijn genoeg jongens die dat zomaar denken te kunnen :S Jammergenoeg..

Waarschuw beheerder
haha tis goed voor je reactie vermorgen... leert er snel van wegduiken hahaha

(en dan je nog raar aankijke ook)

of je krijgt van die verhalen, 'het is dat mn vriendin daar staat want anders blablabla'
hahah geloof dat ik die jongen zaterdag echt heel dom heb aangeken haha moest echt niks van m verder maar blijbaar kan je niet alleen tegen iemand praten :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik weet t.. als ik iemand echt leuk vind.. dan klap ik ook HE-LE-MAAL dicht...

:jaja: bekend probleem! Ik haat het!... dan ben ik ineens niet zo stoer meer ...

Ik geef de hints wel... mag hij de 1e stap zetten!
Waarschuw beheerder
donateur
Versieren is leuk!! Praat erg makkelijk met mannen. Maar ja, op een gegeven moment moet ik helaas stoppen... :(

...heb al 6 jaar relatie :9 en mijn vriend begint dan raar naar me te kijken ;) (als blikken konden doden :D )
Waarschuw beheerder
Eerst wat martini's ...en dan..[IMG]http://www.funnyfacez.nl/smiliez/Love1.gif[/IMG]

Waarschuw beheerder
Meest rare versierpoging ooit:

Ik lag op een strandstoel op t mooie Bonbini-beach in Curacao en ging ff de zee in. 10 minuten later kom ik weer ligt dr 1 of ander wijf topless (dikke tieten) en met dr badpak(!) afgerold tot OVER haar haargrens (daar beneden ja) vlak naast mijn strandstoel. Ik stond ff heel raar te kijken want ze kon ook niet nog meer naast mij liggen en t strand was niet zo vol. Ok, t was dus duidelijk dat ze wat van me wou alleen ze had haar handdoek over haar kop en bleef mooi liggen. Lichaampje was ok en ik was reuze nieuwsgierig naar haar koppie. Maar.. zoals ik al had kunnen weten was haar koppie niet bepaald mooi en ze had een neus waar de gemiddelde sesamstraatbewoner nog jaloers op zou zijn. Jammer dus..
Waarschuw beheerder
ik ga altijd recht op mijn doel af! en eigenlijk lukt dat altijd....

versierd worden,ik ben moeilijk te versieren....of ik moet echt onder de indruk zijn.

niet dat gelul van he, ken ik jou niet ergens van?

wat ik wel leuk vond: er kwam eens een jongen naar me toe die zei,weet je wat jou leuk zal staan? Mij!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Versieren doe je niet, het gebeurt gewoon...
beetje kijken, flirten, praatje maken (of helemaal niet) en daarna...

Waarschuw beheerder
Mijn raarste versier ervaring is tog wel dat er een jongen naar me toekwam en zei; waar heb jij zo goed geleerd te hakkuh :D vond ik igg wel heel leuk :D
En ja voor de rest, gebeurd versieren vanzelf wel als je elkaar aantrekt enzo :)

Waarschuw beheerder
Jetjuh! Tegenwoordig zeggen ze in Snolly zeker 'Waar heb jij zo goed leren uh.. wc's schoonmaken?'
Hehe, nee geintje hoor meissie!
Kben dr vrijdag weer, zie je dan!
Kussie voor jou!

Waarschuw beheerder
donateur
Nancy ut Toverpopje 10 december 2003 14:21

donateur! ik stap zelden op mensen af, die ik leuk vind.
irritant is dat, je lult met iedereen, zie je een echt interessant iemand.. en dan vraag ik me af "maar wat moet ik dan zeggen?" dus dan zeg ik maar nix

Nancy... dus daarom zeg je nix tegen mij :9

Waarschuw beheerder
donateur
:bloos:

stiekem vind ik jou gewoon een beetje eng :p
Waarschuw beheerder
donateur
Versieren vind ik zo'n naar woord, eigenlijk versier ik nooit echt iemand zo van "goh wat ben jij een lekker hapje" (ik denk het soms wel :devil: )

Meestal voel je wel dat het klikt en gaat alles vanzelf :-)

Soms kun je er zelfs uren over praten of je wel of niet met elkaar iets gaat doen... ja ja ik zit een beetje raar in elkaar..

