Partyflock

Forumonderwerp · 643517
2 volgers · 33830x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah!

Net de video's van serie I & II en de speelfilm gekregen voor mn spaarpunten bij de Edah! :-D

Toch wel jeugdsentiment...

Lache dat de moderne versie nu weer op tv is, net als He-Man.

Nu alleen Mask nog!

[img]http://www.sgtsavage.com/files/vol1.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yiggi op donderdag 26 juli 2007 om 15:10:
Spaar je optimussen??

yep Nucleon Quest Super Convoy word NR: 29
die hybrid style heb ik al.

ik ga binnenkort nog wel ff zoeken voor een galaxy convoy hybrid style
Waarschuw beheerder
THS 01 dus ;)

Helaas die heb ik momenteel niet.... :(

Ik heb wel morgen een MIB Milton Bradley(MB) roodvoet Optimus.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat moet toch even wachten
ben me kamer aan t opknappen want ik kon niet veel meer kwijt
en k moet al die primes wel een mooi plekje kunne geven.
Waarschuw beheerder
Transformers regeert wat een vette film, super special effects, hier en daar een dooie en een lekker wijf genaamd MEGAN FOX!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 16:32:
dat moet toch even wachten
ben me kamer aan t opknappen want ik kon niet veel meer kwijt
en k moet al die primes wel een mooi plekje kunne geven.

Heb je misschien een foto van al die Primes bij elkaar?? Lijkt me wel vet!

Ik heb er momenteel 6 (MP04, G1, MB G1, G2, WST, Movie)

Ik heb meer een Starscream tik. Daar heb ik er 25 verschillende van of zo :p

Waarschuw beheerder
donateur
volgende week als alles weer staat komen de foto's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 19:11:
volgende week als alles weer staat komen de foto's

Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychisch op zondag 22 juli 2007 om 19:46:
Kutfilm, de special effects zijn te gruwelijk voor woorden en de laatste 45 minuten van de film maakte veel goed maar de rest van de film was gewoon bagger. Slecht camerawerk, uberslechte acteerprestaties en een goedkoop 2e hands scriptje hebben veel onderuit gehaald. Ik keek vroeger graag naar transformers en denk dat ik elk filmpje wel 10 x heb gezien en had ook veel van deze film verwacht maar het viel me echt tegen. De rede waarom star wars, batman begins en spiderman naar mijn mening betere films zijn is omdat er ook veel aandacht is besteed aan het verhaal en er tenminste moeite was gedaan om geloofwaardige karakters neer te zetten, dit alles miste ik bij transformers. Jammer..

ik sluit me hier volledig bij aan! erg jammer! ze hadden er veel meer uit kunnen halen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MindFucker op zaterdag 28 juli 2007 om 15:00:
Slecht camerawerk

wat was er slecht aan dan??

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn meest recente aanschaf:

[img width=400 height=450 cacheid=001411290028b551c4ac0b151a01f814d5]http://www.action-hq.com/store/images/ClassicsRodimus.jpg[/img]

Classics: Rodimus.
Oftewel de 2006 redesign van G1 Hot Rod.
B)
Waarschuw beheerder
Mijn nieuwste aanwinst: Milton Bradley Optimus (met rode voeten)

[img width=640 height=480 cacheid=0014112b0028b55a10eb2cb41a01f81683]http://i33.photobucket.com/albums/d51/Yiggishez/Roodvoet001.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000e45eb0028b9c7574b56641a01f81683]http://i33.photobucket.com/albums/d51/Yiggishez/Roodvoet002.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
heb de film eindelijk gezien gisteren! Vond het zelf een vette film omdat ik niet erg op de hoogte ben van de verhaallijnen van de tekenfilms. Kwam die kubus dan helemaal niet voor in de tekenfilms en was er in de film dan nog meer anders dan in de tekenfilms?

