Partyflock

Forumonderwerp · 644733

Waarschuw beheerder
Ik vindt het persoonlijk een ergenis bij het uitgaan, ik kan er niet tegen, meestal moet ik verplicht thuiszitten omdat ik er niet tegen kan :(...

wat vinden jullie hiervan, afschaffen of houden?
En is er iemand die hier ook niet tegen kan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zwaar iritant!!!
word er altijd behoorlijk draaierig van, en das ook wanneer we nuchter zijn

Waarschuw beheerder
voor alle mensen die er last van hebben

Koop een zonnebril met donker rode glazen. Deze filteren het witte licht voor 95% weg waardoor je de strobo's niet ziet en je dus ook geen aanval krijgt.
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
paar feestjes gehad waarbij de strobo te hard stond, aaai....

kloink! daar gaat er 1 gestrekt...

apart!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Waarschuw beheerder
superzzzzzzzzzzzzzzz­zz
gaaf die dingen
Waarschuw beheerder
2 ==> Carolina koop zo'n zonnebril :D

Waarschuw beheerder
Strobos zijn echt zwaar klote, ik kan er ook niet tegen.
Heb wel een zonnebril met donkerrode glazen gehad deze hielp erg goed tegen, het licht wordt zo echt goed gefilterd, dus zeker het proberen waard.
Waarschuw beheerder
strobo's zijn (y) alleen ze moeten niet de hele tijd aanstaan dan word ik er wel gek van.
Waarschuw beheerder
(Y) goeie zooi :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Strobo's zien er vet uit alleen als je wat op heb dan verlies je je evenwicht zo snel, das wat minder dus :/

Waarschuw beheerder
hangt er vanaf waar ik ben....op masters begin dit jaar moest ik egt wegkijken van die dingen, ook op mania vind ik ze altijd erg hevig..
soms brengt het wat extra's, maar als ik egt de klote in ben pfffffffff nee dan ga ik ook voor de awakenings-lasers

Waarschuw beheerder
Met strobo's, dan geeft het net even een ander effect. Als het af en toe is, kan ik lekker uit me dak gaan, maar niet de hele avond, dan wordt je knettergek.
Waarschuw beheerder
donateur
strobos zijn better als je vaag bent alles dubbel in slowmotion zien hehehe
Waarschuw beheerder
met blitzer der bij zijn ze vettt!!!!
Artiest DNS
Waarschuw beheerder
donateur
Kvind ut wel flitsend!!! :P

Waarschuw beheerder
Ik zal het idee met die zonnebril eens opvolgen misschien helpt dat wel idd..:)

Waarschuw beheerder
Ik vind et oek wel flitsend :D
Of gewoon je ogen dicht doen?
Whehehe...Veel feesten zie je die dingen niet eens meer...

Waarschuw beheerder
op masters zag j ze nog wl:):P

Waarschuw beheerder
vind de combo met rook altijd wel lekker vaag :D
De lichteffecten gasten moeten dan wel een beetje goed met die dingen omgaan. Niet dat het zomaar voor niks de hele tijd aanstaat. Maar echt op die losgaan momenten gebruiken.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het helemaal nix aan, een gave lasershow is veel beter. afschaffen en verbieden die dingen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik lam ben en zon ding in me oog krijg is het nogal storend ja
Waarschuw beheerder
Zolang ie niet te lang aanstaat is t een leuke toevoeging. Als mensen er echter last van hebben dan wordt ie te lang aangezet.