Waarschuw beheerder
donateur
zal nooit vergeten toen ik voor het eerst versierd werd, kleine 2 jaar terug, had het helemaal niet door, want tja, wie versiert míj nou:S. was vrienden aan het zoeken, meisje vraag om een vuurtje, ik achteloos geven, verder rondkijkend. Meisje weer naar me toe, blabla, waar kom je vandaan enzo, amstelveen? euk heb ik ook gewoond, verder praten, had het nog steeds niet door. keek echt zo van: he die lijkt op sarah michelle gellar:| (zei ik niet, is cheap), inet verkeerd, zij voorstellen wat te drinken en zitten, en ehh toen gezoend (want inmiddels had ook ik door wat ze van me wilde toen ze dat vroeg).

Was vet vaag, zal het nooit vergeten:D
Waarschuw beheerder
donateur
Miechje toch :lief:

jouw versiertechnieken zijn overweldigend ;-)
Waarschuw beheerder
het versieren is het leukste wat er is.... al heb ik een geweldig vriendin, is denk ik een hobby van me geworden waarvoor ik het blijf doen..

en JA; ook als ze 'r zelf bij is:D:d

Waarschuw beheerder
ik wordt liever versiert
masar hoeft nu niet meer hoor kheb al vriend

Waarschuw beheerder
donateur
zou wel eens versierd willen worden :D tis normaal gesproken meestal toch andersom hehe

Waarschuw beheerder
Ik word wel vaak versierd, maar niet altijd door degene die mij zou aantrekken als ik een poging zou doen.
Als ik iemand echt leuk vind, probeer ik er wel op af te stappen, daarom versier ik zelf liever!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik versier:d:d:d
Waarschuw beheerder
leest mee....misschien kan ik nog iets leren :-)

Waarschuw beheerder
donateur
stiekem vind ik jou gewoon een beetje eng :p

:frusty: [img cacheid=0001be47000403c820b219531a003d1f19]http://smile.smilies.nl/388.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn meest vreemde versierpoging was wel met een gozer die een tongpiercing had.
Zag m stampen in de hemkade en toevallig viel die piercing me op. En had t er toevallig nog met een vriendin van me over gehad. Zij wilde weleens met zo iemand zoenen...
Dus ik die gsat aanspreken in mn wazige bui van Hey jij heb tongpiercing man, Kewl! Ik weet wel iemand die met jewil zoenen! Dus ik zou dr wel ff gaan halen..(ja wat bezielde me..) Die gast zo van Jij? Ik zo van nee dat kan toch niet zomaar..
EN hij zo waarom niet en voor k t wist stonden we te zoenen.Heel vaag.
Verder op Defqon gewoon heel droog naar een gozer toelopen en zeggen HEy zoenen?!
Ook errug makkelijk..
En vroeger hadden mn buurjongen en ik altijd een hele rare gewoonte(die gozer is als een broer voor me) Als we in de kroeg waren en we hadden beiden een beetje drank op begonnen we met een wedstrijdje gezicht aflebberen.. Heel vaag..
Gewoon proberen bij elkaar lekker met je tong over die andere zn gezicht te gaan..
Ging vroeger helemaal met score's..
maar afijn, zo heb ik dus mn vriend veroverd..
Op een gegeven moment begonnen we daar ook mee..
Geen idee wie daarmee begonnen is toen..
maar was wel grappig..
En tegen een gozer van En zie je nog leuke meissies rondlopen hier?>
Hij van : nee niet echt..
En jij van Oh oke, en bedankt..
Werkt meestal wel goed..

Offe, als het je te lang duurt gewoon zeggen van : zeg dan gewoon dat je me niet wilt, dat is stukken duidelijker..
Werkt ook altijd erg goed:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
he die laatste tip is wel handig, ben niet echt het geduldige type:D

Waarschuw beheerder
hoi ik ben robert
ik heb geen openingszin
maar jij hebt een opening en ik heb zin :P

Waarschuw beheerder
Goeie tips Miss Moodswing..
Kweet alleen niet of ik ze aandurf ;)