De gevechten waren idd druk maar zag er zeker erg gruwlijk uit. Prime die Barricade zwaar ownde en zelfde geldt voor Mega die Jazz letterlijk aan stukken scheurde. Starscream had denk ik de vetste scene met die andere F-22's

en verder Megan Fox damn wat een lekker wijf:D

Waarschuw beheerder
dat is 5 procent van die kutfilm
slechte film, kinderachtige humor en foute keuze aan acteurs

liever 2 lelijke goeie actrices dan die dozen van deze

Waarschuw beheerder
donateur
Ongelovelijk hoe sommige mensen maar door blijven gaan met het bitchen en janken. Jahaa, we weten nu wel dat het een goedkope kutfilm is en dat het zo moeilijk te accepteren is dat we niet meer in de jaren '80 leven, en dat de film het Transformers concept helemaal kapot maakt... maar mag een ander em heel, heel misschien wel goed vinden?
;)

Let it go, dude...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goedkoop was hij niet ,maar ieder snugger iemand kan wel zien dat het vol langdradige bullshit zit

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 23:22:
maar ieder snugger iemand

Dus met andere woorden; als je het geen kutfilm vond, ben je gewoon niet al te snugger?

8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 07:40:
Dus met andere woorden; als je het geen kutfilm vond, ben je gewoon niet al te snugger?

Als je het geen kutfilm vindt dan is er zeker sprake van een gebrek om een goed film van een slechte film te onderscheiden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dus omdat een dildo zoals jij het geen goeie film vind ben jij maar beter dan mensen met een andere smaak?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 11:24:
dus omdat een dildo zoals jij het geen goeie film vind ben jij maar beter dan mensen met een andere smaak?

Hmmm...Weinig niveau van je, om nou gelijk weer te gaan schelden, slaat ook nergens op.

Had ik dan toch gelijk...

Uitspraak van Sebastiaan™ op maandag 23 juli 2007 om 19:48:
Verder vond ik die grapjes wel iets hebben

Uitspraak van Decibel op maandag 23 juli 2007 om 23:58:
Misschien voor de gemiddelde puber...

Over smaak valt niet te twisten maar er zijn zeker wel kenmerken voor een goede film en kenmerken voor een slechte film. Die zijn in deze film duidelijk te zien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Decibel op dinsdag 31 juli 2007 om 09:31:
Als je het geen kutfilm vindt dan is er zeker sprake van een gebrek om een goed film van een slechte film te onderscheiden

in andere woorden, jij vind jezelf beter dan mensen die deze film wel goed vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 12:45:
in andere woorden, jij vind jezelf beter dan mensen die deze film wel goed vinden.

Dat is jouw conclusie en niet de mijne.

We praten hier over een film. Vreemd om vanuit dat onderwerp zo'n conclusie te trekken.

Kun je ook argumenten geven waarom het in jouw ogen een goede film zou zijn? Los van de special effects en de coole/vette actie scenes?

Misschien komen we dan verder:)
Artiest Yzco
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 31 juli 2007 om 13:04:
Los van de special effects en de coole/vette actie scenes?

dit kan al een heel goed argument zijn dat het een goeie film is (Y)

een film kan toch ook goed zijn omdat de special effecten en de aktiescenes goed zijn. Een film hoeft in mijn ogen echt niet altijd een ontzettend goed verhaal te hebben.
Films als Bridget Jones vind ik verschrikkelijk, maar in dat genre zijn ze erg goed blijkbaar.
Die Romantische Komedies vind ik overigens allemaal niets maar goed.

300 van een tijd geleden vond ik ook een toffe film, nou dat geschiedenis lesje ging alleen maar om het hakken.
In mijn ogen perfect gelukt (Y)

ik heb transformers nu al 3x gezien en ik zie steeds weer nieuwe dingen. komt waarschijnlijk ook omdat sommige aktiescenes echt veelstesnel gaan, maar ik geniet zelfs na 3x nog van deze film (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Decibel op dinsdag 31 juli 2007 om 13:04:
Dat is jouw conclusie en niet de mijne

Als je het geen kutfilm vindt dan is er zeker sprake van een gebrek om een goed film van een slechte film te onderscheiden

jij was degene die die neer zette.

oke dat kubus verhaal was kut dat heb ik al eerder gezegt.
voor de rest vond ik het een prima film. acteer werk hoor je mij niet over klagen.
de grapjes in de film waren op 1 of 2 puntjes iets overdreven (zoals dat sector 7 ondergoed)

Uitspraak van Psychisch op zondag 22 juli 2007 om 19:46:
Slecht camerawerk

was niks mis mee
Waarschuw beheerder
Dee Decibel, weet je wel wat het verschil is tussen discussieren en je mening opleggen??

