Partyflock

Forumonderwerp · 643517
2 volgers · 33790x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah!

Net de video's van serie I & II en de speelfilm gekregen voor mn spaarpunten bij de Edah! :-D

Toch wel jeugdsentiment...

Lache dat de moderne versie nu weer op tv is, net als He-Man.

Nu alleen Mask nog!

[img]http://www.sgtsavage.com/files/vol1.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
net m'n predaking reissue giftset binnen gehad
hij is prachtig.
Waarschuw beheerder
Toppie film.. Heb me geen minuut verveeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WaKkA, and now he's gone op vrijdag 13 juli 2007 om 13:43:
Het zijn toch alletwee modellen van praktisch dezelfde mold... er ging een hele tijd het gerucht dat de G1 gekleurde versie een repaint was van de Takara variant, maar volgens mij gaat Hasbro deze zelf uitbrengen ?!

Ik vertrouw Hasbro nooit zo erg met her-uitgaves. Meestal gebruiken ze (goedkoper) plastic om bepaalde onderdelen te vervangen. Kijk maar naar de G1 reissue lijn. Die Hasbro versies zijn ook niet geweldig, terwijl de Takara Tomy versies veel beter zijn afgewerkt.

Maar goed, iedereen moet het zelf weten ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, mee eens...

Om die reden heb ik destijds ook de Takara-versie van Masterpiece Optimus Prime gehaald, en niet de Hasbro-versie. Evenals Binaltech ipv Alternators.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 19:17:
predaking reissue

waarschijnlijk ebay of marktplaats, maar wat zijn de beste adressen om zoiets te vinden??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr.J! op zaterdag 14 juli 2007 om 16:57:
waarschijnlijk ebay of marktplaats, maar wat zijn de beste adressen om zoiets te vinden??

ik heb hem zelf via marktplaats.
en er staan er volgens mij nog 1 of 2 op.
Waarschuw beheerder
eergister gezien in de bios.. vette film :D dikke effecten en graphics! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.J! op zaterdag 14 juli 2007 om 16:57:
predaking reissue

www.archonia.com

Daar kan je hem kopen en verzekerd laten verzenden voor 5 euro. Als er iets mis is, dan krijg je gewoon een nieuwe + ze betalen zelf voor het terugsturen van de kapotte ;)
Waarschuw beheerder
http://www.tv-links.co.uk/show.do/2/2505

bijna helemaal het eerste tweede en derde seizoen digitaal (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op zondag 15 juli 2007 om 07:24:
bijna helemaal het eerste tweede en derde seizoen digitaal

grappige site inderdaad.. volg er wel meerdere dingen.. ook een hele hoop anime :D

Waarschuw beheerder
Super vette film!

heel mooi gemaakt en de balans actie en humor is precies goed.

maar wat gebeurd er nu met Starscream aan het eind? Megatron had een iets grotere rol mogen krijgen overigens...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 11:45:
Megatron had een iets grotere rol mogen krijgen overigens...

Dat komt vast nog wel in deel 2
Waarschuw beheerder
heb hem gistere gezien en de film was zo goed dat er zelfs mensen klappen
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
in de herhaling...

de originele film is duizend keer beter....

deze film vond ik echt geen hol aan, te weinig verhaal, te veel gezeik over een puber... bah !

ben voor het einde de bios uitgelopen en thuis uit protest aflevering 1 t/m 3 gaan kijken van G1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meiosis op zondag 15 juli 2007 om 16:23:
in de herhaling...

deze film vond ik echt geen hol aan, te weinig verhaal, te veel gezeik over een puber... bah !

ben voor het einde de bios uitgelopen en thuis uit protest aflevering 1 t/m 3 gaan kijken van G1

:looser:

Ik vind het echt een hele vette film! Zooo vet gemaakt als ze transformeren echt GRUWLIJK GEMAAKT!!!!

:respect: Kan niet wachten op deel 2!

Optimus Prime :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Meiosis op zondag 15 juli 2007 om 16:23:
in de herhaling...

Smaken verschillen nou eenmaal ouwe... ;)

Ik vond het zelf absoluut geen slechte film, ik heb er gewoon de hele tijd naar gekeken als een moderne vertaling ipv het vergeleken met de oude serie en film. En dat als diehard G1 fan. B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 11:45:
maar wat gebeurd er nu met Starscream aan het eind? Megatron had een iets grotere rol mogen krijgen overigens...