Ennuh Robert... Ga weg aub! Te triest.. :S

Waarschuw beheerder
donateur
hehe... k vraag me af of iemand die wel eens serieus heeft gebruikt, en beter nog, wat het resultaat was :D
Waarschuw beheerder
Ik ben ook niet zoon versierder.
ben eigenlijk veel te afwachtend.
Wordt tijd dat ik daar eens verandering in ga brengen.;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben een verlegen iemand, dus dit gebeurt nooit, ik versier niet en word meestal ook niet versierd.
En op feesten al helemaal niet, dan ben ik er voor het feest :-p

Waarschuw beheerder
Ik ben ook niet zo'n versierder. Klets altijd wel met iedereen, maar als ik dan een leuke jongen zie klap ik helemaal dicht en durf ik niets meer te zeggen. Behalve als ik wat op heb dan denk ik geloof ik altijd dat ik de hele wereld aan kan en durf ik alles. Alleen zijn die jongen dan meestal een stuk minder leuk als je weer nuchter bent.
Waarschuw beheerder
ben ik veelste verlegen voor :'(

:'( durf meestal ook nie eens op een meisje af te stappen :'(

ik sla nogal snel dicht :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Raarste versierervaring...

Stond in een Gran Canaria in een kroeg heel nonchalent met mijn voet achteruit. Voel ik opeens dat er iemand over die voet heen valt. Kijk ik, is het me toch een supermooi meisje...
Dus ik gelijk maar iets zeggen van oh sorry ben zo onhandig enz, enz, enz.. daarna wat gedronken en gezoend.

Ben verder niet echt een versierder. Lul wel veel op een avond, maar als ik iemand echt leuk vind weet ik niks te zeggen... toch raar, maar blijkbaar niet de enige die der last van heeft.

Waarschuw beheerder
donateur
Op Crazyland een heel geil ding meegemaakt met een meisje zonder ook maar 1 woord te hebben gewisseld... Ja toen we klaar waren: Ik ga effe terug naar me vrienden...

Waarschuw beheerder
donateur
Al zoooo veel meegemaakt/gehoord waren er niet een paar die eruit springen ofzo maa bijv.

'Mag ik je vertellen dat je echt beeldschoon bent of wod je dan boos?'
'Haha ja dat mag je en nee ik word niet boos!'
'ok je bent echt beeldschoon!'
;P

'Damn HOT!'

Nja ENZO! :)
Waarschuw beheerder
Kben eigenluk maar een BITCH als et om versieren gaat echt een prutser geef et eerlijk toe whaha maar ja heb gelukkig nou een mooierd dus hoef me nie meer druk te maken daarover deed ik wel altijd :S:S
Waarschuw beheerder
noujah ik weet et nie of ik wel versierder ben, kan et me ook net nie meer heuge..moet wel zeker weten dat die gene mij ook ziet zitten anders doe ik gewoon nix.;)

Waarschuw beheerder
Soms kan ik wel versieren...maar vaak word ik ook versiert :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet versieren :S Ben ik te schijterig voor .. Flirten kan wel, maar daar is ook alles mee gezegd ..
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
ik heb een bord voor me kop :)
Waarschuw beheerder
mijn huidige vriend heb ik versiert...maar ik heb me ook laten versieren...het hangt van de situatie af.
Waarschuw beheerder
Ik kan niet versieren Ben ik te schijterig voor .. Flirten kan wel, maar daar is ook alles mee gezegd ..

:yes: Zelfde probleem :S

Waarschuw beheerder
donateur
tHe shArk> Best wel irri he ? Maar ik heb ook nog het probleem dak teveel met mn ex in mn koppie zit .. Ik ben nog stapel gek op haar, en zal voorlopig ook niet verliefd worden op een ander denk ik ... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik versier helemaal niets en ik word ook niet versierd, want daar ga ik alleen maar gemeen op reageren..

De raarste versierpoging was ooit iemand die een flyer in mijn truitje stopte, naar mijn tieten had gekeken en zei dat ze mooi waren.. En vervolgens zei hij gelijk: "Pijpen"?

Hmm O:) hehe..
Ik ben daar natuurlijk niet op ingegaan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet wel wat k gedaan had..
khad et zeker nie gepikt..sommige dinge zijn gewoon nie grappig..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom heet het zo raar; 'versieren'
bent toch geen f*cking kerstboom
ga gewoon een praatje maken, en dan BaM
Thatss All

Waarschuw beheerder
Er komen weinig mensen op me af... :( Ik schijn arrogant te kijken.. En dat ben ik helemaal nie..

