Partyflock

Forumonderwerp · 641857
2966x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
waarom heeft iedereen altijd commentaar op hun? niet iedereen hoeft toch broodmager te zijn, ik vind het zo kortzichtig....

afgelopen vrijdag ookop een feestje, een wat dikker meisje ging helemaal uit er dak hartstikke leuk...komt er zo'n kerel naar m'n toe.. "het ziet er toch niet uit zo'n dik meisje en dan zo dansen"

Ja what the f*ck een dikker iemand mag niet uit z'n dak gaan? gaat toch nergens over... we hebben het hier wel over mensen..

ik moest het ff kwijt
Waarschuw beheerder
Dik is ok, maar ze moeten niet gaan dansen. :[
Waarschuw beheerder
donateur
Tis een mening van diegene..

Tuurlijk mag een dikker iemand uit zn dak gaan!! Mag je toch nog wel zeggen dat je het er niet uit vindt zien..
Waarschuw beheerder
hoe dikker, hoe meer om van te houden;p

Waarschuw beheerder
donateur
Ben het met je eens hoor! Ik heb een vriendin die echt iedereen afkraakt die ook maar een beetje anders is.. Bv dikker, geen mode, gek uiterlijk, rare haren! OEI wat kan ik dan kwaad worden..
Laat de mensen lekker in hun waarde.. Als hun zich er prettig bij voelen, waarom zouden wij dan het recht hebben dat af te kraken..
Zulke mensen moeten gewoon ff volwassen worden en naar hun zelf leren kijken!!

Waarschuw beheerder
dat is toch geen mening... dat is gewoon iemand naar beneden halen om jezelf maar iets beter te voelen
Waarschuw beheerder
donateur
De meeste mensen hebben commentaar op anderen om zo hun eigen onzekerheid af te wenden. Zielige mensen dus :yes:

Waarschuw beheerder
:O

Tommy heeft commentaar!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is wel een mening..
Als je het tegen die persoon zelf zou zeggen, dan is het iemand naar beneden halen, of als je gaat wijzen zodat die persoon het door heeft..
Waarschuw beheerder
Ze staan ook altijd in de weg die dikke mensen. :[

Nee ok, genoeg sarcastische antwoorden gegeven. :bloos:

Het heeft gewoon met mensen in hun waarde laten te maken.
Misschien wel iets van onzekerheid bij de mensen die het zeggen, denk ook niet echt dat dat dikke meisje die daar stond te dansen zich 1 minuut druk zal maken om dat soort figuren.

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, iedereen heeft het recht om een eigen mening te hebben... Al heb je soms liever dat men deze voor zich houdt.

Maar ik ben het ook wel met je eens. Het enige wat je eraan kunt doen is er dus zelf niet aan mee doen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook dik

Tja boeie.. mensen nemen me maar zoals ik ben. Sommige mensen doen echt als of dikke mensen freaks zijn :S

Veel mensen die een dik persoon zien lopen denken gelijk "Ooo die zal wel veel bij de mac eten" of dat soort dingen :S
Waarschuw beheerder
Ik ben het met je eens Rebellie. Ik betrap mezelf er ook weleens op, dat ik iemand een beetje uit zit te lachen omdat die persoon bijvoorbeeld rare kleren aan heeft, en dat is eigenlijk gewoon een kuteigenschap en zegt meer over mij of de andere mensen die het doen dan over de persoon waarover het gaat.

Goed dat je dit topic bent gestart, ben er weer op gewezen dus ga er weer beter op letten.

En wat Rich@work zegt (denk ook niet echt dat dat dikke meisje die daar stond te dansen zich 1 minuut druk zal maken om dat soort figuren): ik denk niet dat je daar zomaar vanuit kan gaan. Volgens mij voelt iedereen die "afwijkend" is van de geldende norm zich tot op zekere hoogte daar onzeker over. Hoewel het uiterlijk misschien niet zo overkomt, denk ik dat iedereen wel geraakt wordt als hij of zij raar bekeken wordt.

Dus gewoon niet doen! :)

Waarschuw beheerder
ja precies:), om je er niets van aan te trekken moet je best sterke persoonlijkheid hebben, en dat is bij veel niet het geval... er wordt iets benadrukt waar ze zich waarschijnlijk al klote over voelt.
Waarschuw beheerder
donateur
Veel mensen die een dik persoon zien lopen denken gelijk "Ooo die zal wel veel bij de mac eten" of dat soort dingen

Klopt inderdaad... Zo is mijn broertje ook wat breder dan de rest (oftewel dik). In het begin werd er ook vaak tegen hem gezegd dat dat kwam omdat hij zo vaak bij de Mac at (wat hij dus nooit doet). Omdat hij groter en breder is eet hij dus wel meer, maar dit is voor hem ook nodig anders houdt hij het gewoon geen dag vol...

Ook hij doet wel eens dingen waarvan hij weet dat op dat moment mensen staan te kijken en het over hem hebben. Hierdoor voelt hij zich dus nog onzekerder waardoor hij steeds minder gaat doen.

Tis nu onderhand al zover dat hij dus in de zomer bijna niet meer gaat zwemmen omdat hij zich bijvoorbeeld schaamt...

Het doet meer dan je denkt. Ook al denk je dat het niet gehoord wordt, toch horen ze het of hebben ze het door...
Waarschuw beheerder
donateur
Psies
Waarschuw beheerder
Maar wat is overigens ook dik? Ik heb niet de ideale maten en voel me vaak al keionzeker daarover. Laat staan als je echt helemaal niet voldoet aan de "maatschappelijk gangbare norm" en mensen staan je dan ook nog eens uit te lachen.

Ik heb echt het idee dat sommige mensen iemand al dik noemen als deze persoon groter dan maat 36 heeft ofzo. Laat iedereen toch lekker in z'n waarde (dat geldt ook voor mezelf).
Waarschuw beheerder
En wat Rich@work zegt (denk ook niet echt dat dat dikke meisje die daar stond te dansen zich 1 minuut druk zal maken om dat soort figuren): ik denk niet dat je daar zomaar vanuit kan gaan. Volgens mij voelt iedereen die "afwijkend" is van de geldende norm zich tot op zekere hoogte daar onzeker over. Hoewel het uiterlijk misschien niet zo overkomt, denk ik dat iedereen wel geraakt wordt als hij of zij raar bekeken wordt.

Hmm..kan ik in komen wat je zegt, maar als ze zich daar onzeker over zou voelen, dan zal ze ook niet zo snel gaan staan dansen. (denk ik)
En dit zal meer het geval zijn, wanneer er iets persoonlijk tegen deze persoon wordt gezegt.
"bekeken"word iedereen tegenwoordig. :)

Dus gewoon niet doen!

Hier ben ik het volledig mee eens. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar wat is overigens ook dik?

Ik zou het je niet kunnen vertellen
Waarschuw beheerder
:[ maatje 36 haha nou ik gooi me nog maar u x in de droogtrommel om te krimpen dan haha denk dat 38 40 42 toch redelijk normale maten zijn hoor en alle mensen worden dikker dus leve de zak patat haha :P

ik denk dat je te dik bent als je niet fijn kan functioneren met bepaalde dingen maar stevig en strak is ook mooi. je voelt zelf denk ik wel waar je je lekker bij voelt of niet en dan is aan diegene of ie er wat aan doet of niet (K) en zo mager pep figuur word je ook niet mooier van hoor en t zit er als je stopt met de zooi zo weer dubbel op :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tis toch te gek voor woorden dat je als dik bent geen lol meer kan hebben nie lekker kan dansen omdat een ander dat geen porum vind?
Waarschuw beheerder
Hmm..kan ik in komen wat je zegt, maar als ze zich daar onzeker over zou voelen, dan zal ze ook niet zo snel gaan staan dansen. (denk ik)
En dit zal meer het geval zijn, wanneer er iets persoonlijk tegen deze persoon wordt gezegt.
"bekeken"word iedereen tegenwoordig.

Nou, voorbeeldje: ik ben zoals ik net al zei ook bij tijd en wijlen onzeker over m'n lichaam. Terwijl ik echt mega aanwezig ben en uitbundig dans. Dus het één hoeft het ander zeker niet uit te sluiten. En als ik dan aan het dansen ben en ik zie mensen kijken en ze lachen bijvoorbeeld, dan zal ik meteen denken dat dat over mij gaat en mezelf bevestigd voelen in m'n onzekerheid.

Ik geef toe, ik ben in dat opzicht wel een beetje para (en eens per maand heb ik het ook erger dan de rest van de maand ;)), maar onzekere mensen komen zeker niet altijd als onzeker over.
Waarschuw beheerder
donateur
Juist... Ik vind zelf dat je gewoon moet doen wat je zelf wil en je (voor zover mogelijk) niks van anderen aan moet trekken...

Zolang jij je goed voelt, waarom niet....
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk wat ik wel vind is dat als je wat steviger bent dat je je wel moet kleden naar je figuur
Waarschuw beheerder
Nou, voorbeeldje: ik ben zoals ik net al zei ook bij tijd en wijlen onzeker over m'n lichaam. Terwijl ik echt mega aanwezig ben en uitbundig dans. Dus het één hoeft het ander zeker niet uit te sluiten. En als ik dan aan het dansen ben en ik zie mensen kijken en ze lachen bijvoorbeeld, dan zal ik meteen denken dat dat over mij gaat en mezelf bevestigd voelen in m'n onzekerheid.

Ik snap ook wel wat je bedoeld, maar het voorbeeld wat je nu geeft hoeft per definitie niet alleen bij dikke mensen te zijn.

Wie heeft dat niet, dat je zo af en toe denkt dat je uitgelachen word. En 9 van de 10 x lachen ze om wat anders. :)

Maar snap jouw punt wel........... (y)

En nu ga ik te serieus worden op het forum. :[

Kijk wat ik wel vind is dat als je wat steviger bent dat je je wel moet kleden naar je figuur

Dit is dus een goed punt. :)
Ben ik het volledig mee eens, je ziet ze af en toe lopen. :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon schijt aan hebben. Heb ook een tijdje gehad dat ik niet naar het strand ging etc etc. Op een gegeven moment kom je daar overheen. Je bent wie je bent!
Waarschuw beheerder
ja dat vind ik ook want ik kan zeker wel walgen van meiden die echt u hele vette pens hebben en die in van die kleine topjes lopen waar u halve meter buik uitsteekt dan denk ik ook wel bij mezelf van kijk ff in de spiegel want dat ziet er gewoon niet uit vind ik dan :yes: en kan me bijna niet voorstellen dat ze zich er mooi in voelen :s doe dan gewoon u leuk hemd aan of truitje ofzo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
IDD lekker belangerijk hoe je eruit ziet... nee dus!

ik heb echt schijt aan iedereen die wat te zeiken heeft over hoe ik eruit zie..

bij mij gaat het om innerlijk en niet of je nou dik of dun bent...
Waarschuw beheerder
donateur
Terwijl ik echt mega aanwezig ben en uitbundig dans.

Denk dat dat ook meer is zodat mensen voor jouw gevoel niet zo naar je figuur/lichaam gaan kijken maar naar hoe je doet...

Maar het is en blijft natuurlijk zo dat je, wat je ook doet, altijd wordt bekeken door anderen... En dit zal nooit veranderen.

Op zo'n moment is het gewoon aan jou om te bepalen hoe jij denkt dat die mensen over jou denken... Want meestal kun je niet aan de persoon zien of ze nu positief of negatief over je denken / praten...

Misschien hebben ze het er op dat moment wel over dat je bijvoorbeeld een leuke broek aan hebt, of een leuk shirtje of iets dergelijks… Het hoeft natuurlijk niet altijd negatief te zijn… En misschien gaat het wel helemaal niet over jou...

Dat soort dingen weet je gewoon niet...
Waarschuw beheerder
Maar eigenlijk is het toch gewoon belachelijk dat je je onzeker zou moet voelen als je maat 40 hebt? Ik en bijna alle vriendinnen die ik heb, hebben die maat en volgens mij het grootste deel van Nederland en als ik eerlijk ben zijn we echt niet dik maar toch, omdat je dan geen maat 34/36 hebt, voel je je "te dik" naar de norm. Als ik erover nadenk slaat het eigenlijk gewoon nergens op!

En wat iemand zei over dat stevige mensen zich daar naar moeten kleden, daar ben ik het volledig mee eens. Een dikke buik over een broek heen kan gewoon niet.
Waarschuw beheerder
donateur
En wat iemand zei over dat stevige mensen zich daar naar moeten kleden, daar ben ik het volledig mee eens. Een dikke buik over een broek heen kan gewoon niet.

Psies

Kijk ik draag ook strakke shirtjes maar ik heb altijd een vest er overaan
Ik zal ook nooit een rokje aantrekken ik vind het geen porum als je dikke benen hebt en dan een kort rokje aangaat doen :S

In spanje zie je het heel veel vooral engelse
Die hebben volgens mij geen zelf respect want die hebben rokjes aan en topjes terwijl ze maat 46? hebben tis geen gezicht..
Waarschuw beheerder
donateur

Helemaal mee eens...

Als ik erover nadenk slaat het eigenlijk gewoon nergens op!

Het slaat inderdaad nergens op...

Er is nergens een norm waar staat dat je een bepaald figuur moet hebben. Maar mede door de "media" wordt er een beeld geschetst van de (voor sommigen) "perfecte" vrouw...

Het is net of je zelf wel of niet aan meewerkt aan dit beeld...

Waarschuw beheerder
Schandalig vin ik het die dikke mensen!
Ze nemen altijd extra plek in. :@
Waarschuw beheerder
OK, hier nog 1:

Veel mensen zijn dik omdat ze een schildklier aandoening hebben, en evenzo geldt dat voor veel mensen die te dun zijn. Het is vaak puur een kwestie van pech met je schildklier hebben.

Trouwens, 'dikkere' mensen hebben vaak een veel sprekender gezicht dan anderen, maar dat is mijn persoonlijke mening, ik ken een aantal meiden die dik zijn en die hebben een gezichtje waar IK jaloers op ben.

So far about being BIG

Waarschuw beheerder
Sommige mensen hebben last van een beetje weinig respect.... jammer....

Waarschuw beheerder
donateur
Dikke mensen zijn vet.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is vaak puur een kwestie van pech met je schildklier hebben.

Leuk uitgedrukt, maar inderdaad waar...

Er zijn gewoon genoeg mensen die er niks aan kunnen doen dat ze wat dikker zijn dan de rest...

Ik denk dat men daar ook rekening mee moet houden, want ook voor hun is het niet altijd even leuk...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ook door medicijn gebruik komen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo mevrouw Stoeipoes! Wie heeft jou wijs gemaakt dat je dik bent?!?!?! Gek mens... Je bent hooguit wat steviger maar absoluut NIET dik!

Niet iedereen kan een barbie figuurtje hebben.. Zou de wereld ook veels te saai maken..

Neem iedereen zoals hij/ zij is..
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ook door medicijn gebruik komen

Inderdaad, dit is waarschijnlijk het geval bij mijn broertje...
Waarschuw beheerder
donateur
2 Stoeipoes: 'k heb al je foto's bekeken en ik vind dat je een goeie uitstraling hebt, echt een pretbekkie! :D
is dit niet veel belangrijker dan dat je misschien iets voller bent? Ken genoeg "slanke" mensen zonder uitstraling...
Laten we met z'n allen daar is op gaan letten!
Het gaat toch niet alleen om de vorm?

Waarschuw beheerder
Had het er gisteren toevallig over.

Wanneer je een dik iemand bij de Mac ziet eten denk je vaak (tenminste ik) "zo schuif maar weer ff een paar vette burgers naar binnen ouwe vreetzak" :devil:

Wanneer je iemand met een normaal postuur bij de Mac ziet zitten denk je "heb zelf ook wel trek" :P

Tja je mag niet discrimineren maar in je onderbewustheid denk je vaak wel eerst zo.
Waarschuw beheerder
donateur
en dikke mensen zijn vaak wel gezellig!

Maar stel nou dat je bij een snackbar staat en d'r komt een fors type binnen en die bestelt een grote patat sate, een bal mayo en op de valreep nog even een kroketje mosterd + een grot milkshake. Vervolgens begint die gene dat in recordtempo nar binnen te schuiven.. Dan denk ik..... Ach laat ook maar!
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo mevrouw Stoeipoes! Wie heeft jou wijs gemaakt dat je dik bent?!?!?! Gek mens... Je bent hooguit wat steviger maar absoluut NIET dik!

:| Ik vind mezelf dik :s stevig is anders?

Inderdaad, dit is waarschijnlijk het geval bij mijn broertje...

Bij mij ook ik was 20 kilo aangekomen door de pretnison.. gelukkig is het meeste er nu weer af

Mijn zus had ook pretnison maar die was onwijs dun die was 35 kilo aangekomen
is er ook gelukkig allemaal af
Waarschuw beheerder
donateur
Van Prednison wordt je net zo'n waterballon.. da's echt belachelijk spul.. dat ze dat nog voorschrijven (niks ten nadele van de gebruikers natuurlijk)
Waarschuw beheerder
donateur
Van Prednison wordt je net zo'n waterballon.. da's echt belachelijk spul.. dat ze dat nog voorschrijven (niks ten nadele van de gebruikers natuurlijk)

:jaja:

Ik heb mijn zus er van naar de klote zien gaan
maar ik moest het toch gebruiken na een half jaar ben ik er mee gestopt je kon me rollen mijn huid scheurde vreselijke kutzooi is het
Waarschuw beheerder
donateur
Bagger eerste klas.. 't lijkt wel alsof de stelregel hopeloze klacht=prednison wordt gehanteerd.
Waarschuw beheerder
Stoeipoes ,jammer dat je jezelf dik vind,want dat ben jij in mijn ogen echt niet
en ik baseer mijn mening op je foto's en heb je op multigroove 8 maart dit jaa voorbij zien stuiteren! Ik vind je wel een mooie meid!
Waarschuw beheerder
donateur
Maar niet iedereen word er dik van
dat ligt aan de persoon
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind mezelf dik stevig is anders?

Dat vind ik absoluut anders... Ik kan niet zeggen dat je maatje 36 hebt maar je bent ook niet dik.. Dan vind ik "wat steviger" een betere benaming dan dik.. Als ik aan dik denk dan denk ik aan iemand die echt probleem heeft met zijn gewicht en daar ook lichamelijke klachten aan ondervindt..

Maar ieder z'n eigen interpertatie

:o een goeie vriendin van mij moet ook weer aan de prednison.. Ze heeft het al gehad en moet het nu weer.. Ze vindt het verschrikkelijk.. Ze mocht het nog even uitstellen en als het dan niet beter wordt dan moet ze eraan geloven :(
Waarschuw beheerder
Ze had met d'r KUT op ze smoel moeten gaan zitten :yes:

Die kerel zal vast en zeker zelf ook roggellelijk zijn :D
Waarschuw beheerder
ja prednison is klote shit houd alle vocht vast en voelt net of je uit elkaar knapt. ben zelf vorig jaar enorm afgevallen door te streng lijnen maar zit er nu ook wel weer op hoor gewoon gezond eten is t beste denk ik en niet alle mensen hebben u aandoening omdat ze dik zijn maar heel veel omdat ze gewoon ongezond eten en onregelmatig lekker makkelijk om t daar op te gooien als je dik bent zal best voorkomen maar je hebt ook veel zelf in de hand (K)
Waarschuw beheerder
donateur
*edit* :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kan niet zeggen dat je maatje 36 hebt maar je bent ook niet dik. Dan vind ik "wat steviger" een betere benaming dan dik.

Damn, als je iedereen met meer dan maat 36 "wat steviger" noemt, dan lopen er ongeveer alleen maar stevige mensen rond volgens mij! ;)
Waarschuw beheerder
Gelukkig houden 90% van de mannen ook van vrouwen en niet van garnalen :D
Waarschuw beheerder
donateur
denk ik en niet alle mensen hebben u aandoening omdat ze dik zijn maar heel veel omdat ze gewoon ongezond eten en onregelmatig lekker makkelijk om t daar op te gooien als je dik bent zal best voorkomen maar je hebt ook veel zelf in de hand

Tuurlijk hebben veel mensen het zelf in de hand..
Kijk als jij vaak bij de mac of snack gaat eten tja dan doe je het zelf
Ik eet er gelukkig niet meer ik vind het echt vies
Ik ben blij dat ik het vies vind :D
Geef mij maar lekker stukkie fruit en verse groente heerlijk :jaja:

Waarschuw beheerder
1 woord: Boeiiiiiiiiiiiii
ook dikke mensen kunnen spaß machen ja! En mensen zeiken en kletsen nu eenmaal.. Helaas gebeurd dit wel sneller bij iemand die wat anders is of in dit geval wat dikker ja...
Maar zoals ik zei: nie zeiken

en :o wat nou maatje 36 flink???
sjezus zal wel weer snuggere opmerking van het ander geslacht zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen hebben zeker veel zelf in de hand. Maar anderzijds heb je ook een bepaalde bouw. Het is voor mij echt ONMOGELIJK om maat 36 te krijgen. Tenzij ik mezelf echt zou uithongeren, maar met gewone gezonde maaltijden werkt dat echt niet.

Net zo goed dat bepaalde mensen die eerder mager zijn gewoon niet aan kunnen komen.

Je zit natuurlijk wel voor een deel opgescheept met het figuur dat moeder natuur aan je heeft toebedeeld. Brede heupen en stevige billen worden echt nooit mager, I'll tell you that! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Leven en laten leven.
Maar andersom zie je het ook net zo vaak dat eeh wat zwaarder persoon flink commentaar levert op iemand met een kleine maat.
Waarschuw beheerder
donateur
Het zou mijn niet eens staan een maatje 36

Daar heb ik een te brede lichaamsbouw voor :jaja:
Waarschuw beheerder
Zolang ze niet buitengewoon dik zijn, moet het kunnen, MAAR......

[img]http://fattenup2.com/blkhrt4.jpg[/img]

...er zijn grenzen!!
Waarschuw beheerder
mmmmh krijg nu wel erg zin in u cheese burger haha nou ik heb me er ook maar bij neer gelegt dat ik geen 36 word want de kilo,s vliegen er net zo hard weer aan zolang ik nog u beetje strak ben en me buik aardig plat hou vind ik t wel best me benen en kont daar komt toch alles op te zitten dus leve de patat en chocolade want botje worden zit er niet voor iedereen in en toen ik zo erg afgevallen was vorig jaar en daar nu foto,s van zie nou erg knapper werd ik er niet van met die uitstekende botten kijk als t te erg word moet je bij je zelf nagaan denke of je er wat aan moet doen want te dik is ook ongezond :[ (K)

Waarschuw beheerder
ik ben ook niet een van de slankste....en er zijn wat opmerkingen gemaakt hoor..werd ik heel onzeker van
totdat ik ineens 6 kilo afviel en nu een stuk blijer ben!!
naja en als ze nu een opmerkingen maken boeit het me eigenlijk geen flikker....ik ben tevreden met mezelf en dat is volgens mij het belangrijkste!
Waarschuw beheerder
donateur
Maar anderzijds heb je ook een bepaalde bouw. Het is voor mij echt ONMOGELIJK om maat 36 te krijgen. Tenzij ik mezelf echt zou uithongeren, maar met gewone gezonde maaltijden werkt dat echt niet.

Inderdaad... Maar aan de andere kant zou ik dus ook echt geen maatje 36 of iets dergelijks willen hebben... Ben gelukkig zoals ik ben en zou daar niks aan willen veranderen...

Tja en dat ik dus geen maatje 36 heb daar zit ik dus echt niet mee...
Waarschuw beheerder
Precies iedereen moet gelijk behandeld worden :yes: Als iedereen dat zou doen dan was het allemaal een stukje makkelijker geweest hier op deze aardkloot
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit er ook niet mee dat ik niet maatje 36 heb

Waarschuw beheerder
nou dan kan je wel beter en makkelijker kleren kopen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nou dan kan je wel beter en makkelijker kleren kopen

Daar heb je misschien ook wel gelijk in..

Waarschuw beheerder
ja ik heb met broeken echt een zwaaaaaaaaaar probleem....mijn kont is gewoon veel te dik voor die maatjes tegenwoordig :P

als je bij bij zon hippetit winkel maat 44 pakt is ie nog te klein whahahahaha ( is maar een voorbeeld)
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom wil ik ook niet geholpen worden

ik kijk zelf liever in een winkel
ik vind dat zo irritant als ze zeggen oo maatje 42 en dan geven ze je die en dan pas je em niet en moet je nog eens vragen of ze een maat groter wil pakken :$

Nee bedankt

Waarschuw beheerder
Dikke mensen zijn vet zegt Mad by Giga mus nnw

ik heb nog nooit zo iets doms gehoord!!!! je bent zeker zo`n sukkel die alles aan een vrouw mooi moet wezen terwijl je zelf lomp lelijk bent!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mad for life heeft gesprokken

:d
Waarschuw beheerder
donateur
:D:D

Waarschuw beheerder
Uiteindelijk gaat het om uitstraling, en niet zozeer om het uiterlijk zelf... (afgezien van het innerlijk dan he)

Waarschuw beheerder
just have fun...
leer schijt aan mensen te krijgen die over je oordelen...
nobody = perfect en never jugde a book by it's cover!

ik heb gesproken :)
Waarschuw beheerder
PartyGurl ben het helemaal met je eens!
Waarschuw beheerder
just have fun...

ik heb gesproken

En zo zouden meer mensen moeten denken (y)

PartyGurl voor jou :respect: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
just have fun...

Waarschuw beheerder
Ja sorry hoor maar ben zelf ook DIK en weet hoe het is is heb een een jaar geleden laten opereren en ben nu 18 kilo kwijt maar kan vet kwaad worden op zulke zielige type`s

Waarschuw beheerder
(y)

Waarschuw beheerder
Mijn zus is nu 40 kilo kwijt, (ze woog 140 ) ben er vaak genoeg bij geweest dat mensen opmerkingen gaven, en heb die mensen er ook even op aangesproken, maar toen ze een keer mee ging naar een feest werd ze contstant nagewezen, zielig gewoon. ze is na een uur weg gegaan, door dat mensen haar zooooooooo hadden uitgescholden, brak er een ruzie uit.......tis niet leuk, mijn zus durft nu nooit meer naar een feest.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook te dik... maar nu boeit me niet meer!!
Mijn hele familie is dik! Ik was fucking 9,5 pond toen ik geboren werd (vraag voor de grap eens hoe zwaar JIJ was).
Ik ben mijn hele leven te dik geweest, en ben hier vrij veel mee gepest... Woorden als "dikkie" of "dikkertje dap" klinken misschien onschuldig, maar als het speciefiek op jou gericht is om je te kwetsen, komen ze wel degelijk hard aan!!!

Maar het heeft me gewoon sterker gemaakt! Mensen moeten me nemen zoals ik ben! zo niet, vette pech!!! (check de woordspeling ;))

En weet je wat helemaal leuk is??? diezelfde mensen, die mij vroeger pestten, lopen nu tegen me aan te slijmen, in de hoop een vrijkaartje te krijgen voor Krank Im Kopf feesten... (6) Ain't life a bitch? (6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb geen probleem met dikke mensen alleen ik zal er zelf nooit op vallen.
Waarschuw beheerder
krank ik was ook 9,5 pond en heb zo'n beetje alles meegemaakt wat ik in jou stukje lees

Waarschuw beheerder
Dikkere mensen? Het zou verboden moeten worden.
Waarschuw beheerder
dikkere mensen zijn gezellig!! en wat is dik?
ligt ook echt aan je lichaamsbouw! en natuurlijk zijn er mensen met een schildklieraandoenin­g of iets anders waardoor hun gewicht stijgt, maar wees eerlijk, dat is maar een bepaald percentage natuurlijk, bij een heleboel mensen geld "ieder pondje gaat door het mondje", maar als je zelf gelukkig bent met je gewicht is er toch geen probleem?!!:D

Waarschuw beheerder
dikkere mensen zijn gezellig!!

:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty:

Idd
Waarschuw beheerder
:frusty: zeker idd!!
ik heb daar geen problemen mee hoor!!:s
daar gaat dit topic toch over, geef dus gewoon mijn mening, en volgens mij is dat niet negatief!!:s dus ga lekker iemand anders vervelen ofzo!

Waarschuw beheerder
dat is maar een bepaald percentage natuurlijk, bij een heleboel mensen geld "ieder pondje gaat door het mondje"

dat wordt vaak gedacht door bepaalde mensen, maar wanneer weet je dat dan?? wat als je een dikker iemand zit eten gaan z niet eerst vragen van heb je medicijnen of met de schildklieren iedereen trekt gelijk weet zijn conclusie
Waarschuw beheerder
dat kan je ook niet weten, ik denk dat idd heus wel eens, maar mij hoor je niet tegen iemand zeggen "he, zou je dat nou wel doen, nog een hamburger?" als hij/zij een hamburger wil eten, eet smakelijk!!
Waarschuw beheerder
Tuurlijk gaat ieder pondje door het mondje, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat je genetische lichaamsbouw het meeste bepaalt. Ik heb vrij ronde vormen (heupen, billen) maar heb wel maar een vetpercentage van 22%. Zoals je ziet aan dat vetpercentage kan ik niet heel veel extra vet meer verliezen. Dus ik zit gewoon met stevige billen en heupen opgescheept. Daar doe je niks aan.

Waarschuw beheerder
dus ga lekker iemand anders vervelen ofzo!

ik geef net als jij OOK mijn mening

Waarschuw beheerder
2 kleinbeesje --> ik heb precies hetzelfde..van boven heb ik maat 36/38 onder 40:|
echt heel vaag..maakt niet uot hoeveel ik afval, die dikke kont/heupen blijven toch wel

Waarschuw beheerder
he tinkelteefje heb je de foto gezien van kakeltje die weet niet eens waar ze over praat ze heeft zelf nooit last gehad van overtollige kilo! dus lekker laten lullen
Waarschuw beheerder
donateur
Maar kakeltje hoe kom je dan aan de bewering dat dikkere mensen zo gezellig zijn? Volgens min is dat al lang een achterhaald en uit zijn verband getrokken stelling :s

Omdat er wordt gedacht dat dikkere mensen gezellige eters zijn, bij een borrel een lekker chippie lusten zonder te zeuren over de lijn. Onzin ik ken dikkere en dunnere vrouwen. Ik zie geen verschil. beiden zeiken af en toe over het lichaam en verschil in gezelligheid heb ik nooit gemerkt
Waarschuw beheerder
Ik sluit me volledig aan bij Stampertje!
Waarschuw beheerder
ik ken genoeg "dikke" mensen en heb de grootste lol met hun, idd dat hun gewoon bij een borrel een chippie nemen en niet zeuren over hun lijn!!

2 mad for live------ niet alleen dikke mensen krijgen commentaar!! dat blijkt maar weer uit jou woorden!
Waarschuw beheerder
2 stampertje----------misschien is dat achterhaald, maar dat is mijn ervaring, op mijn werk zijn er dikkere mensen en die hoor ik nooit over hun lijn zeuren, terwijl er dunne meiden zijn die alleen maar bezig zijn met hun lijn...en daar ook de hele dag over praten, calorieen tellen enz....ik zeg ook niet dat ze minder gezellig zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Werk je bij MacDonalds dan O:)

Sorrie hoor ik vind het dikke onzin....

Waarschuw beheerder
ach je leeft maar 1 keer eet waar je trek in hebt ;)
En als andere mensen er wat over zeggen is dat een onzekerheid van hun zelf.
Een jongen uit me klas zat te vertellen dat ie tegen een dik meisje had gezegd dat ie er lelijk vond. Maar hij is zelf ook nie echt dat je noemt lekker :) was ie beledigt dat ik tegen hem zei :" Nee, jij trekt lekker volle zalen".

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vin ik ook!

boeiend dik, dun, lang, klein

ik ben al heel me leven vet dun en zou er een moord voor doen om aan te komen

maar zoals ik al zei, boeiend
Waarschuw beheerder
2 mad for life......dus jij kan aan een foto zien in wat voor gewichtsklasse ik in de loop der jaren heb gezeten? knap hoor....

Waarschuw beheerder
nou je zal vast niet dik geweest zijn
Waarschuw beheerder
niet dik nee, wel wat steviger hoor....mijn moeder is net zoals ik...ik heb haar bouw....zal nooit echt dik worden denk ik...
maar ik zou bijv wel wat meer rondingen willen hebben, heb gewoon geen heupen....zo heeft iedereen wel wat. :D
Waarschuw beheerder
heb je haar kont weleens gezien?!?
Waarschuw beheerder
ik ben mijn hele leven al te zwaar geweest ik had er de aanleg voor en heb medicijnen geslikt waar je ook wel wat zwaarder van kon worden.

ik ben dus vanaf kleins af aan altijd bezig geweest met lijnen....

het mocht allemaal niet baten tot ik 17/18 werd en ik af begon te vallen.....

ik was zo blij met mijn mooiere lijfje... gewoon voor 1x niet jezelf in een broek duwen maar er gewoon in glijden als het ware..

ik ben vorig jaar gestopt met roken en binnen 5 maanden was ik 20 kilo zwaarder....

tuurlijk je gaat meer eten en je snoept wat meer maar niet extreem veel dus het zal ook wel met je lichaam en de nicotine te maken hebben. :S

ik snap t niet hoe of wat maar ik vecht als een hond om het er weer af te krijgen...

heb een periode gehad dat ik elke dag in de sportschool zat om maar af te vallen maar dat hielp niet en daar ben ik toen maar niet mee doorgegaan.....

maar ik zal mijn "slankere" lijfje wel terug krijgen :)

al met al wil ik aangeven dat het niet altijd is omdat mensen teveel eten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn vriendin is ook gestopt met roken en 10 kilo aangekomen. ze heeft alles geprobeerd om af te vallen, lukte niet, is ook bij de dokter geweest om te vragen hoe dit kan. het schijnt dat je lichaam een jaar nodig heeft om weer op je normale gewicht te komen en het in die tijd ook geen zin heeft om te lijnen. dat heeft pas zin als je lichaam is ontgiftigd. ze zei gisteren nog tegen me, ik probeer het nog tot in het nieuwe jaar en lukt dat niet dan ga ik weer roken hoor!! maar dat zou zonde zijn toch...

Waarschuw beheerder
Stampertje ;) schreef:

Werk je bij MacDonalds dan

dit is ook onzin, mijn moeder werkt bij de macdonalds en ze is alleen maar aan t afvallen...t is zwaar werk en ze eet daar nooit wat, neemt zelf haar boterhammen mee.
Waarschuw beheerder
Damn, meteen al een reden extra om heel erg tegen het stoppen met roken op te zien! :(
Waarschuw beheerder
ja nou dat wist ik dus niet :(

wilde volgende week ook naar de dokter gaan....

het is zo frustrerend gewoon...

ik stopte ongeveer tegelijk met een kennis van de ouders van mijn vriend en zij kwam 24 kilo aan in dezelfde tijd en ze is toen maar weer begonnen..

ik stop om gezonder te gaan leven en dan word je dikker wat ook niet echt gezond is :S

ik heb heel wat avonden op mijn bed liggen janken omdat ik er gewoon niet goed van werd.

had in de periode dat ik slanker was namelijk allemaal nieuwe kleertjes gekocht (ik was zo trots) die ik nu allemaal niet meer pas :(

maar ja het leven gaat door :)

Waarschuw beheerder
Nou ja denk dat je het wel een beetje in de hand hebt of je echt dik wordt. Het heeft zeker wel met bouw te maken, maar als je iets breder gebouwd bent hoef je ooknog niet dik om te zijn. Ik word ook nooit een skelet, tenzij ik een enge ziekte krijg misschien, maar ik hoef het ook niet te zijn. Ik vind mezelf wel goed zo.
Waarschuw beheerder
Misschien is dit wel een tip voor de mensen die aankomen door het stoppen met roken. De moeder van mijn vriend was ook al vele malen gestopt en elke keer werd ze diepongelukkig omdat ze zoveel aankwam dat ze maar weer begon met roken.

Haar laatste stoppoging is ze phuer-te (weet niet of ik het goed schrijf) gaan drinken en voor het eten nam ze vetverbranders en na 3 maanden gestopt te zijn woog ze zelfs een kilo minder dan voor het stoppen. Misschien dat het helpt.

Als ik zelf stop wil ik eerst proberen vantevoren wat kiloos af te vallen. Dat het niet zo heel erg is dat ik aankom zeg maar, omdat ik dan weer rond m'n "normale" gewicht zit.
Waarschuw beheerder
Nou ja denk dat je het wel een beetje in de hand hebt of je echt dik wordt. Het heeft zeker wel met bouw te maken, maar als je iets breder gebouwd bent hoef je ooknog niet dik om te zijn.

Ik denk dat dat van je definitie van "dik" afhangt. Als je dik ziet als "vet", dan heb je zeker wel gelijk. Maar veel mensen zien "dik" als "stevig", en als je het inderdaad zo ziet dan heeft dat toch echt voornamelijk met je bouw te maken.

Waarschuw beheerder
Ja ik zie het als vet, ik vind heel mager eigenlijk helemaal niet mooi. Is beetje vormloos.
Waarschuw beheerder
donateur
Stampertje schreef:

Werk je bij MacDonalds dan

dit is ook onzin, mijn moeder werkt bij de macdonalds en ze is alleen maar aan t afvallen...t is zwaar werk en ze eet daar nooit wat, neemt zelf haar boterhammen mee.

zucht, dat bedoelde ik ook sarcastisch :s
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ik heb ook bij de mac gewerkt 4 jaar terug

De eerste 2 weken vreet je er veel maar daarna :S :kots: dan eet je er niet meer hoor :kots: het kom dan echt je strot uit :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus je was zo dik en dan ga je ook nog bij de mac werken :S

maareh je was dus 10 dat je bij de mac werkte??? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:D

was er vroeg bij denk ik ;)
Prullenbakken legen :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha ja denk het ;)

LoL:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
dus je was zo dik en dan ga je ook nog bij de mac werken

?????? dit slaat op

maareh je was dus 10 dat je bij de mac werkte???

:x
Waarschuw beheerder
donateur
?????? dit slaat op

nou ja, het is wel opmerkelijk te noemen, niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmzz
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Snap je het niet meer?

:[
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb ik wel vaker last van :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja dat is te merken als je nu al weet dat je bi ben...
:S
Waarschuw beheerder
donateur
tja dat is te merken als je nu al weet dat je bi ben...

En dat slaat op?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
op jou..

Waarschuw beheerder
sorry hoor sossannuh maar die opmerkingen van jou slaan echt op stront!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd op stront : stoeipoes...

maareh had ik ut tegen jou ofzo?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee maar je kwetst mensen op zon manier.....
beetje triest om iemand anders af te kraken om jezelf beter te voelen he ;)

Waarschuw beheerder
Dikke mensen eten veel.
Waarschuw beheerder
donateur
Over het algemeen genomen wel ja
of in ieder geval niet volgens een vast patroon, slechte combinatie van voedingsstoffen en ongezond eten.
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha wat leuk dit..

Jij bent echt dom als je denkt dat ik 14 ben

idd op stront : stoeipoes...

Heb je last van een minderwaardigheidscomplex meid?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een GEIT

Waarschuw beheerder
behhhhhhhhh

Waarschuw beheerder
Ik heb niks tegen dikke mensen!
Een beetje vlees vind ik nou juist wel mooi!
Beter als heel dun zijn! Die te dunne mensen zien er niet uit, en de meeste mensen wil len altijd maar dun zijn :S

Maar het ligt er wel aan hoe dik, als je bv die mensen van de Jerry Springer show als voorbeeld neemt, die in zo'n vliegtuig overgevlogen moesten worden, en zelf niet eens meer konden lopen...
Dan denk ik wel ieder pondje gaat door het mondje. Maar als je zo dik bent als mijn voorbeeld, dan is dat ook wel logisch denk ik.

Waarschuw beheerder
Beeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeeeeeehhhhhhh!!:P:­P

Waarschuw beheerder
ach ik hoor ook steeds vaker van jongens dat ze liever een beetje vlees hebben :):) nou beter toch, ik maak me dr niet meer druk om!

Waarschuw beheerder
haha wat een kolere topic ik ben zo verveeld van die kolere ict

Waarschuw beheerder
huh?:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha minderwaardigheidsco­mplex ja sorry kan er nix aan doen dus moest ik maar op jou reageren
enne waarom zet je dan 14 neer als je dat nie ben sjonge jonge...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:s

Waarschuw beheerder
:vaag::S:frusty:

Waarschuw beheerder
Wat zijn we weer :lief: voor elkaar.
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha minderwaardigheidsco­mplex ja sorry kan er nix aan doen dus moest ik maar op jou reageren

Minderwaardigheidcomplex zou ik ook hebben als ik jou was

enne waarom zet je dan 4 neer als je dat nie ben sjonge jonge...

4? ben ik 4? :D nog jonger..

Waarom niet? ben ik verplicht mijn echte leeftijd er bij de zetten? nee

Waarschuw beheerder
ruik ik een rel :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Faiz jij ook al? :P

Waarschuw beheerder
"4 jaar??

hmm was k maar weer 4

heerlijk leven had ik toen

hele dag spelen (L)

Waarschuw beheerder
Dikke mensen rennen minder snel!
Winkel dieven zijn snel....

Dikke mensen stelen dus niet.

Waarschuw beheerder
Niet alle winkeldieven zijn snel :)

Waarschuw beheerder
en soms laat ik me PIJPEN, door een dik vatzig wijf laten PIJPEN!!!!!!!!! is lekker he door een dik vatsig wijf te laten PIJPEN :p(hans teeuwen the best)

Waarschuw beheerder
ja maar na loop van tijd zijn al die grappige hans teeuwen dingen niet grappig meer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
enne waarom zet je dan 14 neer als je dat nie ben sjonge jonge...

had ik gelijk al aangepast...

enne ja idd ik heb een minderwaardigheidscomplex vandaar dat ik jou hier ook loop te stangen begrijp dat dan :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hee faiz, heb jij die foto van defqon nog van ons 2? want je had em toen gestuurd maar iemand heeft m'n berichten gewist...?
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahahah

uhuh
jij loopt mij te stangen?

Je zet jezelf alleen maar voor lul met je opmerkingen hier :jaja:

GEIT

Waarschuw beheerder
Bij het nederlandse elftal voetballen geen dikke mensen.

Dikke mensen kunnen niet voetballen.
Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand mij de rel uitleggen?

Wie tegen wie etc?

Dan kan ik beter mijn strategie in deze rel bepalen O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehe dat je je gelijk voelt aangevallen pfff
dus ja jij reageert erop dan zet ik mezelf nie voor lul..
gaf alleen m'n mening wat scheit mij dat nou dat niemand er mee eens is :)

Waarschuw beheerder
Bestelnummer: #612800198

Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 12.50 EUR 12.50 En nu: afvallen! 2-3 werkdagen

Subtotaal EUR 12.50
Verzendkosten EUR 1.95
Totaalbedrag EUR 14.45

Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Afleveradres:

Mevr. Tulband de dikkertd
Maak je niet dikstr 124 c
3022 Xe Vraatzucht
Nederland

Waarschuw beheerder
Kimmm jij wil alleen rellen!

Daar hebben we andere topics voor! deze is voor dikke mensen!

Waarschuw beheerder
sossannuh wou dat ze 14 was...
kan je net praten ofzo dat je zulke onzin uitkraamt? blaaaaaaat
ik vind het meer een schaap dan een geit :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ik d8 dat ze 14 was dus verlaagde me naar haar niveau..

snap dat dan..
Waarschuw beheerder
donateur
dus je was zo dik en dan ga je ook nog bij de mac werken

Dit is een mening volgens jou?

Waarschuw beheerder
Dikke mensen nemen twee plekken in bij de treinreis.

Dikke mensen moeten dus twee kaartjes kopen.

Waarschuw beheerder
jaaaa snap dat dan... ze moest zich verlagen tot jou niveau (volgens haar dan) terwijl ze al geen niveau heeft, wat blijft dr over dan? dom gelul :)
Waarschuw beheerder
donateur
Jij verlaagde je naar mijn niveau?

Volgens mij is dat JOU niveau

Waarschuw beheerder
FUCK ZEG

Maak jullie niet dik

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja dus mijn niveau is jou niveau :S

ik snap nix van dat niveau van jullie, zoek wel een forum waar ik ze begrijp ;)
hogere niveau...
Waarschuw beheerder
nog meer mensen die Giga Haas ech super grappug vinden ? .. :S:S

Waarschuw beheerder
Dikke mensen kweken tullen
Waarschuw beheerder
Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk heel me leven al op iets vollere meisjes ben gevallen, niet extreem dik ofzo, maar ik val op grote borsten, nou ja, en dat moet wel een beetje in verhouding staan.

Alleen wat ik nie snap is dat veel mensen zomaar spontaan hun commentaar klaar hebben, volgens mij hebben ze niet eens door hoeveel pijn ze mensen er mee doen.

Waarschuw beheerder
ja die haas is echt vet grappig :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap nix van dat niveau van jullie, zoek wel een forum waar ik ze begrijp
hogere niveau...

Hebben ze dat wel?

Bestaan er dan nog meer mensen zoals jou? :o

Wat zielig :o

Waarschuw beheerder
Stoeipoes: zoals jij ipv jou
Waarschuw beheerder
donateur
:o

Waarschuw beheerder
Stoeipoes is oke ole ole!

Waarschuw beheerder
Mooi dik is niet lelijk.....
Waarschuw beheerder
donateur
:/

Waarschuw beheerder
Liever een dikkert in de lucht dan 1 op je nek.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haas ook dik?
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje zielig dit :S

Waarschuw beheerder
Vin ik ook! Opzoute met jullie gedonder...
Waarschuw beheerder
donateur
:[:[:[

Haas :[

Waarschuw beheerder
Stoeipoes :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Grrrrrrr :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie liever wat vlees op mannen en vrouwen, dan zo een magere mergpijp, die bijna uit elkaar valt als je er te lang naar kijkt :kots:

Waarschuw beheerder
Magere hein heeft een zeis!

Dus dunne mensen maaien graag gras.

Waarschuw beheerder
Suske en Wiske op eiland Amaros, heb je ook de dikken tegen de dunnen. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
:S:S :vaag:

Waarschuw beheerder
Ik HAAAAAAAAT mensen met vooroordelen!

[img cacheid=00082bf2000ce41793dc096d1a002d7e75]http://www.smurfen.com/infos/who/12grogn.gif[/img]

Waarschuw beheerder
phantasia..haal die westrydbal even onder je shirt vandaan
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Skippybal?
Waarschuw beheerder
donateur
Haas :[

Bek houden! FOEI :[

Waarschuw beheerder
:'(

Waarschuw beheerder
stoeipoes..word jy ook al gesponserd door de mc donald?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dikke mensen noemt men ook wel is corpulent

Waarschuw beheerder
gesponsord Sukkel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sukkol
Waarschuw beheerder
donateur
stoeipoes..word jy ook al gesponserd door de mc donald?

*Applausje*
Waarschuw beheerder
Jammer dat dit topic zo verneukt is.

Waarschuw beheerder
ja he vond ik ook al, was net een lekkere discussie
Waarschuw beheerder
donateur
Was wel een beetje te verwachten

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik zo die Giga Haas eens bekijk zit daar ook heeeeeeeeeeeeeeeeel wat overgewicht aan, dus duidelijk een gefrustreerd figuur die commentaar op een ander heeft, maar eerst zelf eens in de spiegel, wat zeg ik hij heeft 2 spiegels nodig moet kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet dat jullie je zo druk maken om hem, hij zit toch in ieder topic te kloten. Lekker blijven reageren :vaag:

Waarschuw beheerder
wat nou verneukt??...en stoeipoes..was maar een geintje hoor
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Enne

Ik maak me totaal niet druk om haas hoor..

Waarschuw beheerder
MeerZicht 20 november 2003 15:36
phantasia..haal die westrydbal even onder je shirt vandaan

Huh? Leg eens uit.... :/

Waarschuw beheerder
ja die vat ik ook niet helemaal :[
Waarschuw beheerder
het zou toch leuk zijn als er in serieuze topics ook eens serieus gereageerd zou worden....

Waarschuw beheerder
Vrij kansloos dit!

Waarschuw beheerder
Ach, maak je niet dik
Waarschuw beheerder
ojajoh! denk je nou echt dat die grap nog niet gemaakt is in dit topic ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
pff :S
Waarschuw beheerder
Beetje jammere opmerking Ohjahjoh.... En laten we het over originaliteit maar niet hebben. Probeer het nog eens in een ander topic! (Y)

Wat ik vooral jammer vind, in het kader van de opmerking "wat nou verneukt", is dat door bepaalde topicdeelnemers absoluut niet serieus wordt ingegaan op de stelling van de topicstartster.

Om precies te zijn, ik vind dat gewoon triest. Een gast als gigahaas zou willen dattie eindelijk eens een fatsoenlijk wijf zou kunnen scoren, en ondertussen met z'n kleine pik een beetje trieste posts plaatsen in dit topic.

GET A LIFE!

Maar that's just my humble opinion.

Waarschuw beheerder
hahaha (y) maar er is nix mis met dikke mensen waarom zou er iets mis meej moeten zijn!!! en mensen moeten niet zow zeiken met feesten gewoon lol hebben en niet andere mensen afkraken!!! uhmz
8)

Waarschuw beheerder
Wat een gezeur zeg foei :[

Waarschuw beheerder
ik zeur???????
Waarschuw beheerder
donateur
:P:P:P
Waarschuw beheerder
She>> Ola, ik heb serieus gereageerd hoor! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dun lelijk
Waarschuw beheerder
ja maar van jou had ik het juist weer niet verw8 gauzy :P

Waarschuw beheerder
donateur
Dik? Wat is dik?

Waarschuw beheerder
donateur
Dik? Wat is dik?
Waarschuw beheerder
donateur
test
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk mag een dikker meissie uit dr dak gaan:) maakt toch nie uit?? kijk; als ut nou een super vet meisje is die staat te stampuh... tuurlijk kan dat!! maar dat ziet er inderdaad nie zo geweldig uit!maaar dan praat ik wel over echt dik he;) Voor de mensen die zich dr aan storen kijk je toch gewoon de andere kant op;)
Waarschuw beheerder
donateur
oh pf deed weer vaag:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dik is niet mager.
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
donateur
Echt waar, heb er net ff een boek op nageslagen.

Waarschuw beheerder
van mij part, mag iedereen uit z.n dak gaan, dik of dun

Waarschuw beheerder
donateur
Een dikke voelen ze beter.

Waarschuw beheerder
oh :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
mus, er wordt niet overal rekening gehouden met het feit dat je ontoerekeningsvatbaa­r bent, door je te lage IQ, dus wil je je aub gewoon stil houden in dit soort topics???

just shut up

Waarschuw beheerder
JUIST!!!!!!!!!! idd, zo denk ik er ook over, JUST SHUT UP:@

Waarschuw beheerder
laat lekker iedereen z'n gang gaan:)

vind het alleen dom dat iedereen als ze het opnemen voor wat dikkere mensen ze meteen zeggen dat ze mager lelijk vinden. ik vind het persoonlijk mooier als iemand beetje dun is.. maar ieder eigen smaak:)

Waarschuw beheerder
Niks mis met dikke mensen!

Maar krijgen we nu weer dat gezeur van dunnere mensen dat dat lelijk is!!!

Nou...daar is ook niks mis mee!

Ik ben 1,78 en heb maat 34-36! weet je wat voor HELL dat is om kleren te vinden...???

Broek van boven goed, is ie te kort. Is ie lang genoeg dan valt ie me boven af!!!

En ik eet de hele dag door!

Elke maat heeft zijn voor- en nadelen!! En er zijn mensen die van dik houden en mensen die van dun houden...

Dus voor elk wat wils!!! Dus iedereen is wel voor een ander mooi...of lelijk :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
x-Juudje-x 24 november 2003 23:38

Maar krijgen we nu weer dat gezeur van dunnere mensen dat dat lelijk is!!!

Nou...daar is ook niks mis mee!

Ik ben 1,78 en heb maat 34-36! weet je wat voor HELL dat is om kleren te vinden...???

Broek van boven goed, is ie te kort. Is ie lang genoeg dan valt ie me boven af!!!

En ik eet de hele dag door!

Elke maat heeft zijn voor- en nadelen!! En er zijn mensen die van dik houden en mensen die van dun houden...

Dus voor elk wat wils!!! Dus iedereen is wel voor een ander mooi...of lelijk

Uhm een paar stukjes uit pbtjes van x-Juudje-x :bier:

Die zwemboot om je middel maakt echt niet uit! En als mensen denken...WOWWW..KIJK DAT GEVAARTE eens aan komen denderen!

Opflikkeren uit mijn mailbox....ZEUG!

Ga afvallen hangbuikzwijn!

Je omvang komt ook wel erg sterk overeen met die bokszakken

Wat zei je?

:kots:

Waarschuw beheerder
Wat een zielig meisje die Juudje! :S

Inge
Waarschuw beheerder
lekker balangerijk of zij er wat aan kunnen doen!!!!
Waarschuw beheerder
eej Juudje mag ik je laten verkrachten door een neger met een meter ?????
Waarschuw beheerder
donateur
Haha
Waarschuw beheerder
jezus... nou ik krijg nu ook de twijfels of juudje wel de waarheid vertelt... aangezien ze geen foto heeft op der profiel...

juudje... hoe bevalt maatje 46??? ow zit die ook te krap???
Waarschuw beheerder
donateur
Anne

Dit zei ze ook nog in een pb :
Oke...je zult nu wel zeggen..JAAAA GEIT, waar is jouw foto dan? Nou meisje, die heb ik niet maar geloof me...je kut zou spontaan gaan druipen....je was toch bi? Ik kan meisjes héél sexy vinden maar bij jou droogt ie van mij meteen uit...

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dik, dun. Boeiend allemaal? Als je maar lol hebt en elkaar accepteerd zoals ze zijn. Uiteindelijk gaat het om karakter en Juudje dat heb jij niet!

Waarschuw beheerder
hmm... jaloers op maatje 34?
Waarschuw beheerder
tering he poes... echt???

stuur dan een klacht en binnen no time is die doos verbannen!!!
Waarschuw beheerder
donateur

Pardon? heb je het nou tegen mij?
Waarschuw beheerder
Juudje je ben wel b-tje sneu he....
en ook nog is een eigen dunk van hier tot tokyo
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
:@
Niet mijn Poesje beledigen he

Waarschuw beheerder
whahaha neej hoor.. was sarcastish bedoelt op reactie van anne of ze maat 46 had:p maar zaten ondeer tussen al 20 andere bercihes tussen:s hihi
Waarschuw beheerder
donateur
Ow hehe :):)

okeej :P
Waarschuw beheerder
donateur
To (L)
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt in mijn ogen 2 types dikke mensen:

-de mensen die er niets aan kunnen doen en zich ook normaal kleden, zodat ze niet de nadruk op hun lichaam leggen

-de mensen die zichzelf volvreten, niet weten waarom ze zo dik zijn en het liefst ook nog in een veel te strakke broek wurmen, om zo toch nog een beetje op Britney Spears te lijken..

bij de 2e groep is het haast wel nodig om duidelijk te maken dat ze er echt niet uit zien in dat minirokje aka string (soms zie je echt t verschil niet meer:/ )

draag waar je je lekker in voelt, maar hou er ook rekening mee dat niet alles leuk staat.... :flower:
Waarschuw beheerder
nonanana ofzo... ik heb (gelukkig) geen maatje 46 maar ik zou er echt niet minder gelukkig om zijn hoor :D

ik ben wie ik ben en ik ben er blij mee.. al zou er wel wat vanaf mogen haha
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
Roadkill, goed gezegt (y)

een volle vrouw heb ik geen problemen me
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben zelf ook de trotse eigenaar van een paar love-handles en daarom zal je mij ook niet zien in een strak g-sus shirtje zien lopen (wel een losse, want ik ben een qlubnicht :P )

dat verwacht ik ook een beetje van anderen....

als ik nog als voorbeeld zo'n negerin uit Jerry springer mag nemen, die tijdens het lopen zelfs met d'r enkels tegen elkaar schuurt, maar zich toch in een veel te klein badbak heeft gewurmt....

zo iemand vraagt er gewoon om...
Waarschuw beheerder
donateur
als ik nog als voorbeeld zo'n negerin uit Jerry springer mag nemen, die tijdens het lopen zelfs met d'r enkels tegen elkaar schuurt, maar zich toch in een veel te klein badbak heeft gewurmt....

zo iemand vraagt er gewoon om...

Waarschuw beheerder
donateur
idd, kan ook te ja

Poesje is niet te :9
:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:$
Waarschuw beheerder
donateur
ahhh, wat :lief: , ze bloost :D

Waarschuw beheerder
heb stoeipoes voor me zien staan bij de wc op Thunderdome
ze is dus echt NIET te dik ofzo
vind er dr heel normaal uit zien...

Waarschuw beheerder
dat bericht was nog op reactie tege die juudje
Waarschuw beheerder
donateur
heb stoeipoes voor me zien staan bij de wc op Thunderdome

Oja joh?
Waarschuw beheerder
donateur
ik lees wederom een hoop kut-reacties...

laat iedereen toch lekker... bah...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb stoeipoes ook wel vaak in t echt gezien..... k heb zelfs een keer stiekem naast je gezeten :bloos: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
WTF :|

Volgens mij mis ik alles :D

Waarschuw beheerder
jaha maar ik zeg nooit wat....zwaar irritant zo van heeee jij bent toch van partyflock?
je was samen met ook zo een meisje van hiero
donker haar beetje krul klein zwart opgemaakte ogen
ze had eerst zo een pluk rood voor aan dr haar met dr pony

nu niet eer
dat meisje
was zo begin van TD stond je voor me bij de wc heb nog met je gepraat ook dat t zo debiel druk was as je alleen maar ff moes plassen maarja :P
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha wat een giller

Kwas met wijffiej aka pepslet :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben een van de vele stille aanbidders :bloos: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
mag rustig wat vlees aanzitten, anders moet je uitkijken dat je diegene niet afbreekt bij een stevige knuffel of :bounce: - party.

Niets mis mee...
Waarschuw beheerder
donateur
ben geen stille aanbidder
ik km er gewoon voor uit
:9
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
To :$ (L)
Waarschuw beheerder
donateur
tsjah.... ik durf niet :bloos:

ik ben daar te verlegen voor o:) ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jaha zo zie je maar weer stoeipoes.....
je heb veel mensen die je toch heeeeeel lief vinden :D
:knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha :$ :)
Waarschuw beheerder
donateur
oke
zo genoeg geslijm

Stoeipoes is gewoon een dik trol ;D
Waarschuw beheerder
donateur
je heb veel mensen die je toch heeeeeel lief vinden

dat zeg ik toch niet...... :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
en xantrex is niet al te zuinig op z'n leven :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat heb ik nou gezegt
:o

nee, Poesje = :lief:
:9
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
oe, je weet toch dat ik het leuk vind als je zo ( :[ ) kijkt
:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Grrr :[
Waarschuw beheerder
donateur
2 xantrex: slijmen helpt niet meer... :[

t was leuk je gekend te hebben :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oef
Waarschuw beheerder
donateur
Gijs, als jij zo kijkt wordt ik bang

van Poesje is 't geil
Waarschuw beheerder
donateur
Slijmbal :o
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur

Oh, is dat iets om jaloers op te zijn dan? :S
Persoonlijk zou ik meer gaan vreten, totdat ik maatje 36/38 zou hebben, maatje 34 is erg plankerig.

Waarschuw beheerder
Tja STOEIPOES! Er is ook niks mis met dikke mensen....maar wel met JOU! Je grote bek naar iedereen die niet jouw mening deelt en het enige woord wat in je woordenboek voorkomt is GEIT!

Ik zal maar niet zo zielig zijn om ook hier openbaar te maken wat jij wel niet allemaal vindt! Echt iets voor zielige mensen...

En idd...als jij mij op een hélé kinderachtige manier aanvalt kan je hetzelfde terug verwachten! Dus vandaar die mailtjes...SLIMMERD!­!

What goes around, comes around....dus STOEIPOES...Hang hier niet de HEILIGE DOOS uit!!!

Veeg eerst voor je eigen deur zou ik zeggen!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bla bla bla
:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
dikke mensen hebben meer vet.
Waarschuw beheerder
Man with little dick says: "dikke mensen hebben meer vet."

Daar heb je het al mis. Afhankelijk van je definitie van dik natuurlijk, maar mijn definitie van "dik" (of misschien beter "stevig", ook zo'n dooddoener) is: groter dan maat 40. Ohoh, nu heb ik ongeveer 90% van het vrouwelijk ras tegen me!!!! IK VAL ZELF OOK BOVEN DE 40 HOOR!!!! ;)

Anyway, mijn vetpercentage is lager dan het vetpercentage van een vriendin van mij die maat 36 heeft.

"Dikke" mensen hebben dus niet per definitie meer vet!

Zo, ik heb gesproken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja STOEIPOES! Er is ook niks mis met dikke mensen....maar wel met JOU! Je grote bek naar iedereen die niet jouw mening deelt en het enige woord wat in je woordenboek voorkomt is GEIT!

Ik zal maar niet zo zielig zijn om ook hier openbaar te maken wat jij wel niet allemaal vindt! Echt iets voor zielige mensen...

En idd...als jij mij op een hélé kinderachtige manier aanvalt kan je hetzelfde terug verwachten! Dus vandaar die mailtjes...SLIMMERD!­!

What goes around, comes around....dus STOEIPOES...Hang hier niet de HEILIGE DOOS uit!!!

Veeg eerst voor je eigen deur zou ik zeggen!!!laatste aanpassing: 25 november 2003 09:36

Hahaha jij bent echt zielig :D
Waarschuw beheerder
donateur

Mensen die mij kennen weten hoe ik ben
En die weten donders goed dat ik geen heilig boontje ben
Alleen jij bent hier de gene die fucking zielig is die gelijk op mijn uiterlijk me gaat beoordelen

vet stoer hoor om te zeggen dat ik een hangbuikzwijn ben en dat ik moet gaan afvallen mij heb je er niet mee ik vind het alleen maar grappig dat je dat zegt
zo zie je maar hoe kortzichtig jij bent :jaja:

Want dit gaat gewoon over dat andere topic van je..
Wat ook zo zielig is
Jou probleem is dat je mensen alleen maar op uiterlijk kan beoordelen
:kots:

Sneu gewoon
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
HANGBUIKZWIJN?

hmm je hebt niet echt de neus van een zwijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Je grote bek naar iedereen die niet jouw mening deelt en het enige woord wat in je woordenboek voorkomt is GEIT!

Ben jij iedereen?

Waarschuw beheerder
donateur
IK VAL ZELF OOK BOVEN DE 40 HOOR!!!!

Anyway, mijn vetpercentage is lager dan het vetpercentage van een vriendin van mij die maat 36 heeft.

"Dikke" mensen hebben dus niet per definitie meer vet!

Zoals ik zei: dikke mensen hebben meer vet! Kan onderling nog wel een beetje verschillen.. maarre 40??? pfff... damn! Pas je nog wel in een auto?
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaa kom op zeg, die meid heeft maat 40! Dat kan niet meer gezien worden als slank toch???
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha kleuter :[

Waarschuw beheerder
donateur
Nou als ik ooit een dochter van 3 heb met maat 40, dan weet ik het wel.. uithongeren zal ik haar!

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je alles relatief moet zien... doet die griet met maat 40 ook
Waarschuw beheerder
donateur
de meest verkochte dames maten zijn 44 en 46. Ik vind het ook erg vervelend als men alleen maar zeikt over omvang. Iedereen is uniek op zijn manier.

Waarschuw beheerder
donateur
Die griet met maat 40 is in hongerstaking gegaan pro-dikke mensen. :s

Waarschuw beheerder
De meest verkochte damesmaten 44 en 46??? Hallo waar leef jij dan?

En misschien moeten ze er maar een potje stackers bij kopen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
nou mijn moeder heeft een damesmode zaak en ik doe de goederenadministrati­e dus zie wel degelijk overzichten en daarnaast lees ik genoeg textielbladen om te weten wat de meest verkochte damesmaat is. Helaas is dat onder de "jongeren" niet bekend maar kijk es om je heen zou ik zeggen.
Waarschuw beheerder
HANGBUIKZWIJN?

niet mans over hangbuikzwijnen he :D

Hangbuikzwijnen zijn (y)

:kwijl:

[img cacheid=00050ed8000cf3bd362a676d1a002e3d34]https://partyflock.nl/images/user/USERID/703/SIZE/large.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Eigenlijk verdienen alle meisjes die zo "perfect" zijn en dikkere mensen vernederen een ontzettend dikke vetrand om hun buik! kijken of ze dan nog zo "dom" zijn om anderen te kleineren! :bah:
Waarschuw beheerder
Tja STOEIPOES! Er is ook niks mis met dikke mensen....maar wel met JOU!

dom wicht! als jij een dikker iemand gaat lopen vernederen door diegene voor zeug uit te maken, wil dat niet meteen zeggen dat je alleen diegene daarmee raakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Hangbuikzwijnen zijn (Y)

Waarschuw beheerder
hey poes laat dat wijf toch joh!! ze weet niet beter dan dat haar eigen reet van hout is!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha :D

Waarschuw beheerder
Zie je dikke mensen lachen altijd!
Waarschuw beheerder
donateur