Starscream vliegt de ruimte in. Waarschijnlijk om hulp te gaan halen voor een nieuwe aanval. Ik denk dat Megs de volgende film een grotere inbreng krijgt. Megs zijn stem wordt immers vertolkt door een zeer bekend en gerespecteerd acteur. Die laten ze echt niet voor 5 zinnen en 5 minuten opdraven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op zondag 15 juli 2007 om 16:27:
Ik vind het echt een hele vette film! Zooo vet gemaakt als ze transformeren echt GRUWLIJK GEMAAKT!!!!

Kan niet wachten op deel 2!

Optimus Prime

w8 even... het feit dat ik de film ruk vind maakt mij een loser ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meiosis op zondag 15 juli 2007 om 19:50:

Nee, dat je de film uitloopt voor het einde! Das belachelijk..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op zondag 15 juli 2007 om 21:29:
Nee, dat je de film uitloopt voor het einde! Das belachelijk..

meestal wel.. enige keer dat ik het had was bij babel:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 21:44:
meestal wel.. enige keer dat ik het had was bij babel

haha, die zag ik op dvd, heb um gelijk afgezet toen die jongen zich begon af te trekken op die kamelen :lol:
Waarschuw beheerder
Ik heb hem gistern gekeken. De film keek goed weg. Toch wel een 7
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
heb m vrijdag gezien .. van begin tot einde spektakel met slechts n paar rustpuntjes .. amusement .. visueel geweld .. humor ( nie geforceerd vond k ) .. alleen soms wel érg over the top .. n drukte van jewelste .. de ene actie is nog nie geweest of de volgende staat alweer te dringen .. deed me denken aan Armageddon ( waar nog n leuke link naar wordt gelegd in de film ) .. maar ach .. verstand op 0 en kijken .. want qua special effects staat deze film zeker weten in de top 10 van meest geavanceerd .. of overdrijf ik nu :p

al met al n dikke 8+ .. en die + is dan voor de relativerende humor :yes:

edit > ik meende hem al te herkennen maar agent Simmons is gewoon John Turturro oftewel Jesus uit The Big Lebowski :D " Let me tell you something pendeho. You pull any of your crazy shit with us, you flash your piece out on the lanes, I'll take it away from you and stick it up your ass and pull the fucking trigger till it goes click. " :respect:

Megs zijn stem wordt immers vertolkt door een zeer bekend en gerespecteerd acteur.

agent Smith aka Elrond aka V aka etc. :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
oppie film.. Heb me geen minuut verveeld.

Transformers the movie...Wat een aanfluiting, Micheal Bay moet het bij films houden als Armagedon.

- Geen Soundwave en Laserbeak.

- Bumblebee ziet eruit als Sunstreaker.

- Starscream had een totaal andere stem?

- Megatron als vliegtuig?

- Teveel de nadruk op de hoofdpersonen, ik kijk de Transformers niet voor de geile wijven dan had ik wel een andere film gepakt.

Jammer

Hij is een loser en de film is kut ;)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 11:38:
- Geen Soundwave en Laserbeak.

In deel 2 krijgt SW een aanzienlijke rol

- Bumblebee ziet eruit als Sunstreaker.

- De enige overeenkomsten zijn de eerste letter van het type auto en de kleur...

- Starscream had een totaal andere stem?

- Chris Latta is ook al een jaartje of 10 dood...

- Megatron als vliegtuig?

- Als je de film hebt gezien dan snap je 't toch wel dat Megs geen belachelijk uit de kluiten gewassen Walter P38 zou kunnen zijn??

Je mag de film uiteraard ruk vinden, maar baseer je argumenten dan niet op het feit dat de film geen complete G1 kopie is, want dat is het niet en zal het ook nooit worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 11:38:
Starscream had een totaal andere stem?

