Partyflock

Forumonderwerp · 642908
Waarschuw beheerder
donateur
Hij staat geboekt voor Ghosttown. Zou dit eenmalig zijn of de terugkeer van DJ Ruffneck in de hardcorescene? :D zou wel vet zijn!!!

Persoonlijk vind ik de ouwe Ruffneck plaatjes de betere ouwe hardcore. Ook als D'Spyre produceert die af en toe nog leuk.

Wat denken jullie en wat vinden jullie van 'm?
(En dan bedoel ik niet zn D&B of als DJ Mindcontroller;) )

Waarschuw beheerder
Hier ga ik dus echt 100% zeker heen, dit MOET ik zien! Zwaar benieuwd wat hij gaat draaien!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik trek mn Ruffneck shirtje wel aan daar. Als we daar allemaal als Ruffneck soldiers staan blijft het misschien niet bij een eenmalige actie :D
Waarschuw beheerder
donateur
(y)

Ik heb 'm nog wel eens horen draaien op z'n eigen Artcore vs Darkcore feestjes, maar hier ben ik zekers wel bij :D

:bounce:
Waarschuw beheerder
Denk dat het maar eenmalig is hoor..
En waarschijnlijk gaat ie weer die lekkere Artcore plaatjes van Ruffneck en Gangsta draaien :)
Waarschuw beheerder
:respect: heb der zin in :)
Waarschuw beheerder
donateur
Denk ook dat het eenmalig is ja. Zou tof zijn als die ook eens als D'Spyre ging draaien. Maar ben wel erg benieuwd wat die gaat draaien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ruffneck roeleert zwaar, maar ik denk ook dat het maar eenmalig is en daarom ben ik er zeker bij
Waarschuw beheerder
donateur
denk eenmalig.

Waarschuw beheerder
op de site van enzyme staat dat hij niet beschikbaar is voor dj bookings, dus het zal idd. wel eenmaling zijn.

zijn d'spyre producties roeleren trouwens best wel.
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Vint eik wel humor dat die gast bekand heilig is in de hardcore scene.

In de gabbertijd (ja je weet wel 1997) werd ik zelf voor gek verklaard omdat ik met een ruffneck jas rondliep. Iedereen ruffTneck enzo :P

Echt super spul komt er van die labels!

foutje kwam.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het echt gaaf om Patrick nog een keer te zien en horen draaien.

Zeker present volgend jaa, alhoewel dat nog wel ff duurt :P
Waarschuw beheerder
Ik was nooit zo kapot van de Ruffneck(Juno) sound, maar de producties van Van Kerckhoven als D'Spyre zijn echt heel VET.
Waarschuw beheerder
donateur
Present!!!
Met een Ruffneck shirt uiteraard! :D
Waarschuw beheerder
D´Spyre Sound ruleert echt ja..Vooral die tracks op SIN..Lekker sfeertje enzo..
Maar aangezien Ghosttown een oldskool en early hardcore feestje is reken ik er niet op dat ie zulke plaatjes gaat draaien..
Waarschuw beheerder
ruffneck sound is voor mij nog steeds ultiem :)

hiervoor komt zeker te weten weer een ruffneck shirtje uit de kast
alleen al voor die set ga ik naar ghosttown

echt supercool
Waarschuw beheerder
Nu kan ik em eindelijk eens zien draaiden.
the moment i've been waiting for :D
:D
:respect: to a Ruffneck
Dont't fuck with a ruffneck

Waarschuw beheerder
Wat is 'artcore' precies?

Waarschuw beheerder
kunst-core
ik trek me ruffneck-shirt ook aan die avond
Ruffneck-Alliance:D
Waarschuw beheerder
Marco! 24 november 2003 23:47
Wat is 'artcore' precies?

schaam je diep :).

Waarschuw beheerder
Voor mij was Ruffneck de man van vroeger!
Waarschuw beheerder
Ruffneck Soldiers Message Pt. 1

Hail to 'The Tower'

The commandopost from where the Ruffnecksound is being spread amongst it's soldiers. The

sound on which the die-hards will march on, party after party again. Being a Ruffneck

means more than being one with da artcore. You have to become one with the universe as

the universe becomes one with you!

We all look forward to the day that our bodies lay down to rest and our spirits make the

long journey to the end of the universe and beyond!!! That's where the Ruffplanet exists

and all our minds will join forces to live in peace and eternity.

