Ja ben ik weer!!!!
Ja sorry hoor maar ik zit in de ziektewet dus daarom heb ik zoveel tijd om te kunnen Pf'en!!
Ik heb nog maar iets voor jullie gedaan!!
En dat is:
De park uitgezocht!!!!!
Lief hè???
Ik heb een vet mooie en goeie!
Landall Greenparcs
naam park: Klein Ruwinkel
Kenmerken park
Ca. 16 km van Amersfoort
Ca. 10 ha, 120 bungalows
Gelegen in de Gelderse Vallei
Eén auto parkeren bij de bungalow
Ik ga maar alles voor jullie kopieeren want jullie zijn gewoon te lui om het zelf op te zoeken!! Lamzakken!!!!

you all!!
Dingen te doen::
Buiten
Midgetgolfbaan
All-weather-tennisbaan
Tafeltennistafel
Speeltuin
Dierenweide
Natuurvijver (2.500 m2) met zonneweide
Op het park te huur:
Fietsen, bolderwagens en skelters
Tennisracket en -ballen
Binnen
Zwembad met apart kinderbadje
Zonnebanken
Sauna
Turks stoombad
Spelotheek
Zalenverhuur en vergaderaccommodatie
Faciliteiten
Lekker makkelijk
Restaurant ’Mona’s’
Pannenkoekenhuis ’Hans en Grietje’
IJs- en snackshop
Broodjesservice
Ontbijtservice
Boodschappenservice
Babysitservice (via de receptie)
Uitgebreide toeristische informatie
Recreatieprogramma in vakantieperioden
Wasserette
Accommodatie!!!!!
Vrijstaande bungalows en cottages met cv, voorzien van woon-/eet-kamer met breedbeeld tv (met o.a. Canal+), telefoon, radio cd-speler open haard (m.u.v. type 4B) en open keuken met o.a. afwasmachine en magnetron. Terras met tuinmeubelen. Bedden zijn voorzien van dekbedden.
Standaard in de bungalow:
- Kinderbed (excl. bedlinnen en m.u.v. type

- Kinderstoel (m.u.v. type
Afwijkingen bij de indeling en beschrijving van de afgebeelde plattegronden zijn mogelijk.
4 persoons 6 persoons 8 persoons 10 persoons
accommodaties
10F: 10 persoonsbungalow met ligbad en douche
Type 10F
Vrijstaand. Opp. ca. 200 m2. Vijf slaapkamers met elk twee 1-persoonsbedden. Twee badkamers waarvan één met bad en dubbele wastafel, één met douche, dubbele wastafel en wc. Aparte wc.
Dat word ons huisje dat hierboven staat!!!!
Ok dat was dat!!
Prijzen::
Helaas kan ik dat niet kopieren en/of link geven dus zal ik het wel zeggen:
Huisje voor 10 personen voor het weekend 3 September kost totaal: (hou je vast)
480 Euro
Wat zeg je??
480 Euro
Zoveel betalen wij maandelijk aan huur bijna dus.......
Kost nix toch mensen??
Ik kom dan uit op 48 euro p.p. afgerond naar boven voor extra dingen: 50 euro!!
Ik wil graag ook dat we een mooie grote pot maken om allemaal dingen te kunnen kopen voor als we er heen gaan en voor wanneer we daar zijn op het park!!
Dus: 75 euro p.p. en dan heb je onbeperkt eten en drinken en sex wat jij wil voor een heel weekend!!
Doen???
Er zijn mensen die dat niet hebben heel jammer maar ik ga niet langer zitten w88 op die stakkers dus als we het zeker weten over de datum gaat vanaf dan in dat je in twee of drie weken moet betaald hebben anders gaat er iemand anders mee.
Mij maakt het niet uit wie er dan mee gaat als het maar iemand is die gewoon zijn deel kan betalen!!
Corné is dit x de reisleider maar hij zegt zelf ook van: Ik wil het best wel doen alleen ik kan het niet voor schieten, duh, dus allemaal betalen en anders wie als eerst betaald heeft anders gewoon voorrang!
Dus stel dat mn moeder morgen 75 euro overmaakt naar Corné, dan gaat zij sowieso mee!!!
Nogmaals: Dit gaat pas in zodra 15 personen mee stemt met de datum : de weekend van 4 september!!
We houden elkaar op de hoogte!!!!

Ik hou van jullie!!!!
ps: Ik ben heus niet het baasje hoor maar iemand moet de eerste stap zetten anders gaan we nooit meer!!