Ik ben zelf vak genoeg vn mn graat gegaan met die dingen en bijna altijd als ik nuchter was. Alsof ik er dan helemaal niet meer tegenkan ofzo.

heb nuchter een keer een toeval gehad en dan is de lol er wel gauw vanaf ja! :(
Waarschuw beheerder
voor de trippers
een perfect middeltje je gaat er bijna 2x zo hard van
HEEEEEEEFFFTIIIIGGGG­GGGGG
Waarschuw beheerder
donateur
stroboos zijn bruut!!

zo veel mogelijk! lekker tripperen.

heb er ook een op me kamer, is leuk om naar de sneeuw of regen te kijken. :vaag:

Waarschuw beheerder
nu naar awake...helemaal afschaffen of af en toe....niet de fokkin hele tijd..
en die rode glazen....die zooi zal ik ook maares moeten aanschaffen denk ik...
Waarschuw beheerder
Kword dr ook helemaal wous van :S
Dus afschaffen die zooi!!
Waarschuw beheerder
Vond het eerst helemaal geweldig. Tijd van de Tunnel of Terror op Mysteryland enzo. Was echt vet. Nu één keer een epileptische aanval gehad, het was wel niet van zo'n stroboscoop, maar kan er sinds die tijd niet meer tegen. Vind het echt wel jammer, want vond het altijd echt wat hebben...
Dus van mij mogen ze ze nou afschaffen, of in ieder geval niet lang achter mekaar, wat tegenwoordig weer steeds vaker gedaan wordt. Het schijnt dat er allemaal normen voor zijn, maar of iedereen zich er ook aanhoudt...
(Sorry voor degenen die het nog wel helemaal geweldig vinden.)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jepz van mij mogen ze ook weg!

Zonnebrillen met donkere glazen werken niet trouwens. Je ziet de flitsen wel minder maar voor de rest zie je ook geen flikker meer, krijg je t alleen maar benauwder en let veel meer op de strobo's.

Gewoon zo min mogelijk dr aan denken maar gewoon feesten en doen alsof ze dr niet zijn werkt uiteindelijk het beste. In t begin ff moeilijk maar t lukt. Enneh... t zijn eigenlijk maar een stel lampen... toch zonde als je daardoor je avond laat verzieken.

Waarschuw beheerder
Supervet, kan echt niet begrijpen waarom mensen er zo last van hebben. Waarschijnlijk, omdat ik er zelf nooit slechter ervaringen mee heb gehad. Strax moeten ze in de toekomst nog strobovrije zalen maken, zou toch jammer zijn
Waarschuw beheerder
hahaha grappig ik vindt ze horen bij het feest, maar als ze echt constant aan staan krijg je geen pauze het lijkt gewoon alsof er fragmenten eruit geknipt wordt de ene moment zie iemand met handen in de lucht gaat het licht weer aan dan zie je dat ze weer gewoon naar beneden hangen. het moment dat het zwart wordt is het ook echt zwart zo ervaar ik het. ik vindt dat ze in hemakde dat ding heel lang aan laten staan op de hardere feesten, maar verbannen? nee het heeft ook wel iets maar A.U.B niet constant
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
toen op masters zijn er heel veel mensen van out gegaan... als je dan stroboscopen gebruikt, liever niet tegen het einde van een feessie aan, want dan zijn mensen sowieso moe en staan ze bol van de drugs en zijn ze er dus gevoeliger voor...

Waarschuw beheerder
Strax moeten ze in de toekomst nog strobovrije zalen maken, zou toch jammer zijn...

Mwa, zou absoluut geen gek idee zijn, als er dan ook maar eentje met stroboscoop is, zodat iedereen zich dus ook daadwerkelijk kan vermaken, heeft dan niemand last van toch?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het altijd wel leuk effect geven, maar soms wordt ik er ook gek van! Ik heb meer voldoening aan een vette Lasershow

Meestal staat de strobo te lang aan en is de hele zaal met rook gepomt, dan vind ik na 1,5 min dat hij wel weer uit mag. Heb vaak meegemaakt dat deze 15 min onafgebroken aan het flitsen is!

En idd, op masters toen, ginger er meer mensen onderuit als bij een gemiddeld uurtje bowlen!

