Partyflock

Forumonderwerp · 641857

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

waarom heeft iedereen altijd commentaar op hun? niet iedereen hoeft toch broodmager te zijn, ik vind het zo kortzichtig....

afgelopen vrijdag ookop een feestje, een wat dikker meisje ging helemaal uit er dak hartstikke leuk...komt er zo'n kerel naar m'n toe.. "het ziet er toch niet uit zo'n dik meisje en dan zo dansen"

Ja what the f*ck een dikker iemand mag niet uit z'n dak gaan? gaat toch nergens over... we hebben het hier wel over mensen..

ik moest het ff kwijt
ja prednison is klote shit houd alle vocht vast en voelt net of je uit elkaar knapt. ben zelf vorig jaar enorm afgevallen door te streng lijnen maar zit er nu ook wel weer op hoor gewoon gezond eten is t beste denk ik en niet alle mensen hebben u aandoening omdat ze dik zijn maar heel veel omdat ze gewoon ongezond eten en onregelmatig lekker makkelijk om t daar op te gooien als je dik bent zal best voorkomen maar je hebt ook veel zelf in de hand (K)
*edit* :P
laatste aanpassing
Ik kan niet zeggen dat je maatje 36 hebt maar je bent ook niet dik. Dan vind ik "wat steviger" een betere benaming dan dik.

Damn, als je iedereen met meer dan maat 36 "wat steviger" noemt, dan lopen er ongeveer alleen maar stevige mensen rond volgens mij! ;)
Gelukkig houden 90% van de mannen ook van vrouwen en niet van garnalen :D
denk ik en niet alle mensen hebben u aandoening omdat ze dik zijn maar heel veel omdat ze gewoon ongezond eten en onregelmatig lekker makkelijk om t daar op te gooien als je dik bent zal best voorkomen maar je hebt ook veel zelf in de hand

Tuurlijk hebben veel mensen het zelf in de hand..
Kijk als jij vaak bij de mac of snack gaat eten tja dan doe je het zelf
Ik eet er gelukkig niet meer ik vind het echt vies
Ik ben blij dat ik het vies vind :D
Geef mij maar lekker stukkie fruit en verse groente heerlijk :jaja:

1 woord: Boeiiiiiiiiiiiii
ook dikke mensen kunnen spaß machen ja! En mensen zeiken en kletsen nu eenmaal.. Helaas gebeurd dit wel sneller bij iemand die wat anders is of in dit geval wat dikker ja...
Maar zoals ik zei: nie zeiken

en :o wat nou maatje 36 flink???
sjezus zal wel weer snuggere opmerking van het ander geslacht zijn
laatste aanpassing
Mensen hebben zeker veel zelf in de hand. Maar anderzijds heb je ook een bepaalde bouw. Het is voor mij echt ONMOGELIJK om maat 36 te krijgen. Tenzij ik mezelf echt zou uithongeren, maar met gewone gezonde maaltijden werkt dat echt niet.

Net zo goed dat bepaalde mensen die eerder mager zijn gewoon niet aan kunnen komen.

Je zit natuurlijk wel voor een deel opgescheept met het figuur dat moeder natuur aan je heeft toebedeeld. Brede heupen en stevige billen worden echt nooit mager, I'll tell you that! ;)

Leven en laten leven.
Maar andersom zie je het ook net zo vaak dat eeh wat zwaarder persoon flink commentaar levert op iemand met een kleine maat.
Het zou mijn niet eens staan een maatje 36

Daar heb ik een te brede lichaamsbouw voor :jaja:
Zolang ze niet buitengewoon dik zijn, moet het kunnen, MAAR......

...er zijn grenzen!!
mmmmh krijg nu wel erg zin in u cheese burger haha nou ik heb me er ook maar bij neer gelegt dat ik geen 36 word want de kilo,s vliegen er net zo hard weer aan zolang ik nog u beetje strak ben en me buik aardig plat hou vind ik t wel best me benen en kont daar komt toch alles op te zitten dus leve de patat en chocolade want botje worden zit er niet voor iedereen in en toen ik zo erg afgevallen was vorig jaar en daar nu foto,s van zie nou erg knapper werd ik er niet van met die uitstekende botten kijk als t te erg word moet je bij je zelf nagaan denke of je er wat aan moet doen want te dik is ook ongezond :[ (K)

ik ben ook niet een van de slankste....en er zijn wat opmerkingen gemaakt hoor..werd ik heel onzeker van
totdat ik ineens 6 kilo afviel en nu een stuk blijer ben!!
naja en als ze nu een opmerkingen maken boeit het me eigenlijk geen flikker....ik ben tevreden met mezelf en dat is volgens mij het belangrijkste!
Maar anderzijds heb je ook een bepaalde bouw. Het is voor mij echt ONMOGELIJK om maat 36 te krijgen. Tenzij ik mezelf echt zou uithongeren, maar met gewone gezonde maaltijden werkt dat echt niet.

