Partyflock

Forumonderwerp · 644458

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen weekend draaide Tiësto op N.E.C Gatecrasher (gb). Dit verliep spijtig genoeg niet zoals geplad

De avond begon met een set van Gabriel & Dresden. Tot hiertoe verliep alles goed. Maar dan blijkt Tiësto vertraging te hebben. De rest van het verhaal lees je in deze quote :

En dan verscheen de No 1: Tiesto op het podium! Met een VANDIT T-shirt dan nog wel! Tiesto gaf de MC niet de kans voor zich te laten aankondigen een gooide een strakke technoploot op de tables, zijn derde nummer wwas traffic, na een minuutje in deze trackk begon de naald te springen en wat deed tiesto???? Plaatje afzetten, de geluidsman onder zijn voeten gaan geven hij nam de plaat legde ze uiteindelijkk op een andere draaitafel en begon van vooraf aan, zijn gezicht sprak boekkdelen, op dat moment had tiesto nog geen enkkele kkeer naar het publiek gekeken! De technicus vervangde vlug de naald, maar toen gebeurde er iets! Tiesto was zo kwaad dat hij gewoon de arm van de platenspeler kkapot trok! Daarna trok hij hij de stroponkkabel uit, rukkte de stereo kkabel kapot en wou hij de technics tegen de grond smijten!!!! Iemand nam hem de platenspeler uit zen handen en toen ging ie leukweg de arm van de volgende draaitafel kapot doen! We wisten niet wat we zagen! Tiesto stond daar ongeïnteresserd te draaien kkapte een trackk gewoon af om de volgende op te zetten, probeerde 1 maal geforceerd te dansen achter de draaitafel toen hij over zen eigen voeten struikelde en op zen bek ging! En tien minuten voor het einde van zen set zette hij een lange schijf op en meneer was weg!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
whahah :p eindelijk :devil:

Waarschuw beheerder
Tuurlijk... Terrortinus die naar Tiesto is geweest... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hij gedraagt zich eindelijk als een echte ster(y):D
Waarschuw beheerder
Ach en dan nog. Je weet lang niet wat er aan vooraf is gegaan.
Kan me niet voorstellen dat hij dit zomaar doet vanwege n kapotte naald en n vertraginkje.

Maar goed (ver)oordelen zijn we allemaal zo goed in hier.

Alsof jij altijd goeie zin hebt!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een spellings- en grammatica fouten... :c
Waarschuw beheerder
hahahahahahaahahahah­ahhahahahahahahahaah­ahhahahahahahahahaha­hahahahaahahahahahah­ahhaha
Waarschuw beheerder
ik heb t altijd al gedacht....

wat een frusti kerel zeg!!!
Waarschuw beheerder
je bent net iets eerder dan ik met posten dan ik. Maar ik moest op die #$@*@zoekfunctie wachten.
Waar heb jij et vandaan, ook www.thedeejays.be ??
Waarschuw beheerder
donateur
pffff wist wel dat t een eikel was :[

Waarschuw beheerder
(Y) Makkelijk geld verdienen toch!?
Waarschuw beheerder
Ik wist wel dat het een driftkikkertje was!! :p
Waarschuw beheerder
Ps nie zeiken over de spellingsfouten want volgens mij is het gecopy-pasted
Waarschuw beheerder
donateur
Dan nog... :c

Waarschuw beheerder
donateur
humor he :p

Waarschuw beheerder
donateur
klopt is copy past,dus dont blame me :p
Waarschuw beheerder
donateur
Waar heb je deze flater vandaan dan?
Waarschuw beheerder
donateur
wat is de bron?

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
tiz gewoon een dikke sukkel!
Waarschuw beheerder
Vergeet niet mensen dat die jongens onder grote stress werken. Lekker uitslapen is er niet bij bijvoorbeeld!
En dan hebben ze nog niet eens een eigen officiele vakbond die hun tere belangen behartigt.

DJ zijn is zo makkelijk nog niet!

