Partyflock
 
Forumonderwerp · 645405
­ Nederland
 
nou ja impulz zit er weer op voor mij vond het wel realx alleen kut dat de dj die ik goed vond allemaal te gelijk draaide en ja muziek stond wel zacht vond ik maar ja voor de rest was het toppie ......tom harding draaide de sterren van de hemel en Gielen was the man in the kremlin....Wat vonden jullie er van ????
 
Voor het eerst naar Impulz geweest en dat in een opwelling. Was supergezellie, maar wel wat rare mensen tegengekomen. Maarja, dat krijg je op die feestjes. Voor het eerst ook heel LANG staan springen op hardstyle.
Kremlinzaal was leuk, vooral JOHAN GIELEN!!!!!!!! Helemaal geweldig! Maakt er altijd wel een leuke show van. Moet zeggen dat ik m'n naam heb waargemaakt! Ben van de ene naar de andere kant gestuiterd! :bounce:
Volgens mij was Gielen ook 1 van de weinige dj's die nog ff naar de fans toekwam.

Weet iemand trouwens wanneer de foto's op de site komen of ben ik weer té snel.

Greetz
:bounce:
als ik het zo lees hebben die gasten van UDC dus niks geleerd van dingen die mis gingen uit het verleden.

Ik had iemand al aan de telefoon die ruim 2,5 uur over had gedaan om binnen te komen en buiten in de kou heeft moeten staan! dat is toch niet meer normaal mensen!

zijn ze dan echt zo simpel bij UDC???
zijn ze dan echt zo simpel bij UDC???


Ja!!

*inkoppertje :x*

Ach ja zijn veel dingen niet verlopen zoals ik gehoopt had. Heb wel genoeg met mensen staan lullen. Vond het af en toe net op een plaatselijke kroeg lijken :-).

Gegroet een WYNN
nou 't wat precies wat ik ervan had verwacht. . . . . .

Niks dus. :s

Kben de technozaal in geweest en niet meer uitgegaan. :d

Heb ik tog het beste eruit gehaald wat erin zat. :mixje:
 
De vraag is, wanneer ben je TE kritisch? Mensen gaan vanzelf hogere normen stellen, zoals WJ bijvoorbeeld...

Ik heb me prima vermaakt gewoon door puur voor de muziek te gaan en door niet op slechte punten te gaan letten (laten we eerlijk zijn UDC doet haar best want ze willen natuurlijk wel terugkomen..graag beetje begrip! Lijkt me echt moeilijk om zo'n feest inelkaar te zetten..)!
 
laten we eerlijk zijn UDC doet haar best want ze willen natuurlijk wel terugkomen..graag beetje begrip!

Ik had meer begrip gehad als ze geen hardstyle zaal hadden.

Stel je voor dat Johan Gielen komt afsluiten op MoH, dan lach je jezelf toch ook gek?
Wat doet Dana dan in de HQ zaal en Promo zowieso op Impulz

UDC wilt gewoon zoveel mogelijk mensen binnentrekken en wat ik gisteren heb gezien waren halve zalen.
 
Niet om badinerend te doen maar die muzike is ook veel simpeler. Dat zie je ook aan t publiek wat er op afkomt.

Dat is gewoon zo en toen Promo Industrial draaide snapte 3/4 er geen hout meer van en gaan liever naar Dana.
 
ik heb ut super naar mn zin gehad, heb alleen maar staan springen :bounce: de garderobes vond ik geen probleem, maar was waarschijnlijk meer geluk met de juiste timing :S gizmo draaide super lekker :) super avond gehad :P !!!!
 
Hardstyle trekt nou eenmaal meer mensen aan en mensen = geld.

Dat doet ID&T (Q-dance) ook, dus snap niet dat je zo verbaast bent..Q-dance stopt toch ook met Qlubtempo omdat hardstyle gewoon uit aan het raken is!

Stel je voor dat Johan Gielen komt afsluiten op MoH, dan lach je jezelf toch ook gek?
Wat doet Dana dan in de HQ zaal en Promo zowieso op Impulz


En dit slaat op? :S:S
Impulz vertegenwoordigd meer stylen, MOH alleen hardcore, dus waarom ook geen "industrial hardcore" of hardstyle? Als je het niet leuk vindt dan loop je toch door....

