1978x bekeken
donateur
juist! ik wil graag nog ff door feesten zonder dat er allemaal leipo's met messen (en ongetwijfeld ook andere wapens) zo door mogen lopen!
dan verstop ik 10.000 keer liever m'n dope dan dat ik wordt neergetoken/schoten!
dan verstop ik 10.000 keer liever m'n dope dan dat ik wordt neergetoken/schoten!
mensen wat vinden jullie ervan als er geen foulering meer plaats vind op feesten?
ik zou het wel beter vinden want als je drugs meeneemt verstop je het toch en komt het toch binnen.
ben benieuwd naar wat jullie er van vinden
ik zou het wel beter vinden want als je drugs meeneemt verstop je het toch en komt het toch binnen.
ben benieuwd naar wat jullie er van vinden
Lol. Beetje naïef gedacht dit. Ooit gedacht aan wapens en andere rommel wat er allemaal mee wordt genomen?
Doe mij maar een feest/tent waar ze fouilleren...Heb al vaak genoeg van heel dichtbij meegemaakt dat er in waar niet (goed genoeg) gefouilleerd was iemand neergestoken/neergeschoten was....
Ja zeker fouilleren! Anders lopen er straks allemaal gasten met guns en messen op feesten dat moet ik echt niet hebben, leeftijdscontrole hoeft van mij niet (ben nog geen 18), niet dat er nu wel gecontroleerd wordt heb nog nooit problemen gehad en drugs tja... als ze het vinden heb je pech, vinden ze het niet heb je mazzel, eigen risico. Voor de rest draait het om het feest 
beetje raar topic dit... zullen we stoppen met 'foulering'... 
Gewoon mee dorgaan, dat fouleren.
Gewoon mee dorgaan, dat fouleren.
laatste aanpassing
Helemaal mee eens wat er gezegd is hierboven, beetje loos onderwerp!
Alleen die mensen van de beveiliging....
Was ik op een feest, had ik een vrouw die mij ging fouilleren, zonder wat te vragen trekt ze mn shirtje en bh omhoog en voelt ze even aan mn borsten of er niks verstopt is??!!!
Ja het was even lekker voor de mensen er omheen, kreeg gelijk commentaar van de mannelijke beveiliging. Beetje jammer....
Alleen die mensen van de beveiliging....
Was ik op een feest, had ik een vrouw die mij ging fouilleren, zonder wat te vragen trekt ze mn shirtje en bh omhoog en voelt ze even aan mn borsten of er niks verstopt is??!!!
Ja het was even lekker voor de mensen er omheen, kreeg gelijk commentaar van de mannelijke beveiliging. Beetje jammer....
donateur
23/11 Izegem: incidenten op fuif met pepperspray
Naar aanleiding van een vechtpartij op een fuif van het Rode Kruis waarbij met 'pepperspray' werd gespoten, is de ISO-feestzaal aan de Ommmeganckstraat in Izegem zaterdagnacht ontruimd. Zeventien gewonden werden naar het ziekenhuis overgebracht met geïrriteerde ogen en luchtwegen. Niemand verkeert in levensgevaar. Een minderjarige werd opgepakt. Hij wordt ervan verdacht het busje te hebben gebruikt.
De feiten gebeurden rond 3.45 uur op de jaarlijkse fuif van het Rode Kruis. Op dat uur waren er nog zo'n duizend jongeren aanwezig. Tijdens een ruzie spoot iemand een busje pepperspray leeg. Een twintigtal mensen kreeg het goedje in de ogen of ademde het in.
"De organisatoren van de jaarlijkse Rode Kruis-fuif besloten de zaal te ontruimen. Het rampenplan fase 1 en het medisch interventieplan type A werden in werking gesteld", aldus politiecommissaris Rudy Cracco. "Zeventien mensen werden door negen ambulances naar het ziekenhuis overgebracht. Op dit moment wordt één slachtoffer nog verzorgd, de rest is naar huis."