Waarschuw beheerder
hahaha lekker dan!!!! miss gaat ie nu hardcore draaien hahahahahaha

Waarschuw beheerder
idd bron???

Waarschuw beheerder
donateur
bron: www.thedeejays.be

Waarschuw beheerder
Raar verhaal...

En dan nog even voor alle HC fanaten.

Mijn pa heeft een club gehad waar elke week HC werd gedraait, geloof mij maar, veel van die HC dj's zijn nog veel erger...

Chris
Waarschuw beheerder
http://www.thedeejays.be/thedeejays.php?section=nieuwsfull&nieuwsid=110

om precies te zijn
Waarschuw beheerder
Hij maakt zijn naam weer eens waar
DJ Triesto :bah:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
BRON
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jezus welke mongool heeft die tekst geschreven, wat een spelfouten.

Verder zal het wel meevallen maar iedereen kraakt hem natuurlijk graag af.

Waarschuw beheerder
donateur
thnx donnie pablo (y)

to mars>>>>>>>belgische site :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dit verhaal verneem ik wederom met een korreltje zout :s
Waarschuw beheerder
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Ik zal het donderdag even vragen aan hem :lief:

Waarschuw beheerder
Zal me nix verbazen als het waar is.
Triesto is gewoon een eikel.. bewijst maar weer eens wat voor een vent het is.

En ja.. van de spellingsfouten..:s Belgen --> wat wil ja :vaag:
Waarschuw beheerder
Tijs is een schat :yes:

Waarschuw beheerder
Oeh na 3 jaar draaien aan de top heeft ie tog eindelijk es menselijke trekjes vertoond :S
Waarschuw beheerder
donateur
dit is dus weer zo een verhaal om die man eens naar beneden te krijgen
Ach dit kunnen we alleen maar als positief zien,aangezien dit weer eens zo een jaloezie stunt is om zo een verhaal bekend te maken(mocht ie waar zijn,want zelfs ik heb mn twijfels)

En ik hoor graag de andere versie van t verhaal,van zijn kant dus,want mocht dit het geval zijn,dat ie zich echt zo gedragen heeft,dan moest er echt een hoop voorafgegaan zijn

Hoe je draait of keert,hij is en blijft een geweldige dj..

Waarschuw beheerder
Ben k het 100% mee eens idd.
Waarschuw beheerder
Ik weet alleen dat de apparatuur heel erg slecht was en dat viel op bij veel (vaste Tiesto) bezoekers, omdat bij Gatecrasher alles altijd prima geregeld is!

Ik probeer het donderdag even te vragen aan hem :-)

Waarschuw beheerder
TRIESTO :kots:

het is en blijft een wancker :[ :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Wausah 2 december 2003 16:44
Zal me nix verbazen als het waar is.
Triesto is gewoon een eikel.. bewijst maar weer eens wat voor een vent het is.

En ja.. van de spellingsfouten.. Belgen --> wat wil ja

Je kent hem persoonlijk zeker of niet Wausah?! Vandaar dat je zo ongelooflijk objectief kunt oordelen over iemands karakter!! (Y) :S

Enne wat betreft die belgen... de Belgen zijn over 't algemeen beter in 't Nederlands taalgebruik, grammaticaal en woordenschat, dan wijzelf...

Dus je bent goed bezig met zo'n reply! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Boeien als het echt zo is gegaan :gaap:

Tis ook maar een mens... :)

Juist wel leuk, zo'n rel! :9 :K

Merel, ik vind nog steeds dat zijn muziek zuigt hoor, dat je het ff weet ;)
Waarschuw beheerder
Ach en dan nog. Je weet lang niet wat er aan vooraf is gegaan.
Kan me niet voorstellen dat hij dit zomaar doet vanwege n kapotte naald en n vertraginkje.

Maar goed (ver)oordelen zijn we allemaal zo goed in hier.