Until that special day arrives, there is a lot of work to be done! We have to show the

world that we are of good will. Real Ruffneck-soldiers like us do not need or use drugs!

We are not of violant behaviour and most important of all: We are no racists!!!
We're just people who like to enjoy the good things in life and that means party, party,

party!!

Spread this word among the other soldiers, so our army will grow until we are one big

party-nation!

Ruffneck, thanxx for da artcore, we will never desert you!!!

Written by D. & A. van de Wielen, 1997
(Just two of so many Ruffneck soldiers...)

Waarschuw beheerder
donateur
Ruffneck was vroeger zeker weten een van mijn voorbeelden.. de sets die hij draaide waren altijd superstrak gemixt en zaten echt vol energie.. kon je echt niet bij stil blijven staan :D

Waarschuw beheerder
Daarom! "The Legend" mag van mij elk moment volledig terugkeren in de hardcorescene!!!

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
mooi stuk he hieronymus?
ken je die schrijvers toevallig ook?

ik vond patrick altijd onwijs cool draaien
of samen met predator, onwijs knallen
Waarschuw beheerder
Marco> Artcore is een bepaalde substroming binnen de hardcore, meestal te herkennen aan een flink tempo, snelle Juno-melodietjes, harde kicks en een rollende breakbeat eronder... kortom, de Ruffneck sound dus ;)

Hieronymus> Die tekst staat in die zwarte Ruffneck CD toch?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
ruffneck rules the artcore scene....

:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
This is a message for all those Ruffneck soldiers who stould by us from the very start. We want you to know that you are allways on our minds. Untill that one day comes ............. ...eternity. You need to close your eyes and rest in peace. If theres one true true core paradise it's Ruffneck.

Ik kon niet alles verstaan en ga het ook niet nog een keer luisteren want nu staat I'm a ruffneck (live in Moscow) op :D

Waarschuw beheerder
schade dat er maar zo weinig mensen reageren op zoiest gruwelijks

Waarschuw beheerder
vorig jaar hellraiser in de peppermill draaide hij in het r&bzaaltje van die tripmuziek :9
is dat artcore??

Waarschuw beheerder
zoek dat zelf maar uit :).

mja verdr als kazaa kom je niet waarschijnlijk..

newstyle hardcore fan

en die trip muziek was waarschijnlijk Drum & bass
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Gold >> Ja goed onthouden!!

Dit stukje staat idd in die black cd ruffneck!

Waarschuw beheerder
newstyle hardcore fan

:yes:

Waarschuw beheerder
a true hardcore fan knows what happened in the passed
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
IDD en dat weet ik ook al ben ik 18, Patrick was altijd een Koppige gast, daarom heb ik ook heel veel Respect voor hem, hij deed altijd zijn eigen dingen !!! Zelf zei hij ooit dat hij bijna geen COllega's had omdat ze achter zijn rug om toch maar een stok in zijn reet douwde!!! Daarom deed hij ook zijn eigen dingen

VOorbeeld. de D'spyre plaat 6:48 minutes to D'spyre was eerst white label, Veel DJ draaide hem en kwamen aan hem vragen wie hem had gemaakt, hij zei dat ie het niet wist!!! na enige tijd wisten ze dat hij hem had gemaakt en werd hij niet meer gedraait zo zie je dat maar weer!!

Waarschuw beheerder
ik HOOP zo dat alle echt fans kaarten snel kopen voor G-town en niet van die gare lonsdalers.
of van die newstylers als restless :D
Waarschuw beheerder
Hey laat toch iedereen in zijn waarde :p! wij hebben er mede wel voor gezorgt dat het weer een beetje vernieuwend en dat early rave feesten weer mogelijk zijn!!!!
Waarschuw beheerder
Wel lachen als hij weer terug zou komen!!!

