1045x bekeken
NEE
Ja mee eens. De voorrondes zijn nog wel leuk om te zien. Maar daarna hoeft het eecht niet meer!
kan wel grappige zijn
donateur
ja leuk man
al1 die voorrondes die zijn ut beste!!! whaha ik zou dr toen ook heen gaan met een vriendin meer een weddeschappie of k ut zou durfen om me voor schut te zette
hehe gelukkignooit heengegaan DAMN ik had voor lul gestaan
ja gehehe alleen de voorrondes
ik zit zeker voor de buis!!!
geweldig programma.
geweldig programma.
Ik ga zeker were kijken ja! 
Het was weer genieten 
Snap niet dat er nog steeds mensen rond lopen die meedoen zonder enige stem of ritmegevoel
Dat ranzige mokkel met half zwart, half mislukt geblondeerd haar
"ik heb me nu goed voorbereid"
Jah met een Intertoys synthesyser van €5 in de toilet oefenen zie ik niet als voorbereiden hoor
Wat een figuren weer
Wordt weer een vaste prik op Zaterdag om in de stemming te komen 
Snap niet dat er nog steeds mensen rond lopen die meedoen zonder enige stem of ritmegevoel
Dat ranzige mokkel met half zwart, half mislukt geblondeerd haar
"ik heb me nu goed voorbereid"
Jah met een Intertoys synthesyser van €5 in de toilet oefenen zie ik niet als voorbereiden hoor
Wat een figuren weer
laatste aanpassing
maaruh die laatste gast die ze weg hebbuh gestuurd was wel onterecht
Pfff echt niet dus!! Die kerel bulkte van het zelfvertrouwen man... Daar zitten ze echt niet op te wachten hoor!
Wat mij opviel was dat de mensen die WEL konden zingen, gewoon heel normaal en rustig deden, en juist alle KNEUZEN hadden het idee dat ze de sterren van de hemel konden zingen... ik HAAT zulke mensen!
neej als ik hem was was ik er dus ook niet gaan staan helemaal als je niet kunt zingen
en er waren ook een paar die bij de vorige idols mee deden die ene met die keyboard dinges nou jah die had wel gewoon thuis op de bank kunnen gaan zitten die kon ook niet geweldig zingen maaruh die andere wel vind ik ben blij dat die door is

en er waren ook een paar die bij de vorige idols mee deden die ene met die keyboard dinges nou jah die had wel gewoon thuis op de bank kunnen gaan zitten die kon ook niet geweldig zingen maaruh die andere wel vind ik ben blij dat die door is
haha, nou, die gozer met die fokking grote hanekam dan... die zou wel ff een nummer van linkin park gaan zingen... Pffffff... wat een PIEP-stemmetje had die gozer. Ik had toch minstens verwacht dat ie wel zo´n vet rauwe stem zou hebben! 
"haha, nou, die gozer met die fokking grote hanekam dan... die zou wel ff een nummer van linkin park gaan zingen... Pffffff... wat een PIEP-stemmetje had die gozer. Ik had toch minstens verwacht dat ie wel zo´n vet rauwe stem zou hebben! "
Volgens mij was dat ook niet z'n normale stem, hij viel haast om van de zenuwen. Vondt het wel grappig om te zien, iemand die zich zo stoer voordoet, die eigenlijk heel onzeker is
Maar ben tegen idols
Volgens mij was dat ook niet z'n normale stem, hij viel haast om van de zenuwen. Vondt het wel grappig om te zien, iemand die zich zo stoer voordoet, die eigenlijk heel onzeker is
Maar ben tegen idols
laatste aanpassing