Em@nem2:
1-En doorstoten
2-Wordt hier nog wat geils in de rondte geslingerd ?
3-Ja ik ben bang dat jullie het niet aankunnen, eerlijk gezegd!!
4-nou nou jij bent zker van jezelf Ooit wel eens door een paard geneukt?
5-haha ja is goed als ik hem er daarna bij jou in mag stoten vind ik dat nie erg
6-ik niet wat moet ik nou met een paard man stop hem veel te graag zelf ergens is.
Dit is zo onder andere wat jij hier verteld, volgens mij ben je verknipt en kun je niet aan een vrouw komen.
Het spijt me te moeten zeggen dat ik je een voetveeg vind en dus zielig om je manier van reageren, hoe kunnen vrouwen jou ooit serieus nemen als je op deze manier jezelf in het forum presenteert.
Wat ik op dit moment nog denk is eigenlijk een advies, ik zou (als ik jou was) van je sterretje een volle maan laten maken, kom dan nog eens vertellen aan ons hoe of je dat hebt ervaren.
Ik weet zeker dat het dan een top discussie zal worden in dit forum!
Dolle Dries het mag heus wel met wat meer taktiek, of woon je in de carnaval fiesta van kaatsheuvel?
Dit gelooft toch geen mens, of wel??
laatste aanpassing
goede smorgens allemaal hij is er weer
En??? Alles geil...
ik ben blij dat jij alles heel serieus neemt wat hier wordt gezegd hahahahahahaha!! Ik zit hier voor me lol en niet om zerieus genomen te worden dan ga ik wel in een discussiegroep zittuh ofzo
toch lief van je dat je het zo met me te doen hebt hahahahahaha *lacht zich een breuk*
laatste aanpassing
Wil je niet serieus genomen worden???
Ik wel hoor
haha ja maar als jen beetje nadenkt snap je toch ook wel dat het de grootste nonsens is die er bestaat van hierboven je kan zelf toch ook wel een beetje uitfilteren wat onzin is en niet en als je dat van hierboven als serieus ziet nou. Ik zal niet lachen maar ik hou er wel over op haha
Wordt ff wakker ik WIL serieus GENOMEN worden!!!!!