En als ik met mijn nichtjes uit ben dan kan ik het helemaal vergeten... Mannen vallen toch op blond helaas... Althans dat is mijn ondervinding...

Waarschuw beheerder
altijd lache toch?! flirten en versieren en versierd worden.. en vrouwen zijn wat dat betreft net zo slim als kerels..beter! haha..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kat uit de boom kijk - spelletjes vindt ik walgelijk..

doe mij gelijk zoiets van 'heej! zoene?' (of gewoon helemaal niet vragen maar gewoon doen) en tsja als je dan een keer een blauwtje loopt, moet je daar niet wakker van liggen.. :P

btw teigertjuh, ik schijn ook erg arrogant te kijken dus mij versiere ze nie snel (wel eens hoor! en zulke kerels die mij WEL versieren en niet gelijk denken van 'goh arrogant wijf'ga ik ook liever mee om dan zulke oppervlakkige mensen dus aan mn zogenaamde 'arrogante' *ahum* houding zitten ook nog wel weer voordelen, het houd de not-my-kind-of-boys op afstand)En mannen die op blond vallen, hebben bij mij nix te zoeke..

blablabla genoeg geluld
Waarschuw beheerder
Ik vind het alleen wel vet kut als een meid bot op je reageert, dat werkt vaak averechts..
Of dat ze van je profiteren, hup drankje aan nemen....weg is ze..
Nee dat versieren is niet altijd zo vet..
Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk word ik nooit versierd.. :D
maar een keertje, was echt grappig, was op beachbop, loop ik samen met n vriendin, roept zo'n gozer ons, begint te vragen of we willen zoenen en dat wij de lekkerste dames van t strand waren enzo :9 "yeah right... like i believe you B) dat zeg je tegen alles wat op twee benen loopt zeker 8) " maar dat was een dik grappige versier poging :P
en ehh.. versieren ben ik niet zo goed in :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het leuk om versierd te worden, als ik zelf iets op het oog heb dan stap ik er ook wel op af.

Waarschuw beheerder
ik laat me versieren ;P

en als ik echt iemand op het oog heb dan weet ik het toch vaak zo te draaien dat hij het gevoel heeft dat ie me versierd maar eigelijk anders om is O:)hihi
Waarschuw beheerder
als je TE vaak o pde bek gaat vind je het allemaal wel best...
Artiest Razer
Waarschuw beheerder
ben der wat slecht in geloof ik :S

Waarschuw beheerder
ik ga niet echt versieren ofzo, maar als ik een gozer leuk vind en ik wil gewoon met eum in contact komen of met em praten zeg maar, gewoon slokje van zn drankiej (bijna altijd bier) vragen :jaja: werkt altijd bij mij
ik ben nog nooit geweigerd met slokkiej krijge en je ken soms merken aan zn reactie of ie meer wil of niet :P

Waarschuw beheerder
k ben best wel een versierster...

vind t leuk om jongens uit te dagen :p

Waarschuw beheerder
Ik durf niet te versieren veel te verlegen :bloos:, ik zou al helemaal niet durven op een vreemd meisje afstappen:bloos: ben ik ook te onzeker voor, maarja boeie allemaal gewoon lekker feesten en je zelf zijn :D, en dat kan ik wel :D
Waarschuw beheerder
Nuchter ben ik bang voor blauwtje maar aangeschoten dan stap ik op iedereen af en laat ik me door niemand tegen houden. Eigenlijk raar maar ja dat is de aard van t beestje!
Meestal hebbe meiden wel eerst zowat van wat moet ik hier nu mee als ik zat ben. maar als ze erna hun gsm/msn hebbe gegeven komen ze er wel achter dat ik (redelijk) normale en lieve jongen ben;)

Leukste versier moment van mij was dat ik stond te dansen in discotheek en zag meisje zitte op een barkruk dus ik reik mn hand uit en trek dr van de kruk af en 30sec later stonden we te zoenen. Is wel iets wat me bij blijft!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik versier eigenlijk nooit iemand en word eigenlijk ook niet echt versierd...meestal als ik aan het feesten ben heb ik het veelste druk met feesten en heb ik er niet echt zin in om er werk van te maken...
Waarschuw beheerder
ik versier eigenlijk nooit iemand en word eigenlijk ook niet echt versierd...meestal als ik aan het feesten ben heb ik het veelste druk met feesten en heb ik er niet echt zin in om er werk van te maken...

ja zoiets dergelijks heb ik ook :/ alleen komt er bij mij "bij" dat k vaak gewoon superverlegen kan zijn :/

echt irri is dat, en heb t er vaak moeilijk mee...
maar goed, still hopeful, somehow :)

Waarschuw beheerder
versier nooit, laat me ook nooit versieren :p :p

Komt allemaal vanzelf!!

