Partyflock

Forumonderwerp · 641964
Waarschuw beheerder
donateur
Kamervragen over rapgroep NAG

CDA-Tweede Kamerlid Mirjam Sterk (CDA) heeft vragen gesteld aan minister Verdonk (Vreemdelingenbeleid en Integratie) en aan minister Donner (Justitie) over de rapgroep Nieuwe Allochtone Generatie (NAG), zo meldt Planet Internet vandaag.

Sterk werd geattendeerd op het bestaan van de rapgroep naar aanleiding van een column van Sylvain Ephimenco in Dagblad Trouw van afgelopen weekend. Daarin beschreef Ephimenco een aantal teksten van de Amsterdams-Hilversumse rapgroep, die zeer anti-semitisch en vrouwonvriendelijk zijn. Het Kamerlid vindt de teksten buitengewoon discriminerend en is geschrokken van de populariteit van deze groep onder jongeren. Ze heeft vernomen dat de liedjes erg vaak via het internet (Kazaa) worden gedownload.

Sterk wil weten of de ministers op de hoogte zijn van de rapgroep en de stuitende songteksten en wat de zij vinden van de populariteit van NAG onder jongeren. Het CDA-Kamerlid vreest overigens dat het moeilijk zal zijn dergelijke teksten te verbieden, omdat de wet op de vrijheid van meningsuiting vrij breed is.

Columnist Sylvain Ephimenco citeerde in Trouw een gedeelte van het nummer Kanker joden, om zo een beeld te schetsen van wat de groep zoal voortbrengt: 'Fuck die joden, de vieze joden / de allochtonen zullen jullie komen doden / Playerhaters moeten dood, want ze spelen met je brood, Binnenkort komt, gaat die T-shirt, wordt rood / Joden moeten dood, Hamas, Hamas, Joden aan het gas / kameraad, luister naar de bas, 11 september, 11 september, twee vliegtuigen op de World Trade Center / Fuck die Israël / fuck die VS, Saddam Hoessein die is the best, Moslims weten dat de wereld binnenkort vergaat, jullie Joden moeten weten dat ik jullie haat / Binnenkort kom ik met kalasjnikov / jullie moeten weten dat ik jullie pof''.

Via internet is alleen terug te vinden dat de groep vorig jaar op 20 december heeft opgetreden in Tagrijn te Hilversum, op GOOIZZGEVOEL de SPECIAL X-PARTY.

De Amsterdamse officier van Justitie Velleman liet vandaag weten dat er een onderzoek gaande is naar de rapgroep NAG.
--------------------------------------------------

Wie kent deze groep...

Walgelijk vind ik het!

Waarschuw beheerder
Maken we er een rel van toch? :P :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
ik begin jou steeds meer te mogen! :D

Waarschuw beheerder
Ja ik zeg altijd maar zo:

Blaat het niet...

Dan schaapt het niet ;) (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Brø'høh?

Waarschuw beheerder
Brø'høh?

???

Goeie tekst trouwens op je profiel!!! Zo is het en niet anders...
Waarschuw beheerder
donateur
ok, thnx :)

:D

Waarschuw beheerder
Dit bewijst maar weer eens dat onze allochtone "vrienden" helemaal niet willen integreren. Uit een andere onderzoek blijkt ook dat dit soort muziek zeer populair is onder de meest "sympatieke" groep allochtone. Dus linkse rakkers die zeggen dat je niet mag generaliseren kunnen beter maar hun mond houden!

Ik ben het niet met je eens want als je gaat kijken op universiteiten, hoge scholen, banken noem maar op zie ik de laatste tijd steeds meer mensen van buitenlandse afkomst, lijkt mij als deze mensen niet willen integreren of al volledig zijn geintegreerd in de nederlandse samenleving dan zouden ze op die plaatsen niet zijn die ik zojuist opnoemde.

Het is altijd een groep slecht willende die het verpest voor de andere maar ja als je dan ook nog zo bekrompen denkt dat ze allemaal niet willen dan is er toch wel wat mis met je.

Zo heb je hier ook zat racisten met een marokaanse vriendin om dr extra te vernederen, dus beide kanten zijn even erg.

Heel vaak zie ik ook op hardcore feesten een zogenaamde racist en dan wat hebben ze als vriendin een indonees volgens mij is zij ook niet blank hoe zit dat dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Brø'høh?