Waarschuw beheerder
donateur
medisch wordt meestal als richtlijn gesteld dat een strobo absoluut niet langer dan 2 minuten achter elkaar aan mag staan... dus als je van 15 minuten para wordt is dat niet bepaald vreemd ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dus als je van 15 minuten para wordt is dat niet bepaald vreemd

Ik d8 al dat het aan mij lag :p
Maar ik was niet de eninge, ik kon nog net een vriendin opvangen die toen out ging! Was wel ff scary!
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
Echt zwaar KUT.... zo`n tent in nijmegen, doornroosje, had gewoon de hele avond da ding aan en gewoon vrolijk de hele avond rook door die zaal heen blazen.. echt een ellende!!
Waarschuw beheerder
donateur
Irritant!

Op impulz zakte ik door me hoefen. Dacht echt dat ik 5 minuten out was, bleek maar een seconde.
Kwam gewoon door die irritante strotoscoop
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd, je raakt gewoon helemaal je weg kwijt :S
Waarschuw beheerder
leuk effect! maar niet de hele tijd.

Waarschuw beheerder
echt zwaar irritant..doen mij maar een vette lasershow:) Ben zelf ook al eens out gegaan door die dingen!!

Waarschuw beheerder
als die dingen aan het plafond hangen is het wel
tof.
maar als ze op het podium staan dan zijn ze maar
irritant
Waarschuw beheerder
Beste feest -> lading strobo's, rookmachine, klein aantal parretjes, legernetten, hekken en pallets... meer is niet nodig en overbodig.

Underground Acid:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind ze 0ok verschrikkelijk...ve­el mensen worden er ook agressief door

en ben het volkomen met hard waxx eens doe mij maar een dikke vette lasershow

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
Lasershows en complete shows maken het feestje zeker niet. Minimaal moet het zijn en zo vaag mogelijk.

Kijk op een feest niet eens naar lichten.. toch geen tijd voor, dan ben ik namelijk bezig met mijn feestje te vieren. Als ik naar lichtjes wil kijken, dan had ik mijn kerstboom wel laten staan. :yes:

Ik zeg: lichtshows compleet minimaliseren en toegangskaarten met 40% omlaag. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
nou een feest zonder lichten lijkt me echt een saaie vertoning

BTW als ik de foto`s van awakenings kijk krijg ik kippenvel op m`n flikker zo bruut !!!

Waarschuw beheerder
Idd :D, doet me meer dan zo'n zwart-wit flikker ding :S
Waarschuw beheerder
Tsja, dan zul je waarschijnlijk een compleet andere manier van feesten hebben. Sensations, Innercity's en trance energy's vind ik dus ook de naarste feesten om heen te gaan.... feesten om bekeken te worden, om niet jezelf te zijn en zelf een beetje te kijken.. Iets wat weinig met ECHT feesten te maken heeft dus mijns inziens.

Voor mij hebben lichten geen enkele toevoeging en zijn ze juist sfeerverpestend, tenzij er een wat meer underground sfeertje gecreeerd wordt.. zoals we begonnen zeg maar.

Maar goed, ik respecteer het als je fest om lichten te zien en niet feest om te feesten.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
nouja kijk ik feest natuurlijk om te feesten maar de lichten maken toch deel uit van de sfeer die er hangt, tuurlijk als je lekker hard gaat heb je het nieteens meer door en dat het weer meer underground moet ben ik met je eens
zal ook nooit naar sensation, innercity of trance ennery gaan...oke m`n eerste feest was mysteryland maar daar heb ik voor gekozen omdat als je er dan geen moer aan vind je er ff tussen uit ken ff weg bij de hardcore ff naar q-dance of ff ergens relaxen. je weet wel :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor zoiets zou er nooit een andwoord op gevonden kunnen worden......of gewoon een vrij ruimte ervoor maken, maar dat lukt nooit.... :(

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmmz... misschien JPB ff mailen dat wij als feestgangers recht hebben op een flikkervrije ruimte? (met een btje geluk begrijpt ie t nog verkeerd ook) :P

(ik zal er ff bij zetten dat ik ergens gelezen heb dat t ook nog eens drugsbevorderend werkt, dan is hij er vast zeker voor!)