Partyflock

Forumonderwerp · 643604
876x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mensen hier ook last van ? ik heb er al een jaar last van ! messchien zijn er mensen die weten wat je kan doen als je een aanval krijgt..?

Waarschuw beheerder
Heb het zelf ook lang gehad... ik raakte er door in paniek en daardoor ging ik nog erger hyperventileren en viel ik soms zelfs flauw :S Als het gebeurd probeer je kop erbij te houden en wees heel erg bewust van je ademhaling. Leg je hand op je buik en probeer heel diep in en uit te ademen om je ademhaling rustiger te krijgen.. Heb je het op bepaalde momenten? Weet je wanneer je er last van hebt? Of is het totaal onverwachts en overvalt het je? Het is heel verstandig om naar de dokter te gaan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik herken ook heel veel dingen die hier staan,bijna flauwvallen enzo ben er ook voor naar de dokter geweest. En toen kreeg ik ook een soort ademhalingstherapie. En ja wat °° Kiem °° zegt helpt bij mij inderdaad ook...

Waarschuw beheerder
Ook regelmatig last van.Maar nu gelukkig een stuk minder als eerst.Heel eng maar je moet geoon probere rustig blijve.Het enigst wat misschien ken gebeure is flauwvallen.als je flauwvalt regelt je lichaam automatisch je ademaling weer op de juiste mannier.Als je weer bijkomt ben je weer als nieuw.Alleen als je dus zo'n aanval krijgt dan ga je vaak denke,ik ga dood ofzo iets,waardoor het alleen maar erger word.Gewoon in je acher hoofd houde,het enigste wat ken gebeure is flauwvalle.Laat me dan maar lekker flauwvallen.Ben je er daarna wel weer lekker vanaf.Gewoon rustig blijve en voor je het weet is het weer over.Zoek een beetje afleiding en ga zeker niet op je ademhaling lope lette.Dan word je helemaal para.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet er alles van!
heb er een jaar last van gehad!
en ik dacht iedere nacht weer dat ik dood ging!dat ik een hartaanval had! ik begon echt te denken dat er wat mis was met mij! naar dokters gegaan fyshiotherapie! maar nix hielp!
ik was er iedere dag mee bezig!en hoe als ik weer tintels in mijn hoofd kreeg,en het koud kreeg,niet meer kon ademen en mijn hoofd op eens weer rood werd en hartkloppingen kreeg,dacht ik weer help ik ga dood!! Maar opeen gegeven moment dacht ik so what, dan ga ik dood, jammer dan! laat het maar komen! en mijn tante zei tegen mij meisje je bent 10x sterker dan jezelf denkt!!! en iedere keer als ik me weer vaag voelde keek ik in de spiegel en zei tegen mezelf MEID JE BENT 10X STERKER!!!!
en dan ging het het snelste over!
wat ik ook altijd doe als ik niet kan slapen omdat ik een hyper aanval heb,is gaan dansen of gaan touwtje springen! dan ben je ff met je gedachte ergens anders en dan gaat het het snelste voorbij!
Je moet er gewoon zo min mogelijk aan denken,en het niet je leven in beslag laten nemen!!!!!
want hoe meer je er aan denkt,hoe gekker je word!zodat je niet meer normaal kan functioneren!en dat is niet bedoeling!
of probeer de oorzaak te vinden waarom je zo onrustig bent!want de oorzaak is meestal iets waar je het niet van verwacht dat dat de oorzaak is!dus denk een dagje na over je leven!dan voel je je daarna een stuk fijner!!
of ga iets geks doen met je leven!
ik heb er nu bijna nooit meer last van!
ik zit nu in amerika en dat had ik een jaar geleden nooit kunnen denken vanmezelf!
ben er best een beetje trots op dat ik er helemaal zelf weer boven op ben gekomen!*bloos*
nou in ieder geval veel sterkte er mee, en hou je er niet te veel mee bezig!
dikke (k)
:kusje:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ohw jah,begin aljeblieft nooit aan medicijnen daarvoor!
want als je aan die rare pillen begint kom je er nooit meer vanaf!!
je moet het echt zelf doen!
accepteer dat je het hebt!
als het komt,moet je gewoon denken,ach daar heb je het weer!gaat zo wel weer weg!
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook ademhalingstherapie gehad :vaag: ja dat bestaat. dan leer je hoe je moet ademen ofzo maar hielp bij mij niet. Je moet je leven er niet door laten leiden. Niet bang zijn dat je een aanval kunt krijgen want dan krijg je het juist. Maarja verder het verschilt p.p