Alsof jij altijd goeie zin hebt!

helemaal met eens:yes: net of iedereen hier een ijspegel blijft als de dingen fout gaan en dus niet gaat zoals je het wil hebben. hij doet het een keer en hij is opeens triesto wel een voorbarige opmerking hier van de meesten als het een andere dj was geweest dat was diegene vast cool geweest omdat hij/zij dat deed.
en niemand weet wat er vantevoren is gebeurd, misschien wel iets in privésfeer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bron

www.volkskrant.nl/art34.html
Waarschuw beheerder
Ieder z'n smaak, Kim (y)

;-)
Waarschuw beheerder
1 negatief bericht over tiesto en iedereen heeft alweer een oordeel over m klaar......beetje jammer

Waarschuw beheerder
whaa hahaa
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal met eens net of iedereen hier een ijspegel blijft als de dingen fout gaan en dus niet gaat zoals je het wil hebben. hij doet het een keer en hij is opeens triesto wel een voorbarige opmerking hier van de meesten als het een andere dj was geweest dat was diegene vast cool geweest omdat hij/zij dat deed.
en niemand weet wat er vantevoren is gebeurd, misschien wel iets in privésfeer

Dat bedoelde ik dus met mijn reply :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach...iedereen heb ze dag soms niet :) ook tiesto. Pech gehad volgende x beter maar in principe kan ie best wel beetje goed draaien hoor dus ik denk dat t allemaal wel zal meevallen :jaja:
Waarschuw beheerder
Een dikke pluim voor alle negatieve reacties! Gaaf man! :S

:kots:

Waarschuw beheerder
Hee merel ben jij z'n persoonlijke stalkster? :p
Waarschuw beheerder
:bah: op al die kortzichtige mongolen hier
en wie zich aangepsroken voelt reageer ff aub!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zag hem vorige week dinsdag bij een shoarma/pizzeria in Breda,
hij zag er idd vrij geïrriteerd en bezopen en/of brak uit in elk geval,
majah... dat krijg je op 4:30 am tussen allerlei zatte Brabanders ;)
Waarschuw beheerder
(y) lijp... Een normale reactie op Tiesto van iemand met een hardcore logo op z'n profiel :-)

2 I&C: 1 van z'n grootste fans ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
ach,het was te verwachten..al die reply's
Als iemand iets heeft bereikt,waar andere al jaren naar toe werken en het nog steeds niet voor mekaar hebben..krijg je dit soort dingen
Dit is typisch een voorbeeld van jaloezie

Ik gun het hem van harte..beste dj van de wereld..en dat ie een keer zn dag niet heeft..ach ik heb alles al onderbouwd in mn vorige reply
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet dat al die tiesto fans ZO ONWIJS happen! :S

Kan jullie het nou schelen wat anderen van hem denken? :vaag:

Leg eens uit :9
Waarschuw beheerder
Heb altijd al een oordeel over Tiesto gehad :bah:
mijn respect gaat meer uit naar zijn maatje
DJ MONTANA :respect:
Waarschuw beheerder
Hij wordt hier op partyflock wel HEEL vaak afgekraakt door VOORNAMELIJK hardcore liefhebbers... En verschil in smaak is oke, maar daarom hoef je de ander nog niet af te kraken.

Ik zeg ook nooit: FUCK hardcore!!!!!!!!!!!!

Snappie?

Oh ja, en ik vind dat hij het gewoon niet verdiend heeft :-)
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat een site die zo'n ongeloofelijk slecht gespeld stukje plaatst erg betrouwbaar kan zijn. Je zou op zijn minst verwachten dat de ergste spellingsfouten eruit gehaald zouden worden.... :D

verder allemaal fijne reacties hier :D is het tegewoordig verplicht om als hardcore liefhebber tiesto uit te schelden? Kom je anders niet binnen op die feesten als je niet minimaal 10 keer tiesto in het openbaar voor iets hebt uitgemaakt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom ik hap...
Omdat ik het zat ben dat mensen hem zo zitten af te zeiken..tRiesto..kot­s dit kots dat
Ik hou helemaal niet van hardcore,maar ga niet in elk hardcore topic hardcore lopen afzeiken
en hoe bagger ik t wel vind,dat ik het geen muziek vind etc etc...
en het moet een keer duidelijk gemaakt worden..dat dit gewoon allemaal jaloezie is..
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore liefhebbers hebben geen smaak, dat is algemeen bekend... 8)

zie het dus gewoon als een compliment! :D
Waarschuw beheerder
Nou ja, geen smaak... Het is HUN smaak :-)

Maar de mijne niehiehiet!