Als je discussieerd heb je respect voor elkaar en ga je niet mensen afzeiken die je mening niet delen.

Just my 2 cents
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 13:18:
zoals dat sector 7 ondergoed

die vond ik juist wel weer grappig :bloos:

alleen die botgrappen vond ik niets.
bumblebee die pist, of frenzy die zich verstopt achter zn hand als ie uit het vliegtuig komt :S

Transformers moeten niet grappig zijn :no:

Uitspraak van Yiggi op dinsdag 31 juli 2007 om 13:57:
Als je discussieerd heb je respect voor elkaar en ga je niet mensen afzeiken die je mening niet delen.

(Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 13:18:
oke dat kubus verhaal was kut dat heb ik al eerder gezegt.

het verhaal van de meeste G1 afleveringen was kut, maar daarom niet minder vermakelijk (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yzco op dinsdag 31 juli 2007 om 14:03:
die vond ik juist wel weer grappig

alleen die botgrappen vond ik niets.
bumblebee die pist, of frenzy die zich verstopt achter zn hand als ie uit het vliegtuig komt

Transformers moeten niet grappig zijn

Maar die Moeder van Sam was echt supergrappig! "Sam's happy moment" :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yiggi op dinsdag 31 juli 2007 om 14:45:
Maar die Moeder van Sam was echt supergrappig! "Sam's happy moment"

:roflol: en hoe herkenbaar :roflol:

ook erg tof dat ze daarna zegt:" She's beautifull" en trots naar haar zoon kijkt (Y)
en die pa is even Boks, vuistje tegenelkaar met zoon :D
subtiel maar erg leuk

dad:"earthquake..,earthquake!"
mom:" how did you get there so fast?"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yiggi op dinsdag 31 juli 2007 om 13:57:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 11:24:
dus omdat een dildo zoals jij het geen goeie film vind ben jij maar beter dan mensen met een andere smaak

Wie zeikt wie nou af:/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 12:45:

Ik geef mijn mening en dat is dat ik het geen goede film vind. Ik geloof trouwens ook dat het geen goede film is. Dus losstaand van mijn mening.

Ik leg niemand een mening op maar Blitzwing is het blijkbaar niet met me eens. Kan gebeuren:) Gebeurt wel vaker op een forum.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 31 juli 2007 om 15:36:
Wie zeikt wie nou af

Ik zeik jou niet af, maar je generaliseerd mensen die de film wel goed vinden als smakeloos.

Dus zeik je mij wel af. :(
Waarschuw beheerder
Waar zeik ik mensen af? Omdat ik verwijs naar puberale grappen in de film?

Waarschuw beheerder
hmja ik vind het ook raar maargoed, dit kan eindeloos door gaan

mensen hebben er verstand van en mensen kunnen het geen zak schelen en kijken de film maar globaal en geven het een flutmening (ook al kan deze positief zijn)

en kom niet met argumenten waarom deze film dan zoveel bezoekers krijgt

want het heeft niets met kwaliteit te maken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe kan je deze film in een hoekje plaatsen met kwaliteit ???

als je het maken er van met niks anders kan vergelijken !

4 jaar lang zijn ze bezig geweest....

de hele robot animatie is opnieuw uitgevonden...

een techniek die nog nooit iemand gebruikt heeft...die ze zelf ontworpen hebben...

kwaliteit eerste klas !! knap staaltje werk vind ik het

Waarschuw beheerder
dat is een onderdeel van de film, dat is nog niet eens een kwart van de hele film

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 17:08:
en kijken de film maar globaal

dit bedoel ik dus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je het geen kutfilm vindt dan is er zeker sprake van een gebrek om een goed film van een slechte film te onderscheiden.

Vergeet niet dat er tussen een slechte film en een goede film ook nog een heel erg groot gebied zit.
;)

Oke, ik vond TF idd niet 1 van de beste films die ik ooit heb gezien... dat zeker niet. Maar ik kan me genoeg films voor de geest halen die ik stukken slechter vond.

Misschien heeft iedereen ook een andere opvatting over wat de definitie van een kutfilm is. Ik heb een paar weken geleden de film "Feedback" gezien, omdat m'n ma die in de aanbiedingenbak zag liggen van de Bart Smit. Bleek dus een gigantisch amateuristische D-film te zijn met een nog slechter plot en verhaal dan het houterige acteerwerk.

Als je zo'n film hebt gezien, vind je niet snel iets kut meer... en al helemaal geen bioscoopfilm.
:D

Waarschuw beheerder
Ik vond t een vette film(Y)
Vette actiescenes, vette achtervolgingen..
Wachten op deel 2:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 19:29:
dit bedoel ik dus..

is het normaal dat je met jezelf praat... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 19:37:
Oke, ik vond TF idd niet 1 van de beste films die ik ooit heb gezien... dat zeker niet. Maar ik kan me genoeg films voor de geest halen die ik stukken slechter vond.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 19:37:

Die zijn er ook zeker. Wat dat betreft kan het altijd erger!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 17:08:
ensen hebben er verstand van en mensen kunnen het geen zak schelen en kijken de film maar globaal en geven het een flutmening (ook al kan deze positief zijn)

wat zjn volgens jouw dan goeie films? Geen kritiek ofzo, maar ben gewoon benieuwd..

Blijf bij mijn standpunt, dat het een prima film was.. zeker voor het genre waarin het zich bevindt (wat ik dan spektakelflms noem)..

Waarschuw beheerder
vond hem zwaar tegen vallen! (N)

Soms ging die vechtscene veels te snel, je kon t dus niet goed zien.

Bumble bee was een fokking camero in de film en geen kever ...wtf!
Strascream en megatron leken er niet op en miste Soundwave in feite de rechterhand van Megatron!

geef mij maar gewoon de oude tekenfilm....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een Wrede filmn zeg!!!! :respect:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 11:45:
Bumble bee was een fokking camero in de film en geen kever ...wtf!
Strascream en megatron leken er niet op en miste Soundwave in feite de rechterhand van Megatron!

Tsja....er blijft altijd wel iets dat anders is dan de strips/boek. Maar dat is met al dit soort films zo. Noem 1 film, waarin alles precies gebeurt zoals in de strip/tekenfilm.
Dus op die kleine dingetjes ga ik de film niet afrekenen. als ik dat zou doen, zou ik geen van dit soort films leuk vinden. Is ook weer zo zonde.
Waarschuw beheerder
Ik kan trouwens iedereen hier aanraden de Comic Transformers Megatron Origin van Dreamwave te gaan lezen. Dat gaat over hoe Megatron zo is geworden, zoals hij later in G1 is.

Echt MEESTERLIJK!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 14:02:
Tsja....er blijft altijd wel iets dat anders is dan de strips/boek. Maar dat is met al dit soort films zo. Noem 1 film, waarin alles precies gebeurt zoals in de strip/tekenfilm.
Dus op die kleine dingetjes ga ik de film niet afrekenen. als ik dat zou doen, zou ik geen van dit soort films leuk vinden. Is ook weer zo zonde.

Ik vind het juist kut dat ik niet kritisch naar een verfilming kan kijken. Ik snap namelijk wat er zo fucking moeilijk aan is om een keer trouw te blijven aan een verhaal. Het wordt er niet slechter op, in tegen stelling het wordt alleen maar beter.

Maar goed na het zien van Spiderman 3 leg ik me er echt bij neer dat als er een verfilming uitkomt dat ik er niet kritisch naar moet kijken en niet van te voren hoge verwachtingen heb.

En dat Transformers geen topfilm is hoef je geen raketgeleerde voor te zijn. Het is een leuke standaard film en meer niet.

Ik vind dat een film goed in elkaar moet zitten op alle gebieden. Vooral tegenwoordig is acteren ontzettend belangrijk en een verhaal ook. Bij Transformers wist je al van te voren dat het verhaal crap zou zijn (zie G1), maar om het nog erger te verkrachten kon ik me niet voorstellen.

Film is leuk op special effects gebied mits je alles in slowmotion kijkt en grappen daarentegen kon ik wel waarderen, maar zaten er ook een aantal tussen die crap waren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.J! op woensdag 1 augustus 2007 om 09:21:
wat zjn volgens jouw dan goeie films? Geen kritiek ofzo, maar ben gewoon benieuwd..

Blijf bij mijn standpunt, dat het een prima film was.. zeker voor het genre waarin het zich bevindt (wat ik dan spektakelflms noem)..

tja heel orgineel zijn het wel de films die bijna iedereen in z'n lijstje heeft staan

maar de Quality Film Collection laat al duidelijk zijn welke richting ik aanbid

Waarschuw beheerder
vond de film te hollywood, wel brilliante CGI en actie scene`s waren echt knallen.

heb "the game" nu ook voor de PS2. die volgt voor het grootste deel exact de verhaallijn van de film.
hij is dan ook vrij snel uitgespeeld...
Waarschuw beheerder
voor mij jeugdsentiment.. dus vond de film gewoon vermakelijk... geen oscar movie.. just popcorn movie..

special effects zeer mooi, die griet was te vreselijk om naar te kijken.. ongeloofwaardig, maar ff gecast door haar looks..

hahaha.. dat uber megatron niet die gozer kon pakken!! :roflol:, begrijpelijk hij rende als superman! :/

voor de rest waren een aantal grappen wel leuk..

maar wat verwachten jullie nou.. een topmovie?? heel die film zat vol b-acteurs.. tyrese een rnb zanger :rot: die ook ff wilde acteren..

deze film niet teveel analyseren.. gewoon entertainment.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 14:02:

Spiderman! fantastic four! X-men! Zo kan ik nog wel ff doorgaan...
aanzienlijk verschil qua overeenkomsten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 10:13:
Spiderman! fantastic four! X-men! Zo kan ik nog wel ff doorgaan...
aanzienlijk verschil qua overeenkomsten.

Met wat doorgaan? Bullshitten? Die je daar allemaal opnoemt zitten ook allemaal fouten in op hetzelfde niveau als bij Transformers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van St33lo op donderdag 2 augustus 2007 om 11:24:
Met wat doorgaan? Bullshitten?

wat jij wilt jongen! Maar de personages komen wel overeen of wil je dat ontkennen...strips las ik niet van x-men of spiderman maar ze hadden dezelfde powers en leken er in ieder geval wel op.
bij Transformers...leek alleen optimus prime...
Dat het verhaal anders is dat maakt mij verder niet uit heb ik t verder niet over gehad ouwe! (Y)
Waarschuw beheerder
net alsof bij de tekenfilm zoveel individuele opvallende karakters waren...megatron,optimus prime,bumblebee,starscream,soundwave zijn de belangrijkste en doen allemaal in de film mee.

soundwave komt in deel 2. is sowieso het aller-allervetste karakter met de vetste stem. :yes:

zo,n die-hard nerds zeuren hier wat om. n film met transformers is totaal iets nieuws op filmgebied. (y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 10:13:
Spiderman

ik vind de spiderman films maar klote. peter parker is in de tekenfilm echt wel beter dan die brille sul in de film. en een green goblin met een simpel masker. tsss niet eens de king pin erbij. dat is hetzelfde als je megatron weglaat uit transformers. :s
laatste aanpassing