5 volgers · 83012x bekeken
Nog plannen dit weekend mensen?
Zoveel verschilolende dingen doen, dat ik niet meer ken keizen!
iig moet ik op de hond passen, mijn ouders zijn dit weekend weg!
Dus verder dan V'daal gaat hem niet worden
Lieverds, fijn weekend!
Hij is echt erg grappig haha 
Lijkt me goed mop! K probeer deze week elke avond thuis te zijn om me hondje alvast een beetje zindelijk te krijgen
(dat ga k proberen althans
)
Dus morgen is goei
Dennis --> morgen puppy kijken? lett me know ben in de avond vrij
Lijkt me goed mop! K probeer deze week elke avond thuis te zijn om me hondje alvast een beetje zindelijk te krijgen
Dus morgen is goei
Zaterdag ga ik niet mee mensen naar The Eden Rave
Ik ook niet denk k...
Dennis; vann8 goed gegaan met de hond?
Euhm t gaat... heb m wel 2x uit gelaten verder wel ok
Zijn immers niet allemaal zo slim als ik
We moeten binnenkort echt een x wat leuks doen met z'n allen
lijkt me een goed plan!!!
Zooo mijn haren verlengt, vandaag mijn tattoo uitbreiden! HEER-LIJK
Ik hou dervan zeg ik!
Nu nog een paar nieuwe tieten, mijn haar extra extra blond, en huppa we hebben een nieuwe barbiepop!
Alleen nog een strikkie d'r om
Hoeist met iedereen, leven jullie allemaal nog wel?
JA hoor
Dus k heb weer tijd
Waarschijnlijk ga ik zaterdag met een aantal lieden naar Thrillogy
ja.. was gezellig.. vaker doen..
Ik zal eerts ff vertellen hoe het is gegaan, voor de mensen die er nog niet alles van weten;
Zaterdagochtend heeft mijn moeder erge pijn aan de linkerkant gehad, deze pijn bleek alleen maar erger te worden.. Ziekenhuis gebeld, en ze moest direct komen. Opgenomen & wel, bloedprop in haar longen, dit hoeft niet te komen door de chemo's, is wel een mogelijkheid maar kunnen ze niet achterhalen! Bloedverdunners, spuitjes enzoo kreeg ze allemaal om die bloedprop weg te halen. Ze zag er slecht uit, ademde moeilijk & was achteruit gegaan met haar conditie. Dit bleef zo tot gisteren, kreeg ze ook geen morfine meer, wat dan al een heel goed teken is! En sinds gisteren lacht ze eindelijk ook weer!
Nu mag ze waarschijnlijk vandaag naar huis, dit is nog niet zeker!
Iig bedankt voor jullie smsjes moppies, ook al stuur ik niks terug, thnxs
Via deze weg hou ik jullie op de hoogte!
Dikke
Ik heb nog werkelijk waar niemand erover gehoord, dus ik d8 gooi het ff in de groep;
Kerst, wat gaan jullie doen? Waarschijnlijk ben ik toch alleen maar aan het werk & bij mijn ouders! Misschien ff stappen met jullie, maar meer zal er wel niet inzitten weer dit jaar..
Oud&Nieuw, wat gaan jullie doen? Ik heb al zo'n beetje rondgekeken.. En het ziet ernaar uit dat ik iig naar een feestje ga met een aantal mensen
Weet niet wat jullie plannen zijn, maargoed heb verder ook niet echt iets "gepland" gehoord!
Fijne week maar weer moppies
Kerst, wat gaan jullie doen? Waarschijnlijk ben ik toch alleen maar aan het werk & bij mijn ouders! Misschien ff stappen met jullie, maar meer zal er wel niet inzitten weer dit jaar..
Oud&Nieuw, wat gaan jullie doen? Ik heb al zo'n beetje rondgekeken.. En het ziet ernaar uit dat ik iig naar een feestje ga met een aantal mensen
Fijne week maar weer moppies
Kerst, wat gaan jullie doen?
Geen idee nog..
Oud&Nieuw, wat gaan jullie doen?
Nou aangezien afgelopen o&n niet helemaal was wat ik ervan verwachtte ga ik dit jaar ook maar weer een feessie doen denk k
Suggesties of toch gwoon HMH?
Geen idee nog! Iig ga ik naar Alkmaar die dag, en waarschijnlijk word het de HMH!
Maar we zijn nog in overleg, zijn meerdere leuke feestjes
Den; we bellen vandeweek wel ff, deze week druk met werken elke avond eigenlijk wel
Voor de rest iedereen een
Mensen,
Mijn moeder is sinds gisteren de 2de fase van de chemo in gegaan. Gisteren lag ze 7 uur eraan, vandaag 5 uur!
Het verloopt allemaal positief! Goed teken, en dat mocht ook eindelijk wel weer een keer!
Verder gaat het wel redelijk met haar, ze zal nu elke week chemo krijgen.. Op de donderdagen!
Geniet van jullie weekend, & take care!
Mijn moeder is sinds gisteren de 2de fase van de chemo in gegaan. Gisteren lag ze 7 uur eraan, vandaag 5 uur!
Het verloopt allemaal positief! Goed teken, en dat mocht ook eindelijk wel weer een keer!
Verder gaat het wel redelijk met haar, ze zal nu elke week chemo krijgen.. Op de donderdagen!
Geniet van jullie weekend, & take care!
zo mensen dat was t weekend weer..
bar weinig gedaan eigenlijk..
maarre wat zijn de plannen met kerst?
schiet al redelijk op dus eh.. al iets concreets? of is iedereen nog in de ik-weet-t-niet stemming?
maarre wat zijn de plannen met kerst?
Ik ben dus niet de enige die zich dat afvraagt! Maarjaa, ik ga werken &zoo! Mam ligt dan int zieknhuis voor kuur!
Dus deze kerst is toch al kut, maar dat wil niet zeggen dat als jullie doen dat ik ff kijk of ik ff mee ken!
Lett me know people!
Den, deze week thuis? Dan kom ik ff snel langs?
Dex, we bellen nog voor een date zeg ik
Fijn week maar weer, gezellig weer werken met z'n allen