En toch kraak ik niet af :-)

Waarschuw beheerder
khoop datie het niej zow gaat doen de 19e:S
Waarschuw beheerder
Jeuj ben geen gabber en kraak hem toch af :D
Waarschuw beheerder
donateur
Good 4 him!! Hij mag ook best een x pissed worden!!

Z'n muziek is alles behalve mijn smaak maar hij draait normaal goed en hij heeft wel uitstraling naar z'n publiek toe en is gek op z'n fans (voor zover ik dat via TV enzo kan inschatten).. Hij doet een keer iets niet zoals 't van hem verwacht wordt/wat niet netjes is, DUS?! Het is ook maar een gewone jongen die hard werkt hoor! Al zou ik graag z'n baantje overnemen ;)
Waarschuw beheerder
Hij is zeker blij met z'n fans.... Komt ons altijd gedag zeggen enzo.

En we mochten dus zelfs filmen op Tiesto in Concert!

:yes:
Waarschuw beheerder
Kuddedierengedrag!!

9/10 lullen alleen maar zo dom over tiesto omdat hun medegabbers ook zo lullen.

En idd wel heeeel erg toevallig dat het zowat alleen maar de hardcoreliefhebbers zijn die hem de grond intrappen.
Waarschuw beheerder
donateur
eindelijk een normale reply van iemand die niet van zn muziek houdt...

Ja verdine bell..over het algemeen wel
Alleen snap ik niet waarom ze zich er zo mee bezighouden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geloof dit verhaal niet echt hoor. Denk dat hij zich (vooral op zo'n groot feest) wel inhoudt mocht er iets gebeuren...

Waarschuw beheerder
donateur
Geloof er geen ruk van...degene die dit verhaal schreef kan niet eens spellen dus ik ga deze belgische corky niet eens serieus nemen en ga af op wat ik tot nu toe van Tijs gehoord en gezien heb ...en dat is meesterlijk :respect:
Waarschuw beheerder
Draait gewoon bagger muziek netzoals
die andere aapjes Armin v.Buuren
Ferry Corsten :bah: Ben geen gabber maar al moet ik kiezen tussen de muziek van Tiesto en hardcore
is voor mij de keus duidelijk HAKKUH !!!
Heb Tiesto ooit eens op een party gezien meteen als die meisjes met cowboy hoedjes naar voren en dan staan te huppen op die bagger muziek.
Mijn respect gaat uit naar DJ MONTANA :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Mocht dit hele voorval wel hebben plaatsgevonden,maakt het mij geen mindere fan..
Ik snap dus ook niet wat ze ermee willen bereiken
Oh nee..ik snap het wel
Hem naar beneden werken..hem afkraken,maar ja dat gebeurd toch altijd met mensen die de top bereikt hebben...

Waarschuw beheerder
kvind het persoonlijk ook wel heeeeeel lastig om zo'n belgische site 'zomaar' te geloven ;) en het echte bericht staat in een quote dus wie zegt dat die mensen nie zomaar wat lullen? :S
Waarschuw beheerder
2 Fausto:

Montana is ook een supergozer, 1 van Tijs z'n beste vrienden trouwens...