Natuurlijk wil elke organisatie zo veel mogelijk mensen aantrekken om ze hoofd boven water te houden!

Jammer dat mensen het maar van 1 kant bekijken..
laatste aanpassing
De sfeer was oké maar toch merk je dat je in een ander deel van 't land staat.


Doe mij maar een feestje van alldance :yes:
Impulz heeft een bagger imago bij mij :s
 
nou, dan eindelijk ook maar eens een post van mij. :gaap:

ik vond deze editie van impulz indoor beter dan de vorige indooreditie waar ik was. maar erg jammer van het lange wachten buiten voor de ingang, de garderobe die achterin de drukste zaal te vinden was en de hitte in de technozaal.
tom harding vond ik erg relaxed draaien maar het viel me op dat er veel mensen stil stonden in de hardhouse zaal. en jammer dat we de trancezaal niet konden vinden...
ik ben uiteindelijk sowieso niet erg lang gebleven omdat ik redelijk snel al moe werd en nog een endje moest rijden naar huis. en aangezien er niemand anders was die me wakker zou houden in de auto wilde ik het niet te bont maken. maar de redbull heeft er zeker aan meegeholpen om wakker te blijven!

erg leuk om wackiejacky, PIE en Cosmic*Gilbert eens te ontmoeten! :)
laatste aanpassing
 
oja, zijn er nog meer mensen die oude vent tegen gekomen in de hardhousezaal? hij zag er uit als een jaar of 70 en riep af en toe met een big smile op z'n gezicht "ik kan niet meer stilstaan!"

en nog iets, Cosmic*Gilbert, weet jij waar die foto's staan die van ons genomen zijn? of komen ze nog op PF?
 
De sfeer was oké maar toch merk je dat je in een ander deel van 't land staat.


Grootste kul die er bestaat... Jullie zien het oosten echt nog steeds als een stel boeren, terwijl ze in de randstad ook overal koeien hebben lopen. Niet echt van deze tijd zo een opmerking het spijt me zeer!!!
Ik vond impulz helemaal niks
Na zo een kut rij bij de ingang..heb je al geen zin meer...daarna moet je nog je jas kwijt..ja..daar ben je ook een half uurtje aan kwijt.
Kom je in de techno zaal,kan je niet rustig dansen,want er lopen elke keer mensen voorbij,die doorlopen naar de hardstyle zaal.
Geen enkele plek om ff rustig te loungen..
De enige dj waar ik echt ff heb gedanst..is promo..z'n eerste 3 plaatjes,en daarna was het tijd voor mij om naar huis te gaan(bij de uitgang,wist niemand waar die pendel bussen zouden komen...werd ik van de ene kant naar de andere gestuurd...uiteindel­ijk,na het terrein helemaal gelopen te hebben...komen die bussen toch bij de uitgang)

Voor mij geen impulz meer
Peyo? Sorry maar ik hoge eisen stellen?

Ik betaal verdomme 41 euro vor een kartje voor een zoveelste editie van een feest, mag er dan toch wel vanuitgaan dat ze een keer de entree/garderobe fatsoenlijk regelen? Een uur buiten staan in de vrieskou is echt niet chill. En er was gewoon teveel aan te merken. Wil graga lekker in elke zaal kunnen feesten. De hardstle was gewoon veel te druk omdat die garderobe daar zat en de techno was een dorgang.

De muziek in de techno was super ja maar er waren echt verder teveel DJ's die teleur stelden. Echt voor 41 euro verwacht ik meer ja. Is dat zo raar?
En Insomnia, als jij geneverschil merkt tussen de verschillende provincies vraga ik me af of JIJ wel leker bent. Sorry maar t publiek in de Randstad is compleet anders als bijv. in het Zuiden of juist in het Noorden. dat geldt niet voor ELKE Zuiderling/Noorderli­ng/Randstadter of course maar globaal gezien wel. In Groningen en Fireslad op grote feesten gaat t pbuliek helemala niet zo los, in Brabant heb je gewoon godse veel boeren maar t is wel gemoedelijk en de Limburgers hebben een beetje hun eigen kliekje. Feit is wel, dat ik op feesten in de Randstad veel meer mn ding kan doen en kleren kan dragen die ik leuk vind. Op Impulz wordt je echt snel lastig gevallen.