Waarschuw beheerder
Heel vaak zie ik ook op hardcore feesten een zogenaamde racist en dan wat hebben ze als vriendin een indonees volgens mij is zij ook niet blank hoe zit dat dan?

Niet zo bekrompen denken dan he, een hardcoreliefhebber is niet altijd een racist. Je zegt het net zelf...

Het is altijd een groep slecht willende die het verpest voor de andere maar ja als je dan ook nog zo bekrompen denkt dat ze allemaal niet willen dan is er toch wel wat mis met je.

Dus ja waar gaat het nou eigenlijk om :S :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
hmm... ik volg et niet... ofzo...

Waarschuw beheerder
Ik zeg ook maar wat :P
Waarschuw beheerder
donateur
koel doe ik dat ook! let op, komt ie:

"wat"

Waarschuw beheerder
Ik volg je ff niet... bij het woordje wat verloor ik de concentratie ff en heb ik de rest niet meer meegekregen... :S
Waarschuw beheerder
donateur
wat?

Waarschuw beheerder
Ja idd... :D

Ik ga slapen...

Later!!
Waarschuw beheerder
donateur
l8er :D

Waarschuw beheerder
Niet zo bekrompen denken dan he, een hardcoreliefhebber is niet altijd een racist. Je zegt het net zelf...

Dat weet ik zelf ook wel ik zeg dat natuurlijk wel met een onderbouwing die gasten waar ik het over heb zijn die met een nederlands vlaggetje lopen mij uitschelden voor zwarten over die heb ik het en zeg niet je lult spreek uit ervaring.
Waarschuw beheerder
donateur
Brø'høh?

Waarschuw beheerder
?
Waarschuw beheerder
donateur
idd... vaag...

Waarschuw beheerder
Dat weet ik zelf ook wel ik zeg dat natuurlijk wel met een onderbouwing die gasten waar ik het over heb zijn die met een nederlands vlaggetje lopen mij uitschelden voor zwarten over die heb ik het en zeg niet je lult spreek uit ervaring.

Je lult!!! ;) Geintje... snap je wel natuurlijk! :D

Ik hou van onze normen en waarden en onze cultuur en vind dat buitenstaanders daar rekening mee moeten houden en zich moeten aanpassen aan de normen en waarden + cultuur van het land waar ze te gast zijn. Als dat niet gebeurt dan zal er toch gauw een oplossing moeten worden gezocht... Als je toch bij een turkse familie thuis komt en ze vragen je om je schoenen uit te trekken bij binnenkomst doe je dat... uit respect voor hun cultuur, maar als dat andersom zou moeten dan wil ik het nog weleens meemaken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon rekening houden met elkaar simpel zat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En dat gebeurt dus te weinig helaas... en dan mag je best vinden dat dat teveel van 1 kant komt. Wij geven ze een uitkering een verblijfsvergunning een mogelijkheid tot het volgen van een inburgeringscursus en dat allemaal van ons belastingsgeld. En wat gebeurt er vervolgens, er word misbruik van gemaakt. En er worden geen maatregelen getroffen. En dat terwijl de eerste generatie wel allemaal goed is geïntegreerd en wel ons respect verdient! Dat word vervolgens door de nieuwe generatie volledig de grond in gestampt...

Waarschuw beheerder
Het is ook te schandalig voor woorden dat sommige hier meer dan tig jaar zijn en nog geen woordje nederlands kunnen. Maar dat van die uitkering dat wordt ook misbruikt door autochtonen.

Waarschuw beheerder
Ben ik met je eens, die verdienen ook een harde schop onder hun hol!!!

Maar het word onleefbaar in nederland. Rivaliserende bevolkingsgroepen maken elkaar het leven zuur... waarom? vanwege hun geloof... :S Ik snap ook helemaal niks van dat gedoe met die palestijnen en die israeliërs... geef die mensen toch hun eigen stuk land, haal die muren weg en schud elkaar de hand en vergeet het verleden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja ik weet als het zo doorgaat lijden de goedwillende door de mensen die het niet zo nauw nemen met de nederlande wetten en samenleving.

Waarschuw beheerder
Maargoed ik kan me er wel druk om maken, en iedereen kan dat wel doen. Je bereikt er toch niks mee dus ik ga nu toch echt slapen!