En JIJ zegt dat het baggermuziek is, maar het is jouw SMAAK NIET!!!!! *zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
Draait gewoon bagger muziek netzoals
die andere aapjes Armin v.Buuren
Ferry Corsten Ben geen gabber maar al moet ik kiezen tussen de muziek van Tiesto en hardcore
is voor mij de keus duidelijk HAKKUH !!!
Heb Tiesto ooit eens op een party gezien meteen als die meisjes met cowboy hoedjes naar voren en dan staan te huppen op die bagger muziek.
Mijn respect gaat uit naar DJ MONTANA

heb je dat al eerder gezegd?ja toch?you've made your point
't is duidelijk dat je trance niks vind,en dat betekent ook dat je er zelf niet over kunt oordelen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maak jullie dan toch allemaal niet zo druk
hou niet van zijn muziek de tiesto fans happen weer vind het alleen maar sneu dat ie de hele zaak afbreekt denkt ie ook alleen maar dat ie dat kan maken omdat ie "de nr.1 dj" is.
Hij moet het toch zeker wel zelf betalen he ;)
Waarschuw beheerder
of 't nu waar is of niet, boeien !! iedereen heeft indd wel eens een slechte dag. Veel gabbers die kotsen op tiesto doen dat alleen maar om ruig te doen volgens mij :S maar iedere z'n smaak he... ik kan een setje van de man iig wel waarderen

Waarschuw beheerder
Tsja...

vind het op zich wel een brute actie..
waarschijnlijk heeft hij wel goede redenen,
ALS het zo is gegaan..

ook belgen hebben GHB...

Wel jammer dat als(het is gebeurt) je daar bent op een feest dat het zo moet, want ondanks misschien "omstandigheden" heb jij wel een kaartje betaalt en verwacht je wat..
las dan je set af ..

maar het blijft gissen...

Waarschuw beheerder
donateur
Kortzichtigheid :S...

Dat is 't enige wat ik ervan kan zeggen!
Waarschuw beheerder
Juist ja Kortzichtigheid en meer niet
stelletje schapen
Lijkt net alsof ze elkaar sms'en/mailen/bellen om dit topic op te zoeken en er een reactie te plaatsen

ach ja, tis ook moeilijk om in de verkeerde hoek te zitten toch??? :X
Artiest {SHOWLIST artist 41177, 37500}
Waarschuw beheerder
hoe bedoel je ster alures.
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Whahahahahahaha, heb hier platgelegen, zie mezelf al in die zaal staan, zie je Thijs naar die geluidsman rennen om em te beuken haha. Beveiliging erbij schitterend. Ik vind dat je hier de humor van in moet zien. Al ben ik geen Tiestoliefhebber, ik neem het ook met een korreltje zout, maar vind het wel een komisch verslagje :D. Had hier hetzelfde neergezet als het om 1 van mijn favo DJ's ging dus niet zeiken :).
Waarschuw beheerder
1: Dit stukje is geschreven door een zwaar dyslectisch persoon, een kind van 4 of een volslagen idioot. (--> logisch verband is denkbaar)
2: Thijs is totaal geen heetgebakerd mannetje
3: Bron is twijfelachtig

Nee, gaat er bij mij niet in
Waarschuw beheerder
donateur
Gelul dit! Ik weiger zelfs het tegendeel te bewijzen, lijkt me compleet overbodig!

Waarschuw beheerder
ja,en toch is het grappig
Waarschuw beheerder
welke randdebiel heeft dit geschreven %-)
Leer eens Nederlands, dude!!

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, ik wil 't eerst bevestigd horen door iemand die er geweest is... en niet van zo'n bron...
Waarschuw beheerder
donateur
Of het nou waar is of niet..... maakt me niet uit. Als hij 13 dec. maar gewoon zijn ding doet in The Powerzone. Dan vind ik alles goed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
boeiuuuuh...pfff tiesto...zuigt

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk eens ff goed allemaal... alles wat hierboven besproken is wordt eens te meer bewezen door Claudiaatjuuh hierboven!!!

Well done meid! :D
Waarschuw beheerder
donateur
zucht...weer zo eentje met haar middelvinger in de lucht voor camera...
Zucht...

zucht

Waarschuw beheerder
donateur
Jaa... :D:D:D

[b][i][u]***CLAUDIAATJUUH FOR PRESIDENT***[/B][/I][/U]
Waarschuw beheerder
donateur
je bent een stoere meid..en super origineel :D
Waarschuw beheerder
cker ik ben altijd origineel daarom was ik ook als eerst ermee he
Waarschuw beheerder
donateur
en 24 nog wel..
Super...