Is gewoon zo!!!
ik heb ook wel een verschil gemerkt....

Feit is wel, dat ik op feesten in de Randstad veel meer mn ding kan doen en kleren kan dragen die ik leuk vind. Op Impulz wordt je echt snel lastig gevallen.

:yes:
 
precies

nu ik even mijn korte mening spuien:)

- ik was vroeg binnen, geen last van rijen
- security had je geen flikker aan, die wisten niets en hadden het over een udc infostand (die er niet was)
- mn drinken had ik vaak snel
- hardstyle zuigt
- kutter publiek door hardstyle
- proteus is een nieuwe held van me
- ed real was een goede 2e
- bk viel tegen, maar kwam ook door het volkomen verkeerde tijdstip waarop hij moest (2e om 2200%))
- techno lukte me niet om in te komen, al was barbera wel ok
- tom harding draaide verrassend apart leuk
- onbetaalbaar, die kop van Dana toen ze ging aflossen zo van: "moet ik hier overheen? wat een gek, die proteus en wat een geweld"
- nog onbetaalbaarder is dat ze stug hardstyle ging draaien, wat een muts zeg, totaal geen inzicht
- buzz fuzz was gewoon lompe inspiratieloze nieuwe hardcore, ik hield het 10 minuten vol, en alleen omdat ik WJ nog tegenkwam, anders waren het er 3;)
- overall oordeel, vooral opgekrikt door ed real en proteus en aangenaam gezelschap, een ok/goed
 
Wen, de foto's zijn genomen door Jeffrey (Jay) van DOTF, ik kan hem alleen even niet zo snel vinden hier op Partyflock..

En eh, je bedoelt die oude vent die toen samen bij ons in de Hardhouse stond en ineens met me wilde knuffelen..??!! :D Geweldig die vent, hij zei dat hij er met z'n zoon was maar ja, zeker weten doe ik het niet..
 
Het zoog.


Jacky> Sleutels nog gevonden?
Vond toch ook minder.. Door bijna alle boven genoemde reden en omdat ik vond dat er weinig sfeer hing. Ik ging niet naar huis met het gevoel van: Sow ik heb ff een relaxt feessie gehad... weet niet er miste gewoon iets!!

Maar uuh voor Gizmo, Promo, Buzz Fuzz en Dana :respect: heb toch nog wel even goed uit me plaat staan gaan :d
OK nu even een nuchtere mening over het feest:)

Rijen vooraf (N)(N)(N)
Garderobe heel vaag (N) eerst een half uur lopen zoeken sowiezo :S Stond nergens aangegeven :|
Zalenindeling was idd ook wel vaag ja :S k Zou totaal niet weten waar de Kremlin was:S

Dus organisatie (N)
Feessie en sfeer zelf goed:D DJs draaiden lekker:)
Hardstyle was echt beuken :bounce: Veel bekenden gezien:)
Techno alleen langsgelopen.
Hardhouse was echt LEKKER :jaja: Veel leuke mensen in deze zaal:) En de temperatuur was hier ook een stuk aangenamer mag ik wel zeggen:)
Uiteindelijk: Geslaagd:D
laatste aanpassing
@ WackyJacky "Toch typisch...waren zoveel mensne tegen die hardstylezaal bij UDC"

Nee hoor. Techno-volk staat er gewoon om bekend om te zeiken over hardstyle en jullie waren gewoon teleurgesteld dat de Technozaal een gangpad tussen de Hardhouse-zaal en de Hardstyle-zaal was. :).
Techno-volk staat er gewoon om bekend om te zeiken over hardstyle


Ow :-|.

jullie waren gewoon teleurgesteld dat de Technozaal een gangpad tussen de Hardhouse-zaal en de Hardstyle-zaal was.


