Partyflock

Forumonderwerp · 644733

Waarschuw beheerder
Ik vindt het persoonlijk een ergenis bij het uitgaan, ik kan er niet tegen, meestal moet ik verplicht thuiszitten omdat ik er niet tegen kan :(...

wat vinden jullie hiervan, afschaffen of houden?
En is er iemand die hier ook niet tegen kan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon zwaar irritant WEG ERMEE

Waarschuw beheerder
Zwaar irrie !! Continu tegen mensen opbotsen enzo :/
Waarschuw beheerder
stoboos moete zeker blijve als je paar;xtc: heb genoeme is het wel trippend maar wel cool

ben wel is op een underground feest geweest daar hadde ze alleen maar strobos maar dat is ook wel is een x leuk:D
Waarschuw beheerder
heerlijk verfrissend, kan er wel uren onder staan
uhmm oh.....hadden we het hier niet over douchen?
Waarschuw beheerder
word er echt helemaal gek van heb dan altijd het gevoel dat ik flauw ga vallen, zijn echt kut dingen afschaffen die handel

Waarschuw beheerder
donateur
af en toe 10 seconden kan mooi zijn, maar soms staat de halve avond zo'n ding in je ogen te knetteren... k krijg er dan altijd een giga koppijn van :S:S:S

bij de EHBO posten zijn ze trwns maar ál te goed bekend met mensen die flauwvallen omdat de stroboscoop te lang aan staat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stroboscoop is dope
:xtc: :bounce: :xtc: :bounce: :xtc: :bounce: :xtc: :bounce:
Waarschuw beheerder
trip in je mik en spiegels trekken :-)

Waarschuw beheerder
Ik haat die dingen nu echt :@ Gvd werd gisteravond helemaal para van die stroboscopen! Ik ben dus echt een paar keer helemaal weggevallen :S Echt supervaag! En ik had tog echt wel goed gegeten enzo :S

Waarschuw beheerder
donateur
op de eerste Heroes of Techno konden ze ook al niet van dat ding afblijven... ik stond de helft van de avond gewoon met mn ogen dicht... :S

Waarschuw beheerder
jammer dat er mensen zijn die er niet zo goed tegen kunnen..alz iedereen er nou zo enthousiast over waz alz dat ik ben, dan had ie de hele nacht kunnen flikkeren...
Waarschuw beheerder
Ik vind ze echt irritant! Word er helemaal para van %|

word er echt helemaal gek van heb dan altijd het gevoel dat ik flauw ga vallen

Same here!

Waarschuw beheerder
Als ik een poll zou gaan houden ( dat gebeurt nog ! ) dan zou meer dan de helft dat ding dus daadwerkelijk wegstemmen......of in mindere frequentie.....missc­hien leuk resultaat om te laten zien bij iemand die hierover gaat?
Waarschuw beheerder
Een stroboscoop is gewoon gevaarlijk voor sommige mensen..ik snap echt niet dat ze dat ding soms zolang achter elkaar aanhebben staan..
Waarschuw beheerder
leuk effect! maar niet te lang!

Waarschuw beheerder
Weg ermee! Wordt er helemaal para van :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
missc­hien leuk resultaat om te laten zien bij iemand die hierover gaat?

misschien wel ja... ik denk dat velen geen idee hebben!

uit een forum van geluids/lichtapparatuurverhuurders:

(...) Er wordt hier bijna gesuggereerd dat epileptici bewust een risico nemen door naar plaatsen te gaan waar flitsend licht is. De meeste epileptici die een aanval krijgen in een disko oid, wisten tot dat moment niet eens dat ze patient waren.

Als je 9999 mensen een top avond hebt bezorgd, maar iemand een epileptische aanval bezorgt en je had dat kunnen voorkomen door veranwoordelijker met je strobe om te gaan, dan heb je je werk niet goed gedaan hoeveel complimenten je ook krijgt.

Overigens kan iemand die een epileptische aanval krijgt door overmatig gestroboscoop de organisatie verantwoordelijk stellen (het maakt niet uit of de betrokkene drank/drugs heeft gebruikt).
laatste aanpassing

Artiest Mystex
Waarschuw beheerder
leuk zo'n strobo maar nie midden in je gezicht vanaf het podium.....
Waarschuw beheerder
Ik vind het een elendig ding zou verboden moet te worden :yes:

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
Opgepleurd met die dingen!!
Word er hemaal mongool van!!

Vooral als ie niet goed is afgesteld, veel te veel licht in een klein zaaltje...

Pleurisapparaten...