De ontruiming verliep al bij al zonder veel incidenten. Op dit moment wordt de zaal schoongemaakt. De dader kan een gepeperde rekening verwachten.
Bron: Gazet van Antwerpen
Naar aanleiding van een vechtpartij op een fuif van het Rode Kruis waarbij met 'pepperspray' werd gespoten, is de ISO-feestzaal aan de Ommmeganckstraat in Izegem zaterdagnacht ontruimd. Zeventien gewonden werden naar het ziekenhuis overgebracht met geïrriteerde ogen en luchtwegen. Niemand verkeert in levensgevaar. Een minderjarige werd opgepakt. Hij wordt ervan verdacht het busje te hebben gebruikt.
De feiten gebeurden rond 3.45 uur op de jaarlijkse fuif van het Rode Kruis. Op dat uur waren er nog zo'n duizend jongeren aanwezig. Tijdens een ruzie spoot iemand een busje pepperspray leeg. Een twintigtal mensen kreeg het goedje in de ogen of ademde het in.
"De organisatoren van de jaarlijkse Rode Kruis-fuif besloten de zaal te ontruimen. Het rampenplan fase 1 en het medisch interventieplan type A werden in werking gesteld", aldus politiecommissaris Rudy Cracco. "Zeventien mensen werden door negen ambulances naar het ziekenhuis overgebracht. Op dit moment wordt één slachtoffer nog verzorgd, de rest is naar huis."
De ontruiming verliep al bij al zonder veel incidenten. Op dit moment wordt de zaal schoongemaakt. De dader kan een gepeperde rekening verwachten.
Bron: Gazet van Antwerpen
... als je dan gaat rellen, aub geen pepperspray... 
dat zou ik dus egt heel DOM vinden als men niet meer gefouilleerd (of hoe je dat ook schrijft...) zou worden....
ik bedoel, der zijn zat lui die dan wapens ofzow mee naar binnen gaan nemen...
Dat zou ik wel een beetje jammer vinden, want dan word het onderhand gevaarlijk om naar feesten te gaan met al dat relvolluk
dus... STOP NIET MET FOUILLEREN!!!
ik bedoel, der zijn zat lui die dan wapens ofzow mee naar binnen gaan nemen...
Dat zou ik wel een beetje jammer vinden, want dan word het onderhand gevaarlijk om naar feesten te gaan met al dat relvolluk
dus... STOP NIET MET FOUILLEREN!!!
ben het ook met de rest een dat er gewoon gefouilleerd moet worden, sta liever wat langer in de rij als dat je gewoon kan doorlopen met de kans dat je een mes tussen je ribben kan krijgen!!
Klopt... je had eg van alles mee naar binnen kennen nemen!!!
Op de laatste Nature One werd ik niet eens gefoulieerd, er werden slechts steekproefsgewijs gefoulieerd
Klopt... je had eg van alles mee naar binnen kennen nemen!!!
Fouillering op Qlimax vond ik zeer matig. Hij voelde me even bij me zakken, onderaan me broekspijpen en ik mocht doorlopen. Zo schoot het wel op met de rij, maar veiliger wordt et er niet op volgens mij.
Drugs krijg je altijd wel mee naar binnen, maar daar fouilleren ze ook niet voor.
Drugs krijg je altijd wel mee naar binnen, maar daar fouilleren ze ook niet voor.
er zou juist een stuk beter gefoulleerd moeten worden... t stelt nu nog niet zo veel voor (kan van alles mee naar binnen nemen, zelf een mes als ik zou willen)
en t foullieren is dus niet voor drugs etc. hoewel dat natuurlijk wel mooi megenomen is, maar het gaat meer op controle voor wapens enz....
die wil je toch echt niet binnen hebben

en t foullieren is dus niet voor drugs etc. hoewel dat natuurlijk wel mooi megenomen is, maar het gaat meer op controle voor wapens enz....
die wil je toch echt niet binnen hebben
Bij de kuip stoppe lijkt me een goede 
Nah vind um wel redelijk elke keer dat gekrab aan je balle 

![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)