Inderdaad... Maar aan de andere kant zou ik dus ook echt geen maatje 36 of iets dergelijks willen hebben... Ben gelukkig zoals ik ben en zou daar niks aan willen veranderen...

Tja en dat ik dus geen maatje 36 heb daar zit ik dus echt niet mee...
Precies iedereen moet gelijk behandeld worden :yes: Als iedereen dat zou doen dan was het allemaal een stukje makkelijker geweest hier op deze aardkloot
Ik zit er ook niet mee dat ik niet maatje 36 heb

nou dan kan je wel beter en makkelijker kleren kopen ;)
nou dan kan je wel beter en makkelijker kleren kopen

Daar heb je misschien ook wel gelijk in..

ja ik heb met broeken echt een zwaaaaaaaaaar probleem....mijn kont is gewoon veel te dik voor die maatjes tegenwoordig :P

als je bij bij zon hippetit winkel maat 44 pakt is ie nog te klein whahahahaha ( is maar een voorbeeld)
Daarom wil ik ook niet geholpen worden

ik kijk zelf liever in een winkel
ik vind dat zo irritant als ze zeggen oo maatje 42 en dan geven ze je die en dan pas je em niet en moet je nog eens vragen of ze een maat groter wil pakken :$

Nee bedankt

Dikke mensen zijn vet zegt Mad by Giga mus nnw

ik heb nog nooit zo iets doms gehoord!!!! je bent zeker zo`n sukkel die alles aan een vrouw mooi moet wezen terwijl je zelf lomp lelijk bent!!!!
laatste aanpassing
Mad for life heeft gesprokken

:d
:D:D

Uiteindelijk gaat het om uitstraling, en niet zozeer om het uiterlijk zelf... (afgezien van het innerlijk dan he)

just have fun...
leer schijt aan mensen te krijgen die over je oordelen...
nobody = perfect en never jugde a book by it's cover!

ik heb gesproken :)
PartyGurl ben het helemaal met je eens!
just have fun...

ik heb gesproken

En zo zouden meer mensen moeten denken (y)

PartyGurl voor jou :respect: :yes:
just have fun...

:jaja:

Ja sorry hoor maar ben zelf ook DIK en weet hoe het is is heb een een jaar geleden laten opereren en ben nu 18 kilo kwijt maar kan vet kwaad worden op zulke zielige type`s

(y)

Mijn zus is nu 40 kilo kwijt, (ze woog 140 ) ben er vaak genoeg bij geweest dat mensen opmerkingen gaven, en heb die mensen er ook even op aangesproken, maar toen ze een keer mee ging naar een feest werd ze contstant nagewezen, zielig gewoon. ze is na een uur weg gegaan, door dat mensen haar zooooooooo hadden uitgescholden, brak er een ruzie uit.......tis niet leuk, mijn zus durft nu nooit meer naar een feest.
ik ben ook te dik... maar nu boeit me niet meer!!
Mijn hele familie is dik! Ik was fucking 9,5 pond toen ik geboren werd (vraag voor de grap eens hoe zwaar JIJ was).
Ik ben mijn hele leven te dik geweest, en ben hier vrij veel mee gepest... Woorden als "dikkie" of "dikkertje dap" klinken misschien onschuldig, maar als het speciefiek op jou gericht is om je te kwetsen, komen ze wel degelijk hard aan!!!

Maar het heeft me gewoon sterker gemaakt! Mensen moeten me nemen zoals ik ben! zo niet, vette pech!!! (check de woordspeling ;))

En weet je wat helemaal leuk is??? diezelfde mensen, die mij vroeger pestten, lopen nu tegen me aan te slijmen, in de hoop een vrijkaartje te krijgen voor Krank Im Kopf feesten... (6) Ain't life a bitch? (6)
laatste aanpassing

Ik heb geen probleem met dikke mensen alleen ik zal er zelf nooit op vallen.
krank ik was ook 9,5 pond en heb zo'n beetje alles meegemaakt wat ik in jou stukje lees

Dikkere mensen? Het zou verboden moeten worden.
dikkere mensen zijn gezellig!! en wat is dik?
ligt ook echt aan je lichaamsbouw! en natuurlijk zijn er mensen met een schildklieraandoenin­g of iets anders waardoor hun gewicht stijgt, maar wees eerlijk, dat is maar een bepaald percentage natuurlijk, bij een heleboel mensen geld "ieder pondje gaat door het mondje", maar als je zelf gelukkig bent met je gewicht is er toch geen probleem?!!:D

dikkere mensen zijn gezellig!!

:frusty:
:frusty:

Idd
:frusty: zeker idd!!
ik heb daar geen problemen mee hoor!!:s
daar gaat dit topic toch over, geef dus gewoon mijn mening, en volgens mij is dat niet negatief!!:s dus ga lekker iemand anders vervelen ofzo!

dat is maar een bepaald percentage natuurlijk, bij een heleboel mensen geld "ieder pondje gaat door het mondje"

dat wordt vaak gedacht door bepaalde mensen, maar wanneer weet je dat dan?? wat als je een dikker iemand zit eten gaan z niet eerst vragen van heb je medicijnen of met de schildklieren iedereen trekt gelijk weet zijn conclusie
dat kan je ook niet weten, ik denk dat idd heus wel eens, maar mij hoor je niet tegen iemand zeggen "he, zou je dat nou wel doen, nog een hamburger?" als hij/zij een hamburger wil eten, eet smakelijk!!
Tuurlijk gaat ieder pondje door het mondje, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat je genetische lichaamsbouw het meeste bepaalt. Ik heb vrij ronde vormen (heupen, billen) maar heb wel maar een vetpercentage van 22%. Zoals je ziet aan dat vetpercentage kan ik niet heel veel extra vet meer verliezen. Dus ik zit gewoon met stevige billen en heupen opgescheept. Daar doe je niks aan.

dus ga lekker iemand anders vervelen ofzo!

ik geef net als jij OOK mijn mening

2 kleinbeesje --> ik heb precies hetzelfde..van boven heb ik maat 36/38 onder 40:|
echt heel vaag..maakt niet uot hoeveel ik afval, die dikke kont/heupen blijven toch wel

he tinkelteefje heb je de foto gezien van kakeltje die weet niet eens waar ze over praat ze heeft zelf nooit last gehad van overtollige kilo! dus lekker laten lullen
Maar kakeltje hoe kom je dan aan de bewering dat dikkere mensen zo gezellig zijn? Volgens min is dat al lang een achterhaald en uit zijn verband getrokken stelling :s

Omdat er wordt gedacht dat dikkere mensen gezellige eters zijn, bij een borrel een lekker chippie lusten zonder te zeuren over de lijn. Onzin ik ken dikkere en dunnere vrouwen. Ik zie geen verschil. beiden zeiken af en toe over het lichaam en verschil in gezelligheid heb ik nooit gemerkt
Ik sluit me volledig aan bij Stampertje!
ik ken genoeg "dikke" mensen en heb de grootste lol met hun, idd dat hun gewoon bij een borrel een chippie nemen en niet zeuren over hun lijn!!

2 mad for live------ niet alleen dikke mensen krijgen commentaar!! dat blijkt maar weer uit jou woorden!
2 stampertje----------misschien is dat achterhaald, maar dat is mijn ervaring, op mijn werk zijn er dikkere mensen en die hoor ik nooit over hun lijn zeuren, terwijl er dunne meiden zijn die alleen maar bezig zijn met hun lijn...en daar ook de hele dag over praten, calorieen tellen enz....ik zeg ook niet dat ze minder gezellig zijn...
Werk je bij MacDonalds dan O:)

Sorrie hoor ik vind het dikke onzin....

ach je leeft maar 1 keer eet waar je trek in hebt ;)
En als andere mensen er wat over zeggen is dat een onzekerheid van hun zelf.
Een jongen uit me klas zat te vertellen dat ie tegen een dik meisje had gezegd dat ie er lelijk vond. Maar hij is zelf ook nie echt dat je noemt lekker :) was ie beledigt dat ik tegen hem zei :" Nee, jij trekt lekker volle zalen".