Waarschuw beheerder
is dit echt gebeurd? zo ja dan is het wel heel erg vet!

haddik bij 8teraf ook eens moeten doen toen ik achter gare apparatuur moest draaien
Waarschuw beheerder
Maar Lady Tracid, ik bewonder jouw originele foto ook hoor!!!
Waarschuw beheerder
donateur
jammer...daar was t niet voor bedoeld
Waarschuw beheerder
gelukkig maar dan, zijn we daar uit
Waarschuw beheerder
donateur
idd....

zullen we nu weer ff op niveau discussieren
of is dat teveel gevraagd?

Waarschuw beheerder
donateur
Goed, kunnen jullie nu gewoon je bek tegen elkaar houden, en verder praten over dit topic, en niet over de "issues" die jullie schijnen te hebben, maar niet uit spreken!

Waarschuw beheerder
Bullshit, heb er verder niks van gehoord, was anders ook wel vet in de Engelse pers gekomen, want die Tabloids smullen van elk verhaal en Tiesto is daar echt wel front page nieuws...
En voor alle kortzichtige kuddedieren hier, die eens goed in de geschiedenisboeken van de hardcore/housescene moeten duiken :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hulde hulde..
Waarschuw beheerder
donateur
Lady Tracid® 2 december 2003 16:50
dit is dus weer zo een verhaal om die man eens naar beneden te krijgen
Ach dit kunnen we alleen maar als positief zien,aangezien dit weer eens zo een jaloezie stunt is om zo een verhaal bekend te maken(mocht ie waar zijn,want zelfs ik heb mn twijfels)

En ik hoor graag de andere versie van t verhaal,van zijn kant dus,want mocht dit het geval zijn,dat ie zich echt zo gedragen heeft,dan moest er echt een hoop voorafgegaan zijn

Hoe je draait of keert,hij is en blijft een geweldige dj..

Waarschuw beheerder
donateur
Gezelligheid kent geen tijd :D
Waarschuw beheerder
donateur
Smullen dit! :9

Ik lach me helemaal dood als het niet waar blijkt te zijn.. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
'k Zou kunnen herhalen wat ik boven Lady Tracid® haar post schreef maar da's zo onorigineel he?! 8)

Maar je hebt volkomen gelijk, en bewijst maar eens te meer hoe kortzichtig bepaalde kuddedieren-gedrag-vertonende(oeff wat 'n galgje woord :D ), zich grondig kunnen vergissen in hun kennis wat betreft 'n muzieksmaak die zéér minderwaardig is tegenover de stijl die zijzelf promoten...

God, stel je eens voor dat ik open sta voor anderen dingen... wat zou er dan gebeuren, misschien word ik dan wel maatschappelijk ge-accepteerd... wat moet ik dan met m'n leven?! Dan kan ik nooit meer m'n middelvinger opsteken in de camera... nee, idd, dat moeten we niet hebben, dus laten we Dhr. Verwest nog maar ff de grond in schoppen wanneer iemand anders met 'n onbevestigd verhaal komt!
Waarschuw beheerder
donateur
mooi gezegd..alleen maar mee eens
Waarschuw beheerder
donateur
De maatschappij, dat ben jij O:)
Waarschuw beheerder
zich grondig kunnen vergissen in hun kennis wat betreft 'n muzieksmaak die zéér minderwaardig is tegenover de stijl die zijzelf promoten...

ho, w8 ff wat bedoel je nou met 'minderwaardig'??

Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt mij toch vrij duidelijk en simpel geformuleerd.

Of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Hm ik zal eens luisteren zometeen wat hij ervan heeft gebakken :)
Waarschuw beheerder
minderwaardig = van mindere waarde / gemeen

= "Tiesto's muziek"??
Waarschuw beheerder
best verslagje :kots:
erg objectief en goed verwoord allemaal :kots:

je moet het van 2 kanten bekijken/ horen, maar dat is meestal wat moeilijk voor sommige mensen ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Tja... nou plaats je de categorie "sarcasme" nog ff voor die hele zinsopbouw... lees je 'm nog 'n keer, en herzie je je mening...

Goed?
Waarschuw beheerder
yes, heb 'm:)
Artiest Spoon
Waarschuw beheerder
Jammer voor iedereen die anti-tiësto is, maar dit verhaal is FAKE!

Bron: http://www.gatecrasher-forum.com/board/index.php?act=ST&f=1&t=82657&s=11f06a47fcf3600f4e82cb76d4a4e548

Zegt genoeg lijkt me! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
FreesoupDJ Posted: Nov 30 2003, 11:09 AM

Living On My Planet is Easy - My 3rd Earth

Group: Members

What a night!!!!!

Absolutly outstanding an all fronts!!!

The DJ's inc Jules were just all pure fucking awesome...jules maybe not...bit dodge but was good show for him

G&D were fucking amazing...proper hard/trance/techtrance/prog tunage...loved it

Motorcycle - Unbelievable

Scot Bond Played a Blinder in my opinion

PvD - GOD

[b]Tiesto - Was greatly entertaining...radiohead...jens...wicked set[/b]

Armin - Good

Ferry what a bloke, proper good set with an awesome edit of rock your body rock for added effect.

Jules - he was decent enuff

All in all a fucking mint Night. Crasher showed its true form of what it can be...everything.

Thanks to anyone I met, ull have to excuse me. I am in need of desperate sleep

Zegt idd genoeg Spoon thnX!

Waarschuw beheerder
De technicus "vervangde" vlug de naald....de arm van de platenspeler "kkapot" trok....trok "hij hij" de "stroponkkabel" uit....."rukkte" de stereo "kkabel" kapot....ging hij leukweg de arm van de volgende draaitafel kapot "doen"!

Is dit serieus or what ;)
Waarschuw beheerder
2x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De technicus "vervangde" vlug de naald....de arm van de platenspeler "kkapot" trok....trok "hij hij" de "stroponkkabel" uit....."rukkte" de stereo "kkabel" kapot....ging hij leukweg de arm van de volgende draaitafel kapot "doen"!

Is dit serieus or what

:respect:

dit bedoel ik te zeggen
Waarschuw beheerder
:vaag: Duhhhhhhhh? :vaag:
Waarschuw beheerder
Op geen van de engelse forums is trouwens iets bijzonders te vinden over Gatecrasher of Tiesto. Is dus alleen maar zwart makerij. Nog even een korte quote van een engels forum:

All in all thourouhly enjoyed myself, Tiesto & PVD were abserlutely rockin

Nog maar eentje toegevoegd:

Tiesto came on eventually at 2 after PVD finished and was equally BANGEEEEEEEEN I heard he played his mix of Adagio for Strings in Dublin...he didnt play it in NEC but he did play some scorchers...and of course....lifted the roof off with Traffic

To be honest after the madness of PVD & Tiesto i was too wrecked to dance any more...

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben de set aan het luisteren en hij valt wel degelijk 2x weg. Maar ik kan niet ZIEN wat er gebeurd.

Artiest {SHOWLIST artist 16446, 19760, 48082}
Waarschuw beheerder
dit is gewoon weer een andere belgische grap ;)

Waarschuw beheerder
hoe kom je aan die set?

Waarschuw beheerder
donateur
2 keer wegvallen is nogal 'n verschil met het verhaal wat hierboven gepost is...
Waarschuw beheerder
donateur
*From The Block* : Daarom zet ik er ook bij dat ik verder niet kan ZIEN wat er gebeurd. :):)

Iedereen kan wel eens een keer een slechte naald treffen. Of zijn dag niet hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha,

Ik heb uit zeer betrouwbare bronnen nog veel meer ongein gehoort over dit mannetje !!!!!!!!!!

hihihihi

Hij gaat nog wel op zijn bek kan ook niet anders als je toch sterallures hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
your point?

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry NICKELSON31... maar ik ga 'n man op dit forum niet op z'n woord geloven wanneer hij op zo'n manier lacht
hihihihi

Sorry, maar die bekrompen mening moest ik hier ff postten.

En Marja... I know :).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tostie !! :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Hihihihi :$
Waarschuw beheerder
donateur
Klaar: Leuk setje waar hij idd 2x ff weg valt. Maar dat overkomt (letterlijk en figuurlijk;)) de beste wel eens.
Waarschuw beheerder
Heb je toch regelmatig bij Tiesto optredens gezien, Nickelson...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahahahaha Tiesto zijn eerste goede actie, zo zie je maar het is en blijft ook maar een mens met gevoelens en is niets meer dan de rest...... wel jammer voor alle kijk-ik-ben-fan-van-Tiesto-losers
Waarschuw beheerder
Wat zijn kijk-ik-ben-fan-van-Tiesto-losers?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat zijn kijk-ik-ben-fan-van-Tiesto-losers

o.a. jij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook, ik ook?!

Ach.. always beats a kijk-ik-ben-fan-van-suzuki-fan.

8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok. Effe checke...

:-D

Kijk mensen, ik ben fan van Tiestoooooooo!!!!!

:BOUNCE:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahaha wat een kerel, ik neem aan dat je mij voor schut wou zetten, maar het is geen SUZUKI aap. jammer dan :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen verstand van auto's, net zomin als jij verstand hebt van muziek, dat tonen we elkaar maar al te opzichtig, don't you think?

Maar nee Nederman, als ik je voor lul zou willen zetten, dan doe ik dat wel, maar that's too easy...

Moet wel spannend blijven natuurlijk... b'tje opbouwen, climax, afmaken, grande finale... nee... dat wordt ws morgen. Je reageert te traag.

;P

Waarschuw beheerder
Tja, als hardcore echt je muziek is.. het is niet de meest intelligente muziek die er bestaat. Als je dan ook nog es in een opel corsa rijdt en daar flink trots op bent. Toch waardering voor de lef om dan iemand als Tiesto af te kraken die wel iets meer heeft bereikt. :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo zo jij hebt wel praatjes, maar blijkbaar weet jij niet beter sjors. Ik heb een auto waarmee ik van A naar B kom en nog met een leuke normale snelheid. Ik kots op Tiesto ja en vind hardcore toppie en jij blijkbaar niet, dus kots ik ook op jou :P

Waarschuw beheerder
Beterschap dan maar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
stelletje kinderen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bedankt heb ik wel nodig, als ik steeds tegen zo'n rotkop aan moet kijken als die van u.
Waarschuw beheerder
Kan je nu niet serieus meer nemen Nederman :-)
Waarschuw beheerder
Dat bericht is echt heel triest, kan me niet voorstellen dat het waar is. Als je alleen al kijkt naar hoe het geschreven is.

Op de site van gatecrasher lees ik iig hele andere dingen! Bovendien had je hier echt wel meer van gehoord, was dit echt gebeurd.

Ik snap ook niet dat mensen Tiesto zo verwaand vinden. Als ik hem zie, vind ik hem altijd erg verlegen en rustig overkomen.
Voor iemand die zo aan de top staat vind ik hem juist anti-sterallures hebben!

Waarschuw beheerder
Ik geloofde dit verhaal al vanaf de eerste zin niet (Vandit, kom op verzin wat beters...). Als je dan de rest van t verhaal er ook nog bijpakt en je hebt enige kennis over Tiesto dan moet je wel een heel erg laag iq hebben om toch te geloven dat 't waar is ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kan je nu niet serieus meer nemen Nederman

Serieus, ik wil jou niet eens nemen Merel
Waarschuw beheerder
donateur
zo, iedereen zijn gal weer kwijt!