Degene die de originele stem van Starscream (en Wheeljack en Sparkplug) deed, is inmiddels al overleden. Dus gaat beetje moeilijk ;)

Leuk detail btw; degene die Starscream's stem deze keer deed, deed in de originele serie de stem van Silverbolt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Degene die de originele stem van Starscream (en Wheeljack en Sparkplug) deed, is inmiddels al overleden. Dus gaat beetje moeilijk

Zorg dan voor een acteur die dezelfde stem heeft, dan lijkt het nog ergens op.

Als je de film hebt gezien dan snap je 't toch wel dat Megs geen belachelijk uit de kluiten gewassen Walter P38 zou kunnen zijn??

Maar wel een uit de kluiten gewassen straaljager?

Maargoed met een regisseur als Bay had ik het kunnen weten...Dan krijg je Hollywood-achtige pro-Amerikaanse films.

In deel 2 krijgt SW een aanzienlijke rol

Maar dan hopelijk zonder Bay
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 14:02:
Maargoed met een regisseur als Bay had ik het kunnen weten...Dan krijg je Hollywood-achtige pro-Amerikaanse films.

Als dat niet het geval was dan was er waarschijnlijk ook een veel kleiner budget geweest, wat natuurlijk weer tenkoste gaat van de special effects die nu wel oogstrelend waren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 12:02:
Dus gaat beetje moeilijk ;)

nou, dat is wel te doen, met computers, samplers e.d.
dan kun je een stem vervormen tot je het de oorspronkelijke heb

Waarschuw beheerder
donateur
Als dat niet het geval was dan was er waarschijnlijk ook een veel kleiner budget geweest, wat natuurlijk weer tenkoste gaat van de special effects die nu wel oogstrelend waren.

Beter minder special effects, dan een film die eigenlijk alleen maar over de us and a en haar fantastische leger/bevolking gaat.

Gemiste kans om een leuke film over de Transformers te maken.
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 48729, 12583}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 15:45:

Pff.. wordt een beetje erg moe van al dat anti Amerika gezeik!!!

Als je het een probleem vindt, waarom ga je dan uberhaupt naar zo'n, laat staan een Amerikaanse film??

ps. God Bless America!!!! :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 17:10:
Beter minder special effects, dan een film die eigenlijk alleen maar over de us and a en haar fantastische leger/bevolking gaat.

Gemiste kans om een leuke film over de Transformers te maken.

Heb jij uberhaupt wel op zitten letten ??

Er wordt in die film juist meerdere malen keihard afgerekend met het amerikaanse beleid wat betreft het leger....

En vind je het verder erg gek dat het leger er aan te pas komt ??
Sinds de decepticons toch een redelijke bedreiging vormen..

Ga jij nouw maar ergens anders je gal spugen, of kijk de film een keer serieus...

Of kom met echt goede beargumentering waarom je de film niet goed zou vinden...

Waarschuw beheerder
donateur
Als je het een probleem vindt, waarom ga je dan uberhaupt naar zo'n, laat staan een Amerikaanse film??

ps. God Bless America!!!! :-D

Hoezo Amerikaans?

De betere animatie van de transformers komt uit Japan.

Ik heb geen hekel aan Amerika maar wel aan de films van Bay (Pearl Harbor, Armogeddon)waarin Amerika het allemaal wel even doet.

Heb jij uberhaupt wel op zitten letten ??

Er wordt in die film juist meerdere malen keihard afgerekend met het amerikaanse beleid wat betreft het leger....

En vind je het verder erg gek dat het leger er aan te pas komt ??
Sinds de decepticons toch een redelijke bedreiging vormen..

Nou nou keihard afgerekend....de helft van de film gaat over soldaten van het Amerikaanse leger met haar betere soldaten en het liefdesleven van een puber.

Ik keek de film voor de Transformers niet voor die bullshit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 18:33:
Ik keek de film voor de Transformers niet voor die bullshit.

ook nog eens narrow minded..

Waarschuw beheerder
donateur
ook nog eens narrow minded..

Bay, maker van luidruchtig spektakel als Armageddon en Pearl Harbor, mikt met zijn speelgoedfilm op een mannelijk publiek dat zich hooguit 13 jaar voelt.

Het puberale universum van Transformers wordt gecompleteerd door de beide vrouwelijke hoofdrollen: beeldschone babes die ook nog eens alles afweten van auto's of computers. Het is de complete natte droom van een dertienjarige nerd.