Waarschuw beheerder
versierd worden ist beste
Waarschuw beheerder
donateur
versierd worden is idd het beste (Y)

maar net als "Cootje de Hakker" zegt...het komt allemaal vanzelf (Y)

gewoon lekker feesten en niet te druk om maken :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Feesjuh, ik heb je bij deze versierd:P
Waarschuw beheerder
k laat me eerder versieren, ben zelf nie zo`n versierder! Maar ze moeten wel moeite doen want ik hap nie zo snel toe!
Waarschuw beheerder
Ik versier nooit... :P
En als ze me willen versieren... moeten ze met slingers komen :P:P

Waarschuw beheerder
Ik versier en word af en toe versierd...
versieren is leuk :jaja:

Waarschuw beheerder
Vind het leuk om versierd te worden...
Maar versieren kan ook heeeel leuk zijn hoor!!!

Waarschuw beheerder
ik word graag versierd maar ben ook een versierder
Waarschuw beheerder
versierd worden is altijd leuk idd :)
Maar versieren is een ander ding!!

Als het meisje gewoon leuk is lul je er zo tegen aan en is er niks aan de hand, maar zo snel het meisje echt leuk is sla ik vaak dicht omdat ik geen idee heb wat ik moet zeggen.

Ben dan vaak bang dat ik met een te stomme opmerking cq verhaal kom waardoor ik alles verknal.

meest leuke versierpoging wat mij is overkomen is dat ik met me vrienden bij de rand van de dansvloer stond en dat een meisje viel en zo in me armen viel. ze struikelde over "iemands" been, terwijl er niemand in de buurt was. Waarop ze me haar nummer gaf, zodat ik haar de dag erna kon bellen hoe het met der ging, een dag na de valpartij :)

Waarschuw beheerder
Ik word graag versierd maar ik ben niet zo'n versierder....beetje te verlegen voor denk ik :jaja:

Waarschuw beheerder
ik daag graag uit .... heerlijk is dat ... kijken of ze toehappen...
Waarschuw beheerder
Beetje flirten en je merkt wel of ze te versieren zijn. :bounce: :-)

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet zo'n versierder eigenlijk.. flirten doe ik dan weer wel, maar meestal wordt ik versierd. Ik onderneem pas actie als ik zekerheid heb, kan zijn een bepaalde blik, net wat langer oogcontact, een lach of iets dergelijks. Daarna durf ik wel actie te ondernemen. :)

Echt vreemde acties heb ik niet veel meegemaakt, nahja eentje dan: ff opstaan om drinken te gaan bestellen, terugkomen en zien dat iemand je stoel in wilt pikken, uit automatische reactie trek ik die stoel weg. Whaaam meisje op de grond :$... excuses aangeboden, gezegd hoe onhandig ik wel niet was, en van t een kwam t ander. Dat meisje is wel 2,5 jaar mn vriendin geweest :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een verlegen mannetje.... goede prooi dus ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
HAP! ;)

Waarschuw beheerder
hmmmm ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik versier niet gauw iemand,
maar ik ben wel een charmeur.

Raarste ervaring?
Komt een onbekende jongedame naar me toe...en ze vraagt me direct: "bij jouw of bij mij thuis?"