Waarschuw beheerder
Ruffneck! cker aaanwezig
Waarschuw beheerder
hakkietakkiehelemaal­strakkiinmeaussieuit­medakkie!!!!!!!
dat ut wel EHHH
Waarschuw beheerder
He dit vond ik bij het popinstituut:

DJ Ruffneck

periode: 1985 - heden

redactioneel: Dordtse deejay, die werkt onder namen als DJ Ruffneck, 80 Aum, Overmind, Nosferatu, Undercover Anarchist, Wedlock en Juggernaut. Tevens labelmanager van (het inmiddels ter ziele gegane) Ruffneck Records, Gangsta en Supreme Intelligence.

bezetting: Patrick Van Kerckhoven draaitafels, producer

biografie:
1976 Van Kerckhoven krijgt zijn eerste (plastic) draaitafels van de buurvrouw.

1985 De Dordtenaar begint met het maken en draaien van house. Hij kiest hiervoor de naam DJ Ruffneck. Hij treedt op in plaatselijke jeugdhonken en discotheken.

1989 DJ Ruffneck wordt labelmanager bij platenmaatschappij IMC. Hij beheert het label 80AUM.

1990 - 1992 Omdat zijn ideeen niet overeenkomen met die van zijn mede-labelmanager en de platenmaatschappij, vertrekt Van Kerckhoven bij IMC. Hij brengt wat losse releases uit op diverse labels. In samenwerking met XSV Music probeert hij een eigen label van de grond te krijgen.

1993 Ruffneck Records wordt geboren. In juli verschijnt de eerste release op Van Kerckhovens label: Kingdom van Undercover Anarchist. Het label groeit, onder de vleugels van XSV, in korte tijd uit tot een toonaangevend kwaliteitslabel voor hardcore-house.

1996 Samen met DJ Mikey B. neemt Ruffneck het nummer Doodlesex op. De track komt op diverse verzamelaars te staan. De acts van Ruffneck Records treden gezamenlijk en apart op onder de naam Ruffneck Alliance.

1997 Onder de noemer DJ Ruffneck & Juggernaut neemt de producer de nummers I'm A Ruffneck en LSD 97 op. De single Ruffneck Rules Da Artcore Scene van Juggernaut verschijnt en snelt de hitlijsten in. Van Kerckhoven krijgt ruzie met XSV Music over het door hem verdiende geld. Hij klaagt de platenmaatschappij aan. XSV is dan echter al failliet. Het label Ruffneck Records houdt daarna op te bestaan.

1998 Van Kerckhoven zet zijn draaiactiviteiten op een laag pitje, om zich op het produceren te storten. In maart start hij met twee nieuwe labels: Gangsta en Supreme Intelligence. Diverse releases volgen, onder pseudoniemen als Phoenix, Undercover Anarchist en Wedlock.

1999 Van Kerckhoven brengt een aantal twelve-inches uit onder de namen Knightvision, D'Spyre en D'Sporphin. Het album The Origin Of Core, Datafile 1 verschijnt. Na de succesvolle hardcore-jaren stort Van Kerckhoven zich op drum&bass waar hij ondermeer het label Ruff-teck Records voor in het leven roept.

2000 Ruffneck draait op het Lowlands festival.

bron: http://www.popinstituut.nl

Waarschuw beheerder
wooow vet:D:D thnx 4 de info! :D
Waarschuw beheerder
donateur
2 Hieronymus --> (y)

Ruffneck is meesterlijk ben blij dat ie toch nog een keer draait!!!!!

Veel respect voor deze meesterlijke & eigenzinnige producer & DJ!!
En naar de Dance2Eden organisatie die dit voor elkaar heeft gekregen !!!
Waarschuw beheerder
Ik help jullie graag.
Waarschuw beheerder
[QUOTE]
1997 Onder de noemer DJ Ruffneck & Juggernaut neemt de producer de nummers I'm A Ruffneck en LSD 97 op. De single Ruffneck Rules Da Artcore Scene van Juggernaut verschijnt en snelt de hitlijsten in. Van Kerckhoven krijgt ruzie met XSV Music over het door hem verdiende geld. Hij klaagt de platenmaatschappij aan. XSV is dan echter al failliet. Het label Ruffneck Records houdt daarna op te bestaan.
[/quote]

en een kennis van mij heeft toen al die platen van XSV opgekocht en die heb ik toen kunnen kopen voor 1€ per stuk :D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wow zo dat jaar is waarschijnlijk je geluksjaar geweest
Waarschuw beheerder
je kan wel stellen dat ik toen vrij gelukkig was toen ie me dat vertelde ja :)
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
eindelijk, hij is weer terug met t draaien van hardcore! ik zal er bij zijn!!!