Klote, ik moet om 16.00 uur gaan werken dus kan het niet zien!!! Ben echt benieuwd wat er nou allemaal gaat gebeuren, het is echt spannend lately.
Heb net op die ene site gekeken waar de verhaallijn voor een half jaar vooruit staat... HAD IK DAT NOU MAAR NIET GEDAAN!!!!
Er is in ieder geval iets vreemds aan de hand met Simon.......
Heb net op die ene site gekeken waar de verhaallijn voor een half jaar vooruit staat... HAD IK DAT NOU MAAR NIET GEDAAN!!!!
Er is in ieder geval iets vreemds aan de hand met Simon.......
Uhm de update.. ik heb hier verder niet meer gekeken.
Volgens mij was er niet heel veel bijzonders gebeurt vrijdag.
Alleen die rechtzaak van Abigail en Molly dan.. was wel moeilijk, omdat ze dwongen dat Molly zei dat ze eigenlijk dacht dat Abigail Nick had vermoord, en dat ze daarom de schuld op zich nam.
En toen herinnerder Abigail iets over vliegtickets, toen gingen ze dat controleren.
Oh ja en Stenbeck zit bij Craig, en toen kwam Lucinda binnen die eigenlijk niet mocht weten dat Stenbeck daar zat, maar toen kwam Stenbeck tevoorschijn. Toen gingen ze met Lucinda onderhandelen, omdat ze haar prive-vliegtuig nodig hadden.
Toen werd er aan de deur geklopt door Jack.
En toen was het afgelopen.
Abigail was naar het kerkhof gegaan met Aaron. Toen liep Aaron even later weg, en kwam Mary eraan.
Toen herinnerde Abi dat Mary hem vermoord had, en dat zei ze. Mary bekende, en zei "ja ik heb hem vermoord, maar ze zullen je toch niet geloven"
En Abigail zei dat ze aangifte wou doen, en toen probeerde Mary haar te wurgen.
Toen kwam Aaaron aangelopen, want hij hoorde stemmen. Hij heeft alles gehoord, en is dus getuige.
Hij duwde Mary aan de kant, en nam Abigail mee naar het ziekenhuis, en schakelde de politie in.
Die ene vrouw had bekend dat ze Nick had vermoord, en de Aaron was erbij toen ze dat bekende.
Toen is Molly meteen naar het politiebureau gegaan om het grote nieuws te vertellen, en toen stond Mary daar ook, en die hoorde dat ze de lul was.
En nu gaat ze Molly kidnappen denk ik.
En Jack is samen met Hal en Barbara naar een verlaten circus (??) gegaan, om Carly en Emily uit te leveren.
Maar James was hun weer te slim af, en ze werden helemaal gek van m.
En toen kreeg ik telefoon, dus weet niet wat er toen precies gebeurd was, ik zag wel dat Jack een pistool op James richtte, en toen kwam Hal, en die richtte zijn geweer op Jack.
En op het einde lijkt het erop dat Jack Carly gevonden heeft, want hij doet een kast open, en roept haar naam.
Sorry voor de typfouten, heb heel snel getypt.. haha
Toen herinnerde Abi dat Mary hem vermoord had, en dat zei ze. Mary bekende, en zei "ja ik heb hem vermoord, maar ze zullen je toch niet geloven"
Toen kwam Aaaron aangelopen, want hij hoorde stemmen. Hij heeft alles gehoord, en is dus getuige.
Hij duwde Mary aan de kant, en nam Abigail mee naar het ziekenhuis, en schakelde de politie in.
Die ene vrouw had bekend dat ze Nick had vermoord, en de Aaron was erbij toen ze dat bekende.
Toen is Molly meteen naar het politiebureau gegaan om het grote nieuws te vertellen, en toen stond Mary daar ook, en die hoorde dat ze de lul was.
En Jack is samen met Hal en Barbara naar een verlaten circus (??) gegaan, om Carly en Emily uit te leveren.
En toen kreeg ik telefoon, dus weet niet wat er toen precies gebeurd was, ik zag wel dat Jack een pistool op James richtte, en toen kwam Hal, en die richtte zijn geweer op Jack.
En op het einde lijkt het erop dat Jack Carly gevonden heeft, want hij doet een kast open, en roept haar naam.
ik keek vroeger wel,maar sinds kirk anderson er niet meer bij is,wat minder.en waarom ze nou hebben besloten om julia als een gek af te schilderen?julia is echt een lekker ding,jack is een lul dat ie voor carly kiest.
Ik weet niet meer precies hoe het gegaan was, lees anders ff het verslagje van een paar dagen terug..
Wat er daarna gebeurt was, weet ik niet meer precies...
Maar de vader van Aaron (Caleb) kwam hem ophalen, toen hij hoorde van Lily dat hij bij het politiebureau was, ging hij een beetje flippen.
Toen hij daar hoorde dat hij een held was omdat ie Abigail had gered, keek Caleb op. Hij legde Holden uit dat z'n zoon was opgepakt voor diefstal.
Carly ligt in het ziekenhuis, en niemand mag haar zien, alleen Jack.
Iedereen wil Carly zien natuurlijk, en vooral Craig is ongerust, en doet moeite om haar te zien.
Het gaat slecht met Carly, ze is er veeeel erger aan toe dan Rose.
Verder weet ik het niet meer.
Is er iemand anders die meer weet?
YVONNUH 6 januari 2004 18:07
Abigail was naar het kerkhof gegaan met Aaron. Toen liep Aaron even later weg, en kwam Mary eraan.
Wat er daarna gebeurt was, weet ik niet meer precies...
Maar de vader van Aaron (Caleb) kwam hem ophalen, toen hij hoorde van Lily dat hij bij het politiebureau was, ging hij een beetje flippen.
Toen hij daar hoorde dat hij een held was omdat ie Abigail had gered, keek Caleb op. Hij legde Holden uit dat z'n zoon was opgepakt voor diefstal.
Carly ligt in het ziekenhuis, en niemand mag haar zien, alleen Jack.
Iedereen wil Carly zien natuurlijk, en vooral Craig is ongerust, en doet moeite om haar te zien.
Het gaat slecht met Carly, ze is er veeeel erger aan toe dan Rose.
Verder weet ik het niet meer.
Is er iemand anders die meer weet?
laatste aanpassing
Oh ja ik weet nog iets:
Simon wil Katie "vermoorden", zodat Dahlia weer tevoorschijn komt, en dat Simon zo kan bewijzen dat hij haar niet vermoord heeft.
Katie krijgt een telefoontje van Jill dat ze ergens naar toe moest komen, want ze dacht dat Simon haar binnekort ging vermoorden, maar ze kon niet meer zeggen, dan moest ze eerst naar die ene plaats komen.
Simon hoort het, en gaat zelf naar die plaats toe.
Katie moet zich vast klaarmaken voor het "vermoorden" en gaat naar de Old Mill.
Mary heeft Molly ontvoerd, en vraagt losgeld aan Jake.
Abigail heeft de politie erbij gehaald.
Jake wil niet dat de politie erbij gehaald wordt. Dan wordt Jake gebeld door Molly, en ze zegt waar hij naar toe moet.
De politie vraagt aan Jake waar Moly wou dat ze heen gingen, Jake liegt; hij zegt de verkeerde plaats. Hij is bang dat het misgaat, daarom liegt hij over de plaats.
Simon wil Katie "vermoorden", zodat Dahlia weer tevoorschijn komt, en dat Simon zo kan bewijzen dat hij haar niet vermoord heeft.
Katie krijgt een telefoontje van Jill dat ze ergens naar toe moest komen, want ze dacht dat Simon haar binnekort ging vermoorden, maar ze kon niet meer zeggen, dan moest ze eerst naar die ene plaats komen.
Simon hoort het, en gaat zelf naar die plaats toe.
Katie moet zich vast klaarmaken voor het "vermoorden" en gaat naar de Old Mill.
Mary heeft Molly ontvoerd, en vraagt losgeld aan Jake.
Abigail heeft de politie erbij gehaald.
Jake wil niet dat de politie erbij gehaald wordt. Dan wordt Jake gebeld door Molly, en ze zegt waar hij naar toe moet.
De politie vraagt aan Jake waar Moly wou dat ze heen gingen, Jake liegt; hij zegt de verkeerde plaats. Hij is bang dat het misgaat, daarom liegt hij over de plaats.
laatste aanpassing
Ik weet niet sinds wanneer je het niet hebt gezien, maar Jake is doodgeschoten door Mary. Dr. Weston is gevonden door Jack en hij moet Rose en Carly weer beter gaan maken. Katie en Simon zijn tijdelijk uit elkaar omdat Katie Simon niet vertrouwd. Er is een moordaanslag op Katie gepleegd, zij denkt dat Simon erachter zat maar het was Henry. En verder kan ik het even niet bedenken..!
laatste aanpassing
Whahahahhaha 
Pascalle dat had ik ook
VIES!!!
Pascalle dat had ik ook
VIES!!!
laatste aanpassing
Heheheheh