Dat was ik inderdaad wel! Tel het eens logisch op, die 2 muziek stromingen schijten op elkaar en dan toch door een van die hallen een doorgang maken. Andersom had men er ook over gezeken.

Ow en Miech.

- hardstyle zuigt


:-P.

:x.

Gegroet een WYNN
Tis echt in en in triest dat Techno ,op het laatst is omgezet voor hardstijl, dat hebben ze namelijk op het laaatste moment besloten,
echt heel triest, als ik UDC was zou ik de techno lekker laten voor wat het is en tussen die zg populaire stijlen een apres ski hal plaatsen , ja toch . Ik zie hier allemaal babbels over hard house /style, maar ik heb weer een hersenloze kudde stil zien staan !
Jullie dansen niet eens , maar tis wel volle bak en dat is het belangrijkst. Dat er in de techno geen techno werd gedraaid valt niemand meer op.
Om 5 uur snachts leek echt alles op mekaar zielloze PC-muziek voor zielloos wc-publiek.
Bij binnenkomst ff voor tienen nog ff de laatste minuten van Rossi gehoord. Om tien uur verscheen BK achter de draaitafels. Lekkere set, maar het was duidelijk dat hij zich in moest houden vanwege het vreemde tijdstip.

Daarna op zoek gegaan naar de Chill Out, want hier zou The Orb's Alex Paterson een drie uur set draaien. Chill Out was dus nergens te vinden want deze bleek geschrapt te zijn. Toen maar weer een beetje rondgelopen en uiteindelijk terug naar de Hardhouse voor Ed Real. Deze man draaide echt een geweldige set. Helemaal top.

Rond half drie maar richting Hardstyle gegaan voor Fausto. Deze zaal was echt te druk, en te heet, dus maar snel backstage gegaan. Vanaf het podium was het wel een mooi gezicht om de hele zaal los te zien gaan.

Fausto wist zich goed staande te houden na het geweld van Super Marco May. Hij had speciaal voor deze set een apart intro gemaakt. Top.

Na Fausto'set in de hardstyle wat rondgestruind en uiteindelijk weer naar de hardhouse. JP en Scot Project lieten ook hier prima sets horen. Na Scot Project kwam Proteus. Wat een absolute topset! Flinke stampende UK Hardhouse. Veel mensen trokken een vergelijking met Lab 4.

Na Proteus verscheen Dana. Deze begon direct Hardstyle te draaien en liet dus maar weer eens zien dat zij niet thuis hoort in een Hardhouse zaal. Daarom maar vertrokken. Buiten aangekomen bleek het flink te vriezen. Ff krabben dus en maar weer richting huis.
Ik zie hier allemaal babbels over hard house /style, maar ik heb weer een hersenloze kudde stil zien staan !


Moet ik me nu aangesproken voelen? :|
Ik kan gelukkig alle stijlen waarderen. Ben dan ook in Hardstyle EN Hardhouse EN techno geweest, allemaal lekker op z'n eigen manier:)
Dat techno op een gegeven moment geen techno meer is, is idd (N)
laatste aanpassing
Alleen de eerste dj die ik om 2130 in de techno hoorde draaien gaf wat hoop .....daarna gewoon techhouse, muddy midtone crap en zelfs club: azzido de bass remix van de house of god draaien, tuurlijk....
Cari startte oké, maar zakte weg..
Ja Tafkap dat geloof dat je overal geweest ben het leek ook allemaal op elkaar
Ik vond hardhouse toch duidelijk anders dan hardstyle!
Heerlijk om daar die vleugjes trance met een lekkere harde beat.
OK alleen Dana....:S
Was heerlijk beuken hoor!:D :bounce:
Maar Dana = natuurlijk gewoon hardstyle, dus wat zij in hardhouse te zoeken had:|
laatste aanpassing
En het feit dat er hele massás stil staan kan je niet tegenspreken. Het is gewoon een feit
Vlakke muziek geeft vlakke dansvloeren
Ik moet zeggen dat de agressie dit keer gelukkig niet te bespeuren was, dat is dan een pré
Wat mij betreft og techno helemaal weg op impulz en lekker Frans Bauer ertussen.
Of Hardhouse en style in een Hall
En techno weer de waardering die het verdient, een grote industriële hal
En nog ff naar UDC:

Money.......is no excuse !!!!!!!!!!!!!!
Dat er massa's stilstonden...
Dan stond je toch echt op de verkeerde plek:P
Of je was met een ongezellige groep;) dat kan ook:)
Ik zag ze ook ja:) Ik zoek dan mooi een ander plekkie op waar wel gefeest wordt;)
Simpel toch:)
En verder weer bedankt om andere muziekstijlen dan die jij kan waarderen af te janken!
Kan me voorstellen dat je hardstyle simpel noemt, maar hardhouse vond ik toch zeker wel fattjes, zit wel degelijk inhoud in!
Zal ik ook s mee gaan beginnen anders :S
laatste aanpassing
 
maar ja, dat is impulz/4 elements he, iedereen staat er stil:S
Ik heb me goed vermaakt op Impulz.
Stonden met een grote gezellige groep Bosschenaren & een paar gekke Rotterdammmers (y) in de Hardstyle zaal.
Super Marco May , Fausto , Promo & Buzz Fuzz draaide (y)
 
ik vond het echt helemaal te gek...alleen jammer dat ik niet geweest ben
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
WJ je gaat alleen maar van je eigen mening uit...
hardhouse zaal word het beste beoordeeld...

als je gewoon wat eerder was gekomen had je ook geen lange rij gehad...
was er om 23:00 uur en om 23:15 binnen...
daar stond een bord garderobe als je je ogen had open gedaan...

jah ok het was in een drukke zaal hadden ze beter apparte hal voor kunnen pakken maar jah...

vond juist wel geinig om daarna de rest te onderzoeken in het doolhof....
 
krijg een beetje het idee dat de kwaliteit van feesten achteruit gaat.
impulz was een leuk feest, maar ook niet meer dan dat.
misschien verwachten we teveel?
was een super feessie (y) alleen slecht georganiseerd niks stond aangegeven :s hardstyle zaal was top fausto, promo, buzz fuzz, zany, gizmo :respect: dana in de hardhouse draaide ook erg lekker :-d dus al met al was t geweldiggg :-p :-d
t lijkt wel of er nix geleerd word daar..

ik ben alleen naar de eerste editie geweest in 2000, was zo'n drama dat ik nooit meer geweest ben.. tot afgelopen zaterdag dan, ik verwachte eigenlijk niks..zelfs dat heeft het niet gehaald :S

er waren precies dezelfde problemen als toen (meer als 3 jaar geleden)

dit was echt de laatste x impulz..(indoor dan)
 
het was mijn eerste impulz..en ik vond het eerlijk gezegd een beetje een vaag feest(ben alleen maar in de hardstyle zaal geweest,mischien dat t daaraan ligt)maar er was zowat geen sfeer,te veel mensen stonden stil,ik heb weinig mensen echt lekker zien beuken,de decoratie vond ik ook wat minder...maja al met al heb ik me best wel lopen vermaken,vooral aan het einde op de hardcore ging ik lekker :p...ben toch wel blij dat ik geweest ben..
 
na 3 feesten van Q-Dance was impulz een verrijking.

muziek perfect, veel ruimte, wc.s niet druk, bar niet druk.

ps. dit was in de hardhouse zaal, heel de avond lekkere hardhouse en echte hardstyle gouwe ouwers.

UDC bedankt!
 
Een hardstyle zaal op Impulz is het eerste wat UDC naar mijn idee goed doet dit jaar.Zowel de eerste Impulz van dit jaar als 4-elements en Dance Valley vond ik klote vanwege het ontbreken van deze muziekstroming. Slimme zet, anders had het weer zo rustig geweest als februari 2002 en had ik weer mijn jas moeten halen vanwege de kou.

Maar goed. Ik heb een prima feestje gehad. Was binnen 5 minuten binnen via de member ingang en ik had ook geen problemen met het vinden van de garderobe.

Minpuntje: timetables bij de ingang...waar waren ze?? Na een paar uur waren de grote exemplaren allemaal uit de gangen verdwenen.

Pluspuntje: bier gewoon 2 euro en geen 4 zoals op Dance Valley

Aankleding wel oke. Hetzelfde als de voorgaande edities. Maar ja had ook niet verwacht dat ze Qlimax van 22-11 zouden overtreffen.

Publiek...nergens last van gehad! Ben ondertussen wel gewend aan het Hardstyle volk, dus erger me niet aan lonsdale etc. Moet wel zeggen dat het een heel divers publiek was. Anders als op andere feesten. Vind ik zelf geen probleem.

Tot slot..vind ik Impulz wel een 8 waard
 
dit keer sowieso beter geregeld allemaal door een andere indeling van alles dan normaal.

de hardstyle vond ik echt tegenvallen...vond hardhouse veel vetter.

heb zeker een leuk feest gehad en beter dan alle andere keren.
melv: LEZEN!!!!

Heb het over de hardSTYLE zaal! Niet over de hardhouse! Daar ben ik best veel geweest vanwege de memberstage en die was verder wel relaxed. Alleen viel Harding me tegen. Maar t ging wel los bij andere DJ's. Alleen had Dana daar niet moeten staan.

Ik had het over de hardSTYLE zaal dus! Dat t daar te druk was vanwege die garderobe midden in een zaal! :( En kutsfeer en irritant publiek, veel lastig gevallen en iedereen stond stil. Hardstyle hoort gewoon niet bij UDC, ze hadden dan beter die hal kunnen weglaten en een fatsoenlijke garderobe maken. Want uiteindelijk hoor ik JUIST van veel hardstyleliefhebbers dat t totaal niet verrassend was. teveel van hetzelfde!

Dus gaat niet zozeer om mijn eigen mening maar meer om wat me opviel in het commentaar, ook op andere sites! :)
laatste aanpassing
Pluspuntje: bier gewoon 2 euro en geen 4 zoals op Dance Valley


WTF bier 4 euro op DV?! SCHANDALIG!
Was op zich wel een aardig feest, maar niet meer dan dat.
Het begin was goed in de hardstyle, de hardhouse zaal was een stuk relaxer en er werd goed gedraaid. Maar bij promo en buzz fuzz, sprongen de tranen in mijn ogen.
Na 6 uur was er ook niks meer van sfeer en het grote gemis van de avond was toch Mondello!!

Kortom een 6-je.
 
Mijn Impulz was super! Hier een kleine opsomming:
- Geen files
- Was in no time binnen (maar wel via guest entree, maar ik merk wel dat zo een beetje iedereen rond het zelfde tijdstip aan kwam kakken.
- Genoeg soorten muziek waar ik me prima in kan vermaken; Kremlin, Concept, HQ... in alle drie werd er supergoed gedraaid.
- Relaxed publiek + sfeer. (Heb wel de HS overgeslagen)
- Geen rijen bij toiletten, barren, garderobes, muntenkassa's.
- Goed geluid!
- Geen nare temperaturen (af en toe beetje warm in concept zaal, maar daar word je alleen maar dorstig van :mixje: :D)
- Niet rustig ook niet te druk, gewoon perfect, had alle ruimte om te dansen maar het oogte alles behalve leeg!
- Verder draaide Mistress Barbara, Don Diablo, Sister Bliss erg goed!!! Top setjes!
- Dana sloot HQ af, dus genoeg reden om een keer op NIET tot het einde te blijven en gebruik te maken van de gemakken van op tijd vertrekken. (Is achteraf toch wel ten goede gekomen, om dat moment vond ik het wel MINDER)
- Tom Harding (ffies gehoord) was weer als van ouds
- Proteus; fucking hel! Draaid UKHH met een dikke Lab 4 saus er over heen, maar dan nog een STUK sneller! En maakt er een grotere show van dan Yoji en Fausto tezamen! Nieuwe held:D :bounce: :bounce:
- Had een relaxed clubbie vrienden meegenomen!
Conclusie; ik geef het feest een 9
laatste aanpassing
Proteus cant be touched. really didnt know what to expect and he just blew everything away !! he has to come back for sure !!!! :)