Waarschuw beheerder
omdat ik altijd wel wat terughoudend ben, en afwachtend, word ik altijd versiert.

heb 2 keer iemand geprobeerd te versieren en dat werd niks.

sindsdien, gebeurd het vanzelf, want ik doe er niks meer aan.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neme altijd slingers mee :)

Neej gekheid ik versier ja ligt eraan
maar w8 meestal af :s
wat de ander doet :)

Waarschuw beheerder
raarste versiertruucje was toen ik 14 was.kwam een jongen op een scooter voorbij rijden met helm op, stopt hij en vraagt hij vuur voor zijn peuk :S
ik zeg: hoe ken je nou roken met een helm op.

oohhh heeeuhhhh

*zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
ik versier liever:P als je op die kerels moet wachten soms:s hallo zeg ik wil ook nog wel ff dansen enzo:P:bounce: heb helemaal geen tijd om de hele avond te gaan zittuh afwachten:P
gewoon erheen vragen of uuh eigenlijk zeggen; jij wil vast wel wat te drinken van mij:)en dan gesprekje aan gaan. werkt altijd (Y) k kijk wel eerst ff of ut uberhaupt werkt bij die jongen wantblauwtjes lopen houd niet van.
maar sleep serieus nog wel een x van die slingers meej:P haha die werkt ook wel wan twie neemt er nu slingers meej met uitgaan:)

Waarschuw beheerder
Nou ik vraag altijd eerst of ik wat te drinken van d'r krijg, zegt ze Ja is goed blijf ik, zegt ze nee, vraag ik of zij wat te drinken wilt van mij, zegt ze ja loop ik weg, zegt ze nee, blijf ik zitten! :p ghehehe

nee ff zonder dollen, leukste is versiert worden, maar versieren hoort nou eenmaal bij jongens...vind ik

mzzl

Waarschuw beheerder
Hardcore bitch, geef me nou maar wat te drinken!

Waarschuw beheerder
Maare, zit trouwens ff op je site te kijken, maar je bent een knap wijfie hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha:bloos: je lust vast wel een :bier: van mij????of heb je lievber trek in wat zoeters:P

Waarschuw beheerder
meestal komen de meisjes wel naar mij toe,maar zelf doek da nie da zuuk k nie
Waarschuw beheerder
donateur
haha das lullig:P zit je als jongen natuurlijk ook niet op te wachten:no:

Waarschuw beheerder
jongens durven idd helemaal nix alleen maar afwachtend...
Waarschuw beheerder
donateur
mietjes zijn ut:[ bang om een blauwtje te lopen:[

Waarschuw beheerder
bang om een blauwtje te lopen ???? neej joh meiden weten precies wat ze wel en niet kunne pakke op een avond ...

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nooit bang om een blauwtje te lopen O:)

Waarschuw beheerder
soms is het klote dat meisjes naar mij toekomen,vooral als k daar geen zin in heb op da moment :P

Waarschuw beheerder
Hardcore bitch doe maar een biertje....

enne, kom dan naast me zitten en neem zelf ook wat waar je ontzettend geil van wordt :D

;) mzzl

Waarschuw beheerder
donateur
geef dr n glaasje G-anta :)

Waarschuw beheerder
:p lekker hoor

Waarschuw beheerder
hahaha als je alleen daar geil van kan worden.....

Waarschuw beheerder
geef me 1 minuut en de sappen stromen uit je :D

Waarschuw beheerder
kom maar op met die 1 min....

Waarschuw beheerder
Je stribbelt niet echt tegen he?! Jammer dat ik niet weet waar je woont en je tel nr niet heb...

Had ik het nog kunnen bewijzen ook!
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha idd praatjes vullen geen gaatjes he;) :P

Waarschuw beheerder
meld je maar als vriendje aan bij me...

Waarschuw beheerder
Ik word liever versierd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ook met slingers????
:x niveau daalt zo laat in de avond:P
Waarschuw beheerder
donateur
ben niet zo'n versierder
soms als het zo loopt kan ik wel brutaal zijn
maar heb wel leuke versiertruc van een vriend van mij:
Hij: Ik ben al een paar keer aangzien voor homo vanavond, vind jij dat ook?
Zij: nee hoor
Hij: wil je dat ook bewijzen dan?
binnen 20 sec. stonden ze te zoenen...
wat altijd wel helpt vind ik is als je met vrouwen gaat stappen. lijkt wel of je dan aantrekkelijker wordt voor de andere vrouwen ofzo...

Waarschuw beheerder
Ja en toen was er zo'n feest weet je wel, en toen eh...liep ik zo heel stoer naar die MC weet je wel, en toen eh pakte ik die mic en zei...

Zeg, zijn er nog mooie meiden in de zaal die wat te drinken van me willen...

nou mooi 1920 euro kwijt...

dus dat werkte ook niet echt

is niet echt hoor

(okeeeey......en de mzzl...)

