Zeker gelukt maar moest af en toe linksaf en dan direct rechtsaf.... (en vice versa)
Stond me dan of een dijk van een winkelcentrum van massief steen.... Of ik moest een doodlopende brug oprijden om vervolgens weer achteruit al slingerend richting de grote weg direct rechtsaf het spoor op te draaien....
Ofwel.. DON'T DO TO WHAT YOUR NAVIGATION SYSTEM TELLS YOU WHAT TO DO!!!
Maar ik weet wel hoe dat kwam, we reden in de meest recente nieuwbouwwijk van Den Haag en dat staat nog niet op de kaart... Kent die coördinaten nog niet ofzo
Car---> zaterdag XX, mmm, weet t nog niet egt, zou wel weer gezellig zijn !!! We gaan gewoon, gezellig, tog???
Oke, Jo, helemaal top!!!
Wast nog leuk gisternavond???
Moppies..
laatste aanpassing
vervelend mark! maar uiteindelijk toch gevonden als jullie het nav.syssteem terugbrengen, moeten jullie andy er even aan helpen herinneren dat ie de foldertjes van de sportschool meegeeft!! had ik meegenomen voor liz, liggen bij andy..
navigatie opzich werkt wel...maar die van andy kende alle coordinaten nog niet zo goed inderdaad.. (sta je dan in een hoop zand ..en dat ding maar zeggen dat je alsmaar rechtdoor moet rijden..)
ik vandaag ook weer gewerkt! ging opzich wel maar ben wel heel moe nu..
Geke, ben je langs geweest ben je nog vergeten waarvoor je kwam
Kom binnenkort es een drinken!! Heb je al zo lang nie gesproken..
Dexie, is t trouwens gelukt met de computer van Mark?
Heb trouwens de Wok gebeld en we kunnen eventueel wel op zaterdag. Mensen voorkeur? za 15 april of met pasen, zondag 16 april?
(gaat t nog wel door eigenlijk)
Wie gaan er zaterdag 25 maart mee naar Outland trouwens (SUMO en ik hebben t een week verschoven haha) Is vette line up en kaartje is in de voorverkoop maar 6,50.
Nou we kijken nog wel ff.
Aangezien er een aantal uitgaan op de 15e.
En heb je t een week verschoven Dennis?
Goh, wilde net meegaan zaterdag
Ik ga denk niet mee de 25e.
Heb al afgesproken met een paar hersenloze figuren Of niet Reyer haha