Partyflock

Forumonderwerp · 643517
2 volgers · 33470x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah!

Net de video's van serie I & II en de speelfilm gekregen voor mn spaarpunten bij de Edah! :-D

Toch wel jeugdsentiment...

Lache dat de moderne versie nu weer op tv is, net als He-Man.

Nu alleen Mask nog!

[img]http://www.sgtsavage.com/files/vol1.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
helemaal niet oud,

tenzij je een bron uit de toekomst hebt
Waarschuw beheerder
Iedereen moet eens niet zo zeiken over hoe ze eruit zien, als je ziet bewegen snap je wel waarom ze zo, en niet zo vierkant zijn.

ik vind ze er mega machtig uitzien, en veel plausibeler dan die van groote veranderende dingen uit de tekenfilm...

Kickass shizzle als je t mij vraagd ;)

Waarschuw beheerder
tja ik vind het ook wat kortzichtig idd, maargoed

zo kunnen mensen ook zijken over een film die niet lijkt op het boek
Waarschuw beheerder
De film word retevet, daarnet de trailer gezien, om je vingers bij af te likken, fukking dik :D
Waarschuw beheerder
Transformers?

Is dat zoiets als Kelly?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zorr0theOne© op vrijdag 18 mei 2007 om 22:10:
Transformers?

Is dat zoiets als Kelly?

probeer maar NIET grappig te zijn... dat zal je waarschijlijk beter afgaan.

Waarschuw beheerder
nogal een dunk, of overdrijf ik nu :S
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
had de trailer nog nie gezien maar dit ziet r toch wel verleidelijk uit om weer s naar de bios te gaan :yes:

k zag alleen in de credits dat steven spielberg mede produceert .. zou je nie zeggen na al die actie wat ze al laten zien .. michael bay vs jerry bruckheimer was mss iets logischer geweest ( the rock ) .. but who cares .. t ziet r goed uit .. nu s benieuwd naar de hele speelfilm :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 23:15:
probeer maar NIET grappig te zijn... dat zal je waarschijlijk beter afgaan.

Het afgaan, zal JOU beter afgaan

Waarschuw beheerder
De Trailer ziet er echt gruwelijk vet uit. Hiervoor gaan we zeker weer een keer naar de bioscoop!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 11:20:
Hiervoor gaan we zeker weer een keer naar de bioscoop!!!

Denk dat die de bioscopen alleen maar gevuld zullen zijn met mannen die allemaal verliefd waren op de transformers toen ze klein waren :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 19:13:
Als je niet zou weten hoe de originele G1 Transformers eruit zouden zien

Euhm.... IEDEREEN die transformers kent, kent G1 ;)
Daarmee is het begonnen, dus dan is het niet zo raar toch dat veel mensen het een beetje jammer vinden dat ze daar niet op lijken.

Ik vond die generatie met Galvatron, Rodimus Prime etc etc stukken minder dan G1.

G1 is en blijft de shit :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=480 height=381 cacheid=000001920002d0d8e248b6691a01e3bfe1]http://static.flickr.com/90/236034830_d56664f3d7_o.jpg[/img]
En toch ziet OP er niet slecht uit in de film!

deze gekocht gisteren:
[img width=500 height=500 cacheid=000147e70002d0d902bf6b6e1a01e3bfe1]http://www.entertainmentearth.com/images/%5CAUTOIMAGES%5CHT81401lg.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 19 mei 2007 om 03:55:
zou je nie zeggen na al die actie wat ze al laten zien

Waarom niet? Minority Report, War of the Worlds, spielberg kan dat prima hoor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 12:49:
Ik vond die generatie met Galvatron, Rodimus Prime etc etc stukken minder dan G1

is ook G1 alleen dan ander seizoen ;)

Het verhaal was wel toppie met hun, maar ik vond rhodimus maar een gaylord, vind ik nogsteeds eigenlijk wel..

Waarschuw beheerder
oh oh oh, de special effect zullen wel vet zijn van deze film, maar wat hebben ze die robots toch verkracht, NIET NORMAAL MEER!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 mei 2007 om 16:56:
maar wat hebben ze die robots toch verkracht, NIET NORMAAL MEER!

Met jou kan ik praten!

Waarschuw beheerder
it makes me wanna cry :'(

f0K michael bay!