Trusten!!!

Waarschuw beheerder
Goedplan

Trusten.

Waarschuw beheerder
Onze vriend Nag heeft een nieuw profiel :P

Even in de gaten houden...als hij gewoon normaal blijft doen en geen rare dingen roept laat ik iedereen in zijn waarde...

Waarschuw beheerder
NAG is zeker :bah: enehem om nog een terug te komen op de 'rel'.. Ik vind gwn: slechte allochtonen moeten oprotten.. Houd je aan de NL-se normen&waarden, praat (ajb!!!) NEDERLANDS, heb respect voor anderen en integreer gwn.. Doe je dat niet, dan ga je maar weg!
Mja das mijn meninkje en helaas verandert er met het hele gekut nix:(

(K)
Waarschuw beheerder
Hier moet ik toch met $tephanie meegaan. Die gast kan amper fatsoenlijk Nederlands schrijven/spreken. :kots::frusty::S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zijn enige vriend is inmiddels ook verbannen! :P
Waarschuw beheerder
die afkorting staat volgens mij voor Nazi-Achtig Gedrag
Waarschuw beheerder
Potver, nu is onze grote vriend Aziz alweer verbannen!!! :devil:
Waarschuw beheerder
en dan vragen de allochtonen zich nog af: hoe komen nederlanders toch aan hun vooroordelen over allochtonen:jaja:???
Waarschuw beheerder
Hahahahaha, das een goeie. Groot gelijk! :jaja: (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben aan hetdownloaden
Waarschuw beheerder
donateur
Afschieten :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha :D T.B.J.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:d

Waarschuw beheerder
Whahahah ik vind hem beter zo!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hihihi thanks:bloos:
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
THC -- NAG Dis :D !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ehm...heeft iemand misschien een link voor mij. :/

Ben wel benieuwd naar deze achterlijke liedjes. :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ehhhh is het niet mogelijk om ze te boeken?
Zamelen we geld in hier op PF om een grote loods te huren, en de reclame... en voor iedereen die het lef heeft om zich daar ook te vertonen hebben we een gratis douche.... zijn meteen alle bezoekers ook opgelost... probleem verholpen. laat ze maar eens ruiken hoe fijn dat gas is!!!

Ok, dit zijn dus meteen ideeen die bij mij boven komen als er mensen zijn die zulke dingen uitkramen, ze hebben geen idee waar ze het over hebben, overigens denk ik zo over alle extremistische uitlatingen....of het nu rechts links etc. is...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ach joh dit gaat weer maanden of zelfs jaren duren voor ze hier iets aan gaan doen, de regering.
Maar geloof me als de tweede kamer dit vrijheid van meningsuiting vinden, dat er dan wat gaat gebeuren in NL :)
Waarschuw beheerder
Dan zal ik mijn vrije meningsuiting geven!!!
dat ze die achterlijke klootfiguren maar eens een paar kogels door de kop schieten.
Als je op straat dingen staat te schreeuwen dat alle marokanen dood moeten, wordt je toch ook opgepakt vanwege racistische opvattingen!!! Landser heeft toch ook een gevangenisstraf gekregen (maakt niet uit dat het een duitse band is), waarom marokanen en turken dan niet :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je een beetje hebt opgelet de laatste zoveel jaar weet je toch allang dat er veel allochtone/moslim-jongeren met deze gedachtes rondlopen.
Is er nu opeens een rap-groepje dat opnames op internet zet en heel nederland is in rep en roer.

Dan kan je wel zo'n groepje gaan verbieden, denk dat dat alleen maar meer aandacht trekt en ze nog meer aanhang krijgen.

Maar verbiedt dan ondertussen niet bij autochtonen wel elke opmerking, die maar een beetje discriminerend klinkt, want dat verschil wordt nu wel heel duidelijk!

Ga na waarom die jongeren het allemaal zo fantastisch vinden, denk dat je daar heel wat meer mee kunt bereiken dan simpel zoals half PF hier roept die jongens vergassen of afschieten...
Zo zijn jullie al net zo bezig als die rappers, je ziet een krantenberichtje, voelt je beledigd en gaat gelijk de meest grove oplossingen aandragen, ben ik de enige die de overeenkomst ziet?
laatste aanpassing