Recensie van nu.nl

Volgens mij pas jij perfect in de beschreven 13-jarige.
Waarschuw beheerder
Mauzz heeft gelijk, tenminste het verhaal had gewoon verteld moeten worden vanuit de kant van de Transformers en niet vanuit de kant van de mensen.

Plus de personages zijn crap met als uitsmijter "Megatron". Het komt gewoon met zoveel films voor die een strip verfilmen dat ze niet aan de personages houden. Ik wou dat ik hier minder kritisch naar had kunnen kijken, want dan had ik het zeker vet gevonden.

Maar er zijn punten die het voor mij een geweldige film hadden gemaakt en daarmee bedoel ik bv. Starscream zijn stem (vervormen is no problem), megatron zijn stem en dat megatron een geweer had moeten worden. En kom dan niet met van die bullshit arugmenten dat hij dan opeens in een klein geweer veranderd ofzo, want dat gebeurd ook in de serie.

En the all-spark is ook een toren grote kubus die opeens een rubix cube wordt? Het kan allemaal in die fantasie wereldje van de Transformers.

Ik respecteer de meningen van de mensen die het alsnog een vette film vinden, maar ik begrijp ook zeer zeker waarom mensen ontzettend teleurgesteld in deze film zijn.
Waarschuw beheerder
Oh common mensen!!!

Starscream zijn oude stem??? Megs die in een gun moet veranderen?? Teveel de nadruk op mensen???

Ten eerste dit is geen G1 film, maar gewoon weer een nieuwe Transformers Universe. Net als je Beastwars, Machinewars, Masterforce, Victory, Armada, Energon, etc etc etc hebt. Je hebt wel meerdere Starscreams met meerdere stemmen. En je hebt ook meerdere Megatrons die in Tanks, Guns, Jets en weet ik veel wat nog meer veranderen.

En mensen moeten niet vergeten dat dit de opening is naar meer. Het begin van een Saga is nooit meteen vol aktie! Het moet opbouwen. Ik vond het al zeer sterk dat ze begonnen met een flinke moordpartij op de basis met Black-out. Volgende film kennen we Optimus, Megs, etc wel en komt Screamer terug met zijn maatjes en than: IT'S PARTY TIME

Uitspraak van St33lo op maandag 16 juli 2007 om 20:29:
Ik respecteer de meningen van de mensen die het alsnog een vette film vinden, maar ik begrijp ook zeer zeker waarom mensen ontzettend teleurgesteld in deze film zijn.

Mooi gesproken. Ik respecteer de mensen die het niet echt een leuke film vonden en begrijp de mensen ook zeer zeker die hem meeeeeesterlijk vonden :p

Waarschuw beheerder
Vind wel dat soundwave de volgende keer bij moet zitten.. samen met ravage
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 20:17:
Volgens mij pas jij perfect in de beschreven 13-jarige.

Klopt ;)

Maargoed, ik ga ook niet naar een film om me geestelijk te verrijken...
Dan zet ik wel een docu op...

Als jij had verwacht dat transformers een interlectueel hoogstandje zou worden, en volwassen zou zijn, heb je van meet af aan al valse verwachtingen gehad ;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yiggi op maandag 16 juli 2007 om 20:56:
Oh common mensen!!!

Starscream zijn oude stem??? Megs die in een gun moet veranderen?? Teveel de nadruk op mensen???

Ten eerste dit is geen G1 film, maar gewoon weer een nieuwe Transformers Universe. Net als je Beastwars, Machinewars, Masterforce, Victory, Armada, Energon, etc etc etc hebt. Je hebt wel meerdere Starscreams met meerdere stemmen. En je hebt ook meerdere Megatrons die in Tanks, Guns, Jets en weet ik veel wat nog meer veranderen.

En mensen moeten niet vergeten dat dit de opening is naar meer. Het begin van een Saga is nooit meteen vol aktie! Het moet opbouwen. Ik vond het al zeer sterk dat ze begonnen met een flinke moordpartij op de basis met Black-out. Volgende film kennen we Optimus, Megs, etc wel en komt Screamer terug met zijn maatjes en than: IT'S PARTY TIME

Dat bedoel ik ;)
Bovendien ken je ook gaan zaniken dat ze als protoform aankomen, in zon pod, iets wat ze verder geloof ik alleen echt duidelijk in beastwars doen...

tis idd een nieuwe universe, en i like it:)
T moet allemaal wel dynamisch blijven, en dat is de laatste tijd zeker zo...
Je moet er wel ff voor open staan, maar de overkoepelende ideen zijn wel meester..

Ik vind zelf op t sentiment van G1 na beastwars en beastmachines ook veel beter, de karakters zijn wel ff 10000 keer beter uitgewerkt namelijk. En met name het kalme en door en door gemene karakter van megatron doet me deugd:)

En ik vermoed, dat dat iets is waar ze ook mee aan de slag gaan in deel 2.

Die aard van megatron en het verraadt van starscream moet toch mooie momenten gaan opleveren :kwijl:

Oja, wat ik wel ECHT kut vond was dat Frenzy en Bumblebee instant nieuwe vormen aannemen. Dat vind ik fake ass
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooi gesproken. Ik respecteer de mensen die het niet echt een leuke film vonden en begrijp de mensen ook zeer zeker die hem meeeeeesterlijk vonden

Ik ook wel, maar ik heb nog geen schappelijk argument gehoord van die Mauz.

Een ander die zegt dat ie t niet leuk vind en een punt heeft, die moet dat idd zelf weten maar verdiend daarom niet minder respect.

En dat die mensen van Nu.nl de humor zo afzeiken is ook wel terecht, maar niet echt objecief... Sinds het volledig een kwestie van smaak is of je die simpele bijna Engelse humor trekt.

Maargoed, het feit dat ik oordeel over het feit dat zei niet objectief zijn maakt mij ook al subjectief, dus dat is ook weer paradoxiaal ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 18:33:
Ik heb geen hekel aan Amerika maar wel aan de films van Bay (Pearl Harbor, Armogeddon)waarin Amerika het allemaal wel even doet.

ze zullen niet zo snel een film maken waarin urbanus of een andere idiote belg de wereld ff zal redden

amerikanen zijn wat films betreft nou eenmaal erg patriotish

live with it or leave it

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 17 juli 2007 om 00:08:
amerikanen zijn wat films betreft nou eenmaal erg patriotish

Ja idd.. soldata van oranje had over een eskimo moeten gaan in gevecht met een beer. Der Untergang had over Prins Albert van Belgie moeten gaan ipv Hitler en ga zo maar door.. Iedereen maakt films over zijn eigen land waarin het allemaa wat mooier wordt afgespiegeld. En sja dat nou net de meeste films uit de VS komen hebben... wij gewoon ff pech..
Waarschuw beheerder
donateur
independence day was pas écht patriotistisch ( scrabbeluh ! ) :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op dinsdag 17 juli 2007 om 01:25:
independence day was pas écht patriotistisch ( scrabbeluh ! )

Zeer zeker, maar door het doomscenario vind ik m toch heel erg vet hoor :)

"This is what i call a close encouter"
Waarschuw beheerder
donateur
Volgende film

echt? :(

waarom moeten er altijd een trilogy worden gemaakt?? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd.. soldata van oranje had over een eskimo moeten gaan in gevecht met een beer. Der Untergang had over Prins Albert van Belgie moeten gaan ipv Hitler en ga zo maar door

Gerrit je noemt ook weer een paar voorbeelden op hé, dit zijn films gebaseerd op echte gebeurtinissen.

Ik ook wel, maar ik heb nog geen schappelijk argument gehoord van die Mauz.

Dan moet je mijn eerste stukje even teruglezen Jochem.

Maar er zijn punten die het voor mij een geweldige film hadden gemaakt en daarmee bedoel ik bv. Starscream zijn stem (vervormen is no problem), megatron zijn stem en dat megatron een geweer had moeten worden. En kom dan niet met van die bullshit arugmenten dat hij dan opeens in een klein geweer veranderd ofzo, want dat gebeurd ook in de serie.

En the all-spark is ook een toren grote kubus die opeens een rubix cube wordt? Het kan allemaal in die fantasie wereldje van de Transformers.

idd ik vind het jammer dat de film door Bay verneukt is, ieder zijn/haar eigen mening.
laatste aanpassing