Waarschuw beheerder
Zo die strijk lult slap uit zijn nek zeg, kansloos!!!

:p

Waarschuw beheerder
kansloos jah....

Waarschuw beheerder
meestal versier ik

maar de raarste die ik ooit heb gehad is
dat ik een meisie zag die een truitje aan had met allemaal touwtjes aan de achterkant
toen zei ik ik ben gek op touwtjes trekken mag ik ffies
toen moest ze lachen en een half uur later stonden we te zoenen
verder is het nooit gekomen hoor

Waarschuw beheerder
Trouwens nauthy girl, hoe was het in Holly?
Waarschuw beheerder
Ik word zelf altijd versierd, heb het zelf maar 1 keer gedaan:P

Raarste versierpoging:jaja: Ik zat in me auto met mijn hond en ging even de weg vragen bij een benzine pomp. Bleek dat ik wegreed een jongen achter mij aan te rijden om te kijken waar ik heen ging. En haalde ook toevallig zijn hond op:p en begon te kletsen met mij. (ik toen nog steeds niets in de gaten tot hij het vertelde vanaf het moment vd benzine pomp;))
Week later hadden we een date:D

Waarschuw beheerder
2 strijkie: ja leuk was het heb je wel gemist daar anders had je je versierpoging kunne oefenen ;-)

Waarschuw beheerder
Ja maar die heb ik ook wel geoefend...eb aardig wat gedronken daar! :D

MAare, was eigenlijk heel de tijd in de Hardcore basement...

Heb jou idd niet gezien helaas!

Maarja, groeten (K)

Waarschuw beheerder
oooh jah ben ik ook geweest maar versiertruc gewerkt....
Waarschuw beheerder
Versierzinnen zoals:
Mag ik je pasfoto? Dan kan ik aan mijn ouders vragen wat ik voor mijn verjaardag wil.

En

Ik weet geen openingszin, weet jij er 1?

:kots:

Je kan toch wel met iets beters dan dat komen. Gewoon de standaardvragen zoals kom je hier vaak etc vind ik zoiezo goed genoeg hoor!

Waarschuw beheerder
fuck versieren man:S

Ik heb geen zin om allemaal bullshit te verzinnen om een meid aan de haak te slaan.

Gewoon een lekker gesprek en laten zien dat je interesse hebt (niet teveel) werkt bij mij nog het beste.

Waarschuw beheerder
maak ik me niet druk om
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
versieren en versierd worden..
dat is echt nou bijna het leukste van uitgaan vind ik.. tis zo'n leuk spelletje :D
khad laatst wel ff een grappige versiertruc hahaha hij werkte niet (was ook absoluut niet me bedoeling want die gast was een onwijse nerd maar kwilde hem ff uitproberen) kging eerst met hem pratn en daarna deed ik net alsof ik hem ging zoenen en net voor z'n neus deed ik een schaap na.. nou klachte me helemaal rot met me vriendinnen maja hij vond eht niet zo grappig :P

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
dat is niet echt een versier truc....

dat is een diss :P

Waarschuw beheerder
versieren en versierd worden..
dat is echt nou bijna het leukste van uitgaan vind ik.. tis zo'n leuk spelletje
khad laatst wel ff een grappige versiertruc hahaha hij werkte niet (was ook absoluut niet me bedoeling want die gast was een onwijse nerd maar kwilde hem ff uitproberen) kging eerst met hem pratn en daarna deed ik net alsof ik hem ging zoenen en net voor z'n neus deed ik een schaap na.. nou klachte me helemaal rot met me vriendinnen maja hij vond eht niet zo grappig

je doet je leeftijd weer ere :nee:
Waarschuw beheerder
versieren?? :-( het klikt wel of het klikt niet....

Waarschuw beheerder
Maar je gaf zelf toe dat het een onwijse nerd was...

neem er nou is 1 die in jou ogen geen nerd is, en doe het dan nog eens een keer?

Waarschuw beheerder
Ik ben eigenlijk wel de 'versierder'

Waarschuw beheerder
UHm ik vind het allebei leuk ;)
Versieren en versierd wordenO:)

Waarschuw beheerder
Versieren en versierd worden

Mooi he al die slingers :yes: