Partyflock

Forumonderwerp · 644865

Volgens mij is er nog geen topic over..
Wie kijkt hier nog meer naar?
Ik vind het echt een leuke soap!

Maar tot zo ver wil ik het nog niet weten, ik lees altijd op teletekst ;)
Das een weekje van te voren :)

Wel handig voor andere mensen die het wel alvast willen weten!
:yes: volges mij heb tie Dahlia vermoord :devil:

is nu echt wel spannend :d
Klote, ik moet om 16.00 uur gaan werken dus kan het niet zien!!! Ben echt benieuwd wat er nou allemaal gaat gebeuren, het is echt spannend lately.

Heb net op die ene site gekeken waar de verhaallijn voor een half jaar vooruit staat... HAD IK DAT NOU MAAR NIET GEDAAN!!!!

Er is in ieder geval iets vreemds aan de hand met Simon....... :X
:bah: soaps, je kunt er een keer per maand naar kijken en dan snap je alles wat er is gebeurd

Ja daar heb je gelijk in rastadude!
Maar bij atwt vind ik dat nog het minst mee vallen.
Maar het is nu wel spannend!
:c heb het vanmiddag niet gezien :c

Als ik dr tijd voor heb zie ik ut!
Tis trouwens idd wel spannend de laatste tijd!

booooooooooooooooori­ng:gaap:
Ga dan lekker slapen ofzo :frusty:
ATWT is cool. Ik kan er maar sporadisch naar kijken, maar lees elke week de update in de tv-gids en op i'net. Kwa soaps is het echt de beste. En idd heerlijk van de soaps dat je maar eens in de zoveel tijd hoeft te kijken om bij te blijven.

Ik ga nu weer kijken :D
Ik zou wel willen... :(

Geef even een update als je wilt! :)
ik vind as the world turns egt helemaal nix aan
dan kijk ik tog nog steeds liever naar gtst ofzo
Dat is de leeftijd! ;P

:yes: Zeker!!

Uhm de update.. ik heb hier verder niet meer gekeken.
Volgens mij was er niet heel veel bijzonders gebeurt vrijdag.
Alleen die rechtzaak van Abigail en Molly dan.. was wel moeilijk, omdat ze dwongen dat Molly zei dat ze eigenlijk dacht dat Abigail Nick had vermoord, en dat ze daarom de schuld op zich nam.
En toen herinnerder Abigail iets over vliegtickets, toen gingen ze dat controleren.
Oh ja en Stenbeck zit bij Craig, en toen kwam Lucinda binnen die eigenlijk niet mocht weten dat Stenbeck daar zat, maar toen kwam Stenbeck tevoorschijn. Toen gingen ze met Lucinda onderhandelen, omdat ze haar prive-vliegtuig nodig hadden.
Toen werd er aan de deur geklopt door Jack.
En toen was het afgelopen.
:d okeee thnx! :hug:

Iemand nog gekeken vandaag?
Heb het gemist :/
heb t ook gemist :c

Was vandaag wel spannend!
Molly wordt ontvoerd denk ik.
En zou Jack nou eindelijk Carly vinden?
k heb ut nie gezien vandaag :c
What happend?

Abigail was naar het kerkhof gegaan met Aaron. Toen liep Aaron even later weg, en kwam Mary eraan.
Toen herinnerde Abi dat Mary hem vermoord had, en dat zei ze. Mary bekende, en zei "ja ik heb hem vermoord, maar ze zullen je toch niet geloven"
En Abigail zei dat ze aangifte wou doen, en toen probeerde Mary haar te wurgen.
Toen kwam Aaaron aangelopen, want hij hoorde stemmen. Hij heeft alles gehoord, en is dus getuige.
Hij duwde Mary aan de kant, en nam Abigail mee naar het ziekenhuis, en schakelde de politie in.
Die ene vrouw had bekend dat ze Nick had vermoord, en de Aaron was erbij toen ze dat bekende.
Toen is Molly meteen naar het politiebureau gegaan om het grote nieuws te vertellen, en toen stond Mary daar ook, en die hoorde dat ze de lul was.
En nu gaat ze Molly kidnappen denk ik.
En Jack is samen met Hal en Barbara naar een verlaten circus (??) gegaan, om Carly en Emily uit te leveren.
Maar James was hun weer te slim af, en ze werden helemaal gek van m.
En toen kreeg ik telefoon, dus weet niet wat er toen precies gebeurd was, ik zag wel dat Jack een pistool op James richtte, en toen kwam Hal, en die richtte zijn geweer op Jack.
En op het einde lijkt het erop dat Jack Carly gevonden heeft, want hij doet een kast open, en roept haar naam.

Sorry voor de typfouten, heb heel snel getypt.. haha :D
thnx :) (F) Ben weer helemaal bij :p

Ja kijk t ook wel is :jaja:

af en toe

soms

:p
Ik kijk het ook.. maar klees liever op het i-net wat er gaat gebeuren.. te langdradig..
ik keek vroeger wel,maar sinds kirk anderson er niet meer bij is,wat minder.en waarom ze nou hebben besloten om julia als een gek af te schilderen?julia is echt een lekker ding,jack is een lul dat ie voor carly kiest.

Oeh Carly zag er wel :vaag: uit zeg.

yvonnuh vertel hoe was het verder gegaan. ik keek het ook elke dag maar nu ben ik weer het werken dus kan het niet meer kijken :cry: hebben ze nog geen medicijn voor de veroudering te stoppen?xx
ik kijk t ook elke dag (als t kan) en heb gelukkig 2 tv's op mijn werk dus als k om 16.00 geen klant heb.. bakje koffie erbij :)

Ik weet niet meer precies hoe het gegaan was, lees anders ff het verslagje van een paar dagen terug..
YVONNUH 6 januari 2004 18:07
Abigail was naar het kerkhof gegaan met Aaron. Toen liep Aaron even later weg, en kwam Mary eraan.
Toen herinnerde Abi dat Mary hem vermoord had, en dat zei ze. Mary bekende, en zei "ja ik heb hem vermoord, maar ze zullen je toch niet geloven"
En Abigail zei dat ze aangifte wou doen, en toen probeerde Mary haar te wurgen.
Toen kwam Aaaron aangelopen, want hij hoorde stemmen. Hij heeft alles gehoord, en is dus getuige.
Hij duwde Mary aan de kant, en nam Abigail mee naar het ziekenhuis, en schakelde de politie in.
Die ene vrouw had bekend dat ze Nick had vermoord, en de Aaron was erbij toen ze dat bekende.
Toen is Molly meteen naar het politiebureau gegaan om het grote nieuws te vertellen, en toen stond Mary daar ook, en die hoorde dat ze de lul was.
En nu gaat ze Molly kidnappen denk ik.
En Jack is samen met Hal en Barbara naar een verlaten circus (??) gegaan, om Carly en Emily uit te leveren.
Maar James was hun weer te slim af, en ze werden helemaal gek van m.
En toen kreeg ik telefoon, dus weet niet wat er toen precies gebeurd was, ik zag wel dat Jack een pistool op James richtte, en toen kwam Hal, en die richtte zijn geweer op Jack.
En op het einde lijkt het erop dat Jack Carly gevonden heeft, want hij doet een kast open, en roept haar naam.

Sorry voor de typfouten, heb heel snel getypt.. haha

Wat er daarna gebeurt was, weet ik niet meer precies...
Maar de vader van Aaron (Caleb) kwam hem ophalen, toen hij hoorde van Lily dat hij bij het politiebureau was, ging hij een beetje flippen.
Toen hij daar hoorde dat hij een held was omdat ie Abigail had gered, keek Caleb op. Hij legde Holden uit dat z'n zoon was opgepakt voor diefstal.

Carly ligt in het ziekenhuis, en niemand mag haar zien, alleen Jack.
Iedereen wil Carly zien natuurlijk, en vooral Craig is ongerust, en doet moeite om haar te zien.
Het gaat slecht met Carly, ze is er veeeel erger aan toe dan Rose.

Verder weet ik het niet meer.
Is er iemand anders die meer weet?
laatste aanpassing

Oh ja ik weet nog iets:
Simon wil Katie "vermoorden", zodat Dahlia weer tevoorschijn komt, en dat Simon zo kan bewijzen dat hij haar niet vermoord heeft.

Katie krijgt een telefoontje van Jill dat ze ergens naar toe moest komen, want ze dacht dat Simon haar binnekort ging vermoorden, maar ze kon niet meer zeggen, dan moest ze eerst naar die ene plaats komen.
Simon hoort het, en gaat zelf naar die plaats toe.
Katie moet zich vast klaarmaken voor het "vermoorden" en gaat naar de Old Mill.

Mary heeft Molly ontvoerd, en vraagt losgeld aan Jake.
Abigail heeft de politie erbij gehaald.
Jake wil niet dat de politie erbij gehaald wordt. Dan wordt Jake gebeld door Molly, en ze zegt waar hij naar toe moet.
De politie vraagt aan Jake waar Moly wou dat ze heen gingen, Jake liegt; hij zegt de verkeerde plaats. Hij is bang dat het misgaat, daarom liegt hij over de plaats.
laatste aanpassing
hahah bedankt..;)
heb ut ook al 2x ni gezien dus!
nu ben ik weer op de hoogte (Y)!

Atwt rules :d Verslaaaaaaaaaaavend­.. Heb het alleen alweer een tijd niet kunnen zien :(
Erg handig die updates hier :d

Wordt er wel een tiepmiep van ghehe met mn uitgebreide verslagen :)

bedankt
maandag heb ik vrijd dus kan ik die van vrijdag zien en die van maandag zelf. eindelijk. ik ga ze gewoon opnemen en einde van de week altijd kijken
nogmaals bedankt
As the world turns is cool!

Heb het al een tijdje niet meer gezien, zijn er nog dingen gebeurt?
Ik weet niet sinds wanneer je het niet hebt gezien, maar Jake is doodgeschoten door Mary. Dr. Weston is gevonden door Jack en hij moet Rose en Carly weer beter gaan maken. Katie en Simon zijn tijdelijk uit elkaar omdat Katie Simon niet vertrouwd. Er is een moordaanslag op Katie gepleegd, zij denkt dat Simon erachter zat maar het was Henry. En verder kan ik het even niet bedenken..!
laatste aanpassing

Dat Jake dood was wist ik al, maar dat Henry het is!!
Vanavond kan ik ook al niet kijken :/
Dan maar morgenochtend kijken :)
Alleen als ik op tijd thuis ben, dan kijk ik het. Is idd wel grappig

Het is ook mijn favo soap van dit moment.
Ja, je moet toch wat doen als je geen werk kan vinden.

Zijn ze nu weer allemaal beter?
Rose en Carly?
En Emily is weer terecht zag ik!

Ik heb het nu al een tijdje niet meer gezien :$
Heb weinig tijd :/

ik dacht laatst 'goh ik ga f op de site van atwt kijken'

astheworldturns.com

niet dus :S gatverdammeeeee
Whahahahhaha :D

Pascalle dat had ik ook

VIES!!!
laatste aanpassing

Ieeeehhhhh :bah::bah:

Had het nou niet gezegd!!! Zit net te eten :S :S
Heheheheh :D

Via RTL 4 kun je ook veel vinden over de soap.

Wel jammer van atwt is dat het allemaal zoooo lang duurt voordat er eindelijk weer eens wat gebeurd.

Voor de rest... Tjah, je moet toch wat te kijken hebben 's middags rond 4 uur!
hoe is het vandaag afgelopen..
heb ut laatste stukkie ni gezien ;)

Dahlia is eindelijk opgepakt!!
En nu is er weer adt gedoetje over die diamant van rose!