Waarschuw beheerder
tis van dat flikker-licht
Waarschuw beheerder
donateur
even kan wel ff leuk zijn!

maar idd je kan der best nokkie van gaan!

maatje van me had het gisteren nog bijna!
kon em nog net op tijd "wakker" schudden!

maar ja moet je der niet te veel aan storen anders word het alleen maar erger!
Waarschuw beheerder
is echt kut die dingen
je ziet helemaal geen flikker meer (misschien wel goed trouwens ;) )
Mijn conclusie: NOKKEN met die rommel

Waarschuw beheerder
maar ja moet je der niet te veel aan storen anders word het alleen maar erger!

Maar jah, das het probleem juist, je ziet ze overal dan, vooral als het in zo'n kleine ruimte is.....overal zwart-wit kut licht......!!

Als dit niet het bewijs geeft dat die ze die dingen nu echt eens moeten verwijderen, dan weet ik het ook niet meer :vaag:

Geef dan een mooie laser show, toch veel mooier?
Waarschuw beheerder
hehe ik vind het wel vet :p
alleen moeten ze niet te lang achter elkaar aan blijven staan. maar afschaffen? zeker niet

Waarschuw beheerder
donateur
er moet gewoon verplicht een soort tijdschakelaar op komen... dat als ze m 5 minuten hebben gebruikt dat ie t dan een uur niet meer doet ofzo :P
Waarschuw beheerder
donateur
Strobo hoort erbij!! :yes:

Klote dat je er niet tegen kan! 8)

Heb weleens op een of ander feest, weet niet meer precies welke 5/6 man tegelijk naar de grond zien gaan omdat ze niet tegen die dingen konden!! :S :S
Zag er heel :vaag: uit! :vaag:

Wat ik wel zwaar irritant vind zijn die fucking rookmachines!!!!!!!!­! :bah: :bah: :bah:

Waarschuw beheerder
Zoiets jah.......
Gewoon veel zwaarder limiet op zetten......als ik deze resultaten zie zal er 10 % ontevreden zijn met het verwijderen van de strobo's en 90 % zou happy zijn, sjah wat doe je dan he als discotheek :P.......en rookmachines, sjah ook verwijderen, maar goed die poll hadden we al gehad....wat ze daar nu mee zouden doen, dan maar lasers en een beetje stinkende rook.....beter dan die andere klere dingen of niet :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, Carolientje!!! :P

Sorry! :flower:

Waarschuw beheerder
Haha, neej ik respecteer jou/jullie ook wel hoor die het wel leuk vinden.....het is alleen erg vervelend voor mensen die het niet kunnen verdragen...en het is aanzienelijk de meerderheid..... vandaar ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het heel irritant :yes:
Waarschuw beheerder
je ken die dingen onwijs mooi afstellen zodat je der weinig last van hebt :jaja:

Waarschuw beheerder
Nou goed prima, stel jij het dan even voor, want dat doen ze niet hoor......!
Waarschuw beheerder
het hangt denk ik ook helemaal van het feest of de discotheek af!

Waarschuw beheerder
Geen eén wil daar aan mee werken, en das beetje jammer van ze!
Waarschuw beheerder
ik vindt et ook beetje onzin om zo'n ding zowat de hele avond aan te laten staan :vaag:

Waarschuw beheerder
Jah...ze kunnen hem heus wel een aantal min aan laten staan, maar zie liever een spectaculaire lasershow, veel mooier toch?
Waarschuw beheerder
lasershows zijn idd veel mooier om te zien ook vooral met mist of rookmachines!!!

Waarschuw beheerder
:yes:

Artiest Trunkz
Waarschuw beheerder
Botex SP-106MR
Analog Superstrobe

€ 72,00 Incl. BTW (Adviesprijs: € 85,68 )
---------------------------------------------
Medialas Spooky Blue
30mW Prof. XY scanning laser

€ 1699,00 Incl. BTW (Adviesprijs: € 1899,00)

Bron: new-line.nl

Maar ben het er wel mee eens dat een strobo niet te lang en te vaak aan moet staan, dan gaat het behoorlijk irriteren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk daar heb je et al die lasers zijn veel duurder in aanschaf daarom hangen die Strobo's overal :P
Waarschuw beheerder
Strobo's zijn verdiend en mogen niet verdwijnen...

Waarschuw beheerder
Weet je wat nog goedkoper is, helemaal geen, geen laser en geen strobo, je hebt wel andere lichten :yes:
Waarschuw beheerder
lekker gezellig een paar van die roze TL - buizen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha jah, of blacklights.......hi­hih
Waarschuw beheerder
Niet te lang in kijken,dan ist best ff leuk..

Maarre,al zet je mij in n donker hol vind ik t al1 maar beter eigenlijk,niet te licht allemaal..;p

Waarschuw beheerder
af en toe leuk maar niet te lang, dan word ik helemaal gek :S
Waarschuw beheerder
een tijdje is echt wel vet, alleen idd nie te lang ( hm.. lekker orgineel antw. :) )

Waarschuw beheerder
Heb me net goed vermaakt in de Zino met een strobo in de lucht!!