Waarschuw beheerder
Gister de trailer in de bios gezien......:kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 mei 2007 om 16:56:
maar wat hebben ze die robots toch verkracht, NIET NORMAAL MEER!

:yes: :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik was gister in de bioscoop, en die trailer die ik al zoveeel gezien hebt was er, maar nogsteeds heeeps kippevel ;)

Ze spatteren echt wel van t scherm af hoor!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de Optimus transformer, uit de movie-serie :D
Waarschuw beheerder
Eergisteren een hele andere trailer gezien met een stuk meer shotjes, de tyfus wat gaat die knallen. Kan niet wachten tot die uit is. En ja ze hebben de bots wel enigzins verkracht, maar ze zien er in iedere geval een stuk moderner uit en dat past wel bij de samenleving van nu.

Als je ze zo zou maken als ze er in de tekenfilm serie uitzien zou het er misschien wel enigzins fake uitzien. Er is echt wel een reden waarom ze er zo uitzien, maar probeer dat achterwege te laten. Als je de nieuwe trailer ziet pffff deze film gaat zo hard Rocken!

check the nieuwste trailer op http://www.transformersmovie.com/ dan protect of destroy kiezen en dan media en geniet maar! :d Kippevel gewoon
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lijkt me een topprtje 8)

maar eerst afw8.
Dit zou niet de eerste flop zijn :x als het een flop wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van St33lo op zondag 3 juni 2007 om 19:41:
Als je ze zo zou maken als ze er in de tekenfilm serie uitzien zou het er misschien wel enigzins fake uitzien. Er is echt wel een reden waarom ze er zo uitzien, maar probeer dat achterwege te laten.

kijk, zo denk ik er dus ook over..

Waarschuw beheerder
donateur
en.. zijn er nog mensen hier die 10 juni ook naar transformations in ijselstein gaan??

ik in iedergeval wel!!! heb er zin in
Waarschuw beheerder
zucht mijn vriend vind het ook heeeeeeelemaal geweldig.. pffff zal wel een mannen ding zijn..
Waarschuw beheerder
25 juni de Premiere!! Ik kan niet wachten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss-J op maandag 4 juni 2007 om 16:25:
zucht mijn vriend vind het ook heeeeeeelemaal geweldig.. pffff zal wel een mannen ding zijn..

:lol: komt me bekend voor dit..

Maare.. is nu al bekend dat er ook een deel 2 en 3 komt.. en dat VOORdat deel 1 in premiere is gegaan :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op dinsdag 5 juni 2007 om 12:44:
Maare.. is nu al bekend dat er ook een deel 2 en 3 komt.. en dat VOORdat deel 1 in premiere is gegaan

Dat is niks nieuws!!!!
Dat dezen ze met de Matrix ok met Pirates of the caribean.. Spiderman en Xman hell zelfs met de starwars trilogie uit de jaren 80 was al bekend dat ze daarna nog 3 delen zouden maken wanneer de technologie zo was verbeterd dat ze er tevreden mee zouden zijn.

Dus like i said niks nieuws ;)
Waarschuw beheerder
Nog maar een paar dagen en dan is de beurs!!!!

KICK ASS!!!!

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur

Jouw vriend is in ieder geval blij met jou ;)
Waarschuw beheerder

TF is gewoon cool
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 301 op vrijdag 18 mei 2007 om 12:36:
the boys:
link naar high resolution PNG bestanden: www.rusteloos.nl/trans/trans.rar 12,4mb

nieuw trailer (17 mei)
http://movies.yahoo.com/summer-movies/Transformers/1808716430/trailers/31/180

tja, zucht... ik verheug me enorm op de film en zo, maar wel lichtelijk zonde hoe weinig overeenkomsten er zijn met de originele robots. bijna alleen de namen en de kleuren kloppen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 22:52:
Dat is niks nieuws!!!!
Dat dezen ze met de Matrix ok met Pirates of the caribean.. Spiderman en Xman hell zelfs met de starwars trilogie uit de jaren 80 was al bekend dat ze daarna nog 3 delen zouden maken wanneer de technologie zo was verbeterd dat ze er tevreden mee zouden zijn.

Dus like i said niks nieuws

Van bijna alle genoemde films was dit niet bekend, pas nadat ze een succes bleken te zijn hebben ze er een trilogie van gemaakt. Ook wel duidelijk te merken aan de verhaallijnen die niet goed op elkaar aansluiten. Star Wars was de enige waar het wel waar is.
Waarschuw beheerder
donateur
de verhaallijn van de trilogie back 2 the future :lief:

maareh back on topic .. nog f geduld hebben :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van St33lo op donderdag 7 juni 2007 om 14:55:
Van bijna alle genoemde films was dit niet bekend, pas nadat ze een succes bleken te zijn

Ja, je gaat niet een trilogie maken van bagger natuurlijk :p
Waarschuw beheerder
Hey mensen waar kan die-cast Transformers kopen?

Ik ben op zoek naar 1 van deze 2:

Transformer BinalTech BT-01: Smokescreen (Subaru Impreza WRC)

of

Transformer BinalTech BT-08: Meister (Mazda RX-8)

Op marktplaats is er maar beperkt aanbod, en op e-bay snap ik er geen klote van. Ik ben best bereid wat meer te betalen dan wat ze op e-bay aanbieden zolang het maar gloedje nieuw is.

plaatje
[img width=815 height=377 cacheid=001219360006058c66727aae1a01e9bbeb]http://www.u-toys.com/images/transformers/bt08.jpg[/img]

dusse ben op zoek naar shops en anders particuliere verkopers uit NL, het liefst omgeving rijnmond.
Waarschuw beheerder
kan je ze niet kopen op www.archonia.com??

Is een Belgisch bedrijf die ook levert aan Nederland voor maar €6 verzendkosten.
Waarschuw beheerder
geweldig thanks ze zitter er gewoon tussen en schappelijk geprijst ook nog... thanksssss
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 301 op zaterdag 9 juni 2007 om 23:03:
geweldig thanks ze zitter er gewoon tussen en schappelijk geprijst ook nog... thanksssss

Graag gedaan man! ;)

Transformerbeurs was druk zeg gisteren......
Waarschuw beheerder
namens de organisatie van Transformations beurs gisteren in het Fulcotheater in ijsselstein

ATTENTIE!!!:

Beste jongens,

Na het denderende succes van TRANSFORMATIONS, spijt het mij toch een wat nare mededeling te moeten maken. Bij de conventie is een kartonnen standee van Movie Bumblebee ontvreemd, en tevens twee magneet platen die bevestigd waren aan de G1 Bumblebee voor de deur... Van deze items is Hasbro de eigenaar. Graag zouden wij deze spullen weer terug willen zien.

Heb je tips of weet je waar we deze items weer in ons bezit kunnen krijgen, laat het ons AUB weten op het volgende E-mail:

info@trypticon.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van robmastiff op maandag 11 juni 2007 om 11:47:
namens de organisatie van Transformations beurs gisteren in het Fulcotheater in ijsselstein

ATTENTIE!!!:

Beste jongens,

Na het denderende succes van TRANSFORMATIONS, spijt het mij toch een wat nare mededeling te moeten maken. Bij de conventie is een kartonnen standee van Movie Bumblebee ontvreemd, en tevens twee magneet platen die bevestigd waren aan de G1 Bumblebee voor de deur... Van deze items is Hasbro de eigenaar. Graag zouden wij deze spullen weer terug willen zien.

Heb je tips of weet je waar we deze items weer in ons bezit kunnen krijgen, laat het ons AUB weten op het volgende E-mail:

Beetje jmmr weer!
Waarschuw beheerder
Behoorlijk jammer.

Kunnen mensen niet gewoon spullen laten liggen die niet van hun zijn :(

Waarschuw beheerder
donateur

Heheheh... Tis gewoon een jeugdsentiment die moeilijk uit te leggen valt aan mensen die het destijds niet hebben ervaren of er gewoon niks mee hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yiggi op dinsdag 5 juni 2007 om 11:11:

Ik ook niet. Ben echt benieuwd B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van St33lo op donderdag 7 juni 2007 om 14:55:
Van bijna alle genoemde films was dit niet bekend, pas nadat ze een succes bleken te zijn hebben ze er een trilogie van gemaakt. Ook wel duidelijk te merken aan de verhaallijnen die niet goed op elkaar aansluiten. Star Wars was de enige waar het wel waar is.

Juist :)

Uitspraak van Yiggi op dinsdag 5 juni 2007 om 11:11:

:O

Vanaf 04-07-2007 in de bios toch?

Hmz, nja beter :P

Waarschuw beheerder